Ik ga er eens een nachtje over slapen of ik een betere TT kan verzinnen dan 'Taart voor Tuit'quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vorig jaar op de 27e had zo te zien mevrouw Tuit een naamtopic, maar ik denk niet dat ze jarig was.
Wat is dat voor site?quote:
You Tube, Jij Buis? Iets voor loodgieters?quote:
een simpele verkeerde copy/pastequote:
Mario en Luigi?quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
You Tube, Jij Buis? Iets voor loodgieters?
Hoe was het vannacht?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
Er is voor de komende twee dagen regen voorspeld maar je weet nu al dat dat helemaal geen regen is maar de hoge luchtvochtigheid die met de weersystemen zit te fucken
Ik vind Viva Hollandia echt superleukquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als wij zo'n goed lied hadden in plaats van Viva Hollandia.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:30 schreef Cee het volgende:
Je zou een soortgelijk nonchalant “strijd”lied (“lied” moet ook tussen aanhalingstekens) moeten hebben voor als je er niet bij bent, of voor wanneer je uitgeschakeld bent. “We liggen er uit en da’s oké, ja” of zo.
Sterkte, hopelijk snel verkoeling! Was er in jouw regio ook een bosbrand?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
😂
Ja precies. Een ventilator. Maar zelfs dat is op dit moment niet meer genoeg.
Vooralsnog niks bij mij in de buurt deze zomer!quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk snel verkoeling! Was er in jouw regio ook een bosbrand?
Topideequote:
Zou je dat wel graag willen? Moeten we iets regelen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooralsnog niks bij mij in de buurt deze zomer!
Laat het maar even zo.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou je dat wel graag willen? Moeten we iets regelen?
Of vind je het wel goed zo?
Ok, wachten we het nog even af.quote:
Toevallig de goedkoopste?quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van shoppen. Nieuwe schoenen gekocht. Blijken het bij thuiskomst precies dezelfde te zijn als die van mijn vader.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |