quote:Een nieuw gezicht bij RTL: Renze Klamer presenteert vanaf 4 juli elke doordeweekse dag zijn eigen latenighttalkshow, en hij heeft er enorm naar uitgekeken. Vanaf november is hij ook op zaterdag en zondag te zien.
Renze Klamer maakt vanaf nu deel uit van RTL’s talkshowteam. De komende tijd is Renze elke doordeweekse dag op de late avond te zien. Ongeveer vanaf 22:00.
Renze Klamer
De presentator, die begon bij de EO en daarna overstapte naar BNNVARA, tekende in maart een contract bij RTL. “Ik ben natuurlijk ontzettend blij dat ik de kans krijg om weer een talkshow te gaan maken”, zei hij. Een jaar geleden presenteerde hij nog samen met Fidan Ekiz De Vooravond, maar dat programma stopte plotseling omdat het volgens BNNVARA urgentie zou missen.
Talkshow op zaterdag
RTL maakte onlangs ook bekend op zaterdag en zondag latenighttalkshows te gaan uitzenden. Humberto Tan - die al ervaring heeft met de zondag - begint daar eind augustus mee, als Eva Jinek de doordeweekse shows oppakt. Klamer volgt Tan in november in de weekends op.
Gewoon wat kwaliteit als pauw zou fijn zijn...quote:
Ik mis Pauw enorm. De nieuwe talkshows missen de sfeer en gezelligheid van dat programma.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon wat kwaliteit als pauw zou fijn zijn...
Misschien ook een stukje ervaring nodig, maar er is ook wel het nodige mismanagement.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik mis Pauw enorm. De nieuwe talkshows missen de sfeer en gezelligheid van dat programma.
quote:
Ik vind hem best goed tot nu toequote:
Volgende keer weer in Artis.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:34 schreef Martinello het volgende:
Ah, het gesprekje buiten de tafel, verfrissend hoor.
Hij heeft er tig jaar geleden in ieder geval niets aan gedaan.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
Wat doet Henk Bleker populair dan, hij is onderdeel van dit gefaalde beleid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/he(...)ng-opdrong~a3688ae0/
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:40 schreef Nemrut het volgende:
Angela is positief over Renze!
Het was een verademing een presentator aan het werk te zien die niet zijn eigen mening opdrongIk ben het helemaal met Angela eens. Hij deed het goed en er zijn inderdaad dingetjes zoals dat reclameblokje die niet nodig waren. Maar al met al een leuke vent die het goed deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/he(...)ng-opdrong~a3688ae0/
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:12 schreef monkyyy het volgende:
Fred Teeven, ik heb van goede bronnen dat @:ikweethetookniet een poster van deze grote politicus boven haar bed heeft hangen en in bezit is van meerdere Fred Teeven bodypillows
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt een dartboard met zijn poster erop![]()
Wat een stuk stront is dat zeg![]()
Lekker de ongeïnformeerde schreeuwlelijk uithangen, uitgemolken typetje.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maxim, overal gefaald op tv. Wat doet die man tegenwoordig, naast eens per jaar bij een talkshow aan mogen schuiven om hetzelfde achterhaalde trucje te herhalen?
Eerder bij Maxim dumpen, die snapt er echt niks vanquote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Ze zouden uit protest minder koeienpoep in ons drinkwater moeten dumpen. Dan kweek je goodwill bij de bevolking.
Cool, want voordat hij in de vooravond zat kende ik hem niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:11 schreef xzaz het volgende:
Wisten jullie dat ik bij renze in de klas heb gezeten?
Hij is begonnen bij de EO radio en later TV. Zn eerste tv was dacht ik EO jongeredagquote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Cool, want voordat hij in de vooravond zat kende ik hem niet.
Waar is hij zo bekend mee geworden dat ze hem talkshows laten presenteren?
In het gat van Peter R de Vries springen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maxim, overal gefaald op tv. Wat doet die man tegenwoordig, naast eens per jaar bij een talkshow aan mogen schuiven om hetzelfde achterhaalde trucje te herhalen?
Was goed voorbereid jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Renze zit er goed in tegenover de LTO-voorman over hoe ze erin staan. Het is een democratisch genomen besluit van een meerderheid en de boeren denken dat zij degene zijn die bepalen wat er moet gebeuren.
Dat is niet zo'n prestatie. Beau, Johnny en Tan zijn kont kruipers die nauwelijks kritisch zijn of talent hebben om een talkshow te leiden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Renze is een stuk beter dan Beau, Johnny of Tan. Intelligenter vooral. Moet alleen soms een tikkeltje oppassen dat hij niet te glad overkomt.
Renze is de beste die we op dit moment hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Renze is een stuk beter dan Beau, Johnny of Tan. Intelligenter vooral. Moet alleen soms een tikkeltje oppassen dat hij niet te glad overkomt.
Dat is elke talkshow op 4 al. Jinek is ook maar quasi-kritisch maar stelt ook weinig echt serieuze vragen. Daarnaast is elk gesprek zowat vantevoren al uitgetypt/voorbereid/veerkracht door de redactie in voorgesprekken dus er is niks spontaans meer aan helaas.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Renze is de beste die we op dit moment hebben.
Hij houdt zich alleen enorm in bv tegen Maxim Hartman, normaliter zou hij die verbaal zoveel meer onder vuur genomen hebben.
Maar het is zomeravond tv en moet een zweem van gezelligheid hebben.
Eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:59 schreef RipCity het volgende:
Dat is elke talkshow op 4 al. Jinek is ook maar quasi-kritisch maar stelt ook weinig echt serieuze vragen. Daarnaast is elk gesprek zowat vantevoren al uitgetypt/voorbereid/veerkracht door de redactie in voorgesprekken dus er is niks spontaans meer aan helaas.
Ik heb ook sterk het idee dat men ook wel klaar is met de semi-journalistieke late night van Jinek. Het is allemaal te ingestudeerd. Ook is het inmiddels een reclame zuil van de RTL "sterren". Nog maar weer eens Tijl aan de tafel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is elke talkshow op 4 al. Jinek is ook maar quasi-kritisch maar stelt ook weinig echt serieuze vragen. Daarnaast is elk gesprek zowat vantevoren al uitgetypt/voorbereid/veerkracht door de redactie in voorgesprekken dus er is niks spontaans meer aan helaas.
Hij heeft geen knap gezicht vind ik, wel verschrikkelijk goed haar.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 01:02 schreef Za het volgende:
[..]
Hij heeft geen knap gezicht vind ik, wel verschrikkelijk goed haar.
Ben je het eens?quote:
Tja wat is knap? Dat weten vrouwen beter dan ik. Baard en glad haar staan hem in ieder geval erg goed. En die foto die ik stuurde liet in ieder geval wel zien dat bij een man dat heel veel verschil kan maken. Dunne bovenlip valt nu weg, onderkin, ga zo maar door.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ben je het eens?
Hier wat foto's met zijn imo perfecte coupe, ik ken geen andere BN'er met zulk geweldig haar:
https://www.renzeklamer.nl/
quote:Presentator Renze Klamer en Dhena Arendina Florance hebben een punt achter hun relatie gezet. De twee maakten een jaar geleden bekend verkering te hebben, maar lieten zondag in een verklaring aan RTL Boulevard weten uit elkaar te zijn.
Klamer en Arendina zeggen dat hun levens niet meer goed bij elkaar passen. "We zijn uit elkaar. Onze ambities en de praktische invulling daarvan liepen niet meer synchroon, maar we zijn nog steeds gek op elkaar", zeggen ze tegen RTL Boulevard.
De 32-jarige Klamer heeft twee kinderen met zijn ex-vrouw zangeres Pearl Jozefzoon. Dat huwelijk werd in 2019 beëindigd.
Ik volg zijn privé niet. Vreemd dat ze een verklaring doen uitgaan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:ZA Is ook lekker aan het aankloten die Renze trouwens. Relatie is alweer uit. Zal nog wel even duren voor hij weer iets serieus gevonden heeft. Huwelijk met Pearl leek ook nergens op.
Is een bericht van mei 2022. Ik dacht al, ik heb dat al een paar maanden geleden ergens gelezen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:ZA Is ook lekker aan het aankloten die Renze trouwens. Relatie is alweer uit. Zal nog wel even duren voor hij weer iets serieus gevonden heeft. Huwelijk met Pearl leek ook nergens op.
[..]
Nou ja, onbewust vergeleek ik het inderdaad met een Rolexquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:22 schreef Eightyone het volgende:
400/500 euro. "Niet heel erg duur."![]()
(Dat een Rolex nog vele malen duurder is zegt niks.)
niet echt maar er is niks andersquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:11 schreef svann het volgende:
[..]
Ik zit VAR-getwijfel te kijken.
Is dit wel wat?
Doet ie mooiquote:
Helpt mensen die niet kunnen slapen. Vrij essentieel in het leven (ongeveer net zo belangrijk als eten en drinken) dus vrij logisch dat ze bestaan.quote:
Die zit diep in de "Old Boys Network"quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:09 schreef Pino112 het volgende:
Die vrouw met die bril houdt lekker de omerta in stand, lekker debiel.
Rooklietsquote:
"Alles, alles, alles naar de kloten!"quote:
Nicequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Renze mag zaterdag en zondag weer proberen.
Ik ga Albertoooooooo kijkenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef dvdfreak het volgende:
kees v/d spek,britt dekker en vanrossemgenot @:monkyyy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |