SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat zijn strafpunten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:44 schreef Kijkertje het volgende:
Oeps ik had nieuw deeltje moeten openen zie ik![]()
Volkomen terecht!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dat zijn strafpunten.
* Tijger_m werkt de stand even bij.
In Arizona zijn ze er al druk mee bezig maar het lukt nog even niet:quote:Op maandag 11 juli 2022 08:31 schreef Ulx het volgende:
Waarom zou ze die zaak verliezen? Het is net als je ongeboren kind opgeven bij de belasting. Volgens de wet is het kind dan in leven.
#zininquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:20 schreef Kijkertje het volgende:
Ah Bannon reageert nu toch. Hij gaat 'medieval' en 'savage' worden:
[ twitter ]
Klinkt iig erg stoer!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:12 schreef AnneX het volgende:
Sooo…de inleiding van Liz is burning! Nu al.
Ja dat weten we al een hele tijd toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:35 schreef Bluesdude het volgende:
De koning went bezirk
En de hofhouding kon hem niet tot rede brengen
Bestaat er niet een omschreven psychiatrisch ziektebeeld voor iemand die perse wil geloven dat er een complot tegen hem is ?
Zoals ik het begrijp vallen directe gesprekken met Trump onder die executive privilege.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Kijkend met een uur vertraging: Wat ik gek vind is dat Cippollone niet wilde zeggen wat Trump zei zo bleek uit een clipje. Afspraak gemaakt vooraf ofzo en waarom zou dat acceptabel zijn?
Aha, maar dat privilege kan hij nu niet meer reeel claimen zou ik dan denken plus dat dit dan geldt alleen over wat hij zei, maar verder niks? Curieus.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp vallen directe gesprekken met Trump onder die executive privilege.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aha, maar dat privilege kan hij nu niet meer reeel claimen zou ik dan denken plus dat dit dan geldt alleen over wat hij zei, maar verder niks? Curieus.
Ok thanks. Wat het nog gekker maakt is dat ik net hoorde in de break op PBS dat Trump dat in zijn geval niet geclaimed zou hebben. Althans, als ik het goed begreep en die informatie klopte. Dan zou Cippolone het zelf verzonnen hebben.quote:
Volgens het committee, bij monde van Cheney in haar openingsrede, heeft hij naar tevredenheid de vragen beantwoord die ze hadden. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar het hoe en waarom. Sowieso heb je extra gevoeligheid tussen advocaat en client, maar hij was advocaat van het Witte Huis, niet van Trump persoonlijk ... en Trump claimde, volgens de PBS interviewster, geen privilege (als hij dat al kon). Dan vind ik het gek dat hij dat zelf wel doet. Hij trad ook pas naar voren na de laatste explosieve getuigenis van Hutchinson.quote:Ik weet ook niet of dat nou terecht is of niet. Ik denk dat ze al lang blij zijn dat hij een heleboel vragen wél beantwoord heeft en ze de niet beantwoorde vragen eerst aan zullen moeten vechten?
Jawel.... maar het is hem niet wettelijk verboden om toch te vertellen wat Trump zei.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp vallen directe gesprekken met Trump onder die executive privilege.
Zie mijn toevoeging nogquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ok thanks. Wat het nog gekker maakt is dat ik net hoorde in de break op PBS dat Trump dat in zijn geval niet geclaimed zou hebben. Althans, als ik het goed begreep en die informatie klopte. Dan zou Cippolone het zelf verzonnen hebben.
Ja, ik was al bezig.quote:
Ja ik zie het. Mss hebben ze de niet-beantwoorde vragen niet per se nodig om aan te tonen wat Trump's 'mindset' en 'intent' was.quote:
Mensen die kaarten hebben gekocht krijgen hun geld niet terug. De tickets blijven geldig voor de rally in Wisconsin.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:05 schreef Kijkertje het volgende:
Trump moet een rally cancelen wegens verplichte getuigenis (onder ede) in NY
[ twitter ]
Probeerde??? Hij heeft gebeldquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:57 schreef Ulx het volgende:
Trump probeerde
een getuige te bellen. Getuige weigerde en speelde dit door aan zijn/haar advocaat.
DoJ is ingeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |