Was wel een slang die het hele eiland wilde overnemen, dus de gelijkenis is onmiskenbaarquote:
Ken dat niet. Is dat een tekenfilm?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel een slang die het hele eiland wilde overnemen, dus de gelijkenis is onmiskenbaar
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken dat niet. Is dat een tekenfilm?
even gegoogled en idd..quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een onderdeel van Rembo en Rembo.
Oh wacht ovide ken k wel van naamquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net voorbij delft :p maar ben verplaatst. Keek hem zo 🤮 aan
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:16 schreef mschol het volgende:
even overwerkuurtjes mail aftikken, verzenden en dan pc uit
nee, denk vooral acclimatiseren op bed ofzo, als ik in slaap val is dat slechts bonusquote:
Echt?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga op mijn balkon slapen op een luchtbedje
Morgenochtend onder de meeuwenflatsenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Te warm?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, denk vooral acclimatiseren op bed ofzo, als ik in slaap val is dat slechts bonus
Ik neem het risicoquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenochtend onder de meeuwenflatsen
is ook een optie, al heb ik geen luchtbedjequote:Op zondag 14 augustus 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
ja, 29 graden kan ik niet slapenquote:
Ook niet met je ventilator er bij? Wel vervelendquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook een optie, al heb ik geen luchtbedje
[..]
ja, 29 graden kan ik niet slapen
Heb je wel een klamboe?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net even tien minuten uitgeprobeerd. Er staat een zalig briesje
Verslag wel, foto’s nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een verslag met foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |