Die hebben het al lang drie keer gehad waarschijnlijk. Jij krijgt het nu pas voor de eerste keer omdat je voorzichtig bent geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook nog niet waarom ik het dan wel krijg en anderen die gewoon met het vliegtuig en het OV en naar concerten en hun werk gaan, die ontlopen het steeds.
Hartige taart?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neewel sate een soort hartig iets. ben de naam kwijt
Toen hier zo'n beetje de hele familie het had was ik de enige die het niet hadquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap ook nog niet waarom ik het dan wel krijg en anderen die gewoon met het vliegtuig en het OV en naar concerten en hun werk gaan, die ontlopen het steeds.
computerkamer is een hoekje van de woonkamer, die zal wel warmer dan de woonkamer zelf zijn nuquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij is de slaapkamer 28,5°C en de computerkamer 30,2°C. De temperatuur neemt weer iets toe nu.
nee je hebt een fritatta en nog iets? het is met ei en aardappel, ui, chorizo. Geen quiche. Je bakt het in de koekenpaquote:
Satéquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neewel sate een soort hartig iets. ben de naam kwijt
Als je Eurotruck Simulator hebt gespeeld, zal dat zeker zo zijn inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
computerkamer is een hoekje van de woonkamer, die zal wel warmer dan de woonkamer zelf zijn nu
Een tortilla?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt een fritatta en nog iets? het is met ei en aardappel, ui, chorizo. Geen quiche. Je bakt het in de koekenpa
n
Snorrizotaart?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt een fritatta en nog iets? het is met ei en aardappel, ui, chorizo. Geen quiche. Je bakt het in de koekenpa
n
hoef ik euro truck niet voor te spelen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je Eurotruck Simulator hebt gespeeld, zal dat zeker zo zijn inderdaad.
Tortillaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n
Scheelt toch een paar honderd Watt of je een spel speelt of niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hoef ik euro truck niet voor te spelen hoor
en die spinnen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, met deze info kan ik wel 8 uur gaan liggen rammelen op een luchtbed
Kwam het in de buurt van sushi?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:42 schreef bitterbal het volgende:
ja dat is het jongenssmaakte zeer goed
Ruilen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spin te zien op mijn balkon
Misschien zo'n NUC?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef mschol het volgende:
ik moet nog eens een setup maken voor een enorm zuinige pc zonder gaming hardware en een gaming hardware met 3 schermen en dat aan/uit zetten naar gelang wat ik nodig heb
gamen kom ik afgelopen tijd eigenlijk niet aan toe
ik heb het idee van niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt toch een paar honderd Watt of je een spel speelt of niet.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is goed. Dan kom ik met Buda’s Boten.
Wat je niet ziet, bestaat nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spin te zien op mijn balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |