abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2022 @ 20:48:34 #201
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205320924
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh, kom op zeg....ik zal wat Westmalles meenemen...
Maak je niet druk vriend, wanneer je bij Uncle op de stoep staat identificeer je jezelf gewoon als vrouw. Heel normaal tegenwoordig :)
Lach met een schone bips
pi_205321872
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4125239
Dit onderzoek is nog niet peer reviewed maar zou wel een bom leggen onder de mrna vaccins. De bijwerkingen blijken ernstiger dan de kwaal.

quote:
Results: Pfizer and Moderna mRNA COVID-19 vaccines were associated with an increased risk of serious adverse events of special interest, with an absolute risk increase of 10.1 and 15.1 per 10,000 vaccinated over placebo baselines of 17.6 and 42.2 (95% CI -0.4 to 20.6 and -3.6 to 33.8), respectively. Combined, the mRNA vaccines were associated with an absolute risk increase of serious adverse events of special interest of 12.5 per 10,000 (95% CI 2.1 to 22.9). The excess risk of serious adverse events of special interest surpassed the risk reduction for COVID-19 hospitalization relative to the placebo group in both Pfizer and Moderna trials (2.3 and 6.4 per 10,000 participants, respectively).
Meer info:

https://overnu.nl/onafhankelijk-onderzoek-bijjwerkingen/

pi_205322533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:49 schreef Bananenbennie het volgende:
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4125239
Dit onderzoek is nog niet peer reviewed maar zou wel een bom leggen onder de mrna vaccins. De bijwerkingen blijken ernstiger dan de kwaal.
[..]
Meer info:

https://overnu.nl/onafhankelijk-onderzoek-bijjwerkingen/

All cause niet significant.
Dat zegt genoeg.

Zelfs voor de oudjes.
Maybe lagere druk op de zorg maar dat is dan de enige reden voor vaccinaties.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205322714
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maybe lagere druk op de zorg maar dat is dan de enige reden voor vaccinaties.
Uh nee.. niet als die bijwerkingen (zoals myocarditis) resulteren in extra druk op de zorg:

quote:
The excess risk of serious adverse events of special interest surpassed the risk reduction for COVID-19 hospitalization
pi_205322779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik weet dat jij meer een man van de nummers bent, ik geloof de nummers die we krijgen al heel lang niet meer :)

En ja, misschien ben ik gewoon te sceptisch... Maar ik kijk gewoon nog om heen en zie wat er gebeurt.. Het zijn niet de ongevaccineerden die in isolatie moeten.
Naja ik wil de cijfers best geloven maar de onderzoeks methodologie is heel vaak totaal niet randomized. De groepen die vergeleken worden met elkaar hebben op meerdere punten andere karakteristieken, en dan vertroebeld het verschil in beeld tussen de groepen....

Dan kan je wel zeggen "jaa, kijk, gevaxxed komt vaker op de IC" maarja als je dan gaat inzoomen op wie de boosters heeft genomen dan is dat allemaal 80+ en de personen die geen vaccin hebben genomen zijn allemaal jonge Goden.

Komt het dan door het vaccin of door de leeftijd / risico / gezondheid van de mens, dat is meer het punt.
En daar wordt echt straal aan voorbij gegaan.

En punt 2 waar geen fuck van klopt "long covid" wat een nonsense, echt, fuck off, ik hoor die term al meer dan een jaar maar nog NOOIT goed statistisch onderbouwd wat van vernomen. Pure angstpropoganda is dat.

Voor mij is het al een eeuwigheid, 2 opties: Of corrupt, of tering dom.

En gezien ze allemaal best dom overkomen behalve dan v Dissel, denk ik het laatste.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205322797
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 22:52 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Uh nee.. niet als die bijwerkingen (zoals myocarditis) resulteren in extra druk op de zorg:
[..]

Niet direct nee, als dat ook allemaal even zwaar belaste ziekenhuisopnames zijn...
Maar de timing is misschien wel gunstiger, ipv allemaal tegelijk zegmaar.

Anyhow, de risico's van bijwerkingen zijn niet gelijk voor alle leeftijdsgroepen (jonge mannen hogere kans) terwijl dat met Covid nou net even andersom is.

One size fits no-one.
pi_205322882
https://www.skipr.nl/nieu(...)tal-ambulanceritten/

quote:
Ambulancezorg Nederland (AZN) staat voor een raadsel. Voorzitter Han Noten: "Ik kan het niet verklaren. Het aantal ambulanceritten heeft zich altijd stabiel ontwikkeld, maar als je opeens over dubbele cijfers gaat praten, dan is er systemisch iets mis. Dit is absurd. Ik heb die getallen net binnengekregen. Ik zie bij ons geen reden voor deze toename. Daarom hebben we meteen besloten om een onderzoek te beginnen naar de oorzaken."
Goh.
pi_205322969
quote:
Houden ze opeens nergens data bij oid?

Je turft toch de reden van de oproep zou je zeggen? Of gaan ze rijden zonder te vragen waarom?
pi_205323005
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 23:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je turft toch de reden van de oproep zou je zeggen? Of gaan ze rijden zonder te vragen waarom?
Lijkt mij ook. Maar er wordt al gesuggereerd dat het ligt aan overbelaste huiartsenposten waardoor burgers sneller de ambulance bellen. Klinkt ontzettend logisch ook ja. :+
pi_205323017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 23:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Lijkt mij ook. Maar er wordt al gesuggereerd dat het ligt aan overbelaste huiartsenposten waardoor burgers sneller de ambulance bellen. Klinkt ontzettend logisch ook ja. :+
Nouja die gemiste aantallen met een hartinfarct oid dat komt je vroeg op laat wel ophalen.

Dat is OOK covid beleid.
pi_205323069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 23:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nouja die gemiste aantallen met een hartinfarct oid dat komt je vroeg op laat wel ophalen.

Dat is OOK covid beleid.
Dat is zeker zo ja.
pi_205323157

[ Bericht 5% gewijzigd door Akathisia op 13-07-2022 10:03:12 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205323398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?

Ik vraag maar, want van deze materie weet ik dus echt helemaal niks.
Zit er ook niet diep in, maar volgens mij zijn eicellen en zaadcellen ook cellen, en was er ooit melding dat het gif zich verzamelt in eierstokken en testikels.

Mijn gok.. de komende jaren gaan we keer op keer verbaasd zijn van alle nieuwe genetische afwijkingen die opduiken. Kortom, nog steeds een wappie. *O*
pi_205325563
Het coronabeleid van minister Kuipers schend de grondrechten van Nederlanders. Een groep burgers en deskundigen wil nu naar het College voor de Rechten van de Mens stappen. Experts geven deze groep een goede kans om te winnen waarna Kuipers zijn beleid wel aan moet passen.

Interessante ontwikkeling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205326331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh, kom op zeg....ik zal wat Westmalles meenemen...
Hebben we hier al :(
breng dan tenminste wat wiet mee :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205326361
Hier is ie weer *O*

quote:
Van 25 naar 224 gevallen van apenpokkenvirus in maand tijd, Van Ranst: “We hebben probleem niet onder controle”

Het aantal patiënten met apenpokken is drastisch toegenomen in ons land. Vorige maand werden er nog 25 gevallen geregistreerd, nu is er melding gemaakt van 224 gevallen. “We hebben het apenpokkenprobleem niet onder controle”, zegt viroloog Marc Van Ranst.

“Deels is de versnelling te verklaren door betere bewustwording en betere beschikbaarheid van laboratoriumdiagnostiek, maar dit verklaart zeker niet alles”, meldt Van Ranst. “Eigenlijk zouden we de groepen die momenteel het meeste risico op besmetting lopen (MSM en sekswerkers) nu best preventief breed vaccineren. Als de epidemie zich uitbreidt naar de rest van de bevolking, hebben we een kans op indijking gemist.”

Vaccinprobleem
Europa kampt met een vaccinprobleem. “De grote leveringen gaan naar Canada en de VS waar apenpokken nu ook in opmars zijn, maar in mindere mate dan in talrijke Europese landen”, aldus Van Ranst. “Vaccins zouden niet ongebruikt in stockageruimten mogen liggen in landen die niet in het epicentrum van de uitbraak liggen, maar nu onmiddellijk gebruikt moeten worden om de epidemie in te dijken, nu de infecties zich nog vooral in min of meer welomschreven risicogroepen situeren.”

Volgens Van Ranst moeten de internationale leiders ingrijpen. “Vaccins zouden niet ongebruikt in stockageruimten mogen liggen in landen die niet in het epicentrum van de uitbraak liggen, maar nu onmiddellijk gebruikt moeten worden om de epidemie in te dijken, nu de infecties zich nog vooral in min of meer welomschreven risicogroepen situeren. Wanneer we het monkeypoxprobleem nu niet mondiaal beter aanpakken, gaan we later zeggen: ‘Hadden we toen maar’. En dat zou spijtig zijn.” :7

https://www.hln.be/binnen(...)r-controle~a383302e/
Ow en mét foto natuurlijk ... 8-) for the ladies O+

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:44:42 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205326748
Zal allemaal wel, waar blijven de actuele foto's van mensen met Pride Pox dan? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205326792
quote:
COVID-19-pandemie "nog lang niet voorbij", waarschuwt WHO

De coronapandemie is "nog lang niet voorbij". Dat heeft WHO-topman Tedros Adhanom Ghebreyesus vandaag meegedeeld tijdens een persconferentie.

"Nu het aantal ziekenhuisopnames en de overdracht van COVID-19 toenemen, moeten de regeringen teruggrijpen naar beproefde maatregelen zoals mondmaskers, een betere ventilatie en screening- en behandelingsprotocollen", vervolgde de WHO-topman.

De WHO blijft de coronapandemie ook nog altijd classificeren als een "noodtoestand van internationaal belang op het gebied van de volksgezondheid", het hoogste waarschuwingsniveau.

De Wereldgezondheidsorganisatie verklaarde voorts dat het alsmaar moeilijker wordt om de impact van nieuwe varianten te monitoren, aangezien er minder getest wordt en de afgenomen testen ook minder vaak worden uitgelezen.

https://www.msn.com/nl-be(...)4162967e75869500d7a7
  woensdag 13 juli 2022 @ 12:56:30 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205326938
quote:
De Wereldgezondheidsorganisatie verklaarde voorts dat het alsmaar moeilijker wordt om de impact van nieuwe varianten te monitoren, aangezien er minder getest wordt en de afgenomen testen ook minder vaak worden uitgelezen.
Lees: nobody gives a fuck anymore :').

Maar daar gaat het WHO wel iets aan doen! *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205327845
quote:
Coronavariant centaurus aangetroffen in Nederland
De coronavariant centaurus is in Nederland vastgesteld, meldt het RIVM. De variant werd aangetroffen in een monster uit de regio Noordoost-Gelderland. Het gaat om een coronatest die al op 26 juni werd afgenomen. Hoezeer deze variant zich in de afgelopen zeventien dagen verspreid heeft, is niet duidelijk.
De variant, die ook wel BA.2.75 genoemd wordt, is een subvariant van de omikronvariant BA.2.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-centaurus-nederland
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205328102
De pokemon-variant is in Nederland!! oh knoes..
pi_205328191
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik vond de Ninja variant toch leuker.

https://www.yahoo.com/new(...)erous-084832058.html
pi_205328484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 23:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gelukkig houden ze de data in Israel wat beter bij:

https://www.nature.com/articles/s41598-022-10928-z

Een zeer verhelderend onderzoek van ambulancedata onder gevaccineerden onder de 40 jaar oud. Daaruit kwam grotere kans op een cardiac arrest en flinke toename jongeren met hartontstekingen.

Volgens mij ook peer reviewed als het in Nature verschijnt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 13-07-2022 14:55:54 ]
pi_205328528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lees: nobody gives a fuck anymore :').

Maar daar gaat het WHO wel iets aan doen! *O*.
LOL. ^^^
Hartelijk dank voor deze kort maar krachtig overzicht.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205329340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 14:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Gelukkig houden ze de data in Israel wat beter bij:

https://www.nature.com/articles/s41598-022-10928-z

Een zeer verhelderend onderzoek van ambulancedata onder gevaccineerden onder de 40 jaar oud. Daaruit kwam grotere kans op een cardiac arrest en flinke toename jongeren met hartontstekingen.

Volgens mij ook peer reviewed als het in Nature verschijnt?
Lijkt me wel, medical journal zal je eerst peer reviewen ja...
Maar leip... Niet best allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')