abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205195622
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact

Dit doen we met onze zorghelden:

Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.

Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
twitter

The show must go on folks!

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:07:24 #2
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_205196555
twitter

Euhhh
Snappen we het nog allemaal ?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_205196629
Ja hoor, ik snap het uitstekend *O*
  vrijdag 1 juli 2022 @ 12:09:59 #4
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205198450
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:18 schreef mootie het volgende:
Ja hoor, ik snap het uitstekend *O*
Is dat zo? Vertel.....

Zelf krijg ik het vrij snel benauwd met zo'n masker op en ik ben hiervoor op FOK voor aansteller uitgemaakt door de promaskpeeps want dat was onmogelijk.

Dus wat is het, is dit fakenews en ben ik toch een aansteller geweest of zou dit toch kunnen kloppen en zijn er mensen die domweg de 'msm onderzoeken' hebben geloofd en me daardoor onterecht hebben beschuldigd?

Dus ik zou graag weten hoe het precies zit met die mondmaskers.
To BG or not to BG!
pi_205203127
twitter

@Dance99Vv: vermoed dat de artikel offline is gehaald, maar het is gelukkig wel gearchiveerd

https://archive.ph/rchSx

^^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 18:45:10 #6
421867 greysbones
pi_205203186
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]

@:Dance99Vv: vermoed dat de artikel offline is gehaald, maar het is gelukkig wel gearchiveerd

https://archive.ph/rchSx

^^
-O- :o
  vrijdag 1 juli 2022 @ 18:45:50 #7
421867 greysbones
pi_205203195
een combinatie van griep rs en covid
maar hoe dan?
pi_205203884
@ludovico Morgen deelt de gemeente gratis energieboxen ter waarde van 90 Euro uit op het Schuttersplein.
https://duurzaam010.nl/subsidie/energiebox010/
pi_205204858
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 19:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:ludovico Morgen deelt de gemeente gratis energieboxen ter waarde van 90 Euro uit op het Schuttersplein.
https://duurzaam010.nl/subsidie/energiebox010/
Lief. Wil alleen de stekkerdoos.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205204933
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lief. Wil alleen de stekkerdoos.
Zal er vast bij zitten. En anders wel een waardebon waarmee je die zelf aan kan schaffen.
pi_205205429
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zal er vast bij zitten. En anders wel een waardebon waarmee je die zelf aan kan schaffen.
Jep, mja, anderen hebben het meer nodig dan ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205206199
Here we go

quote:
WHO waarschuwt voor explosie van apenpokken in Europa: “Dringend actie nodig”

Het aantal gevallen van het apenpokkenvirus is de afgelopen twee weken in Europa verdrievoudigd. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) roept Europese landen op snel actie te ondernemen.

Het virus is inmiddels in 31 Europese landen en regio’s vastgesteld. De laatste twee weken zijn daar zes landen en regio’s bij gekomen, aldus de WHO.

...
https://www.hln.be/binnen(...)ctie-nodig~a94cfc2f/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 00:12:04 #13
421867 greysbones
pi_205206699
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 22:47 schreef UncleScorp het volgende:
Here we go
[..]

Ach was Marc nu maar in NL om ons te redden
  zaterdag 2 juli 2022 @ 12:10:35 #14
421867 greysbones
pi_205209322
twitter

interessant
  zaterdag 2 juli 2022 @ 12:29:49 #15
421867 greysbones
pi_205209471
twitter

-O- -O- -O-
Hoeveel ziekenhuizen gebeurt dit?
pi_205213392
twitter
pi_205213575
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

interessant
Raar eigenlijk.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 21:06:21 #18
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205215500
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 17:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ik weet eigenlijk niet of ik dit grappig of triest moet vinden....

Het erge is wel dat een heel grote groep in prikken is gedwongen voor een virus waar ze weinig risico mee lopen, en dat inderdaad door ze toegang te geven tot bepaalde locaties/evenementen.

Ik hoop echt serieus dat die prikken geen deel van een groter idee zijn, want dan breekt de hel los.
Lach met een schone bips
  zaterdag 2 juli 2022 @ 21:31:15 #19
421867 greysbones
pi_205215874
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik dit grappig of triest moet vinden....

Het erge is wel dat een heel grote groep in prikken is gedwongen voor een virus waar ze weinig risico mee lopen, en dat inderdaad door ze toegang te geven tot bepaalde locaties/evenementen.

Ik hoop echt serieus dat die prikken geen deel van een groter idee zijn, want dan breekt de hel los.
ik denk dat mensen hun keuze heel lang gaan verdedigen of doen of hun neus bloed
  zaterdag 2 juli 2022 @ 22:04:11 #20
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205216382
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik denk dat mensen hun keuze heel lang gaan verdedigen of doen of hun neus bloed
"Als" het echt fout gaat misschien.. Gekke is wel dat we er niet veel meer over horen. Stilte voor de storm?
Lach met een schone bips
  zaterdag 2 juli 2022 @ 22:05:31 #21
421867 greysbones
pi_205216401
https://maurice.nl/2022/0(...)van-het-cbs-rapport/

Deze week is het sterfterapport van het CBS en het RIVM uitgekomen als reactie op de unaniem aangenomen motie van het Kamerlid Omtzigt, waarin hij verzocht om onderzoek naar de oversterfte zoals die toen net in de belangstelling was gekomen. De rapportage “Sterfte en oversterfte 2020-2021” is in lijn met wat we mogen verwachten van het RIVM en het CBS, waarvan de eerstgenoemde stelliger is met het trekken van conclusies. Op de RIVM-site is te lezen dat de Covid-19 vaccins “goed beschermen tegen overlijden aan COVID-19 en de kans op sterfte aan andere oorzaken niet verhogen”. De oversterfte sinds zomer 2021 staat dus volgens het rapport niet in verband met de vaccinaties sinds voorjaar 2021.

Er is kritiek op de cijfers
Er is ook kritiek op de cijfers. Een onafhankelijke expertgroep van onder andere hoogleraren, die op verzoek van het ministerie van VWS is samengesteld, zegt dat er “een gebrek aan toegang tot (medische) data” is. Dit betekent dat deze groep geen toegang heeft gekregen tot de brondata en onmogelijk in staat is een controlerende functie te vervullen. De schattingen van het CBS zijn onvoldoende onderbouwd, menen de experts. In deze recente podcast praten twee leden van die expertgroep over hun ervaringen en grote kritiek op het rapport.

“De gebrekkige registratie, vaak gebaseerd op niet meer dan vermoedens en symptomen, laat zo’n conclusie helemaal niet toe. Daarnaast moet niet alleen worden gekeken naar primaire doodsoorzaken, maar ook naar secundaire en tertiaire doodsoorzaken.”
  zaterdag 2 juli 2022 @ 22:09:08 #22
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205216457
Ik ga ff pizza eten met wat vrienden nu bij de lokale pizzaboer nu ik er nog wel mag komen zonder QR en dan ff paar biertjes doen in de kroeg waar ik nu ook nog welkom ben :+

Tot later :)
Lach met een schone bips
  zaterdag 2 juli 2022 @ 22:10:47 #23
421867 greysbones
pi_205216487
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga ff pizza eten met wat vrienden nu bij de lokale pizzaboer nu ik er nog wel mag komen zonder QR en dan ff paar biertjes doen in de kroeg waar ik nu ook nog welkom ben :+

Tot later :)
have fun
krijg geen apenpokken
  zaterdag 2 juli 2022 @ 22:33:13 #24
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205216828
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
https://maurice.nl/2022/0(...)van-het-cbs-rapport/

Deze week is het sterfterapport van het CBS en het RIVM uitgekomen als reactie op de unaniem aangenomen motie van het Kamerlid Omtzigt, waarin hij verzocht om onderzoek naar de oversterfte zoals die toen net in de belangstelling was gekomen. De rapportage “Sterfte en oversterfte 2020-2021” is in lijn met wat we mogen verwachten van het RIVM en het CBS, waarvan de eerstgenoemde stelliger is met het trekken van conclusies. Op de RIVM-site is te lezen dat de Covid-19 vaccins “goed beschermen tegen overlijden aan COVID-19 en de kans op sterfte aan andere oorzaken niet verhogen”. De oversterfte sinds zomer 2021 staat dus volgens het rapport niet in verband met de vaccinaties sinds voorjaar 2021.

Er is kritiek op de cijfers
Er is ook kritiek op de cijfers. Een onafhankelijke expertgroep van onder andere hoogleraren, die op verzoek van het ministerie van VWS is samengesteld, zegt dat er “een gebrek aan toegang tot (medische) data” is. Dit betekent dat deze groep geen toegang heeft gekregen tot de brondata en onmogelijk in staat is een controlerende functie te vervullen. De schattingen van het CBS zijn onvoldoende onderbouwd, menen de experts. In deze recente podcast praten twee leden van die expertgroep over hun ervaringen en grote kritiek op het rapport.

“De gebrekkige registratie, vaak gebaseerd op niet meer dan vermoedens en symptomen, laat zo’n conclusie helemaal niet toe. Daarnaast moet niet alleen worden gekeken naar primaire doodsoorzaken, maar ook naar secundaire en tertiaire doodsoorzaken.”
Waarom zouden ze geen toegang krijgen tot de brondata?
Daar kan ik zelf maar een conclusie uit trekken namelijk dat de uitkomst niet wenselijk is. Deze mensen zijn de experts, ingehuurd door de regering, die zouden toch toegang moeten hebben tot alle data die ze willen?
Eerder is er ook al data achtergehouden omdat 'mensen wel eens de verkeerde conclusies zouden kunnen trekken'.

Ik krijg hier een slecht gevoel bij.
To BG or not to BG!
pi_205217175
te laat voor spijt.

https://metro.co.uk/2022/(...)ly-aged-32-16902266/

"Seems ok now but honestly do NOT recommend getting it & wish I could take it back"
https://twitter.com/nickn(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')