Hoe oud was dat filmpje?quote:
Niet meer meedoen met die onzin. Niet bang laten maken met centaurus, Niet testen en niet prikken komende najaar. Het WEF kan de pot op.quote:
Rot op met je verplichte vax. is er niet een eiland waar alle ongevaxxte heen kunnen, waar ze zonder die onzin kunnen leven (ongevaxxed)quote:
#Dasnietlief Jij wil Ludo achterlaten?quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Rot op met je verplichte vax. is er niet een eiland waar alle ongevaxxte heen kunnen, waar ze zonder die onzin kunnen leven (ongevaxxed)
quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:59 schreef HeatWave het volgende:
Aan andere mensen denken? Ja, gaat iemand het nog op "saamhorigheid, we doen het samen voor een ander" gooien?
Sure, behalve als je
Boer
FvDer
PVVer
D66er
Links
Rechts
BNWer
Amsterdammer
Rotterdammer
Randstedeling
Plattelandsbewoner
Nederlands
Buitenlands
LGBTQ+
Niet LGBTQ+
bent (en dan vergeet ik er nog een zooi) want dan kan en moet je gezien de reacties over heel FOK! en social media gewoon kapot dood vallen.
Eerst jarenlang op allerlei manieren de bevolking verdelen en dan een beroep doen op saamhorigheid, how about no.
Ik ben 100% voor saamhorigheid, allemaal samen die bende uit Den Haag knikkeren en een regering vormen die voor de mensen is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat dus
Allemaal de grootste mond
Met we moeten het samen doen, tenzij dat samen een andere mening heeft over zaken .
Dan kan dat samen blijkbaar in de stront zaken
De tering hoe lastig is het om een meme te vinden online...quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
#Dasnietlief Jij wil Ludo achterlaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Thierry heeft nog steeds plannen met Forumland. De eerste 3 Renaissance-scholen beginnen september en daar zullen niet veel gevaccineerde kinderen naar toe gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Rot op met je verplichte vax. is er niet een eiland waar alle ongevaxxte heen kunnen, waar ze zonder die onzin kunnen leven (ongevaxxed)
Ik blijf wel lekker in een samenleving wonen waar iedereen gelijk is. Gevaccineerd of niet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Thierry heeft nog steeds plannen met Forumland. De eerste 3 Renaissance-scholen beginnen september en daar zullen niet veel gevaccineerde kinderen naar toe gaan.
Op de vrije school zitten ook niet veel gevaccineerde kinderen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Thierry heeft nog steeds plannen met Forumland. De eerste 3 Renaissance-scholen beginnen september en daar zullen niet veel gevaccineerde kinderen naar toe gaan.
Basisschool leeftijd is sowieso een lage vaccinatie graadquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De vrije school nu is niet meer wat het vroeger was.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:54 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Op de vrije school zitten ook niet veel gevaccineerde kinderen.
Er is al een groep mensen, die ook een andere visie hebben over het inrichten van de samenleving, en ook over virussen, en dat zijn mensen die de antroposofie aanhangen.
Dat hoor je inderdaad wel vaker maar ik ben er nog maar een paar jaar mee bekend dus ik kan dat vergelijk niet maken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
De vrije school nu is niet meer wat het vroeger was.
Wat ik hier zo zie is de vrije school deel antroposofisch en een deel kinderen van rijke oudersquote:Op donderdag 14 juli 2022 08:47 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat hoor je inderdaad wel vaker maar ik ben er nog maar een paar jaar mee bekend dus ik kan dat vergelijk niet maken.
Soms komt er wel eens een klas om een paar dagen op ons terrein te vertoeven of om het st. Jansfeest te vieren en dan lijken die kinderen authentieker dan kinderen van een gangbare school.
Ik durf de gok wel aan dat ook het merendeel van de ouders die hun kind naar zo'n Renaissance-school sturen niet gevaccineerd is.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Basisschool leeftijd is sowieso een lage vaccinatie graad
quote:Von der Leyen is Pfizer-sms’jes kwijt
Bij Rutte was het een oude Nokia met weinig sms-opslagcapaciteit, bij Commissievoorzitter Von der Leyen is de oorzaak onduidelijk, maar ook bij haar is een reeks oude tekstberichtjes onvindbaar. ,,Dat kan niet, dat is wanbeheer”, zegt een boze EU-Ombudsman Emily O’Reilly. ,,Het publiek moet toegang hebben tot werkgerelateerde tekstberichten.”
Het sms-verkeer waar O’Reilly op doelt gaat over Europese vaccinaankopen, waarover Von der Leyen in volle coronatijd correspondeerde met de grote baas van vaccinproducent Pfizer. Een journalist vroeg de berichtjes een jaar geleden op, en kreeg steun van O’Reilly toen de Commissie ze niet kon reproduceren. ‘Beter zoeken’, was haar advies begin dit jaar, maar ook dat leverde niets op. O’Reilly betwijfelt of de Commissie wel haar best heeft gedaan. ,,In haar antwoorden vind ik niet terug of ze direct en goed heeft gezocht en zo niet, waarom niet. En ook al erkent ze dat werkgerelateerde tekstberichtjes EU-documenten kunnen zijn, blijft ze bij haar interne beleid om tekstberichtjes niet op te slaan.”
https://www.ad.nl/politie(...)sjes-kwijt~a74c8bab/
Ik zie vooral rijke antroposofen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik hier zo zie is de vrije school deel antroposofisch en een deel kinderen van rijke ouders
Het moet heel erg bij je passen. Als je een kind hebt dat sturing nodig heeft, zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik zie vooral rijke antroposofen.
Maar had zelf graag naar zo'n school gegaan, veel leuker dan een normale school.
Wat is daar dan precies het probleem mee?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik durf de gok wel aan dat ook het merendeel van de ouders die hun kind naar zo'n Renaissance-school sturen niet gevaccineerd is.
Die Thierry scholen lijken me een verschrikking, maar ik heb het niet over een probleem.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is daar dan precies het probleem mee?
Sowieso belachelijk om kinderen te vaccineren tegen iets dat voor hen niet of nauwelijks schadelijk is
Heb je kinderen ?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Thierry scholen lijken me een verschrikking, maar ik heb het niet over een probleem.
Wat pas een verschrikking is zijn de scholen waar kinderen een mondkapje op moeten, om elke coronascheet naar huis gestuurd worden en waar leraren kinderen sneaky vragen naar de status van de vaccinatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |