Ruilen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spin te zien op mijn balkon
Misschien zo'n NUC?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef mschol het volgende:
ik moet nog eens een setup maken voor een enorm zuinige pc zonder gaming hardware en een gaming hardware met 3 schermen en dat aan/uit zetten naar gelang wat ik nodig heb
gamen kom ik afgelopen tijd eigenlijk niet aan toe
ik heb het idee van niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt toch een paar honderd Watt of je een spel speelt of niet.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is goed. Dan kom ik met Buda’s Boten.
Wat je niet ziet, bestaat nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen spin te zien op mijn balkon
nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
Mensen, wanneer houdt deze hitte-ellende op?![]()
![]()
![]()
Hetzelfde als jij?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben benieuwd hoe jij het aanpakt
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik ook. Dan doet de videokaart wel meer inderdaad, maar toch scheelt het nog flink met volle belasting in een game. Ook de CPU gebruikt een stuk minder als-ie bijna idle is. Dat is allemaal veel beter dan vroeger, toen was het idle gebruik echt hoog.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee van niet hoor![]()
maar draai wel standaard met 3 schermen, ook in windows
Van mij mag jij branden in de hel, dat bedoel ik heel positief.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag van mij nog 3 maand dit weer en dan sneeuw.
Dat laatste heel graag jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag van mij nog 3 maand dit weer en dan sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |