abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205332685
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Verplichte vaccinaties _O_

[ twitter ]
Hoe oud was dat filmpje?

Echt ze kunnen de tering krijgen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205333332
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Niet meer meedoen met die onzin. Niet bang laten maken met centaurus, Niet testen en niet prikken komende najaar. Het WEF kan de pot op.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205333362
quote:

[ twitter ]
Rot op met je verplichte vax. is er niet een eiland waar alle ongevaxxte heen kunnen, waar ze zonder die onzin kunnen leven (ongevaxxed)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 13 juli 2022 @ 20:55:55 #254
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205333743
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Rot op met je verplichte vax. is er niet een eiland waar alle ongevaxxte heen kunnen, waar ze zonder die onzin kunnen leven (ongevaxxed)
#Dasnietlief Jij wil Ludo achterlaten? ;(
Lach met een schone bips
pi_205333824
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2022 17:59 schreef HeatWave het volgende:
Aan andere mensen denken? Ja, gaat iemand het nog op "saamhorigheid, we doen het samen voor een ander" gooien?

Sure, behalve als je

Boer
FvDer
PVVer
D66er
Links
Rechts
BNWer
Amsterdammer
Rotterdammer
Randstedeling
Plattelandsbewoner
Nederlands
Buitenlands
LGBTQ+
Niet LGBTQ+

bent (en dan vergeet ik er nog een zooi) want dan kan en moet je gezien de reacties over heel FOK! en social media gewoon kapot dood vallen.

Eerst jarenlang op allerlei manieren de bevolking verdelen en dan een beroep doen op saamhorigheid, how about no :').
_O_ _O_ _O_

Dat dus
Allemaal de grootste mond
Met we moeten het samen doen, tenzij dat samen een andere mening heeft over zaken .
Dan kan dat samen blijkbaar in de stront zaken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 13 juli 2022 @ 21:03:32 #256
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205333850
quote:
99s.gif Op woensdag 13 juli 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O_ _O_ _O_

Dat dus
Allemaal de grootste mond
Met we moeten het samen doen, tenzij dat samen een andere mening heeft over zaken .
Dan kan dat samen blijkbaar in de stront zaken
Ik ben 100% voor saamhorigheid, allemaal samen die bende uit Den Haag knikkeren en een regering vormen die voor de mensen is.

Nog immer sta ik achter mijn keus van meer dan een jaar gelden denk ik @Summers for President.
Lach met een schone bips
pi_205334341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
#Dasnietlief Jij wil Ludo achterlaten? ;(
De tering hoe lastig is het om een meme te vinden online... :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205335234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Thierry heeft nog steeds plannen met Forumland. De eerste 3 Renaissance-scholen beginnen september en daar zullen niet veel gevaccineerde kinderen naar toe gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 13 juli 2022 @ 23:51:44 #259
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205336394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Thierry heeft nog steeds plannen met Forumland. De eerste 3 Renaissance-scholen beginnen september en daar zullen niet veel gevaccineerde kinderen naar toe gaan.
Ik blijf wel lekker in een samenleving wonen waar iedereen gelijk is. Gevaccineerd of niet.
Lach met een schone bips
  woensdag 13 juli 2022 @ 23:54:27 #260
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205336416
quote:

[..]
Op de vrije school zitten ook niet veel gevaccineerde kinderen.

Er is al een groep mensen, die ook een andere visie hebben over het inrichten van de samenleving, en ook over virussen, en dat zijn mensen die de antroposofie aanhangen.
To BG or not to BG!
pi_205337156
quote:

[..]
Basisschool leeftijd is sowieso een lage vaccinatie graad :B
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_205337161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 23:54 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Op de vrije school zitten ook niet veel gevaccineerde kinderen.

Er is al een groep mensen, die ook een andere visie hebben over het inrichten van de samenleving, en ook over virussen, en dat zijn mensen die de antroposofie aanhangen.
De vrije school nu is niet meer wat het vroeger was.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 14 juli 2022 @ 08:47:30 #263
335476 oppiedoppie
pi_205337234
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
De vrije school nu is niet meer wat het vroeger was.
Dat hoor je inderdaad wel vaker maar ik ben er nog maar een paar jaar mee bekend dus ik kan dat vergelijk niet maken.
Soms komt er wel eens een klas om een paar dagen op ons terrein te vertoeven of om het st. Jansfeest te vieren en dan lijken die kinderen authentieker dan kinderen van een gangbare school.
To BG or not to BG!
pi_205337895
quote:

[ twitter ]
is dit een oud filmpje?
Plaats hier uw advertentie
pi_205337898
twitter

Volgende ronde o|O
Plaats hier uw advertentie
pi_205338404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dat hoor je inderdaad wel vaker maar ik ben er nog maar een paar jaar mee bekend dus ik kan dat vergelijk niet maken.
Soms komt er wel eens een klas om een paar dagen op ons terrein te vertoeven of om het st. Jansfeest te vieren en dan lijken die kinderen authentieker dan kinderen van een gangbare school.
Wat ik hier zo zie is de vrije school deel antroposofisch en een deel kinderen van rijke ouders
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_205338801
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 08:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Basisschool leeftijd is sowieso een lage vaccinatie graad :B
Ik durf de gok wel aan dat ook het merendeel van de ouders die hun kind naar zo'n Renaissance-school sturen niet gevaccineerd is.
pi_205338808
quote:
Von der Leyen is Pfizer-sms’jes kwijt
Bij Rutte was het een oude Nokia met weinig sms-opslagcapaciteit, bij Commissievoorzitter Von der Leyen is de oorzaak onduidelijk, maar ook bij haar is een reeks oude tekstberichtjes onvindbaar. ,,Dat kan niet, dat is wanbeheer”, zegt een boze EU-Ombudsman Emily O’Reilly. ,,Het publiek moet toegang hebben tot werkgerelateerde tekstberichten.”

Het sms-verkeer waar O’Reilly op doelt gaat over Europese vaccinaankopen, waarover Von der Leyen in volle coronatijd correspondeerde met de grote baas van vaccinproducent Pfizer. Een journalist vroeg de berichtjes een jaar geleden op, en kreeg steun van O’Reilly toen de Commissie ze niet kon reproduceren. ‘Beter zoeken’, was haar advies begin dit jaar, maar ook dat leverde niets op. O’Reilly betwijfelt of de Commissie wel haar best heeft gedaan. ,,In haar antwoorden vind ik niet terug of ze direct en goed heeft gezocht en zo niet, waarom niet. En ook al erkent ze dat werkgerelateerde tekstberichtjes EU-documenten kunnen zijn, blijft ze bij haar interne beleid om tekstberichtjes niet op te slaan.”
https://www.ad.nl/politie(...)sjes-kwijt~a74c8bab/
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:19:06 #269
335476 oppiedoppie
pi_205338824
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat ik hier zo zie is de vrije school deel antroposofisch en een deel kinderen van rijke ouders
Ik zie vooral rijke antroposofen.
Maar had zelf graag naar zo'n school gegaan, veel leuker dan een normale school.
To BG or not to BG!
pi_205338878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:19 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik zie vooral rijke antroposofen.
Maar had zelf graag naar zo'n school gegaan, veel leuker dan een normale school.
Het moet heel erg bij je passen. Als je een kind hebt dat sturing nodig heeft, zou ik het niet doen.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_205338891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik durf de gok wel aan dat ook het merendeel van de ouders die hun kind naar zo'n Renaissance-school sturen niet gevaccineerd is.
Wat is daar dan precies het probleem mee?
Sowieso belachelijk om kinderen te vaccineren tegen iets dat voor hen niet of nauwelijks schadelijk is
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_205338945
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat is daar dan precies het probleem mee?
Sowieso belachelijk om kinderen te vaccineren tegen iets dat voor hen niet of nauwelijks schadelijk is
Die Thierry scholen lijken me een verschrikking, maar ik heb het niet over een probleem.
pi_205339076
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die Thierry scholen lijken me een verschrikking, maar ik heb het niet over een probleem.
Heb je kinderen ?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:59:36 #274
451005 Grems
Clown World
pi_205339149
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Moet kunnen, in een bananenunie.
  donderdag 14 juli 2022 @ 13:17:25 #275
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205339320
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Heb je kinderen ?
Wat pas een verschrikking is zijn de scholen waar kinderen een mondkapje op moeten, om elke coronascheet naar huis gestuurd worden en waar leraren kinderen sneaky vragen naar de status van de vaccinatie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')