Mijn vader heeft gezondheid problemen na een acute blindedarmontsteking een aantal jaar terug. hij heeft de aflopen 2 maanden 2x dezelfde dotter operatie gehad. hij heeft de eerste 2 prikken gehad, booster niet genomen. Je gaat toch denken..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
as we speak ligt mijn schoonmoeder
2 x vax
1 x booster in het ziekenhuis met een hartinfarct
rookt niet
drinkt amper alcohol
leeft gezond
we gaan het zien
ik welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gezondheid problemen na een acute blindedarmontsteking een aantal jaar terug. hij heeft de aflopen 2 maanden 2x dezelfde dotter operatie gehad. hij heeft de eerste 2 prikken gehad, booster niet genomen. Je gaat toch denken..
Het probleem is dat er tussen de spuiten en mRNA klachten veel teveel tijd zit om de spuit als schuldige aan te wijzen.. de farmaceuten komen zo mooi wegquote:
doet me denken aan de klachten na vaccinatie van mexicaanse griepquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het probleem is dat er tussen de spuiten en mRNA klachten veel teveel tijd zit om de spuit als schuldige aan te wijzen.. de farmaceuten komen zo mooi weg
Ik heb gerookt en drink alcohol.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
rookt niet
drinkt amper alcohol
leeft gezond
we gaan het zien
ik hoop voor je dat dit zo blijftquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb gerookt en drink alcohol.
Fit as fuck geen enkele nadelen van de prikjes gehad![]()
hoe oud is op leeftijd?volgens jou?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:21 schreef mootie het volgende:
Mensen op leeftijd met hartproblemen, dat is ook al verdacht?
quote:Alle Belgen van 18 jaar en ouder krijgen vanaf september 'herfstbooster' tegen corona
In België is een nieuwe vaccinatiecampagne tegen corona aangekondigd. Iedereen van 18 jaar en ouder kan vanaf begin september een 'herfstbooster' krijgen. Het land wordt geconfronteerd met een zevende golf van infecties, zegt de federale overheid. Het aantal ziekenhuisopnames neemt toe en daarbij gaat het vooral om patiënten uit kwetsbare groepen.
In Vlaanderen begint de campagne op 12 september, zei de Vlaamse minister van Welzijn Crevits tegen VRT Nieuws. Zo'n 4,5 miljoen Vlamingen krijgen een oproep voor een prik. 65-plussers, mensen met een verzwakt immuunsysteem en zorgpersoneel zijn het eerst aan de beurt.
https://nos.nl/artikel/24(...)booster-tegen-corona
Never ends, werkzaamheid is irrelevant.quote:
Ernst Kuipers met dezelfde mededeling over boostertje in 3....2.....1.......quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Never ends, werkzaamheid is irrelevant.
Het woordje “kan” staat er nu nog mooi tussen. Kwestie van even de zomer afwachten tot dat indirect weer verandert naar “moet”, want anders mag je niet meer meedoen in de maatschappij. Voorproefje hebben we al mogen aanschouwen.quote:
Op korte termijn vooralsnog geen massa’s doodvallende mensen, nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb gerookt en drink alcohol.
Fit as fuck geen enkele nadelen van de prikjes gehad![]()
quote:Nieuwe coronavariant: gaan we met Centaurus de winter in?
Een nieuwe coronavariant die zich sneller lijkt te verspreiden steekt de kop op. Het nieuwe euvel heet BA.2.75, bijgenaamd Centaurus, en zou wel eens dé variant kunnen worden waarmee we komende herfst te maken krijgen. Dat schrijft de Volkskrant.
Het nieuws over BA.2.75 stak deze week de kop op, nadat wetenschappers opmerkten dat de variant zich snel verspreidt in India. Ook in onder meer Australië, Japan, Canada en de VS is de nieuwkomer gesignaleerd. In het Verenigd Koninkrijk werden al vijf besmettingen ontdekt, in Duitsland twee.
https://www.hln.be/medisc(...)-winter-in~afea6aa2/
Waarom blijf jij daar maar kansloos over klagen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom blijf jij maar mainstream nieuws delen in BNW?
Ah een vraag met een wedervraag beantwoorden, altijd sterk.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom blijf jij daar maar kansloos over klagen?
Tja, als die originele vraag nergens over gaat dan is dat het beste antwoord daarop.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ah een vraag met een wedervraag beantwoorden, altijd sterk.
De vraag lijkt me wel legitiem aangezien dit kleine stukje forum bedoeld is voor de inhoudelijke behandeling van complotten. Iets waar jij overduidelijk niets mee hebt - en dat is ook je goed recht - maar waarom dan toch dagelijks al die linkjes hier plaatsen? Mijn inziens ben je dan gewoon offtopic en dat is niet bepaald bevorderlijk voor de iets diepgaandere conversatie hier. Of is dat misschien precies je bedoeling?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, als die originele vraag nergens over gaat dan is dat het beste antwoord daarop.
MSM kan hier toch net zo goed gedeeld worden? Dat veel users hier daar weinig tot geen waarde aan hechten is aan hun.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:29 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De vraag lijkt me wel legitiem aangezien dit kleine stukje forum bedoeld is voor de inhoudelijke behandeling van complotten. Iets waar jij overduidelijk niets mee hebt - en dat is ook je goed recht - maar waarom dan toch dagelijks al die linkjes hier plaatsen? Mijn inziens ben je dan gewoon offtopic en dat is niet bepaald bevorderlijk voor de iets diepgaandere conversatie hier. Of is dat misschien precies je bedoeling?
Nieuwsberichten zijn vaker niet dan wel een uitnodiging tot discussie. Het zijn meer updates om iedereen op de hoogte te houden van wat we kunnen verwachten. Handig, ongeacht of je het eens bent met de boodschap van dat bericht.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:29 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De vraag lijkt me wel legitiem aangezien dit kleine stukje forum bedoeld is voor de inhoudelijke behandeling van complotten. Iets waar jij overduidelijk niets mee hebt - en dat is ook je goed recht - maar waarom dan toch dagelijks al die linkjes hier plaatsen? Mijn inziens ben je dan gewoon offtopic en dat is niet bepaald bevorderlijk voor de iets diepgaandere conversatie hier. Of is dat misschien precies je bedoeling?
Als het geplaatst wordt om de propaganda van de MSM aan te tonen is het ontopic en snap ik het ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
MSM kan hier toch net zo goed gedeeld worden? Dat veel users hier daar weinig tot geen waarde aan hechten is aan hun.
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNWquote:Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |