We voelen ons daar helemaal niet te goed voor. De meeste mensen doen laaggeschoold werk voor te weinig geld.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De vuilniswagen met geautomatiseerde grijparm. Dat wij ons hier te goed voelen voor laaggeschoolde arbeid heeft verder niks met fascisme te maken.
Kans dat Finland en Zweden NAVO lid worden is erg klein. Turkije tekent alleen als er daadwerkelijk uitleveringen plaatsvinden op bedenkelijke gronden. Ik zie het voorlopig niet gebeuren.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Weet iemand welke parlementen de toetreding van Finland en Zweden tot de NAVO al hebben goedgekeurd? Nederland, België, de VS en Spanje weet ik.
De Turken denken never waste a good crisis. Nu iedereen naar Putin kijkt proberen ze Erdogan te rehabiliteren en salonfähig te maken, terwijl dat net zo’n ranzige dictator is.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Kans dat Finland en Zweden NAVO lid worden is erg klein. Turkije tekent alleen als er daadwerkelijk uitleveringen plaatsvinden op bedenkelijke gronden. Ik zie het voorlopig niet gebeuren.
Je praat weer eens grote onzin, zoals wel vaker.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan stemmen mensen nog massaal op communistische partijen als SP en GroenLinks.
Geen "ophef" nu over de "Soviet Toys of Death"?quote:
En met deze slogan erin. Nooit van gehoord maar het is echt bijna een kopie wat ik sommige (Rusland gezinde) mensen zie posten. Zowel qua tactiek als redenering.quote:Nog altijd ontbreekt in Berlijn kennis en inzicht hoe je met de Russische invasie in Oekraïne omgaat. Nog altijd denkt men dat je de oorlog moet stoppen, niet de agressor. Duitsers moeten dit leren. Misschien moeten ze binnenkort voor het eerst hun eigen land als democratie beschermen.”
quote:In the article, Déat argued in favor of appeasement.[5] He asserted that France had no interest in defending Poland, and that German Chancellor Adolf Hitler would be satisfied after receiving the territory he (rightfully, according to Déat[6]) demanded. He accused the Poles of warmongering and dragging Europe into a war.[6] Déat argued that Frenchmen should not be called to die paying for irresponsible Polish politicking,[6] and expressed doubts about whether Poland would be able to fight for any significant amount of time.[3] "To fight alongside our Polish friends for the common defense of our territories, of our property, of our liberties," wrote Déat, "this is a perspective that one can courageously envisage, if it should contribute to maintaining the peace. But to die for Danzig, no!" ("Mais mourir pour Dantzig, non !") [7]
En dit zou Oekraine gedaan hebben?quote:Op zondag 31 juli 2022 15:48 schreef slashdotter3 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/PFM-1
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze verpesten het feestje overal.quote:
Vandaar dat je vrijwel uitsluitend allochtonen ziet voor dat werk. De Hollander pakt liever een uitkeringquote:Op zondag 31 juli 2022 13:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We voelen ons daar helemaal niet te goed voor.
Als zo’n kutbaantje ¤100 netto per maand meer oplevert dan uitkering trekken, dan zou ik ook op de bank gaan zitten, ondanks dat dat totaal niet in mijn aard zit.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Vandaar dat je vrijwel uitsluitend allochtonen ziet voor dat werk. De Hollander pakt liever een uitkering
Waar is de Hollandse mentaliteit dat je wil pokkelen voor je brood?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als zo’n kutbaantje ¤100 netto per maand oplevert dan uitkering trekken, dan zou ik ook op de bank gaan zitten, ondanks dat dat totaal niet in mijn aard zit.
Werken loont gewoon amper in dit land. Je werkt hier voor de belastingdienst en de kinderopvang.
Het probleem is dat het te weinig oplevert. Zorg gewoon dat het gat tussen bankzitten en werken groter wordt dan komen mensen echt wel in beweging.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Waar is de Hollandse mentaliteit dat je wil pokkelen voor je brood?
Gelukkig dat er veel immigratie is, want waar zouden de luie Hollanders zijn?
Denk ook dat veel Oekries hier gaan blijven. Banen genoeg en de Hollander voelt zich er te goed voor
Gezien de locatie lijkt me dat het meest voor de hand liggend jaquote:
Er zitten meer (niet westerse) allochtonen in de bijstand dan autochtonen, ga maar weer youtubefilmpjes van rappertjes kijken.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Vandaar dat je vrijwel uitsluitend allochtonen ziet voor dat werk. De Hollander pakt liever een uitkering
Het mislukken van de integratie is in alle eerlijkheid wel grotendeels aan onszelf te wijten. Door het uitgangspunt van “behoud eigen cultuur” en linksig wensdenken hebben we een parallelle samenleving gecreëerd en daar ondervinden we nu de zure gevolgen van.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Er zitten meer (niet westerse) allochtonen in de bijstand dan autochtonen, ga maar weer youtubefilmpjes van rappertjes kijken.
Werken zou moeten lonen en ook voor immigranten (Syriërs, Afganen etc) moet er werkgelegenheid zijn. De overheid zou prima werkfaciliteiten kunnen creeeren waarbij mensen bij binnenkomst direct aan de slag kunnen (en moeten) en waarbij beoordeling of zij kunnen blijven of niet ook kunnen laten afhangen van hoe zij preseteren op de werkvloer.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Waar is de Hollandse mentaliteit dat je wil pokkelen voor je brood?
Gelukkig dat er veel immigratie is, want waar zouden de luie Hollanders zijn?
Denk ook dat veel Oekries hier gaan blijven. Banen genoeg en de Hollander voelt zich er te goed voor
Had het artikel een paar dagen geleden al gelezen, ik vind het overigens allemaal nogal kort door de bocht want sinds 1991 zater er al internationale troepen (ook Nederlanders) in vml Joegoslavie... Het zijn de Duitsers geweest die eigenlijk helemaal nergens aan meegedaan hebben.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit is een zeer interessant artikel
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-oorlog-is-a4137664
Is ook onzin.quote:
Maar we weten hoe dat afgelopen is. Die zaten daar niet om te vechten. Daar waren ze ook niet voor uitgerust.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had het artikel een paar dagen geleden al gelezen, ik vind het overigens allemaal nogal kort door de bocht want sinds 1991 zater er al internationale troepen (ook Nederlanders) in vml Joegoslavie... Het zijn de Duitsers geweest die eigenlijk helemaal nergens aan meegedaan hebben.
Ghehe, licht aangebrand?quote:Op zondag 31 juli 2022 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je praat weer eens grote onzin, zoals wel vaker.
Je kan zeggen wat je wil, maar de Duitsers hebben wél braaf meegedaan aan het schathemeltjerijk maken van Poetin en zijn kliekje én het financieren en faciliteren van de Russische krijgsmacht die nu in Oekraïne huishoudt. Een voormalige bondskanselier zit op dit moment zelfs in Moskou, waarschijnlijk om onder Poetin's bureau emmer te spelen ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had het artikel een paar dagen geleden al gelezen, ik vind het overigens allemaal nogal kort door de bocht want sinds 1991 zater er al internationale troepen (ook Nederlanders) in vml Joegoslavie... Het zijn de Duitsers geweest die eigenlijk helemaal nergens aan meegedaan hebben.
Ik weet niks over die mijnen maar 2 dagen nadat de Russen POWs opblazen kan je dit niet zeggen.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gezien de locatie lijkt me dat het meest voor de hand liggend ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |