Ik wilde wel een andere TT doen, maar ik vond niet dat ik aan Guanabana's verjaardagsTT moest komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:49 schreef Meke het volgende:
Jeetje al Luctor's creativiteit in één TT, hier moet ik even van bijkomen
Woohoo!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het etentje en mijn proefrijles die ik over 2 weken heb![]()
![]()
En dus deze temperaturenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het etentje en mijn proefrijles die ik over 2 weken heb![]()
![]()
Het was een Italiaans restaurantje met een vast 3- of 4-gangen menu. Dus eten wat de pot schaft eigenlijkquote:
Ik vind ook wel dat de warmte in de zuidelijke landen anders aanvoelt, zal wel komen doordat het een ander klimaat is.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dus deze temperaturen![]()
Ik voel mij juist een blokje diepvriesspinazie, ben nog helemaal gewend aan de hitte. Het was daar overdag 30-32 graden en ‘s nachts 20.
En gek genoeg vond ik het lekker.![]()
@:fred_b nog heel viel spass in Südtirol! Hoe bevalt het? Lijkt me zo mooi daar. Merano en omgeving staat op mijn whislist.
quote:
Nou leuk voor hen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
Engeland gaat gewoon Europees kampioen worden.
Ik vind 3-6-9 altijd tergend lang duren voor 50 luttele seconden die helemaal niet zo veel invloed hebben op het spel uiteindelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:15 schreef Redefine het volgende:
Net weer een stuk van De Slimste Mens gekeken. Altijd wel leuk. Maar vind eigenlijk de finale nog de minst leuke ronde![]()
Dus nu maar overgeschakeld naar Engeland - Zweden.
Engeland ligt niet eens in Europa !!11EINZ!!1quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
Engeland gaat gewoon Europees kampioen worden.
OPBOKKEN UIT DIT TOERNOOI DAN !!11EINZ!!1quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Engeland ligt niet eens in Europa !!11EINZ!!1
yup, heb er zin inquote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerJe gaat 3 weken naar Portugal toch?
iets met perenijsjes?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde wel een andere TT doen, maar ik vond niet dat ik aan Guanabana's verjaardagsTT moest komen.
Ja, iets daarmee.quote:
Dit is helemaal geen verkeerde chat.quote:
nee, maar de copy/paste hoorde in een andere SCquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen verkeerde chat.
Ons appartement is midden in Merano, en dat is een bijzonder leuke stad. Al zijn de activiteiten natuurlijk vooral buiten de stad te vinden, waarbij we vanwege de warmte vooral ‘eenvoudige’ dingen hebben gedaan als de Waalwegen en met de kabelbaan naar boven en naar beneden wandelen en daarna lekker zwemmenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dus deze temperaturen![]()
Ik voel mij juist een blokje diepvriesspinazie, ben nog helemaal gewend aan de hitte. Het was daar overdag 30-32 graden en ‘s nachts 20.
En gek genoeg vond ik het lekker.![]()
@:fred_b nog heel viel spass in Südtirol! Hoe bevalt het? Lijkt me zo mooi daar. Merano en omgeving staat op mijn whislist.
ik vertrek donderdag, vandaag was m'n laatste werkdagquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Leuk, veel mensen zo op vakantieIedereen veel plezier die op vakantie is
Succes! Heb je al een concreet doel of trainingsschema? Of begin je met 'voor de lol' een eind wandelen zonder druk of verplichtingen?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
De temperatuur vandaag was wel weer een stuk beter. Morgen ga ik weer een stuk wandelen.
Ik vertelde een tijdje geleden over hoe stom ik het vond dat ik per sé de 50 km moest lopen op de Vierdaagse als ik mee wilde doen, ondanks dat ik platvoeten heb en dat dat eindelijk sinds een jaartje of twee een beetje te managen is. En dat dat echt m'n bucketlist nummer 1 dingetje is en zoGoed, nu stond ik daar vorige week als publiek weer en ik werd weer extreem jaloers op al die mensen die daar liepen. Besloten me komend jaar maar eens in te schrijven. Ik die gelijk beren op de weg ziet mag het eerst wel eens gaan proberen voordat ik zeg dat ik het wel of niet kan
Sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:00 schreef Strani het volgende:
Ik wil ook een koele dagMinimumtemperatuur 25 graden vannacht en een verschrikkelijke luchtvochtigheid.
Getsiederriequote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:00 schreef Strani het volgende:
Ik wil ook een koele dagMinimumtemperatuur 25 graden vannacht en een verschrikkelijke luchtvochtigheid.
true true, maar de reden waarom de Engelsen het altijd roepen is zoquote:
Zou ik ook doen als wij zo'n goed lied hadden in plaats van Viva Hollandia.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true true, maar de reden waarom de Engelsen het altijd roepen is zo
Voor nu nog even zonder verplichtingenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Succes! Heb je al een concreet doel of trainingsschema? Of begin je met 'voor de lol' een eind wandelen zonder druk of verplichtingen?
Verdomme Straan ik stond klaar om exact dezelfde opmerking te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als wij zo'n goed lied hadden in plaats van Viva Hollandia.
dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als wij zo'n goed lied hadden in plaats van Viva Hollandia.
Jij en ik Cee, wij hebben een speciale connectie.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme Straan ik stond klaar om exact dezelfde opmerking te maken.
Ik houd helemaal niet van kaas op brood. Dus dat vind ik niet prima.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:11 schreef Strani het volgende:
"We zijn er weer bij en dat is prima."
Hoe kóm je erop. Natuurlijk is dat prima. Kaas op je brood is ook prima. Een onsje meer bij de slager is prima. Maar dat ga je toch ook niet bezingen?
"Ik heb weer kaas en dat is prihima, viva de lunchtrommel."
Jij hebt niks te willen!!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van kaas op brood. Dus dat vind ik niet prima.
Nou dan ga ik wel naar bed.quote:
Is eigenlijk gewoon meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:11 schreef Strani het volgende:
"We zijn er weer bij en dat is prima."
Hoe kóm je erop. Natuurlijk is dat prima. Kaas op je brood is ook prima. Een onsje meer bij de slager is prima. Maar dat ga je toch ook niet bezingen?
"Ik heb weer kaas en dat is prihima, viva de lunchtrommel."
Nou inderdaad!!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon meedoen is belangrijker dan winnen.
En dat is niet de spirit
Ikzelf ben bij spelletjes altijd veel te fanatiek voor meedoen is belangrijker dan winnen, holy shitquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Winnen is belangrijker dan meedoen.
Dit. Winnaarsmentaliteit noem ik dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ikzelf ben bij spelletjes altijd veel te fanatiek voor meedoen is belangrijker dan winnen, holy shit
wie is Mariannequote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
Met de kanttekening dat Guana's echte naam niet Marianne is, mocht daar nu twijfel over ontstaan.
Ik ga het zo mooi vinden als het Engeland tegen Duitsland wordt en dat Duitsland dan wint.quote:
Ik denk dat ik zelf soms wel irritant kan zijn voor sommige medespelers, maar hey, dan moet je maar geen spelletje met mij gaan spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Winnaarsmentaliteit noem ik dat.
Thieme?quote:
Die andere spelers noemen het dan waarschijnlijk dat je niet tegen je verlies kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf soms wel irritant kan zijn voor sommige medespelers, maar hey, dan moet je maar geen spelletje met mij gaan spelen
Afhankelijk van het spel is mijn ervaring wel dat degene die het meest fanatiek wil winnen vaak niet het vaakst wint.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelf soms wel irritant kan zijn voor sommige medespelers, maar hey, dan moet je maar geen spelletje met mij gaan spelen
Oh nee, dat kan ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die andere spelers noemen het dan waarschijnlijk dat je niet tegen je verlies kan.
Jep, meestal werkt het ook niet. Maar dat weerhoudt mijn lichaam er niet van om het toch te doenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Afhankelijk van het spel is mijn ervaring wel dat degene die het meest fanatiek wil winnen vaak niet het vaakst wint.
Ik krijg het al benauwd van als ik het lees. Maar jij had toch iets voor het slapen gaan? Hoe heet dat ook alweer? Night roses.. Light voices.. Ik kan er niet opkomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:00 schreef Strani het volgende:
😂quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik krijg het al benauwd van als ik het lees. Maar jij had toch iets voor het slapen gaan? Hoe heet dat ook alweer? Night roses.. Light voices.. Ik kan er niet opkomen.
Ergens een tweedehands vliegtuigmotor op de kop tikken en die als ventilator gebruiken?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
😂
Ja precies. Een ventilator. Maar zelfs dat is op dit moment niet meer genoeg.
Nou precies!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:30 schreef Cee het volgende:
Je zou een soortgelijk nonchalant “strijd”lied (“lied” moet ook tussen aanhalingstekens) moeten hebben voor als je er niet bij bent, of voor wanneer je uitgeschakeld bent. “We liggen er uit en da’s oké, ja” of zo.
Maar welk land kunnen we dan rijmen met “ook” is de vraag.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies!
Als je er wél bij bent dan moet het iets zijn als "We zijn er weer bij en nu gaan we gvd die hele tyfusbeker kapen ook".
De speld had dat toch voor het afgelopen EK?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:30 schreef Cee het volgende:
Je zou een soortgelijk nonchalant “strijd”lied (“lied” moet ook tussen aanhalingstekens) moeten hebben voor als je er niet bij bent, of voor wanneer je uitgeschakeld bent. “We liggen er uit en da’s oké, ja” of zo.
Of gewoon totaal negeren en niet meer over hebben. Gewoon vanaf het moment van affluiten en we uitgeschakeld zijn meteen met zijn allen "Er staat een paard in de gang" gaan zingen oid.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:30 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik krijg het al benauwd van als ik het lees. Maar jij had toch iets voor het slapen gaan? Hoe heet dat ook alweer? Night roses.. Light voices.. Ik kan er niet opkomen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De speld had dat toch voor het afgelopen EK?
Ik zie/hoor dit voor me en vind dit fantastisch. Gewoon elke nederlaag verbloemen met Paard in de gang.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon totaal negeren en niet meer over hebben. Gewoon vanaf het moment van affluiten en we uitgeschakeld zijn meteen met zijn allen "Er staat een paard in de gang" gaan zingen oid.
Op zijn minst verwar je het publiek van de tegenstander nog even op het eind.
Ik besefte vanmiddag ook ineens dat er een verband was tussen mijn basisschooltijd en de rampjaren van Nederland op het ESFquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:43 schreef Cee het volgende:
Toch wel frappant dat “onze” prestaties op EK’s en WK’s (bij de mannen) stoppen waar “onze” prestaties op het ESF beginnen. En vice versa.
Hoe deden we het van 1998 tot 2012? Ik voel een tegengesteld patroon aankomen.
Ga slapen Cee, nee ja, ik ben morgen vrij, vandaar.
2018 WK Russia toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:47 schreef molloot200 het volgende:
En de laatste keer dat Nederland nu niet kwalificeerde voor de finale, zat ik pas in de derde van de middelbare school. De tijd vliegt ook weer.
dat rijmtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beetje moe. Dus ga zo naar bedje toe. En met u meneer?
Dat is allemaal wat korter geleden jaquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2018 WK Russia toch?
lama zat aan de voetbalkant
Sport vs ESF? Interessant verband wel. Alle gouden titels van Inge de Bruin, Pieter van den Hoogenband, en Epke Zonderland op de Olympische Spelen vielen ook in die periode geloof ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:43 schreef Cee het volgende:
Toch wel frappant dat “onze” prestaties op EK’s en WK’s (bij de mannen) stoppen waar “onze” prestaties op het ESF beginnen. En vice versa.
Hoe deden we het van 1998 tot 2012? Ik voel een tegengesteld patroon aankomen.
Ga slapen Cee, nee ja, ik ben morgen vrij, vandaar.
In 2013, toen we voor het eerst weer naar de finale gingen, zat ik in de eerste klas van het Mbo. In mijn hele MBO-opleidingen (ik heb 2 opleidingen gedaan) deden we het goed of hadden we een top jaar(2015). Terwijl op de middelbare lachten we er nog om.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:47 schreef molloot200 het volgende:
En de laatste keer dat Nederland nu niet kwalificeerde voor de finale, zat ik pas in de derde van de middelbare school. De tijd vliegt ook weer.
ook al zo'n verbandquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In 2013, toen we voor het eerst weer naar de finale gingen, zat ik in de eerste klas van het Mbo. In mijn hele MBO-opleidingen (ik heb 2 opleidingen gedaan) deden we het goed of hadden we een top jaar(2015). Terwijl op de middelbare lachten we er nog om.
Ze hebben het wel uitgevondenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true true, maar de reden waarom de Engelsen het altijd roepen is zo
dat ook wel ja. maar 'it's coming home' is een mooie uitdaging voor tegenstanders om te zorgen dat dat never nooit gaat gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat rijmt
Zit nog aan de rum
ff start vakantie vieren
Dat ook ja. Het leukste zijn vier rondes in het midden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind 3-6-9 altijd tergend lang duren voor 50 luttele seconden die helemaal niet zo veel invloed hebben op het spel uiteindelijk.
Die is nog lang niet jarig hèquote:
Is er alweer een jarige?quote:
Eigenlijk waren dat de Chinezen. Maar het moderne voetbal is dan weer wel Engelsquote:
"We kwamen verder dan gedacht, dat heeft ook wel een beetje pracht"quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:30 schreef Cee het volgende:
trustequote:Op woensdag 27 juli 2022 00:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geniet ervan. Voor mij duurt het nog even.
Ik ga slapen. Tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |