Was wel een slang die het hele eiland wilde overnemen, dus de gelijkenis is onmiskenbaarquote:
Ken dat niet. Is dat een tekenfilm?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel een slang die het hele eiland wilde overnemen, dus de gelijkenis is onmiskenbaar
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken dat niet. Is dat een tekenfilm?
even gegoogled en idd..quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een onderdeel van Rembo en Rembo.
Oh wacht ovide ken k wel van naamquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net voorbij delft :p maar ben verplaatst. Keek hem zo 🤮 aan
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:16 schreef mschol het volgende:
even overwerkuurtjes mail aftikken, verzenden en dan pc uit
nee, denk vooral acclimatiseren op bed ofzo, als ik in slaap val is dat slechts bonusquote:
Echt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga op mijn balkon slapen op een luchtbedje
Morgenochtend onder de meeuwenflatsenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Te warm?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, denk vooral acclimatiseren op bed ofzo, als ik in slaap val is dat slechts bonus
Ik neem het risicoquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenochtend onder de meeuwenflatsen
is ook een optie, al heb ik geen luchtbedjequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
ja, 29 graden kan ik niet slapenquote:
Ook niet met je ventilator er bij? Wel vervelendquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook een optie, al heb ik geen luchtbedje
[..]
ja, 29 graden kan ik niet slapen
Heb je wel een klamboe?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net even tien minuten uitgeprobeerd. Er staat een zalig briesje
Verslag wel, foto’s nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een verslag met foto's
Zoveel wind staat er anders niet hierquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn geen muggen door het briesje
Dat is gewoon zo’n simpel dingetjequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook niet eentje, van je luchtbedje?
Maar ik woon hoger en op een winderig hoekjequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel wind staat er anders niet hier
Ze wil gewoon sexy bedfoto's van je, snap dat danquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo’n simpel dingetje
Ja maar je begrijpt toch wel dat het voor ons leuk is om te zien, die slaapopstelling?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo’n simpel dingetje
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon sexy bedfoto's van je, snap dat dan
niet geweldig neequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook niet met je ventilator er bij? Wel vervelend
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Van het bed eigenlijk vooral.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon sexy bedfoto's van je, snap dat dan
Nou ja, ik kijk wel evenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar je begrijpt toch wel dat het voor ons leuk is om te zien, die slaapopstelling?
Volgens mij hadden veel ouders ook gewoon niet door dat dit soort dingen werden uitgezonden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
even gegoogled en idd..
ik zie nu ook wel waarom ik daar eigenlijk niet naar mocht kijken van vooral mn moeder
purno de purno al helemaal.. dat was een niet bespreekbaar onderwerp, ookal zeiden ouders van wel
Ideaal moment om in een avondtrein op een warme dag met vieze mensen te zittenquote:
Ik ruik m'n eigen melkadem niet meer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ideaal moment om in een avondtrein op een warme dag met vieze mensen te zitten
Proef je nog wel iets?quote:
ja idd, anders was je nog veel zieker geweestquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die vaccinaties doen goed hun werk hoor.
Krijg bij chloorlucht altijd trek in paprikachipsquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proef je nog wel iets?
Ik had ineens dat dingen heel vreemd smaakten. En ik vond chloor het lekkerste luchtje op de planeet
Ik had donderdag dat de cola en de saté raar smaakten.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proef je nog wel iets?
Ik had ineens dat dingen heel vreemd smaakten. En ik vond chloor het lekkerste luchtje op de planeet
Er komt inderdaad een inzakkende voormalige onweersbui aan.quote:In meteorology, a heat burst is a rare atmospheric phenomenon characterized by a sudden, localized increase in air temperature near the Earth's surface. Heat bursts typically occur during night-time and are associated with decaying thunderstorms.[1] They are also characterized by extremely dry air and are sometimes associated with very strong, even damaging, winds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |