abonnement Unibet Coolblue
pi_205195622
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!




Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:07:24 #2
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205196555
twitter


Euhhh
Snappen we het nog allemaal ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205196629
Ja hoor, ik snap het uitstekend *O*
  vrijdag 1 juli 2022 @ 12:09:59 #4
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205198450
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:18 schreef mootie het volgende:
Ja hoor, ik snap het uitstekend *O*
Is dat zo? Vertel.....

Zelf krijg ik het vrij snel benauwd met zo'n masker op en ik ben hiervoor op FOK voor aansteller uitgemaakt door de promaskpeeps want dat was onmogelijk.

Dus wat is het, is dit fakenews en ben ik toch een aansteller geweest of zou dit toch kunnen kloppen en zijn er mensen die domweg de 'msm onderzoeken' hebben geloofd en me daardoor onterecht hebben beschuldigd?

Dus ik zou graag weten hoe het precies zit met die mondmaskers.
To BG or not to BG!
pi_205203127
twitter


@Dance99Vv: vermoed dat de artikel offline is gehaald, maar het is gelukkig wel gearchiveerd

https://archive.ph/rchSx

^^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 18:45:10 #6
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205203186
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]

@:Dance99Vv: vermoed dat de artikel offline is gehaald, maar het is gelukkig wel gearchiveerd

https://archive.ph/rchSx

^^
-O- :o
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 18:45:50 #7
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205203195
een combinatie van griep rs en covid
maar hoe dan?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205203884
@ludovico Morgen deelt de gemeente gratis energieboxen ter waarde van 90 Euro uit op het Schuttersplein.
https://duurzaam010.nl/subsidie/energiebox010/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205204858
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 19:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:ludovico Morgen deelt de gemeente gratis energieboxen ter waarde van 90 Euro uit op het Schuttersplein.
https://duurzaam010.nl/subsidie/energiebox010/
Lief. Wil alleen de stekkerdoos.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205204933
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lief. Wil alleen de stekkerdoos.
Zal er vast bij zitten. En anders wel een waardebon waarmee je die zelf aan kan schaffen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205205429
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zal er vast bij zitten. En anders wel een waardebon waarmee je die zelf aan kan schaffen.
Jep, mja, anderen hebben het meer nodig dan ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205206199
Here we go

quote:
WHO waarschuwt voor explosie van apenpokken in Europa: “Dringend actie nodig”

Het aantal gevallen van het apenpokkenvirus is de afgelopen twee weken in Europa verdrievoudigd. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) roept Europese landen op snel actie te ondernemen.

Het virus is inmiddels in 31 Europese landen en regio’s vastgesteld. De laatste twee weken zijn daar zes landen en regio’s bij gekomen, aldus de WHO.

...
https://www.hln.be/binnen(...)ctie-nodig~a94cfc2f/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 00:12:04 #13
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205206699
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 22:47 schreef UncleScorp het volgende:
Here we go
[..]

Ach was Marc nu maar in NL om ons te redden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 12:10:35 #14
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205209322
twitter


interessant
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 12:29:49 #15
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205209471
twitter


-O- -O- -O-
Hoeveel ziekenhuizen gebeurt dit?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205213392
twitter
pi_205213575
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

interessant
Raar eigenlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 21:06:21 #18
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205215500
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 17:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik weet eigenlijk niet of ik dit grappig of triest moet vinden....

Het erge is wel dat een heel grote groep in prikken is gedwongen voor een virus waar ze weinig risico mee lopen, en dat inderdaad door ze toegang te geven tot bepaalde locaties/evenementen.

Ik hoop echt serieus dat die prikken geen deel van een groter idee zijn, want dan breekt de hel los.
Lach met een schone bips
  zaterdag 2 juli 2022 @ 21:31:15 #19
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205215874
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik dit grappig of triest moet vinden....

Het erge is wel dat een heel grote groep in prikken is gedwongen voor een virus waar ze weinig risico mee lopen, en dat inderdaad door ze toegang te geven tot bepaalde locaties/evenementen.

Ik hoop echt serieus dat die prikken geen deel van een groter idee zijn, want dan breekt de hel los.
ik denk dat mensen hun keuze heel lang gaan verdedigen of doen of hun neus bloed
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 22:04:11 #20
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205216382
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik denk dat mensen hun keuze heel lang gaan verdedigen of doen of hun neus bloed
"Als" het echt fout gaat misschien.. Gekke is wel dat we er niet veel meer over horen. Stilte voor de storm?
Lach met een schone bips
  zaterdag 2 juli 2022 @ 22:05:31 #21
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205216401
https://maurice.nl/2022/0(...)van-het-cbs-rapport/

Deze week is het sterfterapport van het CBS en het RIVM uitgekomen als reactie op de unaniem aangenomen motie van het Kamerlid Omtzigt, waarin hij verzocht om onderzoek naar de oversterfte zoals die toen net in de belangstelling was gekomen. De rapportage “Sterfte en oversterfte 2020-2021” is in lijn met wat we mogen verwachten van het RIVM en het CBS, waarvan de eerstgenoemde stelliger is met het trekken van conclusies. Op de RIVM-site is te lezen dat de Covid-19 vaccins “goed beschermen tegen overlijden aan COVID-19 en de kans op sterfte aan andere oorzaken niet verhogen”. De oversterfte sinds zomer 2021 staat dus volgens het rapport niet in verband met de vaccinaties sinds voorjaar 2021.

Er is kritiek op de cijfers
Er is ook kritiek op de cijfers. Een onafhankelijke expertgroep van onder andere hoogleraren, die op verzoek van het ministerie van VWS is samengesteld, zegt dat er “een gebrek aan toegang tot (medische) data” is. Dit betekent dat deze groep geen toegang heeft gekregen tot de brondata en onmogelijk in staat is een controlerende functie te vervullen. De schattingen van het CBS zijn onvoldoende onderbouwd, menen de experts. In deze recente podcast praten twee leden van die expertgroep over hun ervaringen en grote kritiek op het rapport.

“De gebrekkige registratie, vaak gebaseerd op niet meer dan vermoedens en symptomen, laat zo’n conclusie helemaal niet toe. Daarnaast moet niet alleen worden gekeken naar primaire doodsoorzaken, maar ook naar secundaire en tertiaire doodsoorzaken.”
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 22:09:08 #22
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205216457
Ik ga ff pizza eten met wat vrienden nu bij de lokale pizzaboer nu ik er nog wel mag komen zonder QR en dan ff paar biertjes doen in de kroeg waar ik nu ook nog welkom ben :+

Tot later :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 2 juli 2022 @ 22:10:47 #23
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205216487
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga ff pizza eten met wat vrienden nu bij de lokale pizzaboer nu ik er nog wel mag komen zonder QR en dan ff paar biertjes doen in de kroeg waar ik nu ook nog welkom ben :+

Tot later :)
have fun
krijg geen apenpokken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 22:33:13 #24
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205216828
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
https://maurice.nl/2022/0(...)van-het-cbs-rapport/

Deze week is het sterfterapport van het CBS en het RIVM uitgekomen als reactie op de unaniem aangenomen motie van het Kamerlid Omtzigt, waarin hij verzocht om onderzoek naar de oversterfte zoals die toen net in de belangstelling was gekomen. De rapportage “Sterfte en oversterfte 2020-2021” is in lijn met wat we mogen verwachten van het RIVM en het CBS, waarvan de eerstgenoemde stelliger is met het trekken van conclusies. Op de RIVM-site is te lezen dat de Covid-19 vaccins “goed beschermen tegen overlijden aan COVID-19 en de kans op sterfte aan andere oorzaken niet verhogen”. De oversterfte sinds zomer 2021 staat dus volgens het rapport niet in verband met de vaccinaties sinds voorjaar 2021.

Er is kritiek op de cijfers
Er is ook kritiek op de cijfers. Een onafhankelijke expertgroep van onder andere hoogleraren, die op verzoek van het ministerie van VWS is samengesteld, zegt dat er “een gebrek aan toegang tot (medische) data” is. Dit betekent dat deze groep geen toegang heeft gekregen tot de brondata en onmogelijk in staat is een controlerende functie te vervullen. De schattingen van het CBS zijn onvoldoende onderbouwd, menen de experts. In deze recente podcast praten twee leden van die expertgroep over hun ervaringen en grote kritiek op het rapport.

“De gebrekkige registratie, vaak gebaseerd op niet meer dan vermoedens en symptomen, laat zo’n conclusie helemaal niet toe. Daarnaast moet niet alleen worden gekeken naar primaire doodsoorzaken, maar ook naar secundaire en tertiaire doodsoorzaken.”
Waarom zouden ze geen toegang krijgen tot de brondata?
Daar kan ik zelf maar een conclusie uit trekken namelijk dat de uitkomst niet wenselijk is. Deze mensen zijn de experts, ingehuurd door de regering, die zouden toch toegang moeten hebben tot alle data die ze willen?
Eerder is er ook al data achtergehouden omdat 'mensen wel eens de verkeerde conclusies zouden kunnen trekken'.

Ik krijg hier een slecht gevoel bij.
To BG or not to BG!
pi_205217175
te laat voor spijt.



https://metro.co.uk/2022/(...)ly-aged-32-16902266/

"Seems ok now but honestly do NOT recommend getting it & wish I could take it back"
https://twitter.com/nickn(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
pi_205217786
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:56 schreef Mytho het volgende:
te laat voor spijt.

[ afbeelding ]

https://metro.co.uk/2022/(...)ly-aged-32-16902266/

"Seems ok now but honestly do NOT recommend getting it & wish I could take it back"
https://twitter.com/nickn(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
was die tweet niet sarcastisch bedoeld?
pi_205218202
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:56 schreef Mytho het volgende:
te laat voor spijt.

[ afbeelding ]

https://metro.co.uk/2022/(...)ly-aged-32-16902266/

"Seems ok now but honestly do NOT recommend getting it & wish I could take it back"
https://twitter.com/nickn(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Wat een walgelijke post.
  zondag 3 juli 2022 @ 15:12:39 #28
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205222010
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 3 juli 2022 @ 15:20:09 #29
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205222087
https://brownstone.org/articles/are-the-covid-mrna-vaccines-safe/

Dus, wat zijn de resultaten? Er waren 139 AESI's onder de 33.986 mensen die werden gevaccineerd, één voor elke 244 mensen. Dat klinkt misschien slecht, maar die cijfers betekenen niets zonder vergelijking met een controlegroep. Er waren 97 AESI's onder de 33.951 mensen die een placebo kregen. De combinatie van deze cijfers impliceert 12,5 vaccin-geïnduceerde AESI's voor elke 10.000 gevaccineerde mensen, met een 95% betrouwbaarheidsinterval van 2,1 tot 22,9 per 10.000 mensen. Anders gezegd: er is één extra AESI voor elke 800 gevaccineerde mensen (95% BI: 437-4762).

Dat is erg hoog voor een vaccin. Geen enkel ander vaccin op de markt komt in de buurt.

De aantallen voor de Pfizer- en Moderna-vaccins zijn respectievelijk 10 en 15 extra gebeurtenissen per 10.000 mensen, dus beide vaccins hebben bijgedragen aan de bevinding. De cijfers zijn vergelijkbaar genoeg dat we niet met zekerheid kunnen zeggen dat de ene veiliger is dan de andere. De meeste overtollige AESI's waren stollingsstoornissen. Voor het Pfizer-vaccin was er ook een overmaat aan cardiovasculaire AESI's.

Hoewel deze veiligheidsresultaten zorgwekkend zijn, mogen we de andere kant van de vergelijking niet vergeten. Helaas berekent de studie geen samengestelde schattingen waarin ook de vermindering van ernstige covid-infecties is meegenomen, maar we hebben dergelijke schattingen voor sterfte.

Dr. Christine Benn en haar collega's berekenden een gecombineerde schatting van het effect van vaccinatie op sterfte door alle oorzaken met behulp van dezelfde gerandomiseerde onderzoeksgegevens als Fraiman et al. Ze vonden geen sterftereductie voor de mRNA-vaccins (relatief risico 1,03, 95% BI: 0,63-1,71).

Een belangrijke beperking van zowel de onderzoeken van Fraiman als van Benn is dat ze geen onderscheid maken tussen de bijwerkingen naar leeftijd, comorbiditeit of medische voorgeschiedenis. Dat is niet hun schuld. Pfizer en Moderna hebben die informatie niet vrijgegeven, dus externe onderzoekers hebben er geen toegang toe.

We weten dat de voordelen van het vaccin niet gelijkelijk over de mensen zijn verdeeld, aangezien de covid-sterfte onder ouderen meer dan duizend keer hoger is . Risico-batenberekeningen moeten dus apart worden gedaan voor verschillende groepen: met en zonder eerdere covid-infectie, naar leeftijd en voor de eerste twee doses versus boosters.

Door Covid herstelde mensen hebben een natuurlijke immuniteit die sterker is dan door een vaccin geïnduceerde immuniteit. Het voordeel van vaccinatie is dus op zijn best minimaal. Als het risico op bijwerkingen hetzelfde is als in de gerandomiseerde onderzoeken, is er een negatief risico-batenverschil. Waarom verplichten we mensen in deze groep om zich te laten vaccineren? Het is zowel onethisch als schadelijk voor de volksgezondheid .
Hoewel iedereen besmet kan raken, hebben kinderen een minuscuul risico op covid-sterfte. Er zijn zeer beperkte veiligheidsgegevens uit de onderzoeken bij kinderen. Als het risico op bijwerkingen hetzelfde is als bij volwassenen, wegen de nadelen op tegen de risico's. Kinderen mogen deze vaccins niet krijgen.
Ouderen boven de 70 hebben een veel hoger risico op covid-sterfte dan de bevolking in het Fraiman-onderzoek. Als hun risico op een bijwerking hetzelfde is, wegen de voordelen op tegen de nadelen. Daarom kunnen oudere mensen die nog nooit covid hebben gehad en nog niet zijn gevaccineerd baat hebben bij deze vaccins. We weten echter niet of ze beter zijn dan de vaccins van Johnson & Johnson en Astra-Zeneca.
Het is op basis van de gegevens van klinische onderzoeken onduidelijk of de voordelen opwegen tegen de risico's voor volwassenen in de werkende leeftijd die niet zijn gevaccineerd en die nog geen covid hebben gehad. Dit geldt zowel historisch, voor de originele covid-varianten, als momenteel voor de nieuwere.
De Fraiman-studie analyseert gegevens na de eerste en tweede dosis. Zowel de risico's als de voordelen kunnen verschillen voor booster-shots, maar geen enkele gerandomiseerde studie heeft de wisselwerking goed geëvalueerd.
Deze resultaten hebben alleen betrekking op de mRNA-vaccins van Pfizer en Moderna. Fraiman et al. heeft geen gegevens geanalyseerd over de adenovirus-vectorvaccins die op de markt worden gebracht door Johnson & Johnson en Astra-Zeneca. Ben et al. vonden dat ze de mortaliteit door alle oorzaken verminderden (RR=0,37, 95% BI: 0,19-0,70), maar niemand heeft onderzoeksgegevens gebruikt om AESI's voor deze vaccins te analyseren.

Van cruciaal belang was dat de onderzoeken van Fraiman en Benn slechts een paar maanden na de tweede dosis werden gevolgd, omdat Pfizer en Moderna helaas hun gerandomiseerde onderzoeken een paar maanden nadat ze toestemming voor noodgebruik hadden gekregen, beëindigden. Natuurlijk kan een voordeel op langere termijn een basis vormen om negatieve of neutrale kortetermijnrisico-batenverschillen te tolereren. Dat is echter onwaarschijnlijk, aangezien we uit observationele onderzoeken weten dat de werkzaamheid van het mRNA-vaccin enkele maanden na de tweede dosis verslechtert.

Er kunnen ook langdurige bijwerkingen van het vaccin optreden waarvan we nog niets weten. Omdat de gerandomiseerde onderzoeken vroeg eindigden, moeten we kijken naar observatiegegevens om die vraag te beantwoorden. De openbaar beschikbare gegevens van het Vaccine Adverse Event Reporting System zijn van lage kwaliteit, met zowel onder- als overrapportage. De beste observatiegegevens zijn afkomstig van CDC's Vaccine Safety Datalink (VSD) en FDA's Biologics and Effectiveness Safety System (BEST), maar er zijn slechts beperkte rapporten van deze systemen.

Fraiman en collega's hebben tot nu toe het beste bewijs geleverd met betrekking tot de algehele veiligheid van de mRNA-vaccins. De resultaten zijn zorgwekkend. Het is de verantwoordelijkheid van de fabrikanten en de FDA om ervoor te zorgen dat de voordelen opwegen tegen de nadelen. Ze zijn daarin niet geslaagd.

Auteur

Martin Kulldorff
Martin Kulldorff, Senior Scholar van het Brownstone Institute, is een epidemioloog en biostatisticus die gespecialiseerd is in het uitbreken van infectieziekten en de veiligheid van vaccins. Hij is de ontwikkelaar van gratis SaTScan-, TreeScan- en RSequential-software. Meest recent was hij tien jaar lang professor aan de Harvard Medical School. Mede-auteur van de Verklaring van Great Barrington. kulldorff@brownstone.org
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 3 juli 2022 @ 18:03:00 #30
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205225573
twitter


:Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 3 juli 2022 @ 18:45:33 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205226443
https://www.berliner-zeit(...)lauterbach-li.242217

Am Freitag um 12 Uhr legte die Expertenkommission der Bundesregierung eine Auswertung zu bisherigen staatlichen Beschränkungen vor. Die Ampel-Koalition hat vereinbart, die wissenschaftliche Beurteilung abzuwarten, bevor über mögliche weitergehende Alltagsauflagen für den Herbst entschieden werden soll. Für RKI-Chef Lothar Wieler hat das Papier womöglich schon jetzt Konsequenzen: Kurz nach der Veröffentlichung der Evaluierung, unter anderem von FDP-Vize Wolfgang Kubicki. „Es ist unausweichlich, dass Lauterbach den RKI-Präsidenten Wieler als Verantwortlichen dieser Misere entlässt“, sagte Kubicki der

In dem lange erwarteten Evaluierungsbericht wird auch der Umgang mit kritischen Stimmen in Bezug auf Corona-Maßnahmen scharf angegangen. So heißt es in dem Bericht: „Wer alternative (...) Denkansätze vorschlug, wurde nicht selten ohne ausreichenden Diskurs ins Abseits gestellt. Dabei ist eine erfolgreiche Pandemiebewältigung ohne den offenen Umgang mit Meinungsverschiedenheiten (...) nur schwer denkbar.“

Die Gesundheitsminister der Länder wollen sich noch am Freitag bei einer Sonderkonferenz ab 14 Uhr positionieren. , die das Papier nach eigenen Angaben bereits einsehen konnte, ist das Fazit der Evaluierung eine „Generalabrechnung mit der Politik und dem RKI“. Die Datenlage sei unzureichend, die politischen Beschlüsse intransparent. Für das Wirken der Maßnahmen in den Pandemie-Jahren habe der Sachverständigenrat hingegen kaum Evidenz gefunden.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205227207
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 22:47 schreef UncleScorp het volgende:
Here we go
[..]

"Oh hans, doe je mondkappie op, we hebben een nieuwe pandemie!!"
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 4 juli 2022 @ 08:14:24 #33
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205231154
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 4 juli 2022 @ 15:29:24 #34
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205235667
twitter


We hebben gewoon gelijk!
Al die tijd! :( :( :(
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 4 juli 2022 @ 18:29:45 #35
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205237285
twitter


Langzaam maar zeker komt er van alles naar boven
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 4 juli 2022 @ 19:31:50 #36
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205238006
twitter


Potverdikkie in Duitsland komt nu vanalles naar boven
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 4 juli 2022 @ 23:47:53 #37
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205241232
quote:
99s.gif Op maandag 4 juli 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Langzaam maar zeker komt er van alles naar boven
Alles wat de oppervlakte haalt is mogelijk maar een fractie van een fractie. De ellende is nog veel en veel erger dan je durft te denken voor zover ze het daadwerkelijk toestaan dat er uberhaupt iets aan de oppervlakte verschijnt.
De campagne is verre van klaar dus dergelijke berichten zullen niet gewenst zijn. Dat er iets naar buiten komt is al opmerkelijk. Dat je er niets van hoort tenzij je er extreem goed naar zoekt zegt al genoeg...
Mai pben rai~!
  dinsdag 5 juli 2022 @ 08:38:37 #38
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205242243
twitter


Ik moest er wel om lachen 🤣
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205242504
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Over long covid aka post viral syndroom zijn hier nu al vele links geplaatst
Links naar vooraanstaande onderzoekers
Die worden toch niet geloofd.
Een simpele uitleg:
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:27:13 #40
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205242566
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 19:51 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
"Oh hans, doe je mondkappie op, we hebben een nieuwe pandemie!!"
De eerste angsthazen zijn alweer gesignaleerd inderdaad en roepen al om testlocaties.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205242585
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De eerste angsthazen zijn alweer gesignaleerd inderdaad en roepen al om testlocaties.
Die zijn er al een tijdje:

quote:
GGD Amsterdam heeft de afgelopen weken aparte ruimtes ingericht waar mensen zich kunnen laten testen op het apenpokkenvirus. Voor verdere opschaling liggen op lokaal niveau plannen klaar. Het ombouwen van een coronateststraat behoort tot de mogelijkheden. Dat blijkt uit een rondgang van BNR langs een aantal gezondheidsdiensten.

Ook de GGD’s van Rotterdam, Den Haag en Eindhoven hebben inmiddels aparte faciliteiten met gescheiden wachtruimtes waar soms ook vaccinaties worden aangeboden. De GGD Regio Utrecht heeft geen gescheiden kamers, maar wel een apart spreekuur voor apenpokken.

Het aantal gevallen van het apenpokkenvirus is de afgelopen twee weken in Europa verdrievoudigd. De Wereldgezondheidsorganisatie is 'erg bezorgd' en overweegt de uitbraak op te schalen tot het hoogste alarmniveau.
https://www.ad.nl/amsterd(...)npokken-in~a5ac8ebe/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:45:04 #42
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205242678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die worden toch niet geloofd.
Een simpele uitleg:
Heb je er 1 gelezen dan?
Of Google even post viral syndroom
Dat ze Corona de naam hebben gewijzigd betekent niet dat het iets nieuws is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205242702
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je er 1 gelezen dan?
Ik heb een hele hoop stukken over long covid gelezen, maar ik geloof niet dat het delen van mijn mening over long covid gewaardeerd gaat worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:49:07 #44
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205242719
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb een hele hoop stukken over long covid gelezen, maar ik geloof niet dat het delen van mijn mening over long covid gewaardeerd gaat worden.
Ik vraag of je de stukken hebt gelezen die hier zijn geplaatst ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:52:48 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205242748
Neuroloog Jan Bonte gearresteerd om bekendmaken identiteit Romeo's

quote:
Maandagavond is neuroloog dr. Jan Bonte opgepakt. Hij zou op zijn twitteraccount The Stinging Bumblebee de identiteit van 'Romeo’s', agenten in burger, hebben onthuld. Romeo's zijn omstreden omdat ze door critici worden beticht van het uitlokken van rellen.

Wat officieel precies ten grondslag ligt aan de arrestatie van Jan Bonte is niet bekend. Wel kwam hij eerder op maandag onder vuur te liggen omdat hij de identiteit van een Romeo met de voornaam Mustafa zou hebben prijsgegeven.

“Leuk dat je er morgen weer bij bent, Mustafa. Vergeet je boksbeugel en je bivakmuts niet?,” schreef Bonte op zijn twitteraccount, dat inmiddels is verwijderd. “Misschien krijg je wel een koekje: met wat stikstof. En een scheutje ammoniak in je koffie.” #Romeos

Naast de naam van Mustafa zou Bonte ook de namen van andere Romeo's hebben genoemd.

twitter


Romeo's in actie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:53:21 #46
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205242751
quote:
99s.gif Op maandag 4 juli 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

We hebben gewoon gelijk!
Al die tijd! :( :( :(
Alles om de vaxx graad maar zo hoog mogelijk te krijgen.

En veel mensen vinden dat ook heel logisch omdat die vaccinatiegraag heel belangrijk was om de pandemie eronder te krijgen.

Dat vrij snel duidelijk was dat dat helemaal niet mogelijk was op die manier is ook 'stilgehouden' en was 'wappievoer'.

Dat de journalistiek de nek omgedraaid was wisten we toch vanaf het begin. Net als DE wetenschap.

Samen met de controle die langzaam wordt verkregen middels data over de mensen worden we (voor vele mensen) ongemerkt een dictatuur ingerommeld.
To BG or not to BG!
pi_205242786
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik vraag of je de stukken hebt gelezen die hier zijn geplaatst ?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de meeste artikelen in dit subforum zelden lees. In NWS en COR wordt genoeg over long covid gepost en die stukken lees ik eerder omdat ze genuanceerder en van betrouwbaardere bronnen zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 5 juli 2022 @ 10:07:00 #48
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205242835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die worden toch niet geloofd.
Een simpele uitleg:
De laatste zin dat deze video is gesponsord door Bill Gates is dan weer beetje jammer want dat maakt het voor mij weer dubieus. Die man heeft bepaald niet het beste voor met de mensheid maar meer met zijn eigen portemonnee, daar ben ik heilig van overtuigt.
To BG or not to BG!
pi_205242869
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De laatste zin dat deze video is gesponsord door Bill Gates is dan weer beetje jammer want dat maakt het voor mij weer dubieus. Die man heeft bepaald niet het beste voor met de mensheid maar meer met zijn eigen portemonnee, daar ben ik heilig van overtuigt.
Dat kan ik me voorstellen. Maar het geeft aan dat dit vaker voorkomt. Vooral bij ziekte door virussen die je ademhaling aantasten zoals SARS. Ik had in deze reeks gelezen dat sommige er van uitgaan dat long covid speciaal verzonnen zou zijn om covid19 ernstiger te laten lijken en er geen andere ziektes zouden zijn met een long variant.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 5 juli 2022 @ 10:18:38 #50
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205242940
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:07 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De laatste zin dat deze video is gesponsord door Bill Gates is dan weer beetje jammer want dat maakt het voor mij weer dubieus. Die man heeft bepaald niet het beste voor met de mensheid maar meer met zijn eigen portemonnee, daar ben ik heilig van overtuigt.
Dan haak ik af.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 10:19:28 #51
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205242951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat kan ik me voorstellen. Maar het geeft aan dat dit vaker voorkomt. Vooral bij ziekte door virussen die je ademhaling aantasten zoals SARS. Ik had in deze reeks gelezen dat sommige er van uitgaan dat long covid speciaal verzonnen zou zijn om covid19 ernstiger te laten lijken en er geen andere ziektes zouden zijn met een long variant.
Mij ligt juist bij dat hier gezegt werd dat long covid juist helemaal niet zo gek was, ook griep kent een long versie, volgens mij had greys dat verteld.

Maar er zijn ook berichten voorbij gekomen dat niet iedereen die claimt long covid te hebben ook werkelijk long covid heeft. Of dat het meer psychisch is. Of zoiets.
To BG or not to BG!
pi_205243571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De eerste angsthazen zijn alweer gesignaleerd inderdaad en roepen al om testlocaties.
Was aflopen weekend in centrum den haag en wat zag ik daar: Een priklocatie en ja, stonden wat schapen te wachten voor hun prikje.
Heel de afgelopen 2,5 jaar geen priklocatie gezien, nu wel
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 5 juli 2022 @ 12:16:16 #53
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205244068
https://stevekirsch.subst(...)ost&utm_medium=email

In a nutshell, Pfizer admits in court to fraud, but says it isn’t fraud because the government was in on it. I bet you never heard that defense before.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 12:28:37 #54
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205244178
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
https://stevekirsch.subst(...)ost&utm_medium=email

In a nutshell, Pfizer admits in court to fraud, but says it isn’t fraud because the government was in on it. I bet you never heard that defense before.
Is dit echt waar? Heeft iemand dit verder onderzocht?

Ik weet dat ik dit ook steeds heb gedacht (het aanpassen of framen van data om het doel te bereiken) maar dat waren de zogenaamde 'onderbuikgevoelens' die wat mij betreft geen waarheid mochten worden.
To BG or not to BG!
  dinsdag 5 juli 2022 @ 12:31:40 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205244197
KLB / Onderzoek naar mondkapjesdeal kost nu al 4,7miljoen. WAAROM?

Je laat een WEF bedrijf onderzoek doen naar beleid van WEF puppets. Hadden we anders verwacht? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 5 juli 2022 @ 12:43:30 #56
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205244280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 12:28 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Is dit echt waar? Heeft iemand dit verder onderzocht?

Ik weet dat ik dit ook steeds heb gedacht (het aanpassen of framen van data om het doel te bereiken) maar dat waren de zogenaamde 'onderbuikgevoelens' die wat mij betreft geen waarheid mochten worden.
Pfizer wil de rechtszaak laten verwerpen vanwege de reden dat de overheid op de hoogte is en het dus geen fraude is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 12:49:40 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205244330

Ranzige Mark, eens aardig om dit terug te zien. Dezelfde aanpak met corona door al die zogenaamde experts, onze Virusverdiener zit met zijn drankneus eerste rang.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205244908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 12:49 schreef controlaltdelete het volgende:

Ranzige Mark, eens aardig om dit terug te zien. Dezelfde aanpak met corona door al die zogenaamde experts, onze Virusverdiener zit met zijn drankneus eerste rang.
Ja vreselijk.
In de hele versie van deze vid zijn er ook een paar Britse pandemic paniekzaaijers in het publiek te zien.
De oorspronkelijke vid 'how to sell a pandemic' of zo was.

Edit: Deze van Januari 22, 2019: https://eswi.org/eswi-tv/(...)d-public-engagement/

En de wat kortere versie:


[ Bericht 14% gewijzigd door Tingo op 05-07-2022 13:53:49 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 5 juli 2022 @ 18:19:08 #59
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205247360
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de meeste artikelen in dit subforum zelden lees. In NWS en COR wordt genoeg over long covid gepost en die stukken lees ik eerder omdat ze genuanceerder en van betrouwbaardere bronnen zijn.
Dus je verwacht dat wij serieus op jou ingaan
Terwijl je ons dus niet serieus neemt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 5 juli 2022 @ 19:51:13 #60
236264 crew  capricia
pi_205248226
Jan Bonte opgepakt.
twitter
Definitely not CIA
  dinsdag 5 juli 2022 @ 20:12:33 #61
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205248530
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 19:51 schreef capricia het volgende:
Jan Bonte opgepakt.
[ twitter ]
Als je hier zou lezen zou je zien dat het er al staat
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 20:13:05 #62
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205248541
twitter


🤔
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 20:15:58 #63
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205248593
twitter
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 5 juli 2022 @ 20:20:32 #64
236264 crew  capricia
pi_205248645
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als je hier zou lezen zou je zien dat het er al staat
Je m'excuse.

Hij zal vanavond wel vrij gelaten worden.
Definitely not CIA
pi_205251507
quote:
Israël staat vaccinatie van peuters toe met Pfizer en Moderna

Het Israëlische ministerie van Volksgezondheid heeft dinsdag aangekondigd dat het toestemming geeft om baby’s en kinderen in de leeftijdscategorie van 6 maanden tot 4 jaar te vaccineren tegen Covid-19 met de vaccins van Pfizer en Moderna.

Deskundigen van twee Israëlische adviescommissies kwamen tot de conclusie dat de bijwerkingen “mild” zijn en de werkzaamheid van deze vaccins aanzienlijk. Dat blijkt uit een brief van de directeur van Volksgezondheid Nachman Ash aan het ministerie van 1 juli, die AFP dinsdag kon inkijken.

Alle deskundigen zeiden dat de vaccins veilig zijn en de meesten van hen “raadden aan baby’s en jonge kinderen met een verhoogd risico te vaccineren en de vaccinatie uit te breiden tot alle kinderen, ook die zonder verhoogd risico”, aldus de brief.

https://www.hln.be/buiten(...)en-moderna~a399c563/
8)7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 6 juli 2022 @ 07:37:02 #66
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205251570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 07:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
8)7
Ziek!
En dat meen ik oprecht
Hoe durven ze!!!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205251662
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2022 07:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ziek!
En dat meen ik oprecht
Hoe durven ze!!!
Ja idd ... gewoon geen woorden voor :N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 6 juli 2022 @ 15:48:03 #69
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205256199
https://deanderekrant.nl/(...)-slagveld-2022-06-28


Mooi helder stuk over cognitieve oorlogsvoering
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 6 juli 2022 @ 16:00:47 #70
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_205256369
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2022 15:48 schreef greysbones het volgende:
https://deanderekrant.nl/(...)-slagveld-2022-06-28

Mooi helder stuk over cognitieve oorlogsvoering
Je hebt het al 2½ jaar aan de lijve ondervonden..Ingespoten worden of je bent een vijand van het Volk
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 16:21:01 #71
236264 crew  capricia
pi_205256717
Ah. Jan Bonte is weer vrij.
twitter
Definitely not CIA
pi_205258412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 07:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
8)7
Stelletje gekken daar, kinderen hebben geen prik tegen corona nodig, hun afweer systeem kan het zelf wel uit het lichaam werken :(
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:11:31 #73
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205258648
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:00 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Je hebt het al 2½ jaar aan de lijve ondervonden..Ingespoten worden of je bent een vijand van het Volk
Dan maar een vijand
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 21:51:04 #74
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205261616
Kutboeren :+

Zelfs Sky News Australia is de BS hier ook opgevallen :) Kijk helemaal



En wij waren wappies......
Lach met een schone bips
  woensdag 6 juli 2022 @ 22:09:24 #75
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205261821
Interessant maar zeer zeker ernstig hoe er vanuit verschillende hoeken, net zoals hoe schaakstukken op een bord tactisch geplaatst worden om tot een climax ter geraken er ontwikkelingen gaande zijn die los van elkaar lijken te staan maar ergens allemaal verbonden lijken te zijn.

Van het opzetten van de wereldbevolking tegen elkaar (o.a. westen vs midden oosten) tot het omver werpen van regimes/false flag operaties, valse pandemieën, gedwongen EU/¤ project, milieu; stikstof/CO2 en alle beperkingen op basis van.....?, etc etc De laatste paar decennia en mogelijk ook langer is men continue bezig geweest met voorbereiding en langzaam komt alles samen....

Geen fijne gedachte welke kant we op dreigen te gaan...
Mai pben rai~!
pi_205262793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kutboeren :+

Zelfs Sky News Australia is de BS hier ook opgevallen :) Kijk helemaal



En wij waren wappies......
ik ben benieuwd of andere landen ook hier reportages over maken en dan vooral het WEF gedeelte erbij omdat het volgens mij uit die hoek komt. (ik geloof het stikstof verhaal niet)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205262809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:09 schreef KNAK het volgende:
Interessant maar zeer zeker ernstig hoe er vanuit verschillende hoeken, net zoals hoe schaakstukken op een bord tactisch geplaatst worden om tot een climax ter geraken er ontwikkelingen gaande zijn die los van elkaar lijken te staan maar ergens allemaal verbonden lijken te zijn.

Van het opzetten van de wereldbevolking tegen elkaar (o.a. westen vs midden oosten) tot het omver werpen van regimes/false flag operaties, valse pandemieën, gedwongen EU/¤ project, milieu; stikstof/CO2 en alle beperkingen op basis van.....?, etc etc De laatste paar decennia en mogelijk ook langer is men continue bezig geweest met voorbereiding en langzaam komt alles samen....

Geen fijne gedachte welke kant we op dreigen te gaan...
dat gevoel heb ik ook en vooral de machteloosheid dat je er niks tegen kan doen, is frustrerend :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205262827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 00:05 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
dat gevoel heb ik ook en vooral de machteloosheid dat je er niks tegen kan doen, is frustrerend :{
Toch kan dat wel op kleine schaal, kijk om je heen, doe wat je kan. Laat je niet lamleggen door deze pipo's en ja, het is frustrerend dat zij de "macht" hebben maar wij zijn met meer. Zo sta ik er in in ieder geval. En ja, zo zien zij het graag, geld binnen harken en verder niks doen maar wij zijn sterker. En hopen dat deze achterlijke mongolen ophoepelen.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_205264111
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 00:12 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Toch kan dat wel op kleine schaal, kijk om je heen, doe wat je kan. Laat je niet lamleggen door deze pipo's en ja, het is frustrerend dat zij de "macht" hebben maar wij zijn met meer. Zo sta ik er in in ieder geval. En ja, zo zien zij het graag, geld binnen harken en verder niks doen maar wij zijn sterker. En hopen dat deze achterlijke mongolen ophoepelen.
Goed we zijn met meer maar hoeveel % van de mensen gaan de regering weer braaf volgen omdat er weer een nieuwe variant is opgedoken (mondkap op en braaf een prik halen)ik zie de groep mondkap dragers groeien.

Ik heb de met de laatste mondkapplicht geen 1 opgehad uit protest.
Ik heb inmiddels wel corona gehad en voor mij was het een zware griep gevoelsmatig. waar maken ze zicht druk om (oh ja ze verdienen goud geld aan testen en prikken)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:39:46 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205265402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Kutboeren :+

Zelfs Sky News Australia is de BS hier ook opgevallen :) Kijk helemaal



En wij waren wappies......
Zei je nu sky news Australie?
Ik meen dat er een topic aan gewijd was hoe erg het er niet aan toe ging in dat land, in verhouding was het hier peanuts.
BNW / Australië
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:46:33 #81
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205265472
twitter


we zijn internationaal nieuws
wat de demonstranten met corona niet lukte
lukt de boeren wel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:32:20 #82
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205266045
https://www.cicero.de/inn(...)enrat-drosten-wieler

we hebben gelijk *O*

Die Kritiker hatten recht!
Angesehene Wissenschaftler und Mediziner haben in den vergangenen zweieinhalb Jahren die Pandemiepolitik der Bundesregierung kritisiert - und wurden dafür diffamiert, verloren nicht selten Amt und Reputation. Der Abschlussbericht des unabhängigen Sachverständigenrates zur Evaluierung der Corona-Maßnahmen bestätigt sie nun. Nun müssen nur noch politische Konsequenzen folgen.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205266257
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
https://www.cicero.de/inn(...)enrat-drosten-wieler

we hebben gelijk *O*

Die Kritiker hatten recht!
Angesehene Wissenschaftler und Mediziner haben in den vergangenen zweieinhalb Jahren die Pandemiepolitik der Bundesregierung kritisiert - und wurden dafür diffamiert, verloren nicht selten Amt und Reputation. Der Abschlussbericht des unabhängigen Sachverständigenrates zur Evaluierung der Corona-Maßnahmen bestätigt sie nun. Nun müssen nur noch politische Konsequenzen folgen.
Als je dan al een Duitse tekst plaats, gooi hem eerst door google translate ofzo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:57:47 #84
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205266331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:22 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Goed we zijn met meer maar hoeveel % van de mensen gaan de regering weer braaf volgen omdat er weer een nieuwe variant is opgedoken (mondkap op en braaf een prik halen)ik zie de groep mondkap dragers groeien.

Ik heb de met de laatste mondkapplicht geen 1 opgehad uit protest.
Ik heb inmiddels wel corona gehad en voor mij was het een zware griep gevoelsmatig. waar maken ze zicht druk om (oh ja ze verdienen goud geld aan testen en prikken)
Het gaat dan ook helemaal niet om een zogenaamde killer virus, anders had je wel IC's opgeschaald zien worden of andere oplossingen met spoed in de zorg geïnjecteerd zien worden.
Ze laten alles er losjes bijhangen want zij weten ook wel dat dat net als de seizoensgriep het enige is wat je kan doen. Ouderen/kwetsbaren even melden dat opgepast moet worden, meer niet. Maar nee.. Corona is 1 van de talrijke scenario's/ontwikkelingen met een bepaald doel;

Corona, milieu met al die stompzinnige beperkingen en regels (zie o.a. de boeren), bizarre, bijna geforceerde immigratie vanuit ontwikkelingslanden al decennia lang, zie daar de uitkomst van, (valse) conflicten/oorlogen en alle beperkingen en tekorten die daarop volgen, zie gas/benzine/voedsel wat zich nu aan het ontwikkelen is, allerlei falende projectjes zoals de EU/¤ dat continue aan een infuus hangt om het in leven te houden, het volk in de hoek duwen met vaccinaties, etc. Je kan ze aan de lopende band opnoemen, en allemaal kloppen ze voor geen meter...
Mai pben rai~!
pi_205266456
twitter
pi_205266556
quote:
Minister Hugo de Jonge heeft corona
Minister Hugo de Jonge (Volkshuisvesting) heeft corona opgelopen. Hij nam gisteren een zelftest af, aldus zijn woordvoerder. Het is de eerste keer dat de bewindsman besmet is met het virus.
https://www.ad.nl/politie(...)eft-corona~a3b330a7/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 7 juli 2022 @ 15:26:31 #87
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205267211
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Als je dan al een Duitse tekst plaats, gooi hem eerst door google translate ofzo
Als je op de link klikt
Kun je hem direct laten vertalen
Translate maakt er soms iets heel geks van
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205268498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:22 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Goed we zijn met meer maar hoeveel % van de mensen gaan de regering weer braaf volgen omdat er weer een nieuwe variant is opgedoken (mondkap op en braaf een prik halen)ik zie de groep mondkap dragers groeien.

Ik heb de met de laatste mondkapplicht geen 1 opgehad uit protest.
Ik heb inmiddels wel corona gehad en voor mij was het een zware griep gevoelsmatig. waar maken ze zicht druk om (oh ja ze verdienen goud geld aan testen en prikken)
Corona werkt niet meer. Die kunnen ze mss nog gebruiken om wat mensen een booster te laten nemen, maar de meerderheid krijgen ze niet meer in lockdowns daarvoor.

Of het worden de apenpokken, of iets anders. Maar we gaan hoe dan ook in lockdown, want dat is de enige manier om de urgenda doelstellingen te blijven behalen.
  donderdag 7 juli 2022 @ 17:35:16 #90
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205268682
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205268718
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ja *O*
Als de ongevaccineerden ook welkom zijn, natuurlijk. :P

Lijkt me oprecht leuk!
pi_205268758
twitter
pi_205269041
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35456309/

Onderzoek uit Israel naar de toename van ‘pericarditis & myocardits’ na covid besmetting.

…. Die was er niet.
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:30:51 #94
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205269056
Pandemic Standup: Truth Comedy



[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 07-07-2022 18:36:34 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator donderdag 7 juli 2022 @ 18:44:22 #95
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205269187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:39 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zei je nu sky news Australie?
Ik meen dat er een topic aan gewijd was hoe erg het er niet aan toe ging in dat land, in verhouding was het hier peanuts.
BNW / Australië
Jup dat zeg ik, en Sky was ook over Australisch beleid altijd al zeer kritisch...
Lach met een schone bips
pi_205269498
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

ach, wat zielig, Hij is ziek. Geen medelijden mee. ziek worden hoort bij het leven
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205269528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:57 schreef KNAK het volgende:

[..]
Het gaat dan ook helemaal niet om een zogenaamde killer virus, anders had je wel IC's opgeschaald zien worden of andere oplossingen met spoed in de zorg geïnjecteerd zien worden.
Ze laten alles er losjes bijhangen want zij weten ook wel dat dat net als de seizoensgriep het enige is wat je kan doen. Ouderen/kwetsbaren even melden dat opgepast moet worden, meer niet. Maar nee.. Corona is 1 van de talrijke scenario's/ontwikkelingen met een bepaald doel;

Corona, milieu met al die stompzinnige beperkingen en regels (zie o.a. de boeren), bizarre, bijna geforceerde immigratie vanuit ontwikkelingslanden al decennia lang, zie daar de uitkomst van, (valse) conflicten/oorlogen en alle beperkingen en tekorten die daarop volgen, zie gas/benzine/voedsel wat zich nu aan het ontwikkelen is, allerlei falende projectjes zoals de EU/¤ dat continue aan een infuus hangt om het in leven te houden, het volk in de hoek duwen met vaccinaties, etc. Je kan ze aan de lopende band opnoemen, en allemaal kloppen ze voor geen meter...
Het gaat om controle, controle en meer controle :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205269582
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:40 schreef _I het volgende:

[..]
Als de ongevaccineerden ook welkom zijn, natuurlijk. :P

Lijkt me oprecht leuk!
denk niet dat ze ongevaccineerden in buurt willen hebben, want stel je voor. die zijn eng en gevaarlijk :P
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205269629
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 19:17 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
denk niet dat ze ongevaccineerden in buurt willen hebben, want stel je voor. die zijn eng en gevaarlijk :P
Doen we er plexiglas tussen. De ondoordringbare barrière.
  donderdag 7 juli 2022 @ 20:31:25 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205270670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 18:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jup dat zeg ik, en Sky was ook over Australisch beleid altijd al zeer kritisch...
Sure maar .. we hebben nu geen corona beleid.

En mocht het er komen, gaat er amper iemand zich aan houden, de meeste oudjes zijn gevaccineerd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 juli 2022 @ 20:51:25 #101
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205270896
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:40 schreef _I het volgende:

[..]
Als de ongevaccineerden ook welkom zijn, natuurlijk. :P

Lijkt me oprecht leuk!
Mir gaat ook :Y
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205271019
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2022 19:20 schreef _I het volgende:

[..]
Doen we er plexiglas tussen. De ondoordringbare barrière.
_O- _O- _O- ik moest hardop lachen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 7 juli 2022 @ 21:48:21 #103
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205271625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 19:14 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Het gaat om controle, controle en meer controle :{
...en nog wel veel verder dan dat. We zijn niets anders dan een stel schapen in de weide... We hebben allemaal ons nut maar uiteindelijk zijn wij niet in staat om iets te bepalen.
Mai pben rai~!
pi_205272698
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juli 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
Mir gaat ook :Y
Yes, is wel mijn plan! Lijkt me leuk om in discussie te gaan met de mensen en gewoon te zien wie er posten op het forum!
pi_205272883
Ik denk niet dat zo een meet goed gaat voor mij. Teveel wereldvreemdheid bij sommigen met mispassend dedain.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205272884
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 02:07 schreef ludovico het volgende:
Ik denk niet dat zo een meet goed gaat voor mij. Teveel wereldvreemdheid bij sommigen met mispassend dedain.
Kan je een ironische post vinden dit natuurlijk. =).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 juli 2022 @ 07:18:58 #107
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205273088
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 02:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kan je een ironische post vinden dit natuurlijk. =).
Ludo
Jezelf quoten
Wat een dedain! _O- :*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 07:29:30 #108
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205273118
twitter


De buitenlandse media die rtl een lesje leert _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 07:58:54 #109
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205273219
twitter


-O- -O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205273357
quote:
Kabinet gaat risicogroepen vaccineren tegen apenpokkenvirus
Het kabinet gaat zo snel mogelijk beginnen met de vaccinatie van risicogroepen voor het apenpokkenvirus. Dat heeft minister Kuipers van Volksgezondheid in een brief aan de Tweede Kamer laten weten.
https://nos.nl/artikel/24(...)egen-apenpokkenvirus
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205273499
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Homoseksuelen en prostituees oid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205273506
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Homoseksuelen en prostituees oid.
Transgenders, homoseksuelen en sekswerkers zijn de eerste groepen die gevaccineerd gaan worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205273517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Transgenders, homoseksuelen en sekswerkers zijn de eerste groepen die gevaccineerd gaan worden.
Waarom transgenders.. Of je bedoelt omgebouwde mannen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205273568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom transgenders.. Of je bedoelt omgebouwde mannen.
quote:
Tegelijkertijd wordt de vaccinatie van een bredere doelgroep voorbereid. Bij die hoogrisicogroep gaat het volgens het RIVM onder meer om mannen en transgenders die hiv-PrEP gebruiken (een pil waarmee het oplopen van hiv voorkomen kan worden) of hiervoor op de wachtlijst staan. Ook mannen en transgenders die hiv-positief zijn en een hoog risico lopen op een seksueel overdraagbare aandoening (soa) en sekswerkers behoren tot de hoogrisicogroep.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)inatie-risicogroepen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205273725
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
een pil waarmee het oplopen van hiv voorkomen kan worden
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:43 schreef ludovico het volgende:
omgebouwde mannen.
Dus.

Mannen zijn van nature wat factoren sletteriger dan vrouwen, mannen onder elkaar kent dus weinig rem.
Gemiddelde man zou 3 meer verschillende seksuele partners gehad hebben in het leven dan vrouwen, dat is een hele klus om te bereiken met 5% homoseksuelen. Immers, met seks met het andere geslacht gaat de teller bij beide sekses +1.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205274006
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 08:48 schreef _I het volgende:

[..]

En we noemen het Marburg!?
https://www.telegraaf.nl/(...)arburgvirus-in-ghana

Zou het!?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 10:35:59 #117
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_205274300
quote:
2 gevallen in afrika, waart daar al langer rond en bestaat al een tijdje. zolang het in afrika blijft is er eigenlijk weinig aan de hand maar het is wel 1 van de voorspelde volgende virussen, ebola steekt ook van tijd tot tijd de kop op daar.
There is only one religion
  vrijdag 8 juli 2022 @ 11:14:45 #118
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205274678
twitter


Waarom geeft Pfizer geen antwoord
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 11:37:47 #119
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205274818
Dat kun je natuurlijk zelf ook wel invullen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205275095
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
2 gevallen in afrika, waart daar al langer rond en bestaat al een tijdje. zolang het in afrika blijft is er eigenlijk weinig aan de hand maar het is wel 1 van de voorspelde volgende virussen, ebola steekt ook van tijd tot tijd de kop op daar.
Er zijn daar ook duizenden gevallen van de apenpokken, hoor je nooit iemand over.

Hier doen we gelijk hysterisch.

Haha, maar eens, ik zag ook nog pandemie uitgeroepen worden van die twee gevallen. :D
pi_205276511
COVID, Capitalism, Friedrich and Boris
Colin Todhunter
https://off-guardian.org/(...)friedrich-and-boris/

Deze uitstekende comment van Willem, een hele slimme man.....

https://off-guardian.org/(...)oris/#comment-519763
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 8 juli 2022 @ 15:34:18 #122
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205277210
https://www.blckbx.tv/cor(...)t-israelische-studie

Ehh wat?
Dus al die ontstekingen ontstaan door het vaccin?? Of?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 15:49:51 #123
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205277349
as we speak ligt mijn schoonmoeder
2 x vax
1 x booster in het ziekenhuis met een hartinfarct
rookt niet
drinkt amper alcohol
leeft gezond
we gaan het zien
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:05:39 #124
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_205277554
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
as we speak ligt mijn schoonmoeder
2 x vax
1 x booster in het ziekenhuis met een hartinfarct
rookt niet
drinkt amper alcohol
leeft gezond
we gaan het zien
Die zouden alweer uitgewerkt moeten zijn volgens de kenners, er moet alweer nieuw gespoten worden voor de zomergolf...

Geen hartklachten aldus dit artikel
https://www.blckbx.tv/cor(...)t-israelische-studie
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:06:07 #125
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205277565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:05 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Die zouden alweer uitgewerkt moeten zijn volgens de kenners, er moet alweer nieuw gespoten worden voor de zomergolf...

Geen hartklachten aldus dit artikel
https://www.blckbx.tv/cor(...)t-israelische-studie
door Corona geen hartklachten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205277572
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
as we speak ligt mijn schoonmoeder
2 x vax
1 x booster in het ziekenhuis met een hartinfarct
rookt niet
drinkt amper alcohol
leeft gezond
we gaan het zien
Mijn vader heeft gezondheid problemen na een acute blindedarmontsteking een aantal jaar terug. hij heeft de aflopen 2 maanden 2x dezelfde dotter operatie gehad. hij heeft de eerste 2 prikken gehad, booster niet genomen. Je gaat toch denken..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:07:14 #127
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205277578
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:06 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Mijn vader heeft gezondheid problemen na een acute blindedarmontsteking een aantal jaar terug. hij heeft de aflopen 2 maanden 2x dezelfde dotter operatie gehad. hij heeft de eerste 2 prikken gehad, booster niet genomen. Je gaat toch denken..
ik wel
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:09:46 #128
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_205277606
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:

[..]
door Corona geen hartklachten
Het probleem is dat er tussen de spuiten en mRNA klachten veel teveel tijd zit om de spuit als schuldige aan te wijzen.. de farmaceuten komen zo mooi weg
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:12:46 #129
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205277641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:09 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Het probleem is dat er tussen de spuiten en mRNA klachten veel teveel tijd zit om de spuit als schuldige aan te wijzen.. de farmaceuten komen zo mooi weg
doet me denken aan de klachten na vaccinatie van mexicaanse griep
daar werd het eerst ook allemaal afgedaan
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205277644
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
rookt niet
drinkt amper alcohol
leeft gezond
we gaan het zien
Ik heb gerookt en drink alcohol.

Fit as fuck geen enkele nadelen van de prikjes gehad :Y :W
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:14:32 #131
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205277653
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik heb gerookt en drink alcohol.

Fit as fuck geen enkele nadelen van de prikjes gehad :Y :W
ik hoop voor je dat dit zo blijft
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205277701
Mensen op leeftijd met hartproblemen, dat is ook al verdacht?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:23:05 #133
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205277721
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:21 schreef mootie het volgende:
Mensen op leeftijd met hartproblemen, dat is ook al verdacht?
hoe oud is op leeftijd?volgens jou?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205280479
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205280528
quote:
Alle Belgen van 18 jaar en ouder krijgen vanaf september 'herfstbooster' tegen corona
In België is een nieuwe vaccinatiecampagne tegen corona aangekondigd. Iedereen van 18 jaar en ouder kan vanaf begin september een 'herfstbooster' krijgen. Het land wordt geconfronteerd met een zevende golf van infecties, zegt de federale overheid. Het aantal ziekenhuisopnames neemt toe en daarbij gaat het vooral om patiënten uit kwetsbare groepen.

In Vlaanderen begint de campagne op 12 september, zei de Vlaamse minister van Welzijn Crevits tegen VRT Nieuws. Zo'n 4,5 miljoen Vlamingen krijgen een oproep voor een prik. 65-plussers, mensen met een verzwakt immuunsysteem en zorgpersoneel zijn het eerst aan de beurt.
https://nos.nl/artikel/24(...)booster-tegen-corona
:M
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205280534
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
:M
Never ends, werkzaamheid is irrelevant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 8 juli 2022 @ 21:59:31 #137
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205282115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Never ends, werkzaamheid is irrelevant.
Ernst Kuipers met dezelfde mededeling over boostertje in 3....2.....1.......

DLD idem probably :)

Kan niet wachten op mijn boostertje.... oh wacht....

Maar wel komisch, de 1e keer werkte het niet. de 2e keer niet. De 3e doet ook niet wat ie moet doen. Hey witte gullie wa? we roepen je nog een keer op voor een 4e die ook niet gaat doen wat ie moet doen. En blij stroopten volksstammen hun mouw weer op.

Bizar wel.
Lach met een schone bips
pi_205283452
https://www.ninefornews.n(...)accineerden-gehaald/

brrr, viezigheid in aderen gevonden :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zaterdag 9 juli 2022 @ 07:33:51 #139
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205283735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
:M
Het woordje “kan” staat er nu nog mooi tussen. Kwestie van even de zomer afwachten tot dat indirect weer verandert naar “moet”, want anders mag je niet meer meedoen in de maatschappij. Voorproefje hebben we al mogen aanschouwen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik heb gerookt en drink alcohol.

Fit as fuck geen enkele nadelen van de prikjes gehad :Y :W
Op korte termijn vooralsnog geen massa’s doodvallende mensen, nee.
Interessanter worden de lange(re) termijn effecten / herhaling van vaccinaties die overduidelijk komen, etc. Hoe zal dit dan gaan uitpakken?
Mai pben rai~!
pi_205284292
quote:
Nieuwe coronavariant: gaan we met Centaurus de winter in?
Een nieuwe coronavariant die zich sneller lijkt te verspreiden steekt de kop op. Het nieuwe euvel heet BA.2.75, bijgenaamd Centaurus, en zou wel eens dé variant kunnen worden waarmee we komende herfst te maken krijgen. Dat schrijft de Volkskrant.

Het nieuws over BA.2.75 stak deze week de kop op, nadat wetenschappers opmerkten dat de variant zich snel verspreidt in India. Ook in onder meer Australië, Japan, Canada en de VS is de nieuwkomer gesignaleerd. In het Verenigd Koninkrijk werden al vijf besmettingen ontdekt, in Duitsland twee.
https://www.hln.be/medisc(...)-winter-in~afea6aa2/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205284517
twitter

wanneer naar t Binnenhof?
pi_205284594


[ Bericht 65% gewijzigd door Za op 09-07-2022 11:23:15 ]
pi_205285453
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 10:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom blijf jij maar mainstream nieuws delen in BNW?
pi_205285465
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom blijf jij maar mainstream nieuws delen in BNW?
Waarom blijf jij daar maar kansloos over klagen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205285473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Waarom blijf jij daar maar kansloos over klagen?
Ah een vraag met een wedervraag beantwoorden, altijd sterk.
pi_205285485
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:19 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ah een vraag met een wedervraag beantwoorden, altijd sterk.
Tja, als die originele vraag nergens over gaat dan is dat het beste antwoord daarop.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205285563
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Tja, als die originele vraag nergens over gaat dan is dat het beste antwoord daarop.
De vraag lijkt me wel legitiem aangezien dit kleine stukje forum bedoeld is voor de inhoudelijke behandeling van complotten. Iets waar jij overduidelijk niets mee hebt - en dat is ook je goed recht - maar waarom dan toch dagelijks al die linkjes hier plaatsen? Mijn inziens ben je dan gewoon offtopic en dat is niet bepaald bevorderlijk voor de iets diepgaandere conversatie hier. Of is dat misschien precies je bedoeling?
  Moderator zaterdag 9 juli 2022 @ 13:31:51 #148
5428 crew  miss_sly
pi_205285606
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:29 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
De vraag lijkt me wel legitiem aangezien dit kleine stukje forum bedoeld is voor de inhoudelijke behandeling van complotten. Iets waar jij overduidelijk niets mee hebt - en dat is ook je goed recht - maar waarom dan toch dagelijks al die linkjes hier plaatsen? Mijn inziens ben je dan gewoon offtopic en dat is niet bepaald bevorderlijk voor de iets diepgaandere conversatie hier. Of is dat misschien precies je bedoeling?
MSM kan hier toch net zo goed gedeeld worden? Dat veel users hier daar weinig tot geen waarde aan hechten is aan hun.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205285619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:29 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
De vraag lijkt me wel legitiem aangezien dit kleine stukje forum bedoeld is voor de inhoudelijke behandeling van complotten. Iets waar jij overduidelijk niets mee hebt - en dat is ook je goed recht - maar waarom dan toch dagelijks al die linkjes hier plaatsen? Mijn inziens ben je dan gewoon offtopic en dat is niet bepaald bevorderlijk voor de iets diepgaandere conversatie hier. Of is dat misschien precies je bedoeling?
Nieuwsberichten zijn vaker niet dan wel een uitnodiging tot discussie. Het zijn meer updates om iedereen op de hoogte te houden van wat we kunnen verwachten. Handig, ongeacht of je het eens bent met de boodschap van dat bericht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205285673
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
MSM kan hier toch net zo goed gedeeld worden? Dat veel users hier daar weinig tot geen waarde aan hechten is aan hun.
Als het geplaatst wordt om de propaganda van de MSM aan te tonen is het ontopic en snap ik het ja.

Maar slechts MSM linkjes plaatsen zonder enige toelichting en context ontgaat mij. Zoiets is zelfs bij complotten niet eens toegestaan:

quote:
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen.
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
pi_205285716
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nieuwsberichten zijn vaker niet dan wel een uitnodiging tot discussie. Het zijn meer updates om iedereen op de hoogte te houden van wat we kunnen verwachten. Handig, ongeacht of je het eens bent met de boodschap van dat bericht.
Nogmaals, ik zie niet in waarom dit soort "handige" nieuwsberichten juist hier geplaatst zouden moeten worden.
pi_205285725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Als het geplaatst wordt om de propaganda van de MSM aan te tonen is het ontopic en snap ik het ja.

Maar slechts MSM linkjes plaatsen zonder enige toelichting en context ontgaat mij. Zoiets is zelfs bij complotten niet eens toegestaan:
[..]
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Als je mijn nieuwsberichten al ziet als 'propaganda van de msm' dan houdt het al heel snel op. Reageer dan maar gewoon niet op mijn berichten. Wij gaan het nooit eens worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:42 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nogmaals, ik zie niet in waarom dit soort "handige" nieuwsberichten juist hier geplaatst zouden moeten worden.
Tja, leer er toch maar mee leven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205285761
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als je mijn nieuwsberichten al ziet als 'propaganda van de msm' dan houdt het al heel snel op. Reageer dan maar gewoon niet op mijn berichten. Wij gaan het nooit eens worden.

Mijn insteek was ook niet dat wij het eens zouden worden over de rol van de MSM. Fijne dag verder.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 19:05:42 #154
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205288992
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:47 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Mijn insteek was ook niet dat wij het eens zouden worden over de rol van de MSM. Fijne dag verder.
Ik snap ook niet waarom hij steeds msm berichten plaatst in bnw maar na even oefenen kun je die berichten zo overslaan zonder ze te lezen, doe ik ook.
To BG or not to BG!
  zaterdag 9 juli 2022 @ 19:28:16 #155
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205289183
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
MSM kan hier toch net zo goed gedeeld worden? Dat veel users hier daar weinig tot geen waarde aan hechten is aan hun.
Wat denk je dat er gebeurd als wij een 'bnw bericht' plaatsen in cor? En hoe snel dat wordt verwijderd?
To BG or not to BG!
  zaterdag 9 juli 2022 @ 20:18:58 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205289569
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 19:05 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom hij steeds msm berichten plaatst in bnw maar na even oefenen kun je die berichten zo overslaan zonder ze te lezen, doe ik ook.
De behoefte om het te komen inpeperen denk ik om tegen het zere been te schoppen. Ik lees die pipo ook niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 23:19:08 #157
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205292651
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 10:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gaan ze weer hoor :N Zijn we weer op de hoogte van de volgende msm propaganda campagne
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205293062
https://www.zwartecross.nl/podia/hoofdpodium

De tandjes wat een mainstream meuk op de zwarte cross.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205293074
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 19:28 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat denk je dat er gebeurd als wij een 'bnw bericht' plaatsen in cor? En hoe snel dat wordt verwijderd?
Vaak gewoon meuk met een wetenschappelijke onderbouwing met een gepubliceerd paper op basis van data van overheidsinstanties ala CBS. Maar prima.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 10 juli 2022 @ 00:33:50 #160
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205293385
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 23:59 schreef ludovico het volgende:
https://www.zwartecross.nl/podia/hoofdpodium

De tandjes wat een mainstream meuk op de zwarte cross.
Die prijzen _O-
Honderden euro’s er te verblijven.

Op een paar na die al lastig te verteren zijn allemaal low level. Ach. Apenpokken en Centaurus er gratis bij :9~
Mai pben rai~!
pi_205295850

Begin gaat direct over de corona hysterie

[ Bericht 23% gewijzigd door epicbeardman op 10-07-2022 12:39:52 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205304815
twitter
pi_205304923
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2022 07:00 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
2%.. Zegt die.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 11 juli 2022 @ 09:02:13 #164
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205305246
https://opiniez.com/2022/(...)keren/wouter-roorda/

Mooi stukje of onze overheid en dwang
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:00:58 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205305700
This New ‘Ninja’ COVID Variant Is the Most Dangerous One Yet

quote:
The latest subvariant of the novel coronavirus to become dominant in Europe, the United States, and other places is also, in many ways, the worst so far.

The BA.5 subvariant of the basic Omicron variant appears to be more contagious than any previous form of the virus. It’s apparently better at dodging our antibodies, too—meaning it might be more likely to cause breakthrough and repeat infections.

Vaccines and boosters are still the best defense. There are even Omicron-specific booster jabs in development that, in coming months, could make the best vaccines more effective against BA.5 and its genetic cousins.
Ninja Covid Variant, hoe verzinnen ze het.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:02:45 #166
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205305715
https://www.mdpi.com/1467-3045/44/3/73/htm
Medische studie in Zweden
Leken taal:

Een Zweedse wetenschappelijke studie naar de gevolgen van mRNA injecties bewijzen dat het DNA van de mensen die de ‘prik’ genomen hebben veranderd.

De conclusie uit het artikel;

Onze studie is de eerste in vitro studie naar het effect van COVID-19 mRNA-vaccin BNT162b2 op de menselijke levercellijn. We presenteren bewijs over snelle binnenkomst van BNT162b2 in de cellen en daaropvolgende intracellulaire reverse transcriptie van BNT162b2-mRNA in DNA.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:06:06 #167
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205305738
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:00 schreef controlaltdelete het volgende:
This New ‘Ninja’ COVID Variant Is the Most Dangerous One Yet
[..]
Ninja Covid Variant, hoe verzinnen ze het.
Het moet eng enger engst zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 11 juli 2022 @ 20:08:24 #168
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205310691
quote:
99s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
https://www.mdpi.com/1467-3045/44/3/73/htm
Medische studie in Zweden
Leken taal:

Een Zweedse wetenschappelijke studie naar de gevolgen van mRNA injecties bewijzen dat het DNA van de mensen die de ‘prik’ genomen hebben veranderd.

De conclusie uit het artikel;

Onze studie is de eerste in vitro studie naar het effect van COVID-19 mRNA-vaccin BNT162b2 op de menselijke levercellijn. We presenteren bewijs over snelle binnenkomst van BNT162b2 in de cellen en daaropvolgende intracellulaire reverse transcriptie van BNT162b2-mRNA in DNA.
intracellulaire reverse transcriptie?

Wat betekend dat in lekentaal?
To BG or not to BG!
pi_205311400
"oh Hans!! er komt een nieuwe corona variant aan! doe 2 mondkappen op!"

https://dvhn.nl/binnenlan(...)herfst-27808510.html

Daar gaan we weer. :O
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 11 juli 2022 @ 21:49:16 #170
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205312103
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 21:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
"oh Hans!! er komt een nieuwe corona variant aan! doe 2 mondkappen op!"

https://dvhn.nl/binnenlan(...)herfst-27808510.html

Daar gaan we weer. :O
Laatst ook al zo'n knakker gezien, had een dubbelmondkapje op. Marion voert het hoge woord in het artikel, fijn dat het achter een betaalmuur zit dan hoef je haar gespinsel niet te lezen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 22:00:33 #171
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205312277
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
intracellulaire reverse transcriptie?

Wat betekend dat in lekentaal?
Durf het niet te zeggen want totaal niet mijn vakgebied, maar lijkt mij als iets je DNA wijzigt toekomstige generaties daar nog lang last van kunnen hebben. Misschien is dat mijn boeren verstand... Dus oja, GO BOEREN!!!
Lach met een schone bips
pi_205316516
twitter

is er weer een pandemie opkomst?! :{
  dinsdag 12 juli 2022 @ 13:15:58 #173
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205316539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 13:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
is er weer een pandemie opkomst?! :{
Geen idee :P
weet wel dat de plekjes op de hartafdeling in het land schaars zijn( plekken om geholpen te worden)
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205316627
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
Geen idee :P
weet wel dat de plekjes op de hartafdeling in het land schaars zijn( plekken om geholpen te worden)
hoe dat zo?
  dinsdag 12 juli 2022 @ 13:27:41 #175
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205316635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 13:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
hoe dat zo?
tja
ze zouden kunnen onderzoeken waarom er plots veel meer hartpatienten zijn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205316706
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
tja
ze zouden kunnen onderzoeken waarom er plots veel meer hartpatienten zijn
Komt door thee drinken en in de tuin werken. Heb het zelluf gelezuh in de krant.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 13:44:09 #177
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205316770
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 13:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Komt door thee drinken en in de tuin werken. Heb het zelluf gelezuh in de krant.
werken in de tuin niet goed voor je?
* greysbones gooit de schoffel aan de kant en gaat in de hangmat liggen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205318076
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:08 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
intracellulaire reverse transcriptie?

Wat betekend dat in lekentaal?
Dat het mRNA zichzelf in het dna van de cellijn kan schrijven.

Hiermee is niet gezegd dat het hele dna van de mens herschreven wordt. Uitgangspositie is nu nog steeds dat besmette cellen snel sterven.

Maar goed, dit is in een petrischaaltje. Niemand weet nog wat er allemaal in het lichaam gebeurt en hoe lang die shizzle actief blijft.
pi_205318280
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
werken in de tuin niet goed voor je?
* greysbones gooit de schoffel aan de kant en gaat in de hangmat liggen
:D
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205318409
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
werken in de tuin niet goed voor je?
* greysbones gooit de schoffel aan de kant en gaat in de hangmat liggen
Lazy arse!
Net zo erg als Uncle Scorp en zn zwembadje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 12 juli 2022 @ 18:10:45 #181
451005 Grems
Clown World
pi_205319277
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
tja
ze zouden kunnen onderzoeken waarom er plots veel meer hartpatienten zijn
https://www.express.co.uk(...)isk-factors-diet-tea

Komt door de thee, waarschijnlijk.
pi_205319283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef Tingo het volgende:

[..]
Lazy arse!
Net zo erg als Uncle Scorp en zn zwembadje.
Sorry Tingo ... ladies only :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 18:23:46 #183
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205319357
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sorry Tingo ... ladies only :P
We gaan morgen lekker zwemmuhhhh *O*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205319421
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
We gaan morgen lekker zwemmuhhhh *O*
Zwemmen...relativeer dat naar pootje baden en dobberen op luchtmatras met glaasje wijn :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 19:15:01 #185
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205319793
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 16:09 schreef _I het volgende:

[..]
Dat het mRNA zichzelf in het dna van de cellijn kan schrijven.

Hiermee is niet gezegd dat het hele dna van de mens herschreven wordt. Uitgangspositie is nu nog steeds dat besmette cellen snel sterven.

Maar goed, dit is in een petrischaaltje. Niemand weet nog wat er allemaal in het lichaam gebeurt en hoe lang die shizzle actief blijft.
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?

Ik vraag maar, want van deze materie weet ik dus echt helemaal niks.
Lach met een schone bips
pi_205319812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?

Ik vraag maar, want van deze materie weet ik dus echt helemaal niks.
shit
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 19:19:15 #187
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205319831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
shit
Que?
Lach met een schone bips
  dinsdag 12 juli 2022 @ 19:21:34 #188
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205319859
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?

Ik vraag maar, want van deze materie weet ik dus echt helemaal niks.
Helemaal correct
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 19:24:58 #189
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205319898
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
Helemaal correct
Verstoorde DNA structuur doorgeven aan je kinderen. "ALS" dat gebeurt is het wel serieus een fucked up iets :(
Lach met een schone bips
pi_205319962
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205320046
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:30 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Mijn observatie:

Vaccin werkt niet meer, en de mensen die een booster nemen zijn een groep mensen die gewoon vanwege hun karakteristieken een groter risico lopen. Derhalve, zonder booster of met booster waren die mensen evenzeer op de IC beland.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 12 juli 2022 @ 19:38:41 #192
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205320095
twitter


:'(
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 19:38:49 #193
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205320099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mijn observatie:

Vaccin werkt niet meer, en de mensen die een booster nemen zijn een groep mensen die gewoon vanwege hun karakteristieken een groter risico lopen. Derhalve, zonder booster of met booster waren die mensen evenzeer op de IC beland.
Hebben de vaccins ooit wel gewerkt? Dat is mijn observatie deze hele bijna 2.5 jaar durende leugen door. Doen ze wat ze moeten doen? Nope, kan er doorwerkende schade zijn? Jep....
Lach met een schone bips
  dinsdag 12 juli 2022 @ 19:43:01 #194
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205320152
https://brownstone.org/ar(...)rought-for-children/

Dit soort berichten
Daar schrik ik van
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205320169
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hebben de vaccins ooit wel gewerkt? Dat is mijn observatie deze hele bijna 2.5 jaar durende leugen door. Doen ze wat ze moeten doen? Nope, kan er doorwerkende schade zijn? Jep....
Een factor 5 bleek altijd uit die Britse data.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205320526
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
https://brownstone.org/ar(...)rought-for-children/

Dit soort berichten
Daar schrik ik van
Nee joh, cojona is veel erger!
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 20:16:17 #197
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205320536
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een factor 5 bleek altijd uit die Britse data.
Ik weet dat jij meer een man van de nummers bent, ik geloof de nummers die we krijgen al heel lang niet meer :)

En ja, misschien ben ik gewoon te sceptisch... Maar ik kijk gewoon nog om heen en zie wat er gebeurt.. Het zijn niet de ongevaccineerden die in isolatie moeten.
Lach met een schone bips
pi_205320724
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 21:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Laatst ook al zo'n knakker gezien, had een dubbelmondkapje op. Marion voert het hoge woord in het artikel, fijn dat het achter een betaalmuur zit dan hoef je haar gespinsel niet te lezen.
Ik ook zo eentje gezien...jonge dame aan het fietsen. Jeetje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205320773
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zwemmen...relativeer dat naar pootje baden en dobberen op luchtmatras met glaasje wijn :P
En die fotos van naakt vrouwen erbij ook zeker.
Weet je vrouw ook over je zwembadje 'praktijken'?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205320812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sorry Tingo ... ladies only :P
Oh, kom op zeg....ik zal wat Westmalles meenemen...
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 20:48:34 #201
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205320924
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh, kom op zeg....ik zal wat Westmalles meenemen...
Maak je niet druk vriend, wanneer je bij Uncle op de stoep staat identificeer je jezelf gewoon als vrouw. Heel normaal tegenwoordig :)
Lach met een schone bips
pi_205321872
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4125239
Dit onderzoek is nog niet peer reviewed maar zou wel een bom leggen onder de mrna vaccins. De bijwerkingen blijken ernstiger dan de kwaal.

quote:
Results: Pfizer and Moderna mRNA COVID-19 vaccines were associated with an increased risk of serious adverse events of special interest, with an absolute risk increase of 10.1 and 15.1 per 10,000 vaccinated over placebo baselines of 17.6 and 42.2 (95% CI -0.4 to 20.6 and -3.6 to 33.8), respectively. Combined, the mRNA vaccines were associated with an absolute risk increase of serious adverse events of special interest of 12.5 per 10,000 (95% CI 2.1 to 22.9). The excess risk of serious adverse events of special interest surpassed the risk reduction for COVID-19 hospitalization relative to the placebo group in both Pfizer and Moderna trials (2.3 and 6.4 per 10,000 participants, respectively).
Meer info:

https://overnu.nl/onafhankelijk-onderzoek-bijjwerkingen/

pi_205322533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:49 schreef Bananenbennie het volgende:
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4125239
Dit onderzoek is nog niet peer reviewed maar zou wel een bom leggen onder de mrna vaccins. De bijwerkingen blijken ernstiger dan de kwaal.
[..]
Meer info:

https://overnu.nl/onafhankelijk-onderzoek-bijjwerkingen/

All cause niet significant.
Dat zegt genoeg.

Zelfs voor de oudjes.
Maybe lagere druk op de zorg maar dat is dan de enige reden voor vaccinaties.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205322714
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maybe lagere druk op de zorg maar dat is dan de enige reden voor vaccinaties.
Uh nee.. niet als die bijwerkingen (zoals myocarditis) resulteren in extra druk op de zorg:

quote:
The excess risk of serious adverse events of special interest surpassed the risk reduction for COVID-19 hospitalization
pi_205322779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet dat jij meer een man van de nummers bent, ik geloof de nummers die we krijgen al heel lang niet meer :)

En ja, misschien ben ik gewoon te sceptisch... Maar ik kijk gewoon nog om heen en zie wat er gebeurt.. Het zijn niet de ongevaccineerden die in isolatie moeten.
Naja ik wil de cijfers best geloven maar de onderzoeks methodologie is heel vaak totaal niet randomized. De groepen die vergeleken worden met elkaar hebben op meerdere punten andere karakteristieken, en dan vertroebeld het verschil in beeld tussen de groepen....

Dan kan je wel zeggen "jaa, kijk, gevaxxed komt vaker op de IC" maarja als je dan gaat inzoomen op wie de boosters heeft genomen dan is dat allemaal 80+ en de personen die geen vaccin hebben genomen zijn allemaal jonge Goden.

Komt het dan door het vaccin of door de leeftijd / risico / gezondheid van de mens, dat is meer het punt.
En daar wordt echt straal aan voorbij gegaan.

En punt 2 waar geen fuck van klopt "long covid" wat een nonsense, echt, fuck off, ik hoor die term al meer dan een jaar maar nog NOOIT goed statistisch onderbouwd wat van vernomen. Pure angstpropoganda is dat.

Voor mij is het al een eeuwigheid, 2 opties: Of corrupt, of tering dom.

En gezien ze allemaal best dom overkomen behalve dan v Dissel, denk ik het laatste.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205322797
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:52 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Uh nee.. niet als die bijwerkingen (zoals myocarditis) resulteren in extra druk op de zorg:
[..]

Niet direct nee, als dat ook allemaal even zwaar belaste ziekenhuisopnames zijn...
Maar de timing is misschien wel gunstiger, ipv allemaal tegelijk zegmaar.

Anyhow, de risico's van bijwerkingen zijn niet gelijk voor alle leeftijdsgroepen (jonge mannen hogere kans) terwijl dat met Covid nou net even andersom is.

One size fits no-one.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205322882
https://www.skipr.nl/nieu(...)tal-ambulanceritten/

quote:
Ambulancezorg Nederland (AZN) staat voor een raadsel. Voorzitter Han Noten: "Ik kan het niet verklaren. Het aantal ambulanceritten heeft zich altijd stabiel ontwikkeld, maar als je opeens over dubbele cijfers gaat praten, dan is er systemisch iets mis. Dit is absurd. Ik heb die getallen net binnengekregen. Ik zie bij ons geen reden voor deze toename. Daarom hebben we meteen besloten om een onderzoek te beginnen naar de oorzaken."
Goh.
pi_205322969
quote:
Houden ze opeens nergens data bij oid?

Je turft toch de reden van de oproep zou je zeggen? Of gaan ze rijden zonder te vragen waarom?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205323005
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 23:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Houden ze opeens nergens data bij oid?

Je turft toch de reden van de oproep zou je zeggen? Of gaan ze rijden zonder te vragen waarom?
Lijkt mij ook. Maar er wordt al gesuggereerd dat het ligt aan overbelaste huiartsenposten waardoor burgers sneller de ambulance bellen. Klinkt ontzettend logisch ook ja. :+
pi_205323017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 23:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Lijkt mij ook. Maar er wordt al gesuggereerd dat het ligt aan overbelaste huiartsenposten waardoor burgers sneller de ambulance bellen. Klinkt ontzettend logisch ook ja. :+
Nouja die gemiste aantallen met een hartinfarct oid dat komt je vroeg op laat wel ophalen.

Dat is OOK covid beleid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205323069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 23:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nouja die gemiste aantallen met een hartinfarct oid dat komt je vroeg op laat wel ophalen.

Dat is OOK covid beleid.
Dat is zeker zo ja.
pi_205323157


[ Bericht 5% gewijzigd door Akathisia op 13-07-2022 10:03:12 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205323398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?

Ik vraag maar, want van deze materie weet ik dus echt helemaal niks.
Zit er ook niet diep in, maar volgens mij zijn eicellen en zaadcellen ook cellen, en was er ooit melding dat het gif zich verzamelt in eierstokken en testikels.

Mijn gok.. de komende jaren gaan we keer op keer verbaasd zijn van alle nieuwe genetische afwijkingen die opduiken. Kortom, nog steeds een wappie. *O*
pi_205325563
Het coronabeleid van minister Kuipers schend de grondrechten van Nederlanders. Een groep burgers en deskundigen wil nu naar het College voor de Rechten van de Mens stappen. Experts geven deze groep een goede kans om te winnen waarna Kuipers zijn beleid wel aan moet passen.

Interessante ontwikkeling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205326331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh, kom op zeg....ik zal wat Westmalles meenemen...
Hebben we hier al :(
breng dan tenminste wat wiet mee :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205326361
Hier is ie weer *O*

quote:
Van 25 naar 224 gevallen van apenpokkenvirus in maand tijd, Van Ranst: “We hebben probleem niet onder controle”

Het aantal patiënten met apenpokken is drastisch toegenomen in ons land. Vorige maand werden er nog 25 gevallen geregistreerd, nu is er melding gemaakt van 224 gevallen. “We hebben het apenpokkenprobleem niet onder controle”, zegt viroloog Marc Van Ranst.

“Deels is de versnelling te verklaren door betere bewustwording en betere beschikbaarheid van laboratoriumdiagnostiek, maar dit verklaart zeker niet alles”, meldt Van Ranst. “Eigenlijk zouden we de groepen die momenteel het meeste risico op besmetting lopen (MSM en sekswerkers) nu best preventief breed vaccineren. Als de epidemie zich uitbreidt naar de rest van de bevolking, hebben we een kans op indijking gemist.”

Vaccinprobleem
Europa kampt met een vaccinprobleem. “De grote leveringen gaan naar Canada en de VS waar apenpokken nu ook in opmars zijn, maar in mindere mate dan in talrijke Europese landen”, aldus Van Ranst. “Vaccins zouden niet ongebruikt in stockageruimten mogen liggen in landen die niet in het epicentrum van de uitbraak liggen, maar nu onmiddellijk gebruikt moeten worden om de epidemie in te dijken, nu de infecties zich nog vooral in min of meer welomschreven risicogroepen situeren.”

Volgens Van Ranst moeten de internationale leiders ingrijpen. “Vaccins zouden niet ongebruikt in stockageruimten mogen liggen in landen die niet in het epicentrum van de uitbraak liggen, maar nu onmiddellijk gebruikt moeten worden om de epidemie in te dijken, nu de infecties zich nog vooral in min of meer welomschreven risicogroepen situeren. Wanneer we het monkeypoxprobleem nu niet mondiaal beter aanpakken, gaan we later zeggen: ‘Hadden we toen maar’. En dat zou spijtig zijn.” :7

https://www.hln.be/binnen(...)r-controle~a383302e/
Ow en mét foto natuurlijk ... 8-) for the ladies O+

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:44:42 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205326748
Zal allemaal wel, waar blijven de actuele foto's van mensen met Pride Pox dan? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205326792
quote:
COVID-19-pandemie "nog lang niet voorbij", waarschuwt WHO

De coronapandemie is "nog lang niet voorbij". Dat heeft WHO-topman Tedros Adhanom Ghebreyesus vandaag meegedeeld tijdens een persconferentie.

"Nu het aantal ziekenhuisopnames en de overdracht van COVID-19 toenemen, moeten de regeringen teruggrijpen naar beproefde maatregelen zoals mondmaskers, een betere ventilatie en screening- en behandelingsprotocollen", vervolgde de WHO-topman.

De WHO blijft de coronapandemie ook nog altijd classificeren als een "noodtoestand van internationaal belang op het gebied van de volksgezondheid", het hoogste waarschuwingsniveau.

De Wereldgezondheidsorganisatie verklaarde voorts dat het alsmaar moeilijker wordt om de impact van nieuwe varianten te monitoren, aangezien er minder getest wordt en de afgenomen testen ook minder vaak worden uitgelezen.

https://www.msn.com/nl-be(...)4162967e75869500d7a7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:56:30 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205326938
quote:
De Wereldgezondheidsorganisatie verklaarde voorts dat het alsmaar moeilijker wordt om de impact van nieuwe varianten te monitoren, aangezien er minder getest wordt en de afgenomen testen ook minder vaak worden uitgelezen.
Lees: nobody gives a fuck anymore :').

Maar daar gaat het WHO wel iets aan doen! *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205327845
quote:
Coronavariant centaurus aangetroffen in Nederland
De coronavariant centaurus is in Nederland vastgesteld, meldt het RIVM. De variant werd aangetroffen in een monster uit de regio Noordoost-Gelderland. Het gaat om een coronatest die al op 26 juni werd afgenomen. Hoezeer deze variant zich in de afgelopen zeventien dagen verspreid heeft, is niet duidelijk.
De variant, die ook wel BA.2.75 genoemd wordt, is een subvariant van de omikronvariant BA.2.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-centaurus-nederland
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205328102
De pokemon-variant is in Nederland!! oh knoes..
pi_205328191
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik vond de Ninja variant toch leuker.

https://www.yahoo.com/new(...)erous-084832058.html
pi_205328484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 23:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Houden ze opeens nergens data bij oid?

Je turft toch de reden van de oproep zou je zeggen? Of gaan ze rijden zonder te vragen waarom?
Gelukkig houden ze de data in Israel wat beter bij:

https://www.nature.com/articles/s41598-022-10928-z

Een zeer verhelderend onderzoek van ambulancedata onder gevaccineerden onder de 40 jaar oud. Daaruit kwam grotere kans op een cardiac arrest en flinke toename jongeren met hartontstekingen.

Volgens mij ook peer reviewed als het in Nature verschijnt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 13-07-2022 14:55:54 ]
pi_205328528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lees: nobody gives a fuck anymore :').

Maar daar gaat het WHO wel iets aan doen! *O*.
LOL. ^^^
Hartelijk dank voor deze kort maar krachtig overzicht.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205329340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Gelukkig houden ze de data in Israel wat beter bij:

https://www.nature.com/articles/s41598-022-10928-z

Een zeer verhelderend onderzoek van ambulancedata onder gevaccineerden onder de 40 jaar oud. Daaruit kwam grotere kans op een cardiac arrest en flinke toename jongeren met hartontstekingen.

Volgens mij ook peer reviewed als het in Nature verschijnt?
Lijkt me wel, medical journal zal je eerst peer reviewen ja...
Maar leip... Niet best allemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205329479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maar leip... Niet best allemaal.
Leip ja, maar de vraag is vooral gaat dit mensen wakker schudden? Volgens mij maakt het allemaal niet meer uit waar we mee komen.
pi_205329679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 15:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Leip ja, maar de vraag is vooral gaat dit mensen wakker schudden? Volgens mij maakt het allemaal niet meer uit waar we mee komen.
Neuh, de koppies zijn allemaal vooringenomen, draait pas bij als reguliere autoriteiten (V Ranst... Koopmans..) vaccinatieschade gaan erkennen. Wat dus nooit gaat gebeuren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 13 juli 2022 @ 16:21:58 #228
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205330151
twitter


_O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 13 juli 2022 @ 16:57:13 #229
451005 Grems
Clown World
pi_205331012
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 11:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het coronabeleid van minister Kuipers schend de grondrechten van Nederlanders. Een groep burgers en deskundigen wil nu naar het College voor de Rechten van de Mens stappen. Experts geven deze groep een goede kans om te winnen waarna Kuipers zijn beleid wel aan moet passen.

Interessante ontwikkeling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand geeft een fuck, het is echt geestesziekte pur sang om telkens weer te zien dat werkelijk niemand zo'n clownmasker draagt maar zodra het weer verplicht is ben je ineens asociaal omdat je niet aan andere mensen denkt.

Andere mensen die hem zelf ook niet dragen tenzij ze beven van angst voor een boete en sociale pikstraf :')
pi_205331056
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

:'(
Ik hoop dat die klachten dat deze mensen hebben minder word in de loop van de tijd :'(
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205331097
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:21 schreef UncleScorp het volgende:
Hier is ie weer *O*
[..]
Ow en mét foto natuurlijk ... 8-) for the ladies O+

[ afbeelding ]
ik blijf hem een griezel vinden, Een wandelend virus op 2 benen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205331652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 16:57 schreef Grems het volgende:

[..]
Niemand geeft een fuck, het is echt geestesziekte pur sang om telkens weer te zien dat werkelijk niemand zo'n clownmasker draagt maar zodra het weer verplicht is ben je ineens asociaal omdat je niet aan andere mensen denkt.

Andere mensen die hem zelf ook niet dragen tenzij ze beven van angst voor een boete en sociale pikstraf :')
Als straks die rechter bepaald dat jij andermans grondrechten schaad door geen kap te dragen, ga jij dan nog steeds geen mondkapje dragen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205331686
Verplichte vaccinaties _O_

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205331696
Never forget

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:48:42 #235
451005 Grems
Clown World
pi_205331708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als straks die rechter bepaald dat jij andermans grondrechten schaad door geen kap te dragen, ga jij dan nog steeds geen mondkapje dragen?
Vanzelfsprekend.
pi_205331716
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205331732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:48 schreef Grems het volgende:

[..]
Vanzelfsprekend.
Volgens sommigen lijd het schenden van grondrechten van burgers tot tribunalen. Blijkbaar geld dit niet altijd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:51:24 #238
451005 Grems
Clown World
pi_205331738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Volgens sommigen lijd het schenden van grondrechten van burgers tot tribunalen. Blijkbaar geld dit niet altijd.
Dat hebben we kunnen zien de afgelopen paar jaar inderdaad.
pi_205331773
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:51 schreef Grems het volgende:

[..]
Dat hebben we kunnen zien de afgelopen paar jaar inderdaad.
Ik heb altijd geweten dat de voorspelling van tribunalen lachwekkende onzin was. Net als dat we straks ook geen tribunalen gaan krijgen voor mensen die blijven weigeren mondkapjes te dragen. De rechter zal onze overheid hooguit dwingen om zulke overtredingen actief op te sporen en flink te beboeten, maar daar blijft het wel bij.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 13 juli 2022 @ 17:59:02 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205331791
Aan andere mensen denken? Ja, gaat iemand het nog op "saamhorigheid, we doen het samen voor een ander" gooien?

Sure, behalve als je

Boer
FvDer
PVVer
D66er
Links
Rechts
BNWer
Amsterdammer
Rotterdammer
Randstedeling
Plattelandsbewoner
Nederlands
Buitenlands
LGBTQ+
Niet LGBTQ+

bent (en dan vergeet ik er nog een zooi) want dan kan en moet je gezien de reacties over heel FOK! en social media gewoon kapot dood vallen.

Eerst jarenlang op allerlei manieren de bevolking verdelen en dan een beroep doen op saamhorigheid, how about no :').

[ Bericht 1% gewijzigd door HeatWave op 13-07-2022 18:21:38 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205331818
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb altijd geweten dat de voorspelling van tribunalen lachwekkende onzin was. Net als dat we straks ook geen tribunalen gaan krijgen voor mensen die blijven weigeren mondkapjes te dragen. De rechter zal onze overheid hooguit dwingen om zulke overtredingen actief op te sporen en flink te beboeten, maar daar blijft het wel bij.
Wat begrijp jij niet aan vaccinatieschade? Is dat iets wat vlgs jou uberhaupt niet kan bestaan?
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:02:17 #242
451005 Grems
Clown World
pi_205331822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb altijd geweten dat de voorspelling van tribunalen lachwekkende onzin was. Net als dat we straks ook geen tribunalen gaan krijgen voor mensen die blijven weigeren mondkapjes te dragen. De rechter zal onze overheid hooguit dwingen om zulke overtredingen actief op te sporen en flink te beboeten, maar daar blijft het wel bij.
En dan te bedenken dat deze gebruiker er zelf ook geen draagt tenzij papa zegt dat het moet _O-
pi_205331967
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:02 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Wat begrijp jij niet aan vaccinatieschade? Is dat iets wat vlgs jou uberhaupt niet kan bestaan?
Ik zou zeggen: stap naar het College voor de Rechten van de Mens net zo als deze groep bezorgde burgers en experts doen. Als je gelijk krijgt van deze rechter worden vaccinaties verboden en/of niet meer aangeboden door de overheid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205331992
Tomaten griep? Ach waarom ook niet O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 13 juli 2022 @ 18:30:52 #245
451005 Grems
Clown World
pi_205332067
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:20 schreef Ali_boo het volgende:
Tomaten griep? Ach waarom ook niet O+

[ twitter ]
Wel veel mysterieuze zaken sinds begin 2020, spannend hoor!
pi_205332239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik zou zeggen: stap naar het College voor de Rechten van de Mens net zo als deze groep bezorgde burgers en experts doen. Als je gelijk krijgt van deze rechter worden vaccinaties verboden en/of niet meer aangeboden door de overheid.
Is geen antwoord op mijn vraag. En recht hebben en recht halen zijn twee totaal verschillende dingen helaas.
pi_205332330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 18:46 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Is geen antwoord op mijn vraag. En recht hebben en recht halen zijn twee totaal verschillende dingen helaas.
Het is een zinloze discussie. Onze overheid, en voor zover ik weet iedere overheid ter wereld, heeft altijd erkent dat er bijwerkingen zijn aan de covid vaccins. Zou ook raar zijn als dat niet het geval is want elk vaccin dat ooit gemaakt is heeft bijwerkingen. Lees voor de grap maar eens de bijsluiter van een simpel aspirientje.

Als je vind dat onze overheid verantwoordelijk is voor vaccinatieschade dan staat het je vrij om daar een zaak van te maken. Je kan zelfs kijken of je , in jouw ogen, verantwoordelijke politici voor een tribunaal kan krijgen. Ik geef je alleen niet veel kans.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205332466
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:17:56 #249
451005 Grems
Clown World
pi_205332533
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
100% van de mensen in Nederland zouden verhongeren zonder boeren.

Als het WEF uiteindelijk volledig haar zin weet te krijgen hoop ik in ieder geval dat ik het net iets langer vol weet te houden dan de simpele zielen die het allemaal geweldig vinden.
pi_205332647
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:11 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
En als je corrigeert voor carnaval verdwijnt het gevonden effect.

Nee maar tis wel feitelijk dat men rondom grote schuren vaak slechtere longen heeft. Dus opzicht. Er zit wel wat causaals achter vermoed ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205332685
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Verplichte vaccinaties _O_

[ twitter ]
Hoe oud was dat filmpje?

Echt ze kunnen de tering krijgen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205333332
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Niet meer meedoen met die onzin. Niet bang laten maken met centaurus, Niet testen en niet prikken komende najaar. Het WEF kan de pot op.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205333362
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Verplichte vaccinaties _O_

[ twitter ]
Rot op met je verplichte vax. is er niet een eiland waar alle ongevaxxte heen kunnen, waar ze zonder die onzin kunnen leven (ongevaxxed)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 20:55:55 #254
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205333743
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Rot op met je verplichte vax. is er niet een eiland waar alle ongevaxxte heen kunnen, waar ze zonder die onzin kunnen leven (ongevaxxed)
#Dasnietlief Jij wil Ludo achterlaten? ;(
Lach met een schone bips
  woensdag 13 juli 2022 @ 21:01:18 #255
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205333824
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:59 schreef HeatWave het volgende:
Aan andere mensen denken? Ja, gaat iemand het nog op "saamhorigheid, we doen het samen voor een ander" gooien?

Sure, behalve als je

Boer
FvDer
PVVer
D66er
Links
Rechts
BNWer
Amsterdammer
Rotterdammer
Randstedeling
Plattelandsbewoner
Nederlands
Buitenlands
LGBTQ+
Niet LGBTQ+

bent (en dan vergeet ik er nog een zooi) want dan kan en moet je gezien de reacties over heel FOK! en social media gewoon kapot dood vallen.

Eerst jarenlang op allerlei manieren de bevolking verdelen en dan een beroep doen op saamhorigheid, how about no :').
_O_ _O_ _O_

Dat dus
Allemaal de grootste mond
Met we moeten het samen doen, tenzij dat samen een andere mening heeft over zaken .
Dan kan dat samen blijkbaar in de stront zaken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 21:03:32 #256
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205333850
quote:
99s.gif Op woensdag 13 juli 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O_ _O_ _O_

Dat dus
Allemaal de grootste mond
Met we moeten het samen doen, tenzij dat samen een andere mening heeft over zaken .
Dan kan dat samen blijkbaar in de stront zaken
Ik ben 100% voor saamhorigheid, allemaal samen die bende uit Den Haag knikkeren en een regering vormen die voor de mensen is.

Nog immer sta ik achter mijn keus van meer dan een jaar gelden denk ik @Summers for President.
Lach met een schone bips
pi_205334341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
#Dasnietlief Jij wil Ludo achterlaten? ;(
De tering hoe lastig is het om een meme te vinden online... :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205335234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Rot op met je verplichte vax. is er niet een eiland waar alle ongevaxxte heen kunnen, waar ze zonder die onzin kunnen leven (ongevaxxed)
Thierry heeft nog steeds plannen met Forumland. De eerste 3 Renaissance-scholen beginnen september en daar zullen niet veel gevaccineerde kinderen naar toe gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator woensdag 13 juli 2022 @ 23:51:44 #259
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205336394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Thierry heeft nog steeds plannen met Forumland. De eerste 3 Renaissance-scholen beginnen september en daar zullen niet veel gevaccineerde kinderen naar toe gaan.
Ik blijf wel lekker in een samenleving wonen waar iedereen gelijk is. Gevaccineerd of niet.
Lach met een schone bips
  woensdag 13 juli 2022 @ 23:54:27 #260
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205336416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Thierry heeft nog steeds plannen met Forumland. De eerste 3 Renaissance-scholen beginnen september en daar zullen niet veel gevaccineerde kinderen naar toe gaan.
Op de vrije school zitten ook niet veel gevaccineerde kinderen.

Er is al een groep mensen, die ook een andere visie hebben over het inrichten van de samenleving, en ook over virussen, en dat zijn mensen die de antroposofie aanhangen.
To BG or not to BG!
  donderdag 14 juli 2022 @ 08:33:45 #261
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205337156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Thierry heeft nog steeds plannen met Forumland. De eerste 3 Renaissance-scholen beginnen september en daar zullen niet veel gevaccineerde kinderen naar toe gaan.
Basisschool leeftijd is sowieso een lage vaccinatie graad :B
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 14 juli 2022 @ 08:35:02 #262
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205337161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 23:54 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Op de vrije school zitten ook niet veel gevaccineerde kinderen.

Er is al een groep mensen, die ook een andere visie hebben over het inrichten van de samenleving, en ook over virussen, en dat zijn mensen die de antroposofie aanhangen.
De vrije school nu is niet meer wat het vroeger was.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 14 juli 2022 @ 08:47:30 #263
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205337234
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
De vrije school nu is niet meer wat het vroeger was.
Dat hoor je inderdaad wel vaker maar ik ben er nog maar een paar jaar mee bekend dus ik kan dat vergelijk niet maken.
Soms komt er wel eens een klas om een paar dagen op ons terrein te vertoeven of om het st. Jansfeest te vieren en dan lijken die kinderen authentieker dan kinderen van een gangbare school.
To BG or not to BG!
pi_205337895
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Verplichte vaccinaties _O_

[ twitter ]
is dit een oud filmpje?
Plaats hier uw advertentie
pi_205337898
twitter

Volgende ronde o|O
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 14 juli 2022 @ 11:28:30 #266
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205338404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat hoor je inderdaad wel vaker maar ik ben er nog maar een paar jaar mee bekend dus ik kan dat vergelijk niet maken.
Soms komt er wel eens een klas om een paar dagen op ons terrein te vertoeven of om het st. Jansfeest te vieren en dan lijken die kinderen authentieker dan kinderen van een gangbare school.
Wat ik hier zo zie is de vrije school deel antroposofisch en een deel kinderen van rijke ouders
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205338801
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Basisschool leeftijd is sowieso een lage vaccinatie graad :B
Ik durf de gok wel aan dat ook het merendeel van de ouders die hun kind naar zo'n Renaissance-school sturen niet gevaccineerd is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205338808
quote:
Von der Leyen is Pfizer-sms’jes kwijt
Bij Rutte was het een oude Nokia met weinig sms-opslagcapaciteit, bij Commissievoorzitter Von der Leyen is de oorzaak onduidelijk, maar ook bij haar is een reeks oude tekstberichtjes onvindbaar. ,,Dat kan niet, dat is wanbeheer”, zegt een boze EU-Ombudsman Emily O’Reilly. ,,Het publiek moet toegang hebben tot werkgerelateerde tekstberichten.”

Het sms-verkeer waar O’Reilly op doelt gaat over Europese vaccinaankopen, waarover Von der Leyen in volle coronatijd correspondeerde met de grote baas van vaccinproducent Pfizer. Een journalist vroeg de berichtjes een jaar geleden op, en kreeg steun van O’Reilly toen de Commissie ze niet kon reproduceren. ‘Beter zoeken’, was haar advies begin dit jaar, maar ook dat leverde niets op. O’Reilly betwijfelt of de Commissie wel haar best heeft gedaan. ,,In haar antwoorden vind ik niet terug of ze direct en goed heeft gezocht en zo niet, waarom niet. En ook al erkent ze dat werkgerelateerde tekstberichtjes EU-documenten kunnen zijn, blijft ze bij haar interne beleid om tekstberichtjes niet op te slaan.”
https://www.ad.nl/politie(...)sjes-kwijt~a74c8bab/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:19:06 #269
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205338824
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat ik hier zo zie is de vrije school deel antroposofisch en een deel kinderen van rijke ouders
Ik zie vooral rijke antroposofen.
Maar had zelf graag naar zo'n school gegaan, veel leuker dan een normale school.
To BG or not to BG!
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:24:40 #270
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205338878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:19 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik zie vooral rijke antroposofen.
Maar had zelf graag naar zo'n school gegaan, veel leuker dan een normale school.
Het moet heel erg bij je passen. Als je een kind hebt dat sturing nodig heeft, zou ik het niet doen.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:25:40 #271
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205338891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik durf de gok wel aan dat ook het merendeel van de ouders die hun kind naar zo'n Renaissance-school sturen niet gevaccineerd is.
Wat is daar dan precies het probleem mee?
Sowieso belachelijk om kinderen te vaccineren tegen iets dat voor hen niet of nauwelijks schadelijk is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205338945
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat is daar dan precies het probleem mee?
Sowieso belachelijk om kinderen te vaccineren tegen iets dat voor hen niet of nauwelijks schadelijk is
Die Thierry scholen lijken me een verschrikking, maar ik heb het niet over een probleem.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:48:50 #273
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205339076
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die Thierry scholen lijken me een verschrikking, maar ik heb het niet over een probleem.
Heb je kinderen ?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:59:36 #274
451005 Grems
Clown World
pi_205339149
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Moet kunnen, in een bananenunie.
  donderdag 14 juli 2022 @ 13:17:25 #275
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205339320
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je kinderen ?
Wat pas een verschrikking is zijn de scholen waar kinderen een mondkapje op moeten, om elke coronascheet naar huis gestuurd worden en waar leraren kinderen sneaky vragen naar de status van de vaccinatie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205339459
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je kinderen ?
Niet relevant
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 14 juli 2022 @ 14:24:32 #277
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205340014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb altijd geweten dat de voorspelling van tribunalen lachwekkende onzin was. Net als dat we straks ook geen tribunalen gaan krijgen voor mensen die blijven weigeren mondkapjes te dragen. De rechter zal onze overheid hooguit dwingen om zulke overtredingen actief op te sporen en flink te beboeten, maar daar blijft het wel bij.
De wereld verkeerd in een duivelse flow al decennia lang, zo niet langer. Niets is wat het lijkt en alle ontwikkelingen die ons zo voorbij zoeven zijn al geruime tijd uitgestippeld, niets wordt aan het toeval overgelaten.

Zo nu en dan om het klootjesvolk te pleasen zullen ze hier en dat wat toegeven wat verder geen impact heeft op wat ze aan het uitrollen zijn, net zoals een cartel aanstuurt op een coke-vangst van een paar bolletjesslikker terwijl de zeecontainers vol ondertussen gelost worden. Het lijkt erop dat dat wat uitgerold wordt een flinke stap voorwaarts heeft gemaakt gezien ingrijpende situaties als (in)direct verplichte vaxjes, false flag oorlog(en), milieu onzinnigheden met alle beperkingen en belemmeringen die daar aan vast zitten. Voeg daarbij inflatie/recessie/voedseltekorten/energietekorten aan toe en de chaos krijgt steeds meer vorm.

Het gaat een zooitje worden -O-
Mai pben rai~!
pi_205340137
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Verplichte vaccinaties _O_

[ twitter ]
Van wanneer is dat fragment?
pi_205340176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik durf de gok wel aan dat ook het merendeel van de ouders die hun kind naar zo'n Renaissance-school sturen niet gevaccineerd is.
Eerst dacht ik dat dat van die scholen maar een gek idee was.
Maar toen las ik dit:

"Daar is 's lands eerste genderneutrale basisschool: "Leerlingen met penis voortaan zittend plassen, ideologie verspreiden over middelbare scholen""
https://www.geenstijl.nl/5165934/een-nog-altijd-begane-zucht/

En toen viel het kwartje. Het ene uiterste leidt tot het ontstaan van het andere uiterste. Als de samenleving extreem wordt, dan wordt alles extreem.

We zijn als samenleving de draad kwijt. Leggen de aandacht op het verkeerde. Maken onszelf knettergek. Dan is het niet gek dat mensen daar niet meer aan mee willen doen en weer 'terug' naar af willen.
pi_205340810
twitter
Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen..

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 14-07-2022 15:35:50 (Tssk) ]
pi_205341125
België :{

quote:
Documenten onthullen: België had in zomer 2020 bijna uitsluitend vals testmateriaal in stock

De federale overheid zat in de zomer van 2020 in de knoei met testmateriaal voor corona. Dat blijkt uit documenten die Het Laatste Nieuws opvroeg. Belgen moesten getest worden met vals of dubieus materiaal omdat er geen alternatief was. Oppositiepartij N-VA vraagt een onderzoek.

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205343747
twitter
pi_205343764
twitter
pi_205343824
twitter


Lekker dat twitter het weer doet.
pi_205343832
Complotten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205343894
twitter
Laatste voor het archief
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:10:58 #287
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205344291
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Niet relevant
Zeker wel relevant.
Dan heb je namelijk ook enig idee hoe het onderwijs momenteel in elkaar steekt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:11:34 #288
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205344301
quote:
16s.gif Op donderdag 14 juli 2022 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Complotten
Daarvoor moet je in COR zijn of NWS
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205344343
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Rot op met je verplichte vax. is er niet een eiland waar alle ongevaxxte heen kunnen, waar ze zonder die onzin kunnen leven (ongevaxxed)
En dan lekker daud gaan?

Ik heb nog wel vijf euro over voor zo'n eiland, waar jullie elkaar kunnen uitroeien
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 20:15:05 #290
236264 crew  capricia
pi_205344351
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zeker wel relevant.
Dan heb je namelijk ook enig idee hoe het onderwijs momenteel in elkaar steekt
Ik heb kinderen. En ik weet hoe het onderwijs in elkaar steekt.
Dus vertel...waarom is dat relevant?
Definitely not CIA
pi_205344364
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 14:40 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Eerst dacht ik dat dat van die scholen maar een gek idee was.
Maar toen las ik dit:

"Daar is 's lands eerste genderneutrale basisschool: "Leerlingen met penis voortaan zittend plassen, ideologie verspreiden over middelbare scholen""
https://www.geenstijl.nl/5165934/een-nog-altijd-begane-zucht/

En toen viel het kwartje. Het ene uiterste leidt tot het ontstaan van het andere uiterste. Als de samenleving extreem wordt, dan wordt alles extreem.

We zijn als samenleving de draad kwijt. Leggen de aandacht op het verkeerde. Maken onszelf knettergek. Dan is het niet gek dat mensen daar niet meer aan mee willen doen en weer 'terug' naar af willen.
We?

Er zijn mensen die extreem linkse denkbeelden erop na houden, en er zijn mensen die extreem rechtse denkbeelden erop na houden. De rest zit er lekker tussenin.

Ik denk dat dit vroeger ook zo was maar nu komt het wat duidelijker over vanwege internet.
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:16:19 #292
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205344370
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb kinderen. En ik weet hoe het onderwijs in elkaar steekt.
Dus vertel...waarom is dat relevant?
Omdat het huidige onderwijs voor veel kinderen faalt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 20:18:29 #293
236264 crew  capricia
pi_205344395
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Omdat het huidige onderwijs voor veel kinderen faalt
En dan zijn de forum-scholen een uitkomst?
Definitely not CIA
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:18:57 #294
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_205344399
incomming whataboutism
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 20:23:19 #295
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205344448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:15 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
We?

Er zijn mensen die extreem linkse denkbeelden erop na houden, en er zijn mensen die extreem rechtse denkbeelden erop na houden. De rest zit er lekker tussenin.

Ik denk dat dit vroeger ook zo was maar nu komt het wat duidelijker over vanwege internet.
"WE" zijn allemaal mensen.. Laat iedereen lekker zijn/haar/non binaire keuzes maken :)

Jij bent gevaccineerd? Prima toch? Dan ben je veilig toch?
Ik ben niet gevaccineerd en voel me veilig, prima toch?

Lekker laten gaan toch?
Lach met een schone bips
pi_205344490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
"WE" zijn allemaal mensen.. Laat iedereen lekker zijn/haar/non binaire keuzes maken :)

Jij bent gevaccineerd? Prima toch? Dan ben je veilig toch?
Ik ben niet gevaccineerd en voel me veilig, prima toch?

Lekker laten gaan toch?
Je zal al 2 jaar moeten weten dat het zo niet werkt met een vaccin...

Dus je googlet maar een beetje, ik ga jou niet uitleggen waarom "ik voel me veilig, prima toch" niet werkt bij een vaccin.
pi_205344511
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:15 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
We?

Er zijn mensen die extreem linkse denkbeelden erop na houden, en er zijn mensen die extreem rechtse denkbeelden erop na houden. De rest zit er lekker tussenin.

Ik denk dat dit vroeger ook zo was maar nu komt het wat duidelijker over vanwege internet.
Wat zijn extreem rechtse denkbeelden eigenlijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 20:27:50 #298
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205344514
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:18 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan zijn de forum-scholen een uitkomst?
Ik heb zelf geen kinderen, maar uit mijn schooltijd weet ik nog wel dat ik uitgedaagd werd zelf te denken. Wat ik dan weer van mijn jongere zus met 3 kinderen hoor is dat ze tegenwoordig wel heel veel gestuurd worden om een bepaalde kant op te gaan.

Of Forum scholen een uitkomst zijn, dat denk ik ook niet. Want dan zit je aan het andere kant van het spectrum waar hetzelfde zal gebeuren. (denk ik)

Kinderen lekker uitdagen om zelf een mening te vormen, en ze ook vrij laten in wat ze zelf denken en hoe ze zich ontwikkelen is denk ik het beste voor een kind. Maar ja, geen idee. Just my opinion.
Lach met een schone bips
  donderdag 14 juli 2022 @ 20:28:17 #299
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_205344516
_O-
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_205344517
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:26 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
Je zal al 2 jaar moeten weten dat het zo niet werkt met een vaccin...

Dus je googlet maar een beetje, ik ga jou niet uitleggen waarom "ik voel me veilig, prima toch" niet werkt bij een vaccin.
Bij alle vaccins werkt dat wel zo behalve dan griepprik en dit goedje. Dat is niet werkzaam meer na een jaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 14 juli 2022 @ 20:29:09 #301
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205344525
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 20:26 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]
Je zal al 2 jaar moeten weten dat het zo niet werkt met een vaccin...

Dus je googlet maar een beetje, ik ga jou niet uitleggen waarom "ik voel me veilig, prima toch" niet werkt bij een vaccin.
Als jij de nieuwe definitie van "vaccin" gebruikt heb je gelijk. Maar je weet dat de definitie van "vaccin" is aangepast de afgelopen 2 jaar?

Niet weer deze discussie lol
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')