Het is niet relevant dat hij kinderen heeft en al helemaal niet dat fidan ooit met hem geneukt heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ twitter ]
"Dat is geen schelden"![]()
Hypocriet eikeltje.
Kritisch ben ik helemaal voor. Dat is wel iets anders dan mensen de hele dag verrot schelden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is niet relevant dat hij kinderen heeft en al helemaal niet dat fidan ooit met hem geneukt heeft.
Alsof je dan niet kritisch mag zijn op mongolen met een kind.Die fidan zat zichzelf sowieso voor lul te zetten.
Zegt ze eerst: "bel hem¨, vervolgens zegt schimmelpik: "heb ik gedaan maar hij wou mij niet spreken",
reageert fidan vervolgens met : "ja dat begrijp ik" ....terwijl ze even daarvoor zegt Bel hem.
Wat was dit voor onzinnig gesprek.
Hoe relevant is het dat fidan erin gooit dat hij de vader van haar kind is. Dat is complete armoede als argumentquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:21 schreef Regilio_ het volgende:
Kritisch ben ik helemaal voor. Dat is wel iets anders dan mensen de hele dag verrot schelden.
Ja vind ik ook niet zo sterk. Was meer benieuwd van hem te horen waarom hij de hele dag zo tekeer gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe relevant is het dat fidan erin gooit dat hij de vader van haar kind is. Dat is complete armoede als argument
Wat een rommel.quote:Met in deze uitzending: * Vandaag was Nederland in de ban van storm Poly, de zwaarste zomerstorm ooit. Aan tafel meteoroloog Helga van Leur en Fred Segaar, die de hele dag verslag deed van de ravage in Noord-Holland. * De spanning over de migratieplannen loopt op nu de VVD een ultimatum heeft gesteld aan het kabinet. Politiek duiders Joost Vullings, Elodie Verweij en Floor Bremer over het laatste nieuws uit Den Haag. * Hoe is het nu met deze drie memorabele praatjesmakers, Wilco, Ashwin en Brian? Presentator Jochem van Gelder sprak ze en schuift samen met de drie sterren van toen aan. * Na bijna tien jaar brengt Jim Bakkum weer een solo-single uit én hij bereidt zich voor op een nieuwe muzikale theatershow. Hij treedt vanavond op en vertelt hoe hij zich voor ‘Jij Bent Meer Dan Een Deel Van Mij’ heeft laten inspireren door zijn voorliefde voor R&B-muziek. * Teun van de Keuken deelt zijn blik op het nieuws.
Hij heeft als 1 van de weinigen (of je het er nu mee eens bent of niet) een mening en een duidelijke ook. Blijkbaar vinden mensen daar wat van als ze aangevallen worden al dan niet terecht.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja vind ik ook niet zo sterk. Was meer benieuwd van hem te horen waarom hij de hele dag zo tekeer gaat.
Maxime Hartman ? Die is idd gruwelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Wie is die pauper met z'n norse smoel die ze steeds uitnodigen? Die gast heeft echt het IQ van een pinda en denkt echt hilarisch te zijn ofzo, maar ik kan die vent echt niet uitstaan
Niet te harden die gast.quote:
Met een transgender ?quote:
Zet uw tv UIT.quote:Met in deze uitzending: * Explosies op de Krimburg na een drone-aanval. Wie zit er achter en wat voor gevolgen heeft het? Dat bespreekt Renze met Ron Keller en Victoria Koblenko * De film Barbie lijkt alle records te gaan verbreken. Jordi van de Bovenkamp, Noa Johannes en Maik de Boer leggen uit waarom je ondanks alle vooroordelen, toch moet gaan kijken! * Zanger Claude komt vertellen over zijn internationale carrière * Tina Nijkamp met haar blik op het nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |