Komt door thee drinken en in de tuin werken. Heb het zelluf gelezuh in de krant.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
ze zouden kunnen onderzoeken waarom er plots veel meer hartpatienten zijn
werken in de tuin niet goed voor je?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Komt door thee drinken en in de tuin werken. Heb het zelluf gelezuh in de krant.
Dat het mRNA zichzelf in het dna van de cellijn kan schrijven.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:08 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
intracellulaire reverse transcriptie?
Wat betekend dat in lekentaal?
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
werken in de tuin niet goed voor je?
* greysbones gooit de schoffel aan de kant en gaat in de hangmat liggen
Lazy arse!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
werken in de tuin niet goed voor je?
* greysbones gooit de schoffel aan de kant en gaat in de hangmat liggen
https://www.express.co.uk(...)isk-factors-diet-teaquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
ze zouden kunnen onderzoeken waarom er plots veel meer hartpatienten zijn
Sorry Tingo ... ladies onlyquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lazy arse!
Net zo erg als Uncle Scorp en zn zwembadje.
We gaan morgen lekker zwemmuhhhhquote:
Zwemmen...relativeer dat naar pootje baden en dobberen op luchtmatras met glaasje wijnquote:
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:09 schreef _I het volgende:
[..]
Dat het mRNA zichzelf in het dna van de cellijn kan schrijven.
Hiermee is niet gezegd dat het hele dna van de mens herschreven wordt. Uitgangspositie is nu nog steeds dat besmette cellen snel sterven.
Maar goed, dit is in een petrischaaltje. Niemand weet nog wat er allemaal in het lichaam gebeurt en hoe lang die shizzle actief blijft.
shitquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?
Ik vraag maar, want van deze materie weet ik dus echt helemaal niks.
Helemaal correctquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?
Ik vraag maar, want van deze materie weet ik dus echt helemaal niks.
Verstoorde DNA structuur doorgeven aan je kinderen. "ALS" dat gebeurt is het wel serieus een fucked up ietsquote:
Mijn observatie:quote:
Hebben de vaccins ooit wel gewerkt? Dat is mijn observatie deze hele bijna 2.5 jaar durende leugen door. Doen ze wat ze moeten doen? Nope, kan er doorwerkende schade zijn? Jep....quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mijn observatie:
Vaccin werkt niet meer, en de mensen die een booster nemen zijn een groep mensen die gewoon vanwege hun karakteristieken een groter risico lopen. Derhalve, zonder booster of met booster waren die mensen evenzeer op de IC beland.
Een factor 5 bleek altijd uit die Britse data.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben de vaccins ooit wel gewerkt? Dat is mijn observatie deze hele bijna 2.5 jaar durende leugen door. Doen ze wat ze moeten doen? Nope, kan er doorwerkende schade zijn? Jep....
Nee joh, cojona is veel erger!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
https://brownstone.org/ar(...)rought-for-children/
Dit soort berichten
Daar schrik ik van
Ik weet dat jij meer een man van de nummers bent, ik geloof de nummers die we krijgen al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een factor 5 bleek altijd uit die Britse data.
Ik ook zo eentje gezien...jonge dame aan het fietsen. Jeetje.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laatst ook al zo'n knakker gezien, had een dubbelmondkapje op. Marion voert het hoge woord in het artikel, fijn dat het achter een betaalmuur zit dan hoef je haar gespinsel niet te lezen.
En die fotos van naakt vrouwen erbij ook zeker.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zwemmen...relativeer dat naar pootje baden en dobberen op luchtmatras met glaasje wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |