Nogmaals, ik zie niet in waarom dit soort "handige" nieuwsberichten juist hier geplaatst zouden moeten worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nieuwsberichten zijn vaker niet dan wel een uitnodiging tot discussie. Het zijn meer updates om iedereen op de hoogte te houden van wat we kunnen verwachten. Handig, ongeacht of je het eens bent met de boodschap van dat bericht.
Als je mijn nieuwsberichten al ziet als 'propaganda van de msm' dan houdt het al heel snel op. Reageer dan maar gewoon niet op mijn berichten. Wij gaan het nooit eens worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:38 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Als het geplaatst wordt om de propaganda van de MSM aan te tonen is het ontopic en snap ik het ja.
Maar slechts MSM linkjes plaatsen zonder enige toelichting en context ontgaat mij. Zoiets is zelfs bij complotten niet eens toegestaan:
[..]
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Tja, leer er toch maar mee leven.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:42 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zie niet in waarom dit soort "handige" nieuwsberichten juist hier geplaatst zouden moeten worden.
Mijn insteek was ook niet dat wij het eens zouden worden over de rol van de MSM. Fijne dag verder.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je mijn nieuwsberichten al ziet als 'propaganda van de msm' dan houdt het al heel snel op. Reageer dan maar gewoon niet op mijn berichten. Wij gaan het nooit eens worden.
Ik snap ook niet waarom hij steeds msm berichten plaatst in bnw maar na even oefenen kun je die berichten zo overslaan zonder ze te lezen, doe ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:47 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Mijn insteek was ook niet dat wij het eens zouden worden over de rol van de MSM. Fijne dag verder.
Wat denk je dat er gebeurd als wij een 'bnw bericht' plaatsen in cor? En hoe snel dat wordt verwijderd?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
MSM kan hier toch net zo goed gedeeld worden? Dat veel users hier daar weinig tot geen waarde aan hechten is aan hun.
De behoefte om het te komen inpeperen denk ik om tegen het zere been te schoppen. Ik lees die pipo ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:05 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij steeds msm berichten plaatst in bnw maar na even oefenen kun je die berichten zo overslaan zonder ze te lezen, doe ik ook.
Gaan ze weer hoorquote:
Vaak gewoon meuk met een wetenschappelijke onderbouwing met een gepubliceerd paper op basis van data van overheidsinstanties ala CBS. Maar prima.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:28 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurd als wij een 'bnw bericht' plaatsen in cor? En hoe snel dat wordt verwijderd?
Die prijzenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:59 schreef ludovico het volgende:
https://www.zwartecross.nl/podia/hoofdpodium
De tandjes wat een mainstream meuk op de zwarte cross.
2%.. Zegt die.quote:
Ninja Covid Variant, hoe verzinnen ze het.quote:The latest subvariant of the novel coronavirus to become dominant in Europe, the United States, and other places is also, in many ways, the worst so far.
The BA.5 subvariant of the basic Omicron variant appears to be more contagious than any previous form of the virus. It’s apparently better at dodging our antibodies, too—meaning it might be more likely to cause breakthrough and repeat infections.
Vaccines and boosters are still the best defense. There are even Omicron-specific booster jabs in development that, in coming months, could make the best vaccines more effective against BA.5 and its genetic cousins.
Het moet eng enger engst zijnquote:Op maandag 11 juli 2022 10:00 schreef controlaltdelete het volgende:
This New ‘Ninja’ COVID Variant Is the Most Dangerous One Yet
[..]
Ninja Covid Variant, hoe verzinnen ze het.
intracellulaire reverse transcriptie?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
https://www.mdpi.com/1467-3045/44/3/73/htm
Medische studie in Zweden
Leken taal:
Een Zweedse wetenschappelijke studie naar de gevolgen van mRNA injecties bewijzen dat het DNA van de mensen die de ‘prik’ genomen hebben veranderd.
De conclusie uit het artikel;
Onze studie is de eerste in vitro studie naar het effect van COVID-19 mRNA-vaccin BNT162b2 op de menselijke levercellijn. We presenteren bewijs over snelle binnenkomst van BNT162b2 in de cellen en daaropvolgende intracellulaire reverse transcriptie van BNT162b2-mRNA in DNA.
Laatst ook al zo'n knakker gezien, had een dubbelmondkapje op. Marion voert het hoge woord in het artikel, fijn dat het achter een betaalmuur zit dan hoef je haar gespinsel niet te lezen.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
"oh Hans!! er komt een nieuwe corona variant aan! doe 2 mondkappen op!"
https://dvhn.nl/binnenlan(...)herfst-27808510.html
Daar gaan we weer.![]()
Durf het niet te zeggen want totaal niet mijn vakgebied, maar lijkt mij als iets je DNA wijzigt toekomstige generaties daar nog lang last van kunnen hebben. Misschien is dat mijn boeren verstand... Dus oja, GO BOEREN!!!quote:Op maandag 11 juli 2022 20:08 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
intracellulaire reverse transcriptie?
Wat betekend dat in lekentaal?
Geen ideequote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
is er weer een pandemie opkomst?!
hoe dat zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee![]()
weet wel dat de plekjes op de hartafdeling in het land schaars zijn( plekken om geholpen te worden)
tjaquote:
Komt door thee drinken en in de tuin werken. Heb het zelluf gelezuh in de krant.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
ze zouden kunnen onderzoeken waarom er plots veel meer hartpatienten zijn
werken in de tuin niet goed voor je?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Komt door thee drinken en in de tuin werken. Heb het zelluf gelezuh in de krant.
Dat het mRNA zichzelf in het dna van de cellijn kan schrijven.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:08 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
intracellulaire reverse transcriptie?
Wat betekend dat in lekentaal?
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
werken in de tuin niet goed voor je?
* greysbones gooit de schoffel aan de kant en gaat in de hangmat liggen
Lazy arse!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
werken in de tuin niet goed voor je?
* greysbones gooit de schoffel aan de kant en gaat in de hangmat liggen
https://www.express.co.uk(...)isk-factors-diet-teaquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
ze zouden kunnen onderzoeken waarom er plots veel meer hartpatienten zijn
Sorry Tingo ... ladies onlyquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lazy arse!
Net zo erg als Uncle Scorp en zn zwembadje.
We gaan morgen lekker zwemmuhhhhquote:
Zwemmen...relativeer dat naar pootje baden en dobberen op luchtmatras met glaasje wijnquote:
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:09 schreef _I het volgende:
[..]
Dat het mRNA zichzelf in het dna van de cellijn kan schrijven.
Hiermee is niet gezegd dat het hele dna van de mens herschreven wordt. Uitgangspositie is nu nog steeds dat besmette cellen snel sterven.
Maar goed, dit is in een petrischaaltje. Niemand weet nog wat er allemaal in het lichaam gebeurt en hoe lang die shizzle actief blijft.
shitquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?
Ik vraag maar, want van deze materie weet ik dus echt helemaal niks.
Helemaal correctquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus aangezien we niks weten zou mijn hypothese dat dit kan doorwerken in komende generaties tot de mogelijkheden behoren?
Ik vraag maar, want van deze materie weet ik dus echt helemaal niks.
Verstoorde DNA structuur doorgeven aan je kinderen. "ALS" dat gebeurt is het wel serieus een fucked up ietsquote:
Mijn observatie:quote:
Hebben de vaccins ooit wel gewerkt? Dat is mijn observatie deze hele bijna 2.5 jaar durende leugen door. Doen ze wat ze moeten doen? Nope, kan er doorwerkende schade zijn? Jep....quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mijn observatie:
Vaccin werkt niet meer, en de mensen die een booster nemen zijn een groep mensen die gewoon vanwege hun karakteristieken een groter risico lopen. Derhalve, zonder booster of met booster waren die mensen evenzeer op de IC beland.
Een factor 5 bleek altijd uit die Britse data.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben de vaccins ooit wel gewerkt? Dat is mijn observatie deze hele bijna 2.5 jaar durende leugen door. Doen ze wat ze moeten doen? Nope, kan er doorwerkende schade zijn? Jep....
Nee joh, cojona is veel erger!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
https://brownstone.org/ar(...)rought-for-children/
Dit soort berichten
Daar schrik ik van
Ik weet dat jij meer een man van de nummers bent, ik geloof de nummers die we krijgen al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een factor 5 bleek altijd uit die Britse data.
Ik ook zo eentje gezien...jonge dame aan het fietsen. Jeetje.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laatst ook al zo'n knakker gezien, had een dubbelmondkapje op. Marion voert het hoge woord in het artikel, fijn dat het achter een betaalmuur zit dan hoef je haar gespinsel niet te lezen.
En die fotos van naakt vrouwen erbij ook zeker.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zwemmen...relativeer dat naar pootje baden en dobberen op luchtmatras met glaasje wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |