Ik ga er eens een nachtje over slapen of ik een betere TT kan verzinnen dan 'Taart voor Tuit'quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vorig jaar op de 27e had zo te zien mevrouw Tuit een naamtopic, maar ik denk niet dat ze jarig was.
Wat is dat voor site?quote:
You Tube, Jij Buis? Iets voor loodgieters?quote:
een simpele verkeerde copy/pastequote:
Mario en Luigi?quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
You Tube, Jij Buis? Iets voor loodgieters?
Hoe was het vannacht?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
Er is voor de komende twee dagen regen voorspeld maar je weet nu al dat dat helemaal geen regen is maar de hoge luchtvochtigheid die met de weersystemen zit te fucken
Ik vind Viva Hollandia echt superleukquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als wij zo'n goed lied hadden in plaats van Viva Hollandia.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:30 schreef Cee het volgende:
Je zou een soortgelijk nonchalant “strijd”lied (“lied” moet ook tussen aanhalingstekens) moeten hebben voor als je er niet bij bent, of voor wanneer je uitgeschakeld bent. “We liggen er uit en da’s oké, ja” of zo.
Sterkte, hopelijk snel verkoeling! Was er in jouw regio ook een bosbrand?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
😂
Ja precies. Een ventilator. Maar zelfs dat is op dit moment niet meer genoeg.
Vooralsnog niks bij mij in de buurt deze zomer!quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk snel verkoeling! Was er in jouw regio ook een bosbrand?
Topideequote:
Zou je dat wel graag willen? Moeten we iets regelen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooralsnog niks bij mij in de buurt deze zomer!
Laat het maar even zo.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou je dat wel graag willen? Moeten we iets regelen?
Of vind je het wel goed zo?
Ok, wachten we het nog even af.quote:
Toevallig de goedkoopste?quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van shoppen. Nieuwe schoenen gekocht. Blijken het bij thuiskomst precies dezelfde te zijn als die van mijn vader.![]()
![]()
Misschien wel.quote:
Dat verklaart wel eea.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wel.
Wel 60% korting erop.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van shoppen. Nieuwe schoenen gekocht. Blijken het bij thuiskomst precies dezelfde te zijn als die van mijn vader.![]()
![]()
Goed idee, ga je "protestacties" levensgevaarlijk maken, daar kweek je vast veel sympathie mee.quote:Boeren dumpen afval, mest en hooi op snelwegen, ministerie veroordeelt acties
Op snelwegen voeren boeren opnieuw actie tegen de stikstofplannen van het kabinet. Vanochtend zijn er tientallen blokkades neergelegd op de A1, de A12, de A28, de A30, de A35 en de A50. Op verschillende plaatsen is er mest, hooi of afval gestort en is brand gesticht. Volgens de provincie Gelderland is er ook asbest gedumpt.
Op de A32 bij Meppel-Noord gebeurde een ongeluk door een blokkade. Een auto reed daar op een toerit naar de snelweg op een hooibaal (volgens Rijkswaterstaat ging het om een paar balken en rommel). Voor zover bekend is niemand gewond geraakt, meldt een politiewoordvoerder. Rijkswaterstaat heeft de auto geborgen.
https://nos.nl/artikel/24(...)e-veroordeelt-acties
Hier als in hier in onze SC?? Wie Roger, want dit kan niet, ik pak m’n hooivork vast!quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, ga je "protestacties" levensgevaarlijk maken, daar kweek je vast veel sympathie mee.![]()
Waar ik me nog het meest over verbaas is dat er zelfs hier nog mensen zijn die er begrip voor zeggen te hebben.
Kom op mensenquote:Peilingwijzer: BBB schiet verder omhoog, coalitiepartijen hebben het moeilijk
In de nieuwste Peilingwijzer boekt de BoerBurgerBeweging, nu met 1 zetel vertegenwoordigd in de Tweede Kamer, verdere winst. Waar de partij een maand geleden al uitkwam op 9 tot 13 zetels, is dat aantal opgelopen tot 14 tot 19.
Daarmee is BBB in de Peilingwijzer, een gewogen gemiddelde van de zetelpeilingen van I&O Research, Ipsos/EenVandaag en Kantar, ongeveer even groot als de PVV (14 tot 18 zetels) en D66 (13 tot 17 zetels). En duidelijk groter dan andere gevestigde partijen als GroenLinks (9-13), de PvdA (8-12), de SP (7-9) en het CDA (6-10).
https://nos.nl/artikel/24(...)-hebben-het-moeilijk
Hopelijk niet, ik bedoelde hier als hierbij.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier als in hier in onze SC?? Wie Roger, want dit kan niet, ik pak m’n hooivork vast!
Bij mij was er al geen sympathie voor het blokkeren van de snelwegen, maar dat is nu helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, ga je "protestacties" levensgevaarlijk maken, daar kweek je vast veel sympathie mee.![]()
Waar ik me nog het meest over verbaas is dat er zelfs hier nog mensen zijn die er begrip voor zeggen te hebben.
Er zal geen naam bij de mest liggen van welke boer het afkomstig is. Ben benieuwd wie die schade dan gaat betalen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:22 schreef Em31 het volgende:
Heel normaal dit, toch![]()
[ afbeelding ]
Maar de politie kan niet vinden wie dit gedaan heeft, las ik net![]()
Stond blijkbaar een bordje bij met 'sorry voor de overlast' oid, nee ok dan is het goed.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:22 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Er hangen honderden camera’squote:Op woensdag 27 juli 2022 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zal geen naam bij de mest liggen van welke boer het afkomstig is. Ben benieuwd wie die schade dan gaat betalen.
De mensen die daar begrip voor hebben zitten wel in een bepaalde hoek.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb wel begrip voor de woede, maar die acties leveren echt helemaal niks op. Ze vergroten de polarisatie alleen maar. En als zelfs Donald Trump z'n sympathie voor je uitspreekt weet je dat je gewoon wordt gebruikt. Dat fenomeen is natuurlijk niet nieuw.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier niet hoor, hier komt er ook wel steun uit andere hoeken. Je ziet bijna nergens meer dat de vlag niet ondersteboven is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
De mensen die daar begrip voor hebben zitten wel in een bepaalde hoek.
Ik moet altijd wel gniffelen als ik een auto met een boerenzakdoek tegenkom.
Is het de Duitsers uiteindelijk toch gelukt om Nederland te veroveren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier niet hoor, hier komt er ook wel steun uit andere hoeken. Je ziet bijna nergens meer dat de vlag niet ondersteboven is.
Want het gaat veel meer gedoe opleveren als ze wel die persoon achterhalen en arresteren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:22 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt er wel op. Als ik een rondje door de stad loop, hoor ik bijna weer net zoveel Duits als voor coronaquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het de Duitsers uiteindelijk toch gelukt om Nederland te veroveren.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
"Onze" snelweg-oprit was ook geblokkeerd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik hoorde gisteren toen het ging over de bosbranden op Tenerife ook wat over bosbranden op het vasteland, en ik meende ook provincie Valencia te horen. En toen moest ik aan jou denkenquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooralsnog niks bij mij in de buurt deze zomer!
Oh, dan had ik wel even kunnen zwaaien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:28 schreef Arizona het volgende:
Oh en @:Luctor.et.emergo, ik ben gisteren nog zo ongeveer over jouw huis gevlogen
We vlogen over de Westerschelde
Ik doelde meer op de vlag.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Als ik een rondje door de stad loop, hoor ik bijna weer net zoveel Duits als voor corona
Eigenlijk viel het in deze etappe nog mee. Alleen Mavi Garcia had haar dag nietquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:33 schreef Em31 het volgende:
Er gebeuren behoorlijk veel rare, gevaarlijke dingen bij de tour voor vrouwen wat betreft valpartijen, aanrijdingen, etc. Komt dit door waar ze zijn of gebeurt dit in andere rondes ook.
Nou je eigen volgauto die je aanrijdt en gewoon midden op de weg gaan staan terwijl er nog iemand aankomt was ook wel weer genoeg voor vandaagquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eigenlijk viel het in deze etappe nog mee. Alleen Mavi Garcia had haar dag niet
Minder erg dan die totale malloot die op volle snelheid dwars door haar stilstaande collega's dacht heen te rijden, een paar dagen terug.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou je eigen volgauto die je aanrijdt en gewoon midden op de weg gaan staan terwijl er nog iemand aankomt was ook wel weer genoeg voor vandaag
Ze zijn lekker bezig om de vooroordelen die mannen over vrouwen in het verkeer hebben te bevestigen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:33 schreef Em31 het volgende:
Er gebeuren behoorlijk veel rare, gevaarlijke dingen bij de tour voor vrouwen wat betreft valpartijen, aanrijdingen, etc. Komt dit door waar ze zijn of gebeurt dit in andere rondes ook.
Ahh ja. Het is wat verwarrend maar ik woon wel in de regio Valencia maar niet in de provincie Valencia maar die ten zuiden ervan, Alicante.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Ik hoorde gisteren toen het ging over de bosbranden op Tenerife ook wat over bosbranden op het vasteland, en ik meende ook provincie Valencia te horen. En toen moest ik aan jou denken.
Ja precies, die kerel in de ploegleiderswagen kan totaal niet rijden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn lekker bezig om de vooroordelen die mannen over vrouwen in het verkeer hebben te bevestigen.
Dat was helemaal bijzonder, bizar gewoon.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Minder erg dan die totale malloot die op volle snelheid dwars door haar stilstaande collega's dacht heen te rijden, een paar dagen terug.
Ik bereidde me erop voor maar als het dan toch uitkomt dan is dat wel een momentje.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus al dat het zou gebeuren en ja hoor
quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja. Het is wat verwarrend maar ik woon wel in de regio Valencia maar niet in de provincie Valencia maar die ten zuiden ervan, Alicante.
De regio Valencia bestaat uit drie provincies. Castellón, Valencia en Alicante.
quote:
Dat sowieso. Die zijn ook met veel te veel dingen bezig onderweg, behalve met rijden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies, die kerel in de ploegleiderswagen kan totaal niet rijden.
Wat nog bizarder (?) is, is dat zij een aantal jaar terug even in de bak heeft gezeten... vanwege het doodrijden van een bejaarde. Met de auto, welteverstaan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was helemaal bijzonder, bizar gewoon.
Op die manier, bedankt voor de verhelderingquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja. Het is wat verwarrend maar ik woon wel in de regio Valencia maar niet in de provincie Valencia maar die ten zuiden ervan, Alicante.
De regio Valencia bestaat uit drie provincies. Castellón, Valencia en Alicante.
Ik las het jaquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat nog bizarder (?) is, is dat zij een aantal jaar terug even in de bak heeft gezeten... vanwege het doodrijden van een bejaarde. Met de auto, welteverstaan.
Dude... waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn lekker bezig om de vooroordelen die mannen over vrouwen in het verkeer hebben te bevestigen.
Oh, ik had net honger. Nou ja, dan pak ik wel wat anders uit de kast!quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, kan prima tot tien tellen tegenwoordig, Lappie!
Ramptoeristquote:
Ik heb Nibbits gepaktquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, ik had net honger. Nou ja, dan pak ik wel wat anders uit de kast!
Ik weet nog wel een leverancierquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, ik had net honger. Nou ja, dan pak ik wel wat anders uit de kast!
Zo vlak voor het eten?quote:
Ligt er hoe laat ze gaat eten. Als dat om halfacht is, dan is het niet vlak ervoorquote:
Ik wil alleen maar wat het beste voor je is, meisje!quote:
Uiteraard 6 uur en geen minuut laterquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ligt er hoe laat ze gaat eten. Als dat om halfacht is, dan is het niet vlak ervoor
Het is een klein bakje, ik denk dat dit nog nog nét kan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar wat het beste voor je is, meisje!
Nou, vooruit dan. Maar niet tegen je vader zeggen he!quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is een klein bakje, ik denk dat dit nog nog nét kan.
Boerin gespot.quote:
Ja was vanochtend erg vroeg. Moest wat afval en asbest enzo wegbrengen. Dus toch maar vroeg eten vandaag he.quote:
Het asbest heb je zeker in de regio Valencia gedumpt?quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja was vanochtend erg vroeg. Moest wat afval en asbest enzo wegbrengen. Dus toch maar vroeg eten vandaag he.
Wij aten vroeger altijd klokslag 5 uur, heb nog steeds altijd dat ik zo rond 7 uur echt gegeten moet hebben anders word ik duizelig van de honger.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja was vanochtend erg vroeg. Moest wat afval en asbest enzo wegbrengen. Dus toch maar vroeg eten vandaag he.
Ben nog steeds onderweg jaquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het asbest heb je zeker in de regio Valencia gedumpt?
Ik zou ook echt niet om 8/9 uur ofzo kunnen eten. Natuurlijk ben je daar dan wel aan gewend, maar alsnog, hoe dan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij aten vroeger altijd klokslag 5 uur, heb nog steeds altijd dat ik zo rond 7 uur echt gegeten moet hebben anders word ik duizelig van de honger.
Als ik om half zes eet of zo heb ik later op de avond echt wel weer trekquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Wij aten vroeger altijd klokslag 5 uur, heb nog steeds altijd dat ik zo rond 7 uur echt gegeten moet hebben anders word ik duizelig van de honger.
Beesten zijn het.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niet om 8/9 uur ofzo kunnen eten. Natuurlijk ben je daar dan wel aan gewend, maar alsnog, hoe dan.![]()
Door het woord molloot voelt dit nu als een typoquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Door het woord molloot voelt dit nu als een typo
En onderweg in de buurt van Apeldoorn heb je wat mensen die jouw verloren asbest en overige rommel opruimen bedreigd?quote:
Geeft niks hoor ijs_boerquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:04 schreef ijs_beer het volgende:
Oh. Em31 heeft hetzelfde grapje al gemaakt.
Niet zo uitgebreid als jijquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:04 schreef ijs_beer het volgende:
Oh. Em31 heeft hetzelfde grapje al gemaakt.
Zou kunnenquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
En onderweg in de buurt van Apeldoorn heb je wat mensen die jouw verloren asbest en overige rommel opruimen bedreigd?
quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:03 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag begonnen met de verbouwing van de schuur.
Asbestplaatjes eraf, rommel eruit. Aanhangertje volladen. Intussen nog kippenstront uit het hok gehaald. Goed, dan toch maar gaan rijden, blijk ik aangekomen bij de stort alle lading te zijn verloren. Dus omgekeerd, zie ik dat mensen het al aan het opruimen zijn. Dus ik zo van 'jullie zijn echt te gek joh, ik kom het met jullie snel afmaken!.' Kennelijk verstonden ze niet alles evengoed, want ze trokken lijkbleek weg, en murmelde wat over bedreigingen...
Moraal van het verhaal. Leg je lading goed vast met spanbanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |