Zolang het gezonde discussies zijn, waar iedereen in zijn/haar waarde wordt gelaten is het toch helemaal prima?quote:Op woensdag 22 juni 2022 00:58 schreef mir1986 het volgende:
Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om de gezichten eens te zien van de mensen met wie ik regelmatig discussies heb gehad en ik natuurlijk meer aan de complotkant sta, desondanks lijkt het me wel leuk. Dus mocht ik kunnen, ik kom graag!
Beetje wel hoor…quote:Op woensdag 22 juni 2022 01:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zolang het gezonde discussies zijn, waar iedereen in zijn/haar waarde wordt gelaten is het toch helemaal prima?
En wat je zegt, na 2 jaar forum posten, lijkt mij het ook leuk de gezichten erbij te zien![]()
Bijvoorbeeld:
@:Alwayshappy
@:Janneke141
@:Molo
@:chratnox
@:raptorix
@:galantis
@:Vomy
@:Josja
@:ipa84
(Voel je niet aangesproken als ik je perongeluk vergeten ben)
quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:07 schreef Wereldgozer het volgende:
FOK! OMT moet NU bijeenkomen
@:Lenny_Leonard @:Zipportal
Ik krijg NIKS van die 2k overheid.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je doet verdomme maar wat moeite voor die 1k
Kun je het ook niet uitgeven aan ongezonde dingen moet je maar bedenkenquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik krijg NIKS van die 2k overheid.
Heb je er bijgezetquote:
Tuurlijk, met mijn vrienden heb ik ook altijd gezonde discussies gehad en daar ook nog steeds mee bevriend. Dus wat mij betreft kom dat goedquote:Op woensdag 22 juni 2022 01:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zolang het gezonde discussies zijn, waar iedereen in zijn/haar waarde wordt gelaten is het toch helemaal prima?
En wat je zegt, na 2 jaar forum posten, lijkt mij het ook leuk de gezichten erbij te zien![]()
Bijvoorbeeld:
@:bloodymary1
Ja, dat voel ik me wel, ja!quote:Op woensdag 22 juni 2022 01:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
@:bloodymary1
En zorgen dat er voldoende desinfecterende handgel is (en gecontroleerd word dat iedereen het gebruikt) + spatschermen. Dan moet het veilig kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
Is dit wel zo verstandig zo met die zomerpiek?
Ik zou in elk geval afspreken dat jullie ten minste een zelftest doen, elkaars QR controleren, en natuurlijk een mondkapje dragen![]()
Hopelijk kan het op die manier een beetje veilig
Ait.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:46 schreef _I het volgende:
@:wantie @:isdatzo @:greysbones @:voetbalmanager2 @:ludovico
?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |