De tactiek van de verschroeide aarde!quote:
Ik zou ze uit de airlock tiefen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:39 schreef Aether het volgende:
NASA rebukes Russian use of space station for propaganda purposes
https://arstechnica.com/s(...)-ukraine-propaganda/
Dat de aanleiding al veel langer aan de gang is en dat we ons schuldig maken aan wensdenken. Maar dat is dan ook het enige, versta me niet verkeerd. Ik ben het met 99,95% oneens met wat hij zegt. Vandaar dat ik het beschamend vind. Bizar dat zo een persoon tractie vindt bij sommige delen van de NL bevolking.quote:luxerobots het volgende:[/b]
[..]
vrijdag 8 juli 2022 15:32 schreef luxerobots het volgende:[/b]
[..]
En welke zaken zijn er precies correct aan wat Baudet zegt?
Als dat het geval is dan neem ik dat aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat de F35 gewoon het beste en 5th gen is, daar hoeven we niet zo heel lang over te discussieren.
En kun je dat correcte stuk quoten van Baudet? Volgens mij is het verstopt in een hele zooi bagger.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:49 schreef BBach het volgende:
luxerobots het volgende:[/b]
[..]
vrijdag 8 juli 2022 15:32 schreef luxerobots het volgende:[/b]
Dat de aanleiding al veel langer aan de gang is en dat we ons schuldig maken aan wensdenken. Maar dat is dan ook het enige, versta me niet verkeerd. Ik ben het met 99,95% oneens met wat hij zegt. Vandaar dat ik het beschamend vind. Bizar dat zo een persoon tractie vindt bij sommige delen van de NL bevolking.
Edit: bezig op mijn mobiel en krijg het niet helemaal goed.
Nee, dat kan ik niet, net omdat er teveel bagger omheen zit. Het gaat over een paar correcte seconden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En kun je dat correcte stuk quoten van Baudet? Volgens mij is het verstopt in een hele zooi bagger.
Je kan toch gewoon vertellen wat hij wel goed had in die paar seconden?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:05 schreef BBach het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet, net omdat er teveel bagger omheen zit. Het gaat over een paar correcte seconden.
Uh, het is oorlog en er wordt van beide kanten met explosieven, flares en allerlei ellende gesmeten die brand kunnen veroorzaken... Dus dit kan wel wat meerdere oorzaken hebben.quote:
Dat heeft hij toch gedaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon vertellen wat hij wel goed had in die paar seconden?
Het is ook een beetje een achterhaalde discussie; door de astronomisch hoge ontwikkelkosten van moderne wapensystemen zie je nl. dat deze steeds meer door internationale concerns en samenwerkingen ontwikkeld worden. De nieuwe lichte tank die de Amerikanen in de nabije toekomst in dienst gaan nemen is bijv. een afgeleide van de door Oostenrijk en Spanje samen ontwikkeld voertuig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wil de VS dat men defensie materieel aanschaft in de VS maar er is geen enkele verplichting om dat te doen voor NAVO lidstaten.
De Rafale is niets meer dan de Franse afsplitsing van het nog uit de koude oorlog stammende Eurofighter project en is een vierde generatie jachtvliegtuig. De F-35 is een vijfde generatie jachtvliegtuig en bovendien vliegt de KLu al decennialang met Amerikaanse jachtvliegtuigen. Alles, van opleidingen tot gereedschappen voor het onderhoud, is daar op in- en afgesteld. Overstappen op een Europees toestel zou volgens mij echt kapitaalvernietiging zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als je een EU leger zou opteren moet je om te beginnen geen wapens van de VS kopen. Als voorbeeld de F35. Mogelijk kan AchJa als hij meeleest ons vertellen waarom wij voor de F35 gekozen hebben ipv de Rafale een Frans product.
Dat is nog altijd beter dan er zout op gooien zoals ze vroeger deden.quote:
Als doorvoerhaven ben je geen afnemer.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:24 schreef Za het volgende:
[..]
Daar worden honderden miljoenen mee verdient.
Welke tank is dat precies?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Het is ook een beetje een achterhaalde discussie; door de astronomisch hoge ontwikkelkosten van moderne wapensystemen zie je nl. dat deze steeds meer door internationale concerns en samenwerkingen ontwikkeld worden. De nieuwe lichte tank die de Amerikanen in de nabije toekomst in dienst gaan nemen is bijv. een afgeleide van de door Oostenrijk en Spanje samen ontwikkeld voertuig.
Griffin II.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uh, het is oorlog en er wordt van beide kanten met explosieven, flares en allerlei ellende gesmeten die brand kunnen veroorzaken... Dus dit kan wel wat meerdere oorzaken hebben.
Dit bv:
Flaren tegen IR missiles... (Titel zegt natuurlijk weer wat anders maar goed).
hoe vind je toch dit soort trollen en nep news kanalen? dit is een puur anti amerikaans / westers propaganda kanaalquote:
Dit dus en als brandend magnesium van een paar duizend graden op de grond belandt hoef je geen natuurkundige te zijn om te snappen dat de boel in de hens vliegt.quote:
Hij bedoelde, de tank die ze NIET in dienst gaan nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |