Ik ga Albertoooooooo kijkenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef dvdfreak het volgende:
kees v/d spek,britt dekker en vanrossemgenot @:monkyyy
Daar kunnen die dochters weinig aan doenquote:Op maandag 12 juni 2023 00:07 schreef Dutch_view het volgende:
De dochters van Frank wonen iig in een mooi huisje
Gekocht van drugsgeld zeker
Wat gebeurde er ?quote:
quote:Moet er een verbod komen op telefoons in de klas? Als het aan ouders en leraren ligt wel, zo blijkt uit een onderzoek onder leden van het RTL Nieuwspanel.
@gijsrademaker schuift aan.
Ook Jan Jaap van der Wal schuift aan en deelt zijn blik op het nieuws.
Nu de ergste opschudding na de Wagner-opstand van afgelopen weekend in Rusland lijkt te zijn weggeëbd, rest de vraag: hoe nu verder? We bespreken het met Rusland-correspondent
@irislarisa en oud-ambassadeur Ron Keller.
In zeven dagen tijd 200 kilometer zwemmen, 200 kilometer fietsen én 200 kilometer lopen. Nationale volksheld Maarten van der Weijden deed het afgelopen week en zamelde zo ruim 3,7 miljoen in voor kankeronderzoek. Hij vertelt samen met zijn vrouw Daisy hoe het nu met hem gaat
@Gehrmanquote:Op zondag 25 juni 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Mijn spidey senses vertellen mij dat Maarten van der Weijden binnenkort aan één van de talkshow tafels zit.
Mijn spidey senses laten mij nooit in de steek.quote:Op maandag 26 juni 2023 19:05 schreef Zipportal het volgende:
Jinek stront is weer eens met vakantie. Renze Brech mag het vanaf nu weer overnemen.
[..]
[..]
@:Gehrman
Ziedend.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:19 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
hartmangenot is er ook dat kan nog leuk worden
quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:40 schreef Faraday01 het volgende:
Als je dit ziet is de term deplorables van Hillary best passend voor dit volk.
Gewoon niet meer kijken. Weggooi tv dit.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:44 schreef RipCity het volgende:
Er zit altijd een iemand awkward achter een deur/hoek ofzo. Die zie je altijd voorover leunen om iets te kunnen zien.
En het is niet @:karina .
Die classificaties die hij vaak op Twitter uitdeelt hoeft van mij ook niet. Maar zijn beschrijving van hoe Wierd Duk "journalistiek" bedrijft is wel heel treffend. Hij kijkt wat er bij hem zelf opborrelt vanuit zijn onderbuik, en gaat vervolgens op zoek naar mensen die dat onderbuikgevoel/ die mening delen en daar schrijft hij dan een stukje over.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ twitter ]
"Dat is geen schelden"![]()
Hypocriet eikeltje.
Inhoudelijk mee eens, maar door al dat gescheld en getier van hem kan ik hem verre van serieus nemen. Dat ie zich zo altijd laat gaan en de halve dag bezig is met ruzie maken zegt ook wel iets over hem.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die classificaties die hij vaak op Twitter uitdeelt hoeft van mij ook niet. Maar zijn beschrijving van hoe Wierd Duk "journalistiek" bedrijft is wel heel treffend. Hij kijkt wat er bij hem zelf opborrelt vanuit zijn onderbuik, en gaat vervolgens op zoek naar mensen die dat onderbuikgevoel/ die mening delen en daar schrijft hij dan een stukje over.
Prima dat hij dat benoemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |