Eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:59 schreef RipCity het volgende:
Dat is elke talkshow op 4 al. Jinek is ook maar quasi-kritisch maar stelt ook weinig echt serieuze vragen. Daarnaast is elk gesprek zowat vantevoren al uitgetypt/voorbereid/veerkracht door de redactie in voorgesprekken dus er is niks spontaans meer aan helaas.
Ik heb ook sterk het idee dat men ook wel klaar is met de semi-journalistieke late night van Jinek. Het is allemaal te ingestudeerd. Ook is het inmiddels een reclame zuil van de RTL "sterren". Nog maar weer eens Tijl aan de tafel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is elke talkshow op 4 al. Jinek is ook maar quasi-kritisch maar stelt ook weinig echt serieuze vragen. Daarnaast is elk gesprek zowat vantevoren al uitgetypt/voorbereid/veerkracht door de redactie in voorgesprekken dus er is niks spontaans meer aan helaas.
Hij heeft geen knap gezicht vind ik, wel verschrikkelijk goed haar.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 01:02 schreef Za het volgende:
[..]
Hij heeft geen knap gezicht vind ik, wel verschrikkelijk goed haar.
Klinkt voor geen meter. Kan ze nog zo zuiver zingen. Dit kan echt nietquote:
Beetje te geforceerd.quote:
Ben je het eens?quote:
Tja wat is knap? Dat weten vrouwen beter dan ik. Baard en glad haar staan hem in ieder geval erg goed. En die foto die ik stuurde liet in ieder geval wel zien dat bij een man dat heel veel verschil kan maken. Dunne bovenlip valt nu weg, onderkin, ga zo maar door.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ben je het eens?
Hier wat foto's met zijn imo perfecte coupe, ik ken geen andere BN'er met zulk geweldig haar:
https://www.renzeklamer.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |