SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat zijn strafpunten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:44 schreef Kijkertje het volgende:
Oeps ik had nieuw deeltje moeten openen zie ik![]()
Volkomen terecht!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dat zijn strafpunten.
* Tijger_m werkt de stand even bij.
In Arizona zijn ze er al druk mee bezig maar het lukt nog even niet:quote:Op maandag 11 juli 2022 08:31 schreef Ulx het volgende:
Waarom zou ze die zaak verliezen? Het is net als je ongeboren kind opgeven bij de belasting. Volgens de wet is het kind dan in leven.
#zininquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:20 schreef Kijkertje het volgende:
Ah Bannon reageert nu toch. Hij gaat 'medieval' en 'savage' worden:
[ twitter ]
Klinkt iig erg stoer!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:12 schreef AnneX het volgende:
Sooo…de inleiding van Liz is burning! Nu al.
Ja dat weten we al een hele tijd toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:35 schreef Bluesdude het volgende:
De koning went bezirk
En de hofhouding kon hem niet tot rede brengen
Bestaat er niet een omschreven psychiatrisch ziektebeeld voor iemand die perse wil geloven dat er een complot tegen hem is ?
Zoals ik het begrijp vallen directe gesprekken met Trump onder die executive privilege.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Kijkend met een uur vertraging: Wat ik gek vind is dat Cippollone niet wilde zeggen wat Trump zei zo bleek uit een clipje. Afspraak gemaakt vooraf ofzo en waarom zou dat acceptabel zijn?
Aha, maar dat privilege kan hij nu niet meer reeel claimen zou ik dan denken plus dat dit dan geldt alleen over wat hij zei, maar verder niks? Curieus.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp vallen directe gesprekken met Trump onder die executive privilege.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aha, maar dat privilege kan hij nu niet meer reeel claimen zou ik dan denken plus dat dit dan geldt alleen over wat hij zei, maar verder niks? Curieus.
Ok thanks. Wat het nog gekker maakt is dat ik net hoorde in de break op PBS dat Trump dat in zijn geval niet geclaimed zou hebben. Althans, als ik het goed begreep en die informatie klopte. Dan zou Cippolone het zelf verzonnen hebben.quote:
Volgens het committee, bij monde van Cheney in haar openingsrede, heeft hij naar tevredenheid de vragen beantwoord die ze hadden. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het hoe en waarom. Sowieso heb je extra gevoeligheid tussen advocaat en client, maar hij was advocaat van het Witte Huis, niet van Trump persoonlijk ... en Trump claimde, volgens de PBS interviewster, geen privilege (als hij dat al kon). Dan vind ik het gek dat hij dat zelf wel doet. Hij trad ook pas naar voren na de laatste explosieve getuigenis van Hutchinson.quote:Ik weet ook niet of dat nou terecht is of niet. Ik denk dat ze al lang blij zijn dat hij een heleboel vragen wél beantwoord heeft en ze de niet beantwoorde vragen eerst aan zullen moeten vechten?
Jawel.... maar het is hem niet wettelijk verboden om toch te vertellen wat Trump zei.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp vallen directe gesprekken met Trump onder die executive privilege.
Zie mijn toevoeging nogquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ok thanks. Wat het nog gekker maakt is dat ik net hoorde in de break op PBS dat Trump dat in zijn geval niet geclaimed zou hebben. Althans, als ik het goed begreep en die informatie klopte. Dan zou Cippolone het zelf verzonnen hebben.
Ja, ik was al bezig.quote:
Ja ik zie het. Mss hebben ze de niet-beantwoorde vragen niet per se nodig om aan te tonen wat Trump's 'mindset' en 'intent' was.quote:
Mensen die kaarten hebben gekocht krijgen hun geld niet terug. De tickets blijven geldig voor de rally in Wisconsin.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:05 schreef Kijkertje het volgende:
Trump moet een rally cancelen wegens verplichte getuigenis (onder ede) in NY
[ twitter ]
Probeerde??? Hij heeft gebeldquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:57 schreef Ulx het volgende:
Trump probeerde
een getuige te bellen. Getuige weigerde en speelde dit door aan zijn/haar advocaat.
DoJ is ingeschakeld.
Ja, maar getuige weigerde hem te spreken. In die zin probeerde.quote:
Wat een landquote:Inside the ‘school’ for men caught paying for sex
Police in Texas and across the US regularly conduct operations to catch men seeking sex workers’ services. Programs bankrolled by evangelical churches promise to change them
Pizza had been ordered for lunch, and greasy police fingers were now all over the officers’ weapons. Not their guns – their holsters were slung in a corner of the roadside motel room. For this sting operation, the detectives were armed with iPhones, texting their way into the coming frenzy.
“I know what the eggplant emoji is,” said Det Gene, referring to the oft-used sexting symbol, “but do we know if the prosecutors will take it as an agreement for sex?”
The youngest of this sting team in Brazos county, Texas, Gene’s thumbs were called into action for maximum authenticity whenever older detectives had someone on the hook.
Police in Texas and many parts of the United States regularly conduct these operations to catch men buying sex. This is, after all, a country in which consenting adults selling and buying sex remains illegal everywhere except in 10 counties of Nevada.
I had been invited to witness frontline policing of the sex trade in what the officers believe is a radical change to the way they go about it – going after “johns”, not “janes”.
But before we could reel in any johns, we had to put our guesses up on the whiteboard: how many we’d bust today, and of those we would bust, how many would cry, possess drugs, carry unlicensed guns, or have outstanding warrants. I had just finished my tally when the room suddenly came alive.
week after Fernando’s arrest, I was in a church basement in downtown Waco, Texas, with 11 johns who had been busted while attempting to procure sex. They were avoiding each other’s gaze, keeping their heads down under their baseball caps – and even more carefully evading the eyes of the man standing before them.
“This won’t be a hugathon,” warned Brett Mills, coordinator of an anti-prostitution programme known as a “john school”. “We’re kind, but we’re not faint of heart.”
Mills has been running this john school – a mandatory education programme for men convicted of first-time solicitation offences – since 2016, through Jesus Said Love, a not-for-profit organization that he runs with his wife, Emily. Each man attending the class had to pay $525 for the privilege, as part of a misdemeanour charge for soliciting a prostitute online.
https://www.theguardian.c(...)-seeking-sex-workers
En dan te bedenken dat Trump nooit enige moeite heeft gedaan om contact op te nemen met de gedupeerde agentenquote:
Die waren tegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
Normaal gesproken komen de serieuzere onderzoeken niet uit het Huis, maar uit de Senaat. Is er eigenlijk bekend waarom in dit geval dat nu niet in de Senaat is?
In theorie is hij van de partij van Law & Order.... maar ja RINO enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Trump nooit enige moeite heeft gedaan om contact op te nemen met de gedupeerde agenten![]()
[ twitter ]
Op weg naar het Capitoolquote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
And now for something completely different:
De vraag die in BNW ook zo vaak gesteld isquote:As Cipollone said, in recently-taped testimony shared by the committee today: “We were asking one simple question, as a general matter. Where is the evidence?”
Bannon wist het dus ook dondersgoed maar werkte lekker mee aan Trump's plan via zijn radiokanaal/ War Room podcasts.quote:On the evening of October 31, 2020, Steve Bannon told a group of associates that President Donald Trump had a plan to declare victory on election night--even if he was losing. Trump knew that the slow counting of Democratic-leaning mail-in ballots meant the returns would show early leads for him in key states. His "strategy" was to use this fact to assert that he had won, while claiming that the inevitable shifts in vote totals toward Joe Biden must be the result of fraud, Bannon explained.
"What Trump's gonna do, is just declare victory. Right? He's gonna declare victory. But that doesn't mean he's a winner," Bannon, laughing, told the group, according to audio of the meeting obtained by Mother Jones. "He's just gonna say he's a winner."
"As it sits here today," Bannon said later in the conversation, describing a scenario in which Trump held an early lead in key swing states, "at 10 or 11 o'clock Trump's gonna walk in the Oval, tweet out, 'I'm the winner. Game over. Suck on that.'"
Is de audio-opname authentiek ? Is het Steve Bannon op 31 oktober 2020?quote:Op woensdag 13 juli 2022 02:01 schreef Kijkertje het volgende:
Nog meer Bannon-onthullingen:
[ twitter ]
[..]
Bannon wist het dus ook dondersgoed maar werkte lekker mee aan Trump's plan via zijn radiokanaal/ War Room podcasts.
Het was ook allemaal zo ontzettend doorzichtig, het werd ook van te voren voorspeld dat het zou gaan gebeuren als Trump zou verliezen en nog trappen er hele hordes domvolk in zijn 'fraude'-claims. Erger nog hele hordes geloven het nog steeds![]()
"DAT WAS IK NIET, DAT WAS EEN NEGER!"quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is de audio-opname authentiek ? Is het Steve Bannon op 31 oktober 2020?
Is het gecheckt?
Dan zou men Bannon kunnen vragen over dit op een hearing.
Als er geen bewijs is dat de opname authentiek kan Bannon beweren dat hij van niks weet ...de geen-actieve-herinnering-verdediging
Vandaag een bank overvallen en morgen het geld teruggeven ontslaat je niet van vervolging. Bovendien levert Bannon de gevraagde documenten ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:46 schreef Kijkertje het volgende: [..] Er worden in strafzaken aan de lopende band plea deals gesloten?
Nee maar een plea deal is in principe mogelijk als hij wél meewerkt.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vandaag een bank overvallen en morgen het geld teruggeven ontslaat je niet van vervolging. Bovendien levert Bannon de gevraagde documenten ook niet.
J6 comité heeft totale vrijheid in hun onderzoeken terwijl Mueller door de Republikeinen slechts een extreem smal begrensd pad mocht afleggen en geen enkel zijpaadje mocht nemen voor verder onderzoek en elk moment tegengewerkt. Of überhaupt dieper onderzoek (en toch nog zo veel vinden eigenlijk)quote:Op donderdag 14 juli 2022 06:58 schreef AnneX het volgende:
En toen bedacht ik mij: hoe zou het met het Mueller rapport zijn. Ligt dat te verstoffen in een kluis?
Met alle doorhalingen?
quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:32 schreef Ulx het volgende:
168 Republikeinen in het Huis stemden tegen een amber-alert achtig systeem voor schietpartijen.
Blijkbaar is wapenbezit alleen niet voldoende. Ook slachtingen aanrichten valt nu onder 2A.
Nu zullen mensen denken: dat was toch al besloten? Nee dit gaat over weer een nieuw argument van Bannon nl het noemen van zijn naam bij de laatste hearing van de J6C. Een jury zou daardoor beinvloed kunnen worden aldus de advocaat van Bannon maar de rechter is ook hiervan niet onder de indruk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 16:58 schreef Ulx het volgende:
Geen uitstel voor het Bannon proces. Het gaat gewoon door.
Ik denk het niet de man heeft een sterf geval in de familie zijn ex Ivana is overleden dat gaat hij natuurlijk uitmelken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:05 schreef Kijkertje het volgende:
Trump moet een rally cancelen wegens verplichte getuigenis (onder ede) in NY
[ twitter ]
Trump kan moeilijk Melania erheen sturen. En drie volwassen kinderen van de leg.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:06 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk het niet de man heeft een sterf geval in de familie zijn ex Ivana is overleden dat gaat hij natuurlijk uitmelken.
https://pagesix.com/2022/07/14/ivana-trump-dies-at-age-73/quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Trump kan moeilijk Melania erheen sturen. En drie volwassen kinderen van de leg.
Is bekend of zij ziek was?
Ach vlak haar ook niet uit tijdens de scheiding ging het er nogal verhit aan toe en Trump wilde de kinderen. Ivana voegde de daar bij het woord kleedde ze aan en liet een chauffeur ze afleveren bij Trump op kantoor. Onee ging alleen om Donald Jr. Sr was hem na 10 minuten zat en liet hem weer afleveren in de Trump Towerquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:17 schreef AnneX het volgende:
Quote:” TFG never ever said he was "saddened" by anything. He's not capable of that much feeling. No, he didn't write that. (nor is he saddened)”
Mwah op zich is die tape natuurlijk sws geen bewijs. Bannon ventileert zijn visie over de plannen van Trump, hij zegt er niet bij dat Trump hem dat zelf verteld heeft?quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:38 schreef Bluesdude het volgende:
Net een foto gezien van Ivana.
Haar spooky face komt door plastische chirurgie.
Wordt toch gewoon oud... met rimpels en al.
Zijn er getuigen die de mother jones-tape kunnen bevestigen?
6 jan cmte en de FBI moeten hier naar kijken.
Het kan verkiezingsfraude van Trump bewijzen, wat leidde tot klunserige staatsgreepplannetjes en 6 januari-geweld.
Bannon sprak iemand uit WH. Wat wist die persoon. Wel of niet het fraudeplan van Trump zelf gehoord direct.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah op zich is die tape natuurlijk sws geen bewijs. Bannon ventileert zijn visie over de plannen van Trump, hij zegt er niet bij dat Trump hem dat zelf verteld heeft?
https://www.motherjones.c(...)ion-declare-victory/quote:Bannon himself discussed the idea on November 3—Election Day—on his War Room podcast. Weeks earlier, Bannon had interviewed a former Trump administration official who outlined how Trump would use allegations of fraud to dispute an electoral defeat and would seek to have Congress declare him the winner.
Ik zie een BNW topic aankomen waarin ze gesteld wordt dat ze vermoord is om te zorgen dat Trump uitstel krijgtquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:06 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik denk het niet de man heeft een sterf geval in de familie zijn ex Ivana is overleden dat gaat hij natuurlijk uitmelken.
Maar dat is toch gewoon hearsay? Dan zal je toch die official ook moeten horen en zolang Bannon niet meewerkt gaat dat niet gebeuren. Ik neem tenminste aan dat ze niet weten wie die official is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bannon sprak iemand uit WH. Wat wist die persoon. Wel of niet het fraudeplan van Trump zelf gehoord direct.
Indirect waren er dus wel uitspraken....en in besloten kring verdergaand ?
Die persoon moet verhoord worden.
En ook Bannon, wat hij zelf hoorde van Trump.
[..]
https://www.motherjones.c(...)ion-declare-victory/
Ik had het over het spoor terugvinden. Als iets hearsay is dan moeten onderzoekers dat ook uitpluizenquote:Op donderdag 14 juli 2022 23:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon hearsay? Dan zal je toch die official ook moeten horen en zolang Bannon niet meewerkt gaat dat niet gebeuren. Ik neem tenminste aan dat ze niet weten wie die official is.
Hoe moet ze die vinden dan? Bannon werkt niet mee.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik had het over het spoor terugvinden. Als iets hearsay is dan moeten onderzoekers dat ook uitpluizen
Met wie sprak Bannon. Wat hoorde hij zelf van Tromp.
Men moet de 1ste hand te vinden en die ondervragen.
Men ( 6jan comité / FBI/rechters) kunnen vaststellen dat Trump bewust ging liegen om aan de macht te blijven
yipppp.... Bannon voor de rechter slepen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hoe moet ze die vinden dan? Bannon werkt niet mee.
Bannon wordt al voor de rechter gesleept wegens het niet meewerken. Kijk het probleem is dat je heel moeilijk kan aantonen wat Trump wel of niet wist en dat heeft te maken met zijn maffia-achtige manier van de zaken aanpakken. Gewoon zelf nooit uitspraken doen over wat je van plan bent maar gewoon mensen om je heen verzamelen die dat wel hardop zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
yipppp.... Bannon voor de rechter slepen.
FBI zal ook wel van Bannon willen weten wat hij wist over die fraude van Trump en de geweldsplannen van extreemrechts voor 6 jan. En wat wist hij of Trump dat geweld bewust wilde ?
WH-mensen oproepen zich te melden bij het 6 jan comite en de FBI.. is een manier
Ik snap het ... De Trump-manier van praten en mensen aansporen tot fout handelen. Zo vertelde Michael Cohenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bannon wordt al voor de rechter gesleept wegens het niet meewerken. Kijk het probleem is dat je heel moeilijk kan aantonen wat Trump wel of niet wist en dat heeft te maken met zijn maffia-achtige manier van de zaken aanpakken. Gewoon zelf nooit uitspraken doen over wat je van plan bent maar gewoon mensen om je heen verzamelen die dat wel hardop zeggen.
Precies! Michael Cohen heeft dat idd ook uitgelegd. Trump geeft nooit direct een opdracht (waarvan hij ook zelf wel weet dat ze onwettig zijn), hij maakt gebruik van mensen die dat voor hem doenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik snap het ... De Trump-manier van praten en mensen aansporen tot fout handelen. Zo vertelde Michael Cohen
Een voorbeeld is dat telefoongesprek met Raffensperger.
Trump vroeg niet direct: vervals de resultaten. Trump is daar gehaaid in, tjaaa 60 jaar ervaring met mensen zo manipuleren en indirect bevelen.
Intussen in de Senaat:quote:Under HB413, a Woman Could Be Sentenced to Life in Prison For Terminating a Pregnancy
As currently written, there are no exceptions for terminations in the instance of rape or incest, nor to protect the life, safety, or health of the mother. The law plainly states that purposely having an abortion, when the result of prior planning and calculation, is considered murder. Under the state's sentencing laws, a pregnant woman or doctor who pleads guilty or is convicted on abortion murder charges would face between 15 years and life in prison.
If convicted for aggravated abortion murder, the death penalty would be on the table.
Bron
Gezien op YouTube. Echt schokkende video. Wat een mens.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 04:43 schreef Kijkertje het volgende:
De Pro-life getuige van de Republikeinen bij de hearing in het Huis:
[ twitter ]
Hoe verzint ze het! Je past gewoon de definitie van abortus aan om goed te praten dat alle abortussen na 6 weken (zonder uitzonderingen) verboden zijn volgens de (in de haast aangenomen) nieuwe wet in Ohio met als gevolg dat de zwangere vrouw veroordeeld kan worden voor 'abortion murder'
[..]
Intussen in de Senaat:
[ twitter ]
Ik volg de Senate Hearings over 6 januar nauwgezet, en als er IETS geloofwaardig duidelijk is gemaakt, is het dat Trump van alles op de hoogte was en veel ook zelf orchestreerde. Dat is inmiddels gewoon een vaststaand feit.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:03 schreef Kijkertje het volgende:
Kijk het probleem is dat je heel moeilijk kan aantonen wat Trump wel of niet wist en dat heeft te maken met zijn maffia-achtige manier van de zaken aanpakken.
Ik zag op Twitter iig al een melding dat ze onder mysterieuze omstandigheden onderaan een trap is gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zie een BNW topic aankomen waarin ze gesteld wordt dat ze vermoord is om te zorgen dat Trump uitstel krijgt
Ze belde nog wekelijks tijdens zijn presidentschap.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:32 schreef V. het volgende:
[..]
Ik zag op Twitter iig al een melding dat ze onder mysterieuze omstandigheden onderaan een trap is gevonden.
Hoe dan ook, hoezeer ik ook een bloedhekel heb aan die hele Trumpkliek, ik kan mij niet voorstellen dat Ivana überhaupt nog 'in the loop' was vwb de perikelen van de afgelopen jaren.
"Hey Ivana, I am criming away, how about that"quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:54 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ze belde nog wekelijks tijdens zijn presidentschap.
idd. Trump is een veel betere oplichter dan Biden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 04:56 schreef TitanicLover het volgende:
Charismatische Trump was veel beter dan deze Biden met zijn beruchte gezicht.
Kartonnen dozen met een stukje plastic uitdelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:33 schreef Ulx het volgende:
McCarthy zegt dat de GOP dakloosheid gaat oplossen.
Hij zei er niet bij hoe.
Tijd om je te bewapenen tegen die tirannieke overheid!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:49 schreef Ulx het volgende:
Republikeinen willen een federaal verbod op abortus.
Hoe zit het met States' Rights in dat geval?
Een beetje serieuze journalist gaat hem toch stevig en kritisch bevragen op dit onderwerp??? Ze kunnen die enge speknek hiermee flink aanpakken imho..quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis heeft nog steeds geen mening over wat te doen met de abortusverbiedende 'vrijheid' op staatsniveau die de SC hem op een presenteerblaadje afleverde. Doodse stilte. Geen door kinderen omringde aandachtzoekende persco waar hij zo dol op is. Weird!
[ twitter ]
8 uur eastern time dusquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:11 schreef Ulx het volgende:
Komende donderdag is volgende hoorzitting. 8 uur 's avonds. Primetime dus.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:18 schreef Ulx het volgende:
Fani Willis heeft prominente Republikeinen gewaarschuwd dat er aanklachten aan zitten te komen.
Wie het eerst flipt krijgt de beste deal.
DeSantis houdt liever een toespraak voor de moms of 'Liberty'. Kan hij grapjes maken over een probleem dat niet bestaat op scholen terwijl er in Florida dankzij zijn eigen beleid intussen een tekort van 9000+ aan docenten isquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:41 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Een beetje serieuze journalist gaat hem toch stevig en kritisch bevragen op dit onderwerp??? Ze kunnen die enge speknek hiermee flink aanpakken imho..
Met het risico om verschrikkelijk ouderwets en seksistisch te zijn, zou een protest van vrouwen die geen kinderen willen en dan seks onthouden van hun Republikeinse partners en dates niet effectief en te organiseren zijn?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:19 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Tot zover het argument 'dan kunnen vrouwen altijd nog in een andere staat een abortus ondergaan'
Het lijkt er wel te komen in ieder geval, dat is mooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:19 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Tot zover het argument 'dan kunnen vrouwen altijd nog in een andere staat een abortus ondergaan'
Welnee, dat gaat "gefilibusterd" worden in de de Senaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het lijkt er wel te komen in ieder geval, dat is mooi.
Biden heeft aangegeven om misschien voor afschaffing van de fillibuster te zijn op dit onderwerp. Dat biedt mogelijkheden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Welnee, dat gaat "gefilibusterd" worden in de de Senaat.
Nee, dat biedt het niet. Minimaal 2 van de 50 zijn tegen (Manchin en Sinema) en bovendien was het onderdeel van de afspraak met McConnel omtrent de overdracht van macht waar hij dat niet had hoeven op te geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Biden heeft aangegeven om misschien voor afschaffing van de fillibuster te zijn op dit onderwerp. Dat biedt mogelijkheden.
Afspraken met McConnell zijn niets waard. Manchin en Synema overtuigen behoort nog tot de mogelijkheden voor november. Kleine kans, dat wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, dat biedt het niet. Minimaal 2 van de 50 zijn tegen en bovendien was het onderdeel van de afspraak met McConnell omtrent de overdracht van macht waar hij dat niet had hoeven op te geven.
Huh? Hoe kom je er bij dat een afspraak met McConnel niks waard is? Ik vind de man een ploert, maar afspraken komt hij wel na denk ik. Moet ook wel, want anders is elke vorm van samenwerking gedoemd.... nog veel meer dan nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Afspraken met McConnell zijn niets waard. Manchin en Synema overtuigen behoort nog tot de mogelijkheden voor november. Kleine kans, dat wel.
Die houdt zich daar zelf ook nooit aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je er bij dat een afspraak met McConnel niks waard is?
Heb je daar een voorbeeld van?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:45 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die houdt zich daar zelf ook nooit aan.
Als ik me goed herinner zou hij naar DACA kijken als de Dems voor stemden om de overheid open te houden. Dat deed hij vervolgens niet zoals beloofd.quote:
Sorry, maar dit is me wat te vrijblijvend. Je kunt gelijk hebben, maar een bron heb ik wel nodig… niet in de laatste plaats om te weten waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner zou hij naar DACA kijken als de Dems voor stemden om de overheid open te houden. Dat deed hij vervolgens niet zoals beloofd.
Dat hele gebeuren rond Garland vs Barrett heeft wel laten zien dat McConnell zijn woord volstrekt niets waard is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je er bij dat een afspraak met McConnel niks waard is? Ik vind de man een ploert, maar afspraken komt hij wel na denk ik. Moet ook wel, want anders is elke vorm van samenwerking gedoemd.... nog veel meer dan nu.
Hier is een bron met dat voorbeeld en een aantal andere voorbeeldenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is me wat te vrijblijvend. Je kunt gelijk hebben, maar een bron heb ik wel nodig… niet in de laatste plaats om te weten waar je het over hebt.
Wat een land.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:43 schreef Ulx het volgende:
De GOP wil een reisverbod voor zwangere vrouwen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:49 schreef Ulx het volgende:
Republikeinen willen een federaal verbod op abortus.
Hoe zit het met States' Rights in dat geval?
Het zou fijn zijn als je wat bronnen levert bij dit soort uitspraken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:43 schreef Ulx het volgende:
De GOP wil een reisverbod voor zwangere vrouwen.
Dat is hypocriet gehuichel, niet een afspraak tussen de Democratische en Republikeinse fracties..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren rond Garland vs Barrett heeft wel laten zien dat McConnell zijn woord volstrekt niets waard is.
Man man man ging je 'woke'-alert onmiddelijk af?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 03:37 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Je zou je toch kapot moeten schamen als deze freakshow jouw land vertegenwoordigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik geloof ook niet dat die Fransen er zo'n moeite mee hebben![]()
Dit was een festiviteit in 2019:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 16-07-2022 06:33:46 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 06:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Man man man ging je 'woke'-alert onmiddelijk af?![]()
Hoezo 'vertegenwoordigen' en wat is er mis mee
Bastille Day wordt ieder jaar in Washington D.C. gevierd met allerlei festiviteiten waar je gewoon kaartjes voor kunt kopen waaronder een ontvangst op de ambassade zodat je kan netwerken met franse diplomaten onder het genot van een hapje en een drankje?
Er komt van alles op af aan VIPS, politici, mediamensen etc. Kellyanne Conway was er ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik geloof ook niet dat die Fransen er zo'n moeite mee hebben![]()
Dit was een festiviteit in 2019:Wat is er mis mee vraag je nog…….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbekend, maakt woke..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 08:20 schreef speknek het volgende:
Iemand op een feestje in drag is een freakshow? Zeg me dat je dodelijk saai bent zonder te zeggen dat je dodelijk saai bent.
Daar staan geen voorbeelden bij van afspraken tussen de Democratische en de Republikeinse fracties bij monde van McConnell. Wel intern gehuichel en gelieg, hoewel het ook kan dat de Republikeinse Senatoren liegen over afspraken met hem, of dat ze samen dat zo bekokstoven om dekking te geven naar de eigen achterban ... ik kan me bv. moeilijk voorstellen dat iemand die decennia meeloopt zo naïef is als Collins zich voordoet, maar dit terzijde.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is een bron met dat voorbeeld en een aantal andere voorbeelden
https://archive.thinkprog(...)ledges-095e632eeafe/
Ja, wat is er mis mee? De Founding Fathers liepen rond in zijden kousen op hoge hakken terwijl ze pruiken droegen en hun gezichten fijn bepoederd waren. Gaaaaay!quote:
Jij ziet liever dat die mensen zoveel mogelijk uit het publieke leven worden geweerd en nergens aan de bak komen?quote:
Ik denk dat Chivaz en de zijnen daar wel een kampje voor willen inrichten. Niets mis met een beetje heropvoeding van leden van de LGBTQ gemeenschap tenslottequote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij ziet liever dat die mensen zoveel mogelijk uit het publieke leven worden geweerd en nergens aan de bak komen?
Of beter, onder druk worden gezet totdat ze 'normaal' gaan doen?
Zulke figuren vallen ook buiten mijn comfort zone, daar ben ik heel eerlijk in. Ben een jongen uit de provincie en moet daar nog aan wennen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat Chivaz en de zijnen daar wel een kampje voor willen inrichten. Niets mis met een beetje heropvoeding van leden van de LGBTQ gemeenschap tenslotte
Ik heb er ook niks mee, maar waarom zou dat moeten? Wat maakt dat mensen een mening over het leven van andere mensen denken te moeten hebben? Laat iedereen die niemand anders schaadt vooral zijn of haar eigen leven leiden. Een leven inclusief alle mogelijkheden die zogenaamde “normale” mensen hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zulke figuren vallen ook buiten mijn comfort zone, daar ben ik heel eerlijk in. Ben een jongen uit de provincie en moet daar nog aan wennen.
Maar dat betekent niet dat die mensen iets verkeerd doen of zich moeten 'aanpassen'.
'Leden', dat klinkt alsof je een lidmaatschap moet hebben. Ik kan je verzekeren dat het zo niet werkt. En tevens kan ik je verzekeren dat lang niet alle mensen die als LGBTQ te categoriseren zijn, dit soort vertoningen (als @Chivaz post) toejuichen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat Chivaz en de zijnen daar wel een kampje voor willen inrichten. Niets mis met een beetje heropvoeding van leden van de LGBTQ gemeenschap tenslotte
En water is nat.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Leden', dat klinkt alsof je een lidmaatschap moet hebben. Ik kan je verzekeren dat het zo niet werkt. En tevens kan ik je verzekeren dat lang niet alle mensen die als LGBTQ te categoriseren zijn, dit soort vertoningen (als @:Chivaz post) toejuichen.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:01 schreef ITs_relative het volgende:
Ps kun je een post van jezelf verwijderen?
Je hoeft het ook niet toe te juichen, dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Leden', dat klinkt alsof je een lidmaatschap moet hebben. Ik kan je verzekeren dat het zo niet werkt. En tevens kan ik je verzekeren dat lang niet alle mensen die als LGBTQ te categoriseren zijn, dit soort vertoningen (als @:Chivaz post) toejuichen.
Vind je nu echt dat deze mensen en vooral die kale er representatief uit zien?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij ziet liever dat die mensen zoveel mogelijk uit het publieke leven worden geweerd en nergens aan de bak komen?
Of beter, onder druk worden gezet totdat ze 'normaal' gaan doen?
Ze dragen geen leren sm-outfit of iets in die richting, maar gewoon normale kleding. Kale koppen zijn ook gewoon gemeengoed.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vind je nu echt dat deze mensen en vooral die kale er representatief uit zien?
Perceptie is alles en vooral met dit soort aangelegenheden is het belangrijk dat je wat uitstraalt.
Mooi man, en nu? Verbieden? Opsluiten? Jouw soort ergert zich eraan, bij jouw soort leidt dat nogal regelmatig tot aanvullende ellende.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
So what? Wat is volgens jou representatief? Dat wat repressieve figuren met succes tussen jouw oren hebben weten te persen, meer niet. Het is jouw beperkte geest die dit niet kan handelen, meer niet hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vind je nu echt dat deze mensen en vooral die kale er representatief uit zien?
Perceptie is alles en vooral met dit soort aangelegenheden is het belangrijk dat je wat uitstraalt.
Zo bekrompen conservatief is het niet hoor om representatief over te komen lol.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze dragen geen leren sm-outfit of iets in die richting, maar gewoon normale kleding. Kale koppen zijn ook gewoon gemeengoed.
Nogmaals, mijn voorkeur heeft het ook niet, maar waarom zouden mijn voorkeuren leidend moeten zijn?
Of moet iedereen zich maar schikken naar jouw bekrompen conservatieve wereldbeeld?
Nogmaals, beide heren dragen gewoon normale kleding. Geen sm-outfits of een kontloze broek.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo bekrompen conservatief is het niet hoor om representatief over te komen lol.
Fundamentalistisch conservatief nog wel die anderen willen onderdrukken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:10 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Mooi man, en nu? Verbieden? Opsluiten? Jouw soort ergert zich eraan, bij jouw soort leidt dat nogal regelmatig tot aanvullende ellende.
[..]
So what? Wat is volgens jou representatief? Dat wat repressieve figuren met succes tussen jouw oren hebben weten te persen, meer niet. Het is jouw beperkte geest die dit niet kan handelen, meer niet hoor.
Zo vermoeiend fundamentalistisch conservatieve figuren die anderen willen onderdrukken en erger onder het mom van “vrijheid”.
”Mevrouw” van Ginneken is een transgender die tenminste nog haar best doet om er representatief uit te zien.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, beide heren dragen gewoon normale kleding. Geen sm-outfits of een kontloze broek.
Maat jij vindt dat een man zoiets niet hoort te dragen dus is het fout. Tsja.
Volgens mij maak ik hierboven duidelijk dat het mijn voorkeur ook niet heeft. Ik vind mannen in vrouwenkleding ook awkward.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
”Mevrouw” van Ginneken is een transgender die tenminste nog haar best doet om er representatief uit te zien.
Je gaat mij niet wijsmaken dat je dit normaal vind, ik snap best dat je het niet durft uit te spreken omdat je niet zo wilt overkomen op je matties hier.
Als Rutte morgen ineens een jurk aantrekt moeten we dan ineens gaan doen alsof het heel normaal is? Mag dat dan niet benoemt worden?
Dit viel mij ook al op. Blijkbaar is een dresscode (die gebonden is aan het daadwerkelijke geslacht, dus niet het ingebeelde geslacht) een vorm van onderdrukking.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fundamentalistisch conservatief nog wel die anderen willen onderdrukken.
Word jij ook onderdrukt als er een dresscode is op je werk? Vind jij dat mensen die een petje dragen naar een discotheek en vervolgens niet binnenkomen ook het slachtoffer van onderdrukking?
Waar ligt bij jou de grens? Hoe tolerant sta je tegenover een regeringsfunctionaris die zich identificeert als een kat en op handen en voeten rondkruipt en een schoteltje melk leeg likt?
Ik weet zeker dat er wel mensen zullen zijn die dit soort dingen toejuichen. Immers, de subjectieve belevingswereld van individuen wordt tegenwoordig door sommigen als leidend gezien.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fundamentalistisch conservatief nog wel die anderen willen onderdrukken.
Word jij ook onderdrukt als er een dresscode is op je werk? Vind jij dat mensen die een petje dragen naar een discotheek en vervolgens niet binnenkomen ook het slachtoffer van onderdrukking?
Waar ligt bij jou de grens? Hoe tolerant sta je tegenover een regeringsfunctionaris die zich identificeert als een kat en op handen en voeten rondkruipt en een schoteltje melk leeg likt?
Jouw mening betreft in deze de objectieve werkelijkheid. Deze mensen in kwestie kleden zich zoals zij nu doen omdat zij hierbij afgaan op hun ingebeelde geslacht.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik hierboven duidelijk dat het mijn voorkeur ook niet heeft. Ik vind mannen in vrouwenkleding ook awkward.
Maar waarom zou mijn mening leidend moeten zijn?
En? Laat die mensen toch lekker.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
Jouw mening betreft in deze de objectieve werkelijkheid. Deze mensen in kwestie kleden zich zoals zij nu doen omdat zij hierbij afgaan op hun ingebeelde geslacht.
Zou je dat ook zeggen als Rutte met een galajurk aan in de kamer komt?quote:
Dat heb je goed gezien. Helaas zijn we dus de maatschappij juist gaan inrichten op de subjectieve belevingswereld van ieder individu. Vroeger was het idee: je past je aan de maatschappij aan. Nu is het idee: de maatschappij moet zich aan ieders individuele belevingswereld aanpassen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:53 schreef Chivaz het volgende:
We zouden moeten stoppen met het normaliseren en faciliteren van mensen met psychische problemen. Prima hoor dat ze meedraaien in onze samenleving maar zodra je een publieke functie bekleed en je representatief gekleed moet zijn dan doe je dat gewoon ondanks je psychische problemen.
Met als gevolg dat je internationaal nogal voor schut staat. Niet dat het de progressieven wat uitmaakt want die zijn de schaamte allang voorbij.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. Helaas zijn we dus de maatschappij juist gaan inrichten op de subjectieve belevingswereld van ieder individu. Vroeger was het idee: je past je aan de maatschappij aan. Nu is het idee: de maatschappij moet zich aan ieders individuele belevingswereld aanpassen.
En hoe lang mag het haar zijn voordat het door jouw keuring komt? Strak gemillimeterd?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met als gevolg dat je internationaal nogal voor schut staat. Niet dat het de progressieven wat uitmaakt want die zijn de schaamte allang voorbij.
Dan vind ik die mannen in jurken van Saudie-Arabië eigenlijk net wat meer voor lul staanquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met als gevolg dat je internationaal nogal voor schut staat. Niet dat het de progressieven wat uitmaakt want die zijn de schaamte allang voorbij.
Kijk daar komt jouw verwrongen repressieve geest echt naar buiten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:53 schreef Chivaz het volgende:
We zouden moeten stoppen met het normaliseren en faciliteren van mensen met psychische problemen. Prima hoor dat ze meedraaien in onze samenleving maar zodra je een publieke functie bekleed en je representatief gekleed moet zijn dan doe je dat gewoon ondanks je psychische problemen.
Vergelijking met Wonder Women-outfit gaat niet op. Die figuren waar jij je zo druk om maakt, dragen geen carnavalskleding.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als Rutte met een galajurk aan in de kamer komt?
Als Sigrid Kaag naar een Europese top gaat verkleed als Wonder Woman dan vind jij dat ook geen probleem?
Ik heb @Chivaz hier helemaal niets zien posten over 'opsluiten of erger'. Daarnaast betreft dit trouwens maar twee letters van de LGBTQ categorieën, namelijk de laatste twee. De eerste drie staan hier gelukkig los van.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kijk daar komt jouw verwrongen repressieve geest echt naar buiten.
“Psychische problemen”. Klein stapje naar opsluiten of erger. Rechts-extremistische uitingen in optima forma. Eng ziek volk die LGBTQ figuren hè?
Aha, we hoeven alleen travestieten op te sluiten en/of “gezond te maken”. Gelukkig. Een beetje ouderwetse chemische castratie gecombineerd met een ruime portie electro shock therapie moet die gedegenereerden weer in het gareel kunnen brengen toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb @:Chivaz hier helemaal niets zien posten over 'opsluiten of erger'. Daarnaast betreft dit trouwens maar twee letters van de LGBTQ categorieën, namelijk de laatste twee. De eerste drie staan hier gelukkig los van.
Dit dus, bizar trouwens hoe we van representatief kleden zijn afgezakt naar het opsluiten van travestieten, chemische castratie en elektroschok therapie.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb @:Chivaz hier helemaal niets zien posten over 'opsluiten of erger'. Daarnaast betreft dit trouwens maar twee letters van de LGBTQ categorieën, namelijk de laatste twee. De eerste drie staan hier gelukkig los van.
Hoe Jan met de pet zich dagelijks kleed zal interesseert mij echt niet. Maar als je zo’n belangrijke functie bij de overheid bekleed en je toch een soort van vertegenwoordiger bent van je land dan is het toch niet meer dan normaal dat je er een beetje fatsoenlijk bij loopt. Ik snap echt niet wat daar zo controversieel aan is.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergelijking met Wonder Women-outfit gaat niet op. Die figuren waar jij je zo druk om maakt, dragen geen carnavalskleding.
Als Rutte een overtuigd crossdresser zou zijn en hij is verkozen in de wetenschap dat hij zo is, dan is het zijn feestje.
Serieus, ik ben niet zo bezig met hoe anderen zich kleden. Zou jij ook niet moeten doen.
Jij begint over psychische problemen vriend, niemand anders. Jouw type gedachtegoed heeft mensen als Alan Turing de dood in gejaagd om maar te zwijgen over de duizenden andere slachtoffersquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus, bizar trouwens hoe we van representatief kleden zijn afgezakt naar het opsluiten van travestieten, chemische castratie en elektroschok therapie.
Op wie reageer je nu? Wederom is er namelijk geen user te vinden hier die dit soort dingen oppert. Niemand heeft het zelfs over travestieten gehad. De T in de LGBTQ staat voor transgender, niet voor travestiet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:42 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha, we hoeven alleen travestieten op te sluiten en/of “gezond te maken”. Gelukkig. Een beetje ouderwetse chemische castratie gecombineerd met een ruime portie electro shock therapie moet die gedegenereerden weer in het gareel kunnen brengen toch?
Alan Turing is dood omdat men vond dat hij zich representatief moest kleden?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:05 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij begint over psychische problemen vriend, niemand anders. Jouw type gedachtegoed heeft mensen als Alan Turing de dood in gejaagd om maar te zwijgen over de duizenden andere slachtoffers
Lachen man!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alan Turing is dood omdat men vond dat hij zich representatief moest kleden?
Volgens mij sta je internationaal veel meer voor schut als je wetgeving invoert die een verkracht tienjarig meisje dwingt te baren. En dat je dat dan als congreslid gaat afdoen als leugen en als aanleiding gebruikt om de partij die dit soort talibanwetgeving afkeurt aan te vallen. En dat je als je die leugen niet meer vol kunt houden niet publiekelijk je excuses aanbiedt aan dat meisje en degenen die je hebt aangevallen maar gewoon je tweet verwijdert alsof je het nooit hebt geroeptoeterd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je weet dat abortus in de meeste landen illegaal is toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij sta je internationaal veel meer voor schut als je wetgeving invoert die een verkracht tienjarig meisje dwingt te baren. En dat je dat dan als congreslid gaat afdoen als leugen en als aanleiding gebruikt om de partij die dit soort talibanwetgeving afkeurt aan te vallen. En dat je als je die leugen niet meer vol kunt houden niet publiekelijk je excuses aanbiedt aan dat meisje en degenen die je hebt aangevallen maar gewoon je tweet verwijdert alsof je het nooit hebt geroeptoeterd.
Maar vreemd genoeg hoor ik jou nooit over dat soort zaken.
Ach ja, zo trolt domrechts.
Ik zie derdewereldlanden niet als voorbeeld.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je weet dat abortus in de meeste landen illegaal is toch?
Shithole countrys toch?quote:Op zondag 17 juli 2022 00:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik zie derdewereldlanden niet als voorbeeld.
Ja en vervolgens krijg je tien schoppen na van de republikeinen,.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:10 schreef AnneX het volgende:
![]()
Breek mij de bek niet open. Tien jaar oud!?
Yep verkracht door een illegaal. Ze heeft overigens wel een abortus gekregen in een andere staat.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:10 schreef AnneX het volgende:
![]()
Breek mij de bek niet open. Tien jaar oud!?
Waarna de republikeinen een wet tegenhouden die vrouwen die naar een andere staat reizen voor een abortus, vrijwaren voor vervolging voor abortus in hun thuisstaat.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yep verkracht door een illegaal. Ze heeft overigens wel een abortus gekregen in een andere staat.
Ja? En wat houdt een aanklager tegen om het tienjarige meisje en haar ouders alsnog te vervolgen? Ze heeft immers de wet in haar eigen staat overtreden?quote:Op zondag 17 juli 2022 00:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yep verkracht door een illegaal. Ze heeft overigens wel een abortus gekregen in een andere staat.
Dit is niet eens meer de klassieke filosofische vraag kun je democratisch de democratie afschaffen maar de vraag wat voor gaat, democratie of rechtsstaat.quote:Op zondag 17 juli 2022 03:06 schreef Kijkertje het volgende:
En als dat conservatieve SC bij de volgende sessie gaat besluiten dat de staten ook nog eens de uitslag van verkiezingen kunnen negeren op grond van 'fraude' en hun eigen kiesmannen kunnen aanwijzen is de democratie voorgoed de nek omgedraaid in de VS![]()
[ twitter ]
(Ze hebben ook al besloten dat ze zich niet gaan bemoeien met het stemonderdrukkende gerrymandering van staten)
Dat is geen 'rechtsstaat' meer. In de rechtsstaat hoort de rechterlijke macht immers ook de burger te beschermen tegen machtsmisbruik van de overheid? Ze geven nu veel te veel macht aan de staten zelf.quote:Op zondag 17 juli 2022 03:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is niet eens meer de klassieke filosofische vraag kun je democratisch de democratie afschaffen maar de vraag wat voor gaat, democratie of rechtsstaat.
quote:Around 5 in the afternoon on Christmas Day in 2020, as many Americans were celebrating with family, President Donald J. Trump was at his Mar-a-Lago home in Palm Beach, Fla., on the phone with a little-known conservative lawyer who was encouraging his attempts to overturn the election, according to a memo the lawyer later wrote documenting the call.
The lawyer, William J. Olson, was promoting several extreme ideas to the president. Mr. Olson later conceded that part of his plan could be regarded as tantamount to declaring "martial law" and that another aspect could invite comparisons with Watergate. The plan included tampering with the Justice Department and firing the acting attorney general, Jeffrey A. Rosen, according to the Dec. 28 memo by Mr. Olson, titled "Preserving Constitutional Order."
"Our little band of lawyers is working on a memorandum that explains exactly what you can do," Mr. Olson wrote in his memo, obtained by The New York Times, which he marked "privileged and confidential" and sent to the president. "The media will call this martial law," he wrote, adding that "that is 'fake news.'"
The document highlights the previously unreported role of Mr. Olson in advising Mr. Trump as the president was increasingly turning to extreme, far-right figures outside the White House to pursue options that many of his official advisers had told him were impossible or unlawful, in an effort to cling to power.
The involvement of a person like Mr. Olson, who now represents the conspiracy theorist and MyPillow chief executive Mike Lindell, underscores how the system that would normally insulate a president from rogue actors operating outside of official channels had broken down within weeks after the 2020 election.
[..]
Buttigieg is een hypejob, een burgermeester van een kleine stad waar hij het ook niet zo geweldig heeft gedaan. De beste man was 2 maanden met verlof terwijl de schepen voor anker lagen en men miste hem niet eens.quote:Op zondag 17 juli 2022 02:53 schreef Kijkertje het volgende:
Daarom denk ik ook dat iemand als Buttigieg geen schijn van kans maakt als kandidaat voor het presidentschap en dat terwijl hij er toch duidelijk de capaciteiten voor in huis heeft.
Dat hij op vaderschapsverlof was wil niet zeggen dat hij niets heeft gedaan. Daar kreeg hij ook nog kritiek op:quote:Op zondag 17 juli 2022 05:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Buttigieg is een hypejob, een burgermeester van een kleine stad waar hij het ook niet zo geweldig heeft gedaan. De beste man was 2 maanden met verlof terwijl de schepen voor anker lagen en men miste hem niet eens.
Niet zo gek bij zo'n eerste ontmoeting en lekker korte termijn denken weer. Beter en uitgebreider artikel:quote:Op zondag 17 juli 2022 05:41 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Pijnlijk dit, nadat Biden had geroepen dat hij van Saudi Arabië een paria staat zou maken en vol in te zetten op groene energie en elektrische auto’s enzovoort is hij vanwege zijn slechte cijfers alsnog naar SA afgereisd om daar te smeken om de olieproductie op te hogen.
Jammer voor Biden en in het verlengde de rest van de wereld geven de Arabieren geen gehoor aan zijn smeekbedes.
De groene omwenteling kost nu eenmaal geld en het is de burger die uiteraard voor die kosten mag opdraaien.
Of dit artikel:quote:But Mr. Biden is returning to Washington without a pledge from the Saudis to further increase oil production, and several of the other policy announcements touted by the White House were incremental or lacked specifics. U.S. officials said they are confident that the summit will eventually yield more tangible progress, but they acknowledged that it likely will take time.
“Biden is playing the long game,” said Jonathan Schanzer, senior vice president for research at the Foundation for Defense of Democracies, a Washington think tank critical of Iran. “He’s thinking about luring the Saudis away from China. He’s obviously thinking about oil in the medium to long term. Also, if the Saudis and Israelis make peace, he wants to be part of that.”
quote:Before stepping foot in Saudi Arabia, President Joe Biden knew there would be trouble.
Biden was risking criticism by visiting a country he had vowed to make a "pariah" for human rights abuses, and there was no guarantee the visit would immediately yield higher oil production to offset rising gas prices.
He decided to face the blowback anyway, hoping to use the visit to repair strained ties and make clear to wary Arab leaders that the United States remains committed to their security and the region's stability.
His visit to Saudi Arabia was occasionally uncomfortable but, in Biden's view, ultimately necessary. Although he's been focused on confronting Russia's invasion of Ukraine and limiting China's expanding influence in Asia, those goals become far more difficult without the partnerships that he was tending to here.
"It is only becoming clearer to me how closely interwoven America's interests are with the successes of the Middle East," the president said Saturday at a summit in the Red Sea city of Jeddah.
It was a belated recognition of geopolitical reality that, for nearly a century, has kept the United States deeply invested in the energy-rich region, most recently with ruinous wars that stretched over two decades. Biden tried to turn the page on those conflicts while insisting that the U.S. would remain engaged.
"We will not walk away and leave a vacuum to be filled by China, Russia or Iran," Biden said. "We will seek to build on this moment with active, principled, American leadership."
[..]
En nou maar hopen dat die vrouwen goed verzekerd zijnquote:Op zondag 17 juli 2022 05:57 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Allemaal het gevolg van Republikeinse 'pro life' wetgeving op staatsniveau![]()
Ja maar Buttigieg kan toch nooit “representatief” zijn! Begrijp dat dan.quote:Op zondag 17 juli 2022 05:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat hij op vaderschapsverlof was wil niet zeggen dat hij niets heeft gedaan. Daar kreeg hij ook nog kritiek op:
[ twitter ]
Zo is er altijd wel wat om kritiek op te hebben
Is het niet juist goed leiderschap als je de organisatie zo goed hebt neergezet dat alles door draait in jouw afwezigheid?quote:Op zondag 17 juli 2022 05:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Buttigieg is een hypejob, een burgermeester van een kleine stad waar hij het ook niet zo geweldig heeft gedaan. De beste man was 2 maanden met verlof terwijl de schepen voor anker lagen en men miste hem niet eens.
Wat is er gebeurt met het mantra dat iemand, zoals een overheid, zich niet dient te bemoeien met het leven van anderen?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe Jan met de pet zich dagelijks kleed zal interesseert mij echt niet. Maar als je zo’n belangrijke functie bij de overheid bekleed en je toch een soort van vertegenwoordiger bent van je land dan is het toch niet meer dan normaal dat je er een beetje fatsoenlijk bij loopt. Ik snap echt niet wat daar zo controversieel aan is.
De overheid moet juist jou met rust laten en anderen juist niet. Vooral als deze mensen hele andere ideeën hebben dan jij.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:37 schreef Weird- het volgende:
[..]
Is het niet juist goed leiderschap als je de organisatie zo goed hebt neergezet dat alles door draait in jouw afwezigheid?
[..]
Wat is er gebeurt met het mantra dat iemand, zoals een overheid, zich niet dient te bemoeien met het leven van anderen?
Dat argument wordt ook aangehaald als het aankomt op andere onderwerpen (abortus bijvoorbeeld). Maar volgens mij is het mantra meer een 'kleine overheid'. En dat is dus iets anders dan quasi libertarisme of liberalisme. Het gaat er niet om wat de overheid regelt, maar meer dat de totaliteit van de dingen die zij regelen vrij beperkt is.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:37 schreef Weird- het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met het mantra dat iemand, zoals een overheid, zich niet dient te bemoeien met het leven van anderen?
Dit lijkt me nogal tegenstrijdig. Om de omvang van de totaliteit te bepalen moeten er keuzes gemaakt worden. Dan kun je niet om de inhoud (en dus het “wat”) heen.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat argument wordt ook aangehaald als het aankomt op andere onderwerpen (abortus bijvoorbeeld). Maar volgens mij is het mantra meer een 'kleine overheid'. En dat is dus iets anders dan quasi libertarisme of liberalisme. Het gaat er niet om wat de overheid regelt, maar meer dat de totaliteit van de dingen die zij regelen vrij beperkt is.
Daar is hij veel te intelligent voor. Dat is bedreigend.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ja maar Buttigieg kan toch nooit “representatief” zijn! Begrijp dat dan.
De mantra van conservatief dom-rechts is maximale bemoeienis in de persoonlijke levenssfeer van mensen gecombineerd met minimale bemoeienis in de economische levenssfeer.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:49 schreef Weird- het volgende:
[..]
Dit lijkt me nogal tegenstrijdig. Om de omvang van de totaliteit te bepalen moeten er keuzes gemaakt worden. Dan kun je niet om de inhoud (en dus het “wat”) heen.
Maar terugkomend op het onderwerp, lijkt me niet dat iemand zich hoeft te bemoeien met de kleding keus van een ander
Hoe kom je nu precies uit bij Kamala dan?quote:Op zondag 17 juli 2022 12:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar is hij veel te intelligent voor. Dat is bedreigend.
Hij heeft zich op de kaart gezet in de vorige ronde. En zal op de achtergrond politiek opereren in de toekomst, vermoed ik.
Stel je voor Kamala met Pete op de ticket is een nono.
Kun je het concept van 'dom-rechts' ook uitleggen? Het is mij nog altijd niet duidelijk waar de domheid zich precies zou bevinden?quote:Op zondag 17 juli 2022 12:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De mantra van conservatief dom-rechts is maximale bemoeienis in de persoonlijke levenssfeer van mensen gecombineerd met minimale bemoeienis in de economische levenssfeer.
Wie betreft dan precies de heersende klasse? Op welke manier zouden zij de rest uitbuiten?quote:Op zondag 17 juli 2022 12:54 schreef mcmlxiv het volgende:
De handsmaid’s tale is echt de conservatieve natte droom.vrijheid is de vrijheid van de heersende klasse de rest uit te buiten, meer niet.
'Domrechts' (een nog altijd niet gedefinieerd concept) loopt dus achter de elite aan. Maar wie betreft dit dan? Welke groep mensen zijn die elite?quote:Op zondag 17 juli 2022 14:57 schreef Ulx het volgende:
De heersende klasse is een ander woord voor de elite.
Waar domrechts graag achteraan loopt, maar zegt dat niet te doen.
In je persoonlijke levenssfeer niet nee, maar dat was het punt niet.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:49 schreef Weird- het volgende:
[..]
Dit lijkt me nogal tegenstrijdig. Om de omvang van de totaliteit te bepalen moeten er keuzes gemaakt worden. Dan kun je niet om de inhoud (en dus het “wat”) heen.
Maar terugkomend op het onderwerp, lijkt me niet dat iemand zich hoeft te bemoeien met de kleding keus van een ander
De elite zijn toch de politici, intellectuelen en de top van het bedrijfsleven.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Domrechts' (een nog altijd niet gedefinieerd concept) loopt dus achter de elite aan. Maar wie betreft dit dan? Welke groep mensen zijn die elite?
Dat onderscheid wordt gemaakt. Het blijft een keuze van de personen in kwestie, het is tenslotte een vrij land.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In je persoonlijke levenssfeer niet nee, maar dat was het punt niet.
Ze zitten daar in een officiële functie het land te vertegenwoordigen. Ik snap niet zo goed waarom het zo moeilijk is om dat onderscheid te maken.
De heersende klasse.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Domrechts' (een nog altijd niet gedefinieerd concept) loopt dus achter de elite aan. Maar wie betreft dit dan? Welke groep mensen zijn die elite?
Poeh hé, dat is een mooie cirkelredenering.quote:
Het zegt vooral wat over de invloed van de activistische vleugel van de Democraten dat we dit nu als normaal moeten accepteren.quote:Op zondag 17 juli 2022 15:47 schreef Weird- het volgende:
[..]
Dat onderscheid wordt gemaakt. Het blijft een keuze van de personen in kwestie, het is tenslotte een vrij land.
Het probleem in deze zit in jouw interpretatie. Het feit dat je dit als een “freakshow” bestempeld zegt meer over jou dan over de personen in kwestie.
Niet gek dat je daar wat tegengas op krijgt
Tja het is niets nieuws dat bij culturele veranderingen er altijd een groep conservatieven is die daar moeite mee heeft en de acceptatie langer duurt.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zegt vooral wat over de invloed van de activistische vleugel van de Democraten dat we dit nu als normaal moeten accepteren.
Die vlieger gaat voor mij en een ieder buiten de progressieve bubbel kortom de meerderheid niet op.
Sommige culturele veranderingen zijn niet wenselijk sterker nog het is zelfs contraproductief.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja het is niets nieuws dat bij culturele veranderingen er altijd een groep conservatieven is die daar moeite mee heeft en de acceptatie langer duurt.
Vind jij niet wenselijk (dat is een persoonlijke mening) en de tijd zal het leren. Persoonlijk snap ik niet waarom jij je daar zo druk over maakt, er zijn wel grotere problemen in de wereld dan een dresscodequote:Op zondag 17 juli 2022 16:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Sommige culturele veranderingen zijn niet wenselijk sterker nog het is zelfs contraproductief.
quote:But according to the CNN report, the White House support staffer in question “was not someone who routinely communicated with the former president.”
In other words, Trump keeps in touch with plenty of people who used to work for him, but this person isn’t one of them. The staffer, mindful of the larger circumstances, saw a call from Trump and was immediately concerned, reinforcing the fact that the two did not regularly interact.
Rep. Bennie Thompson, the Democratic chair of the panel, said it was “highly unusual” for Trump to make the call.
Het gaat wel om de uitstraling van je land, dat jij dat niet zo belangrijk vind is wat anders. Een hoop mensen waaronder ik hechten daar wel waarde aan. In Nederland kan ik mezelf ook enorm ergeren aan die ene van de SP die in de 2e kamer zit met een trui of t-shirt aan.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vind jij niet wenselijk (dat is een persoonlijke mening) en de tijd zal het leren. Persoonlijk snap ik niet waarom jij je daar zo druk over maakt, er zijn wel grotere problemen in de wereld dan een dresscode
Je bent in de verkeerde tijd geboren, met je spruitjeslucht. Je gaat het nog moeilijk krijgen in de decennia die voor ons liggen.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het gaat wel om de uitstraling van je land, dat jij dat niet zo belangrijk vind is wat anders. Een hoop mensen waaronder ik hechten daar wel waarde aan. In Nederland kan ik mezelf ook enorm ergeren aan die ene van de SP die in de 2e kamer zit met een trui of t-shirt aan.
Sylvana Simons daarentegen een vrouw waar ik het zowat op elk punt behalve haar smaak qua muziek fundamenteel oneens bent begrijpt wel dat het belangrijk is om jezelf te kleden naar je functie. Je staat er immers niet voor jezelf maar je vertegenwoordigt je achterban en in het geval van deze twee transgenders het hele land.
Een beetje representatief kleden is wel het minste wat je kan vragen van iemand.
Als je zo overduidelijk een man bent dan is het niet oké om je als een vrouw te kleden. In dat opzicht doet van Ginneken van D66 het beter, we weten allemaal dat ze een man is maar ze doet ieder geval haar best om zo vrouwelijk mogelijk over te komen.
Die kerel rechts op de foto heeft niet eens de moeite genomen om zijn benen te scheren en dan moet ik doen alsof het volstrekt normaal is.
Het is gewoon hypocriet gelul om de aandacht af te leiden.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent in de verkeerde tijd geboren, met je spruitjeslucht. Je gaat het nog moeilijk krijgen in de decennia die voor ons liggen.
In andere staten hebben Trumpers dat netjes tegen kunnen houden. Voor Kemp is het nu persoonlijkquote:Op zondag 17 juli 2022 19:31 schreef Bluesdude het volgende:
Alleen in Georgia doet justitie onderzoek naar de verkiezingsfraude met fake-electors ?
Dat plan was afgeblazen voor 6 januari 2021 ? Dan nog moet het voorbereiden strafbaar zijn, toch ?
Blijkbaar niet, als men geen onderzoek begint in de andere staten.
Het lijkt mij een beslissing van Justitie, niet van de plaatselijke politiekquote:Op zondag 17 juli 2022 19:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
In andere staten hebben Trumpers dat netjes tegen kunnen houden. Voor Kemp is het nu persoonlijk
Ja, hallo. Geen linkjes meer geven voor verificatie.quote:Op zondag 17 juli 2022 20:51 schreef Ulx het volgende:
Het DoJ heeft gelekt dat er flink wat aanklagers zijn toegevoegd aan het Trump-onderzoek.
Ik weet dat er hier een aantal jaar geleden steeds gedoe was over bronnen en dat je sindsdien niet meer aan bronvermelding doet. Maar het is echt enorm storend Ulx. Je bent overduidelijk uitstekend op de hoogte, ik waardeer je kennis. Maar je gedrag is nogal kinderachtig.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:13 schreef Ulx het volgende:
Afgevaardigde Lee Zeldin (R-NY) wordt beschuldigd van het inleveren van 11000 gekopieerde handtekeninge om op de independent kandidatenlijst te komen voor het gouverneurschap.
Dit wordt ook wel fraude genoemd. Wéér gepleegd door een Republikein.
En uiteraard is de man een Trumpist en steunt hij Trump in zijn fabeltje over verkiezingsfraude.
Misschien moet je het voor de gein weer eens proberen. Dat gezeik is al zo lang geleden. Die users posten niet eens meer mee volgens mij.quote:
Ik denk dat het bij de volgende sessie van het SC afgelopen is met legalisering van het homo huwelijk, ik ben wel benieuwd hoe men dit gaat recht praten, iets met het heilige huwelijk of zo?quote:Ted Cruz says legalizing gay marriage was ‘clearly wrong’ decision by Supreme Court
‘I think the decision was clearly wrong when it was decided. It was the court overreaching’
https://www.ksat.com/news(...)on-by-supreme-court/
Zeker niet, ook omdat het al langs is geweestquote:Op maandag 18 juli 2022 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
Iedereen is vast en zeker verrast hierdoor:
[..]
Ik denk dat het bij de volgende sessie van het SC afgelopen is met legalisering van het homo huwelijk, ik ben wel benieuwd hoe men dit gaat recht praten, iets met het heilige huwelijk of zo?
Hihi, en wanneer zal sodomie weer strafbaar worden?quote:Op maandag 18 juli 2022 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
Iedereen is vast en zeker verrast hierdoor:
[..]
Ik denk dat het bij de volgende sessie van het SC afgelopen is met legalisering van het homo huwelijk, ik ben wel benieuwd hoe men dit gaat recht praten, iets met het heilige huwelijk of zo?
Je geeft de Democraten te veel eer.quote:Op zondag 17 juli 2022 16:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zegt vooral wat over de invloed van de activistische vleugel van de Democraten dat we dit nu als normaal moeten accepteren.
Die vlieger gaat voor mij en een ieder buiten de progressieve bubbel kortom de meerderheid niet op.
jury selecteren en dan wat ?quote:
quote:Matthew Pottinger, who was deputy national security adviser under President Donald J. Trump and the highest-ranking White House official to resign on Jan. 6, 2021, is expected to testify about that day at the House select committee’s prime-time hearing on Thursday, people familiar with the planning said.
Mr. Pottinger, who was in the White House much of the day of the riot, is one of the live witnesses for the hearing, which is expected to focus on the more than three hours in which Mr. Trump watched the violence unfold without taking any substantial steps to call off his supporters even as they threatened Vice President Mike Pence.
Mr. Pottinger and Sarah Matthews, a former White House deputy press secretary who also resigned on Jan. 6, are expected to help narrate what was unfolding inside the West Wing during those 187 minutes, in a hearing that the committee sees as the capstone to a series of public sessions in which it has laid out in detail Mr. Trump’s efforts to remain in office despite his defeat and how they led to the storming of the Capitol.
The hearing, scheduled for 8 p.m., is expected to give a detailed account of how Mr. Trump resisted multiple pleas from staff members, lawyers and even his own family to call off the attack.
[..]
quote:One man said during questioning that he'd seen Bannon quoted as saying on his podcast last week that he planned to "go full medieval" at the trial.
"I felt that was a purely preposterous statement," the would-be juror said of Bannon's declaration on his "War Room" podcast last Tuesday. "Pray for our enemies, because we're going medieval on these people. We're going to savage our enemies," Bannon said in a statement that seemed primarily directed at members of the House committee.
The man was disqualified from the jury pool, but ultimately prosecutors and defense attorneys whittled the group down to a pool of 22 potential jurors whom Nichols viewed as qualified to sit in the trial. Among them: a NASA photographer, a program manager at the International Republican Institute, an online art seller, a hospital physician and a man who works part-time for a film festival.
Garland wordt volgend jaar geimpeached en dat is volkomen zijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:42 schreef AnneX het volgende:
Geen Comey dus, die destijds Hilary Clinton’s campaign dwarszat.
[ twitter ]
Zou het?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Garland wordt volgend jaar geimpeached en dat is volkomen zijn eigen schuld.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:59 schreef Bluesdude het volgende:
We are storming the Capitol . It is a revolution.
What where they thinking zonder masker daar rondlopen met zoveel camera's om je heen.
Velen dachten niet over vervolging later.
Maar hoe zou het nu zijn met Elizabeth uit Knoxville?
Nog steeds met de revolutie willen meelopen?
Is ze berecht ?
Voor zo ver ik weet is ze niet eens opgepakt k heb een paar keer gegoogled maar nooit wat over haar gevonden jammer ik had best een part 2 willen zien waar ze door de FBI uit haar huis gesleurd wordt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:59 schreef Bluesdude het volgende:
We are storming the Capitol . It is a revolution.
What where they thinking zonder masker daar rondlopen met zoveel camera's om je heen.
Velen dachten niet over vervolging later.
Maar hoe zou het nu zijn met Elizabeth uit Knoxville?
Nog steeds met de revolutie willen meelopen?
Is ze berecht ?
welvaart? De Trump organisatie had/heeft illegalen in dienst. Tot zover het ontkrachten van hypocriet republikeins geneuzel over illegalen en het bewust misbruiken van dezelfde groep om de welvaart maar te laten accumuleren bij de top 1%quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:58 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ] misschien valt het kwartje dan een keertje dat grensbewaking essentieel is voor de veiligheid en welvaart van je eigen burgers.
Een whataboutism, hoe verrassend weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
welvaart? De Trump organisatie had/heeft illegalen in dienst. Tot zover het ontkrachten van hypocriet republikeins geneuzel over illegalen en het bewust misbruiken van dezelfde groep om de welvaart maar te laten accumuleren bij de top 1%
Mss anders even het hele interview kijken?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:58 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Het is toch blijkbaar zeer vervelend dat illegalen je stad overspoelen en de bevolking tot last zijn.
Zeer verstandig dat Abbot deze mensen op de bus zet naar DC, misschien valt het kwartje dan een keertje dat grensbewaking essentieel is voor de veiligheid en welvaart van je eigen burgers.
Het uitgebreide verhaal:quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:46 schreef AnneX het volgende:
Misschien een calculated gok met onderstaande cijfers.
[ twitter ]
hier wat tegenwicht. Inmiddels een longread tegengekomen met een tijdlijn over de …quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Garland wordt volgend jaar geimpeached en dat is volkomen zijn eigen schuld.
Laat me raden Trump's yes men zoals Bobby Engel and Tony Ornato zekerquote:Many of its agents' cellphone texts were permanently purged starting in mid-January 2021 and Secret Service officials said it was the result of an agencywide reset of staff telephones and replacement that it began planning months earlier. Secret Service agents, many of whom protect the president, vice president and other senior government leaders, were instructed to upload any old text messages involving government business to an internal agency drive before the reset, the senior official said, but many agents appear not to have done so.
The result is that potentially valuable evidence -- the real-time communications and reactions of agents who interacted directly with Trump or helped coordinate his plans before and during Jan. 6 -- is unlikely to ever be recovered, two people familiar with the Secret Service communications system said. They requested anonymity to discuss sensitive matters without agency authorization.
Het verzoek kwam later maar dat doet er helemaal niet toe? Het is sws verplicht om alle communicatie te bewaren, die agenten hebben ook duidelijk opdracht gekregen dat te doen en bovendien kan je sws bedenken dat berichten rond die tijd uitermate belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:05 schreef Ulx het volgende:
Als ze na een verzoek tot levering zijn gewist is het strafbaar.
Ik las dat de IG al eerder om die berichten heeft gevraagd en dat ze pas daarna zijn gewist. Citizens for Ethics heeft daarom een aanklacht ingediend.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het verzoek kwam later maar dat doet er helemaal niet toe?
Als je moedwillig bewijs gaat vernietigen zal de inhoud wel explosief zijn geweest.quote:Het is sws verplicht om alle communicatie te bewaren, die agenten hebben ook duidelijk opdracht gekregen dat te doen en bovendien kan je sws bedenken dat berichten rond die tijd uitermate belangrijk zijn.
Ah dat zou kunnen en ja natuurlijk is de inhoud explosief. Als dat niet zo zijn hadden ze de berichten wel bewaard om zichzelf te kunnen verantwoorden maar opzet is natuurlijk moeilijk aan te tonen als men beweert dat 'vergeten' te zijn of dat 'er iets niet goed is gegaan'.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik las dat de IG al eerder om die berichten heeft gevraagd en dat ze pas daarna zijn gewist. Citizens for Ethics heeft daarom een aanklacht ingediend.
[..]
Als je moedwillig bewijs gaat vernietigen zal de inhoud wel explosief zijn geweest.
Ja precies. Die weten echt wel hoe dat werktquote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:11 schreef AnneX het volgende:
Waar is Abby of McGee als je ze nodig hebt. (NCIS).
Oh kijk, dat zijn hullie zelf. De top. Nou, dat zijn ze echt foetsie.
[ twitter ]
Thanksquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
hier wat tegenwicht. Inmiddels een longread tegengekomen met een tijdlijn over de …
“ the known details of investigative steps against Trump and his associates. This will be a running thread.”
https://www.emptywheel.ne(...)asnt-doing-anything/
Er onderuit proberen te komen met het argument dat ze niet wisten wat Trump & Co voor plan hadden is ook wel een lachertje. Typisch een domvolk-redenatiequote:Op woensdag 20 juli 2022 00:07 schreef Ulx het volgende:
Elf nep-kiesmannen uit Georgia hebben een brief van de DA ontvangen dat ze doelwit zijn in het onderzoek.
Wel een onverwacht ironisch voordeel van dat hun verkiezingen door machines van private partijen geteld werd alle kritiek daarop ten spijt. Zonder dat waren dergelijke rechtszaken vermoedelijk niet mogelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:59 schreef Kijkertje het volgende:
Goodman heeft allerlei experts gevraagd of Dominion nu ook een rechtszaak tegenTrump kan beginnen aangezien nu aangetoond is dat hij op de hoogte was dat zijn fraudeclaims ongegrond waren:
Draadje in tweet:
[ twitter ]
En ja hoor maar liefst 157 Republikeinen stemden tegen in het Huis. Wel aangenomen. Nu de Senaat nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:13 schreef Kijkertje het volgende:
De Republikeinen verzinnen nu van alles om niet voor de 'Marriage equality bill' te stemmen![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
etc etc.
Hij had simpelweg moeten komen opdagen. Dat is hem met niet mis te verstane bewoordingen uitgelegd. Dat hij buiten het gerechtsgebouw nog even najammerde is komisch maar verder nutteloos. Er is kans dat hij een paar jaar de nor in gaat. Voor welke types als Bannon staat dit gelijk voor 10 jaar als het een echte cel betreft.quote:Op woensdag 20 juli 2022 00:27 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen heeft Bannon zijn ongenoegen over de Commissieleden afgereageerd via de pers:
[ twitter ]
Hij maakt het alleen maar moeilijker voor hemzelf hiermee, de rechter zal er niet blij mee zijn. Maar ja Bannon zou 'medievil' en 'savage' gaan had hij beloofd dus mss is dit wat hij bedoeldequote:Op woensdag 20 juli 2022 00:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hij had simpelweg moeten komen opdagen. Dat is hem met niet mis te verstane bewoordingen uitgelegd. Dat hij buiten het gerechtsgebouw nog even najammerde is komisch maar verder nutteloos. Er is kans dat hij een paar jaar de nor in gaat. Voor welke types als Bannon staat dit gelijk voor 10 jaar als het een echte cel betreft.
Probeert hij de schijn op te houden dat hij met het comité nog in onderhandeling was en dat hij niet weigerde geheard te worden ?quote:Op woensdag 20 juli 2022 01:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij maakt het alleen maar moeilijker voor hemzelf hiermee, de rechter zal er niet blij mee zijn. Maar ja Bannon zou 'medievil' en 'savage' gaan had hij beloofd dus mss is dit wat hij bedoelde
Het vnl allemaal populistische retoriek waar zijn aanhang wel gevoelig voor is. Natuurlijk zijn daar geen Commissieleden bij aanwezig, die zijn ook nuet gedagvaard maar weet het domvolk veel die vinden het vast een goed argumentquote:Op woensdag 20 juli 2022 02:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Probeert hij de schijn op te houden dat hij met het comité nog in onderhandeling was en dat hij niet weigerde geheard te worden ?
Dan doet hij dat heel slecht door Thompson weg te zetten als laf. En waarom wil hij Thompson als getuige oproepen? Om voor de jury de schijn van "ik heb niet geweigerd" op te houden ?
En wat is de impact van de woorden 'medievil' en 'savage' in het amerikaanse engels ?
Is het een verkapte geweldsdreiging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |