In het gat van Peter R de Vries springen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maxim, overal gefaald op tv. Wat doet die man tegenwoordig, naast eens per jaar bij een talkshow aan mogen schuiven om hetzelfde achterhaalde trucje te herhalen?
Was goed voorbereid jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Renze zit er goed in tegenover de LTO-voorman over hoe ze erin staan. Het is een democratisch genomen besluit van een meerderheid en de boeren denken dat zij degene zijn die bepalen wat er moet gebeuren.
Dat is niet zo'n prestatie. Beau, Johnny en Tan zijn kont kruipers die nauwelijks kritisch zijn of talent hebben om een talkshow te leiden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Renze is een stuk beter dan Beau, Johnny of Tan. Intelligenter vooral. Moet alleen soms een tikkeltje oppassen dat hij niet te glad overkomt.
Renze is de beste die we op dit moment hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Renze is een stuk beter dan Beau, Johnny of Tan. Intelligenter vooral. Moet alleen soms een tikkeltje oppassen dat hij niet te glad overkomt.
Dat is elke talkshow op 4 al. Jinek is ook maar quasi-kritisch maar stelt ook weinig echt serieuze vragen. Daarnaast is elk gesprek zowat vantevoren al uitgetypt/voorbereid/veerkracht door de redactie in voorgesprekken dus er is niks spontaans meer aan helaas.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:57 schreef Za het volgende:
[..]
Renze is de beste die we op dit moment hebben.
Hij houdt zich alleen enorm in bv tegen Maxim Hartman, normaliter zou hij die verbaal zoveel meer onder vuur genomen hebben.
Maar het is zomeravond tv en moet een zweem van gezelligheid hebben.
Eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:59 schreef RipCity het volgende:
Dat is elke talkshow op 4 al. Jinek is ook maar quasi-kritisch maar stelt ook weinig echt serieuze vragen. Daarnaast is elk gesprek zowat vantevoren al uitgetypt/voorbereid/veerkracht door de redactie in voorgesprekken dus er is niks spontaans meer aan helaas.
Ik heb ook sterk het idee dat men ook wel klaar is met de semi-journalistieke late night van Jinek. Het is allemaal te ingestudeerd. Ook is het inmiddels een reclame zuil van de RTL "sterren". Nog maar weer eens Tijl aan de tafel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is elke talkshow op 4 al. Jinek is ook maar quasi-kritisch maar stelt ook weinig echt serieuze vragen. Daarnaast is elk gesprek zowat vantevoren al uitgetypt/voorbereid/veerkracht door de redactie in voorgesprekken dus er is niks spontaans meer aan helaas.
Hij heeft geen knap gezicht vind ik, wel verschrikkelijk goed haar.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 01:02 schreef Za het volgende:
[..]
Hij heeft geen knap gezicht vind ik, wel verschrikkelijk goed haar.
Ben je het eens?quote:
Tja wat is knap? Dat weten vrouwen beter dan ik. Baard en glad haar staan hem in ieder geval erg goed. En die foto die ik stuurde liet in ieder geval wel zien dat bij een man dat heel veel verschil kan maken. Dunne bovenlip valt nu weg, onderkin, ga zo maar door.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ben je het eens?
Hier wat foto's met zijn imo perfecte coupe, ik ken geen andere BN'er met zulk geweldig haar:
https://www.renzeklamer.nl/
quote:Presentator Renze Klamer en Dhena Arendina Florance hebben een punt achter hun relatie gezet. De twee maakten een jaar geleden bekend verkering te hebben, maar lieten zondag in een verklaring aan RTL Boulevard weten uit elkaar te zijn.
Klamer en Arendina zeggen dat hun levens niet meer goed bij elkaar passen. "We zijn uit elkaar. Onze ambities en de praktische invulling daarvan liepen niet meer synchroon, maar we zijn nog steeds gek op elkaar", zeggen ze tegen RTL Boulevard.
De 32-jarige Klamer heeft twee kinderen met zijn ex-vrouw zangeres Pearl Jozefzoon. Dat huwelijk werd in 2019 beëindigd.
Ik volg zijn privé niet. Vreemd dat ze een verklaring doen uitgaan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:ZA Is ook lekker aan het aankloten die Renze trouwens. Relatie is alweer uit. Zal nog wel even duren voor hij weer iets serieus gevonden heeft. Huwelijk met Pearl leek ook nergens op.
Is een bericht van mei 2022. Ik dacht al, ik heb dat al een paar maanden geleden ergens gelezen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:ZA Is ook lekker aan het aankloten die Renze trouwens. Relatie is alweer uit. Zal nog wel even duren voor hij weer iets serieus gevonden heeft. Huwelijk met Pearl leek ook nergens op.
[..]
Nou ja, onbewust vergeleek ik het inderdaad met een Rolexquote:Op woensdag 13 juli 2022 17:22 schreef Eightyone het volgende:
400/500 euro. "Niet heel erg duur."![]()
(Dat een Rolex nog vele malen duurder is zegt niks.)
niet echt maar er is niks andersquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:11 schreef svann het volgende:
[..]
Ik zit VAR-getwijfel te kijken.
Is dit wel wat?
Doet ie mooiquote:
Helpt mensen die niet kunnen slapen. Vrij essentieel in het leven (ongeveer net zo belangrijk als eten en drinken) dus vrij logisch dat ze bestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |