quote:Een nieuw gezicht bij RTL: Renze Klamer presenteert vanaf 4 juli elke doordeweekse dag zijn eigen latenighttalkshow, en hij heeft er enorm naar uitgekeken. Vanaf november is hij ook op zaterdag en zondag te zien.
Renze Klamer maakt vanaf nu deel uit van RTL’s talkshowteam. De komende tijd is Renze elke doordeweekse dag op de late avond te zien. Ongeveer vanaf 22:00.
Renze Klamer
De presentator, die begon bij de EO en daarna overstapte naar BNNVARA, tekende in maart een contract bij RTL. “Ik ben natuurlijk ontzettend blij dat ik de kans krijg om weer een talkshow te gaan maken”, zei hij. Een jaar geleden presenteerde hij nog samen met Fidan Ekiz De Vooravond, maar dat programma stopte plotseling omdat het volgens BNNVARA urgentie zou missen.
Talkshow op zaterdag
RTL maakte onlangs ook bekend op zaterdag en zondag latenighttalkshows te gaan uitzenden. Humberto Tan - die al ervaring heeft met de zondag - begint daar eind augustus mee, als Eva Jinek de doordeweekse shows oppakt. Klamer volgt Tan in november in de weekends op.
Gewoon wat kwaliteit als pauw zou fijn zijn...quote:
Ik mis Pauw enorm. De nieuwe talkshows missen de sfeer en gezelligheid van dat programma.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon wat kwaliteit als pauw zou fijn zijn...
Misschien ook een stukje ervaring nodig, maar er is ook wel het nodige mismanagement.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik mis Pauw enorm. De nieuwe talkshows missen de sfeer en gezelligheid van dat programma.
quote:
Het is mij een raadsel waarom ze deze man nog uitnodigen.quote:
Ik vind hem best goed tot nu toequote:
Volgende keer weer in Artis.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:34 schreef Martinello het volgende:
Ah, het gesprekje buiten de tafel, verfrissend hoor.
Komt die ouwe kakker daarna weer?quote:
wat zeg je over mijquote:
Hij heeft er tig jaar geleden in ieder geval niets aan gedaan.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
Wat doet Henk Bleker populair dan, hij is onderdeel van dit gefaalde beleid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/he(...)ng-opdrong~a3688ae0/
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:40 schreef Nemrut het volgende:
Angela is positief over Renze!
Het was een verademing een presentator aan het werk te zien die niet zijn eigen mening opdrongIk ben het helemaal met Angela eens. Hij deed het goed en er zijn inderdaad dingetjes zoals dat reclameblokje die niet nodig waren. Maar al met al een leuke vent die het goed deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/show/he(...)ng-opdrong~a3688ae0/
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:12 schreef monkyyy het volgende:
Fred Teeven, ik heb van goede bronnen dat @:ikweethetookniet een poster van deze grote politicus boven haar bed heeft hangen en in bezit is van meerdere Fred Teeven bodypillows
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Je bedoelt een dartboard met zijn poster erop
Wat een stuk stront is dat zeg
Lekker de ongeïnformeerde schreeuwlelijk uithangen, uitgemolken typetje.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maxim, overal gefaald op tv. Wat doet die man tegenwoordig, naast eens per jaar bij een talkshow aan mogen schuiven om hetzelfde achterhaalde trucje te herhalen?
Eerder bij Maxim dumpen, die snapt er echt niks vanquote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Ze zouden uit protest minder koeienpoep in ons drinkwater moeten dumpen. Dan kweek je goodwill bij de bevolking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |