nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
Mensen, wanneer houdt deze hitte-ellende op?![]()
![]()
![]()
Hetzelfde als jij?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ben benieuwd hoe jij het aanpakt
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik ook. Dan doet de videokaart wel meer inderdaad, maar toch scheelt het nog flink met volle belasting in een game. Ook de CPU gebruikt een stuk minder als-ie bijna idle is. Dat is allemaal veel beter dan vroeger, toen was het idle gebruik echt hoog.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee van niet hoor![]()
maar draai wel standaard met 3 schermen, ook in windows
Van mij mag jij branden in de hel, dat bedoel ik heel positief.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag van mij nog 3 maand dit weer en dan sneeuw.
Dat laatste heel graag jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag van mij nog 3 maand dit weer en dan sneeuw.
ja toen was het nog erger ja.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dan doet de videokaart wel meer inderdaad, maar toch scheelt het nog flink met volle belasting in een game. Ook de CPU gebruikt een stuk minder als-ie bijna idle is. Dat is allemaal veel beter dan vroeger, toen was het idle gebruik echt hoog.
Ietwat wrang vind je niet?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Van mij mag jij branden in de hel, dat bedoel ik heel positief.
In het Duits geantwoord?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:47 schreef bitterbal het volgende:
op die verjaardag was een vrouw die ik nog niet kende. dus we stonden op balkon en iedereen aan het zuchten hoe warm het was. Dus ik zei niks. Keek ze mij zo aan. oh ja jij bent niet nederlands he
quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien krijg je meer abbonees
Valt wel mee, ik bedoel het goed.quote:
nou die kwaliteit is beroerdquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee joh, je maakt toch toffe filmpjes?
ja heb ik ook maar het is de upload kwaliteit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat je een nieuwe telefoon had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |