Hier vanmorgen een beetje, maar vanmiddag viel er toch een beste bui man manquote:
Vooral vannacht en vanmorgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier vanmorgen een beetje, maar vanmiddag viel er toch een beste bui man man
Vanacht helemaal los hier van 3 tot 6quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier vanmorgen een beetje, maar vanmiddag viel er toch een beste bui man man
Vannacht hier niet volgens mij.. wel een kut nacht gehad trouwen..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral vannacht en vanmorgen.
Nu schijnt het zonnetje
ken er nog éénquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vannacht hier niet volgens mij.. wel een kut nacht gehad trouwen..veel wakker geweest
Ik ook jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vannacht hier niet volgens mij.. wel een kut nacht gehad trouwen..veel wakker geweest
Onweer viel hier wel mee....wel stortregen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Dacht eerst dat de Russen kwamenwat een knallen over dat weiland hier
Gelijk maar wat thuiswerk gedaan, als je dan toch wakker bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook jaik werd echt gebroken wakker vanmorgen
![]()
Wakker, slapen, wakker, slapen, wakker, slapen, wakker, slapen......
Meestal kijk ik niet op mijn telefoon ofzo in de nacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Gelijk maar wat thuiswerk gedaan, als je dan toch wakker bent.
Mwa heb daar niet gauw last van maar nu al 3 nachten.. misschien door t weer ofz..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook jaik werd echt gebroken wakker vanmorgen
![]()
Wakker, slapen, wakker, slapen, wakker, slapen, wakker, slapen......
Ene zoon was bij een festival en is omgekeerd naar hotel weer, één modderpoelquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Onweer viel hier wel mee....wel stortregen.
Haha.. ja soms zijn die knallen echt keihard of er een bom afgaat..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Dacht eerst dat de Russen kwamenwat een knallen over dat weiland hier
Plaknachtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa heb daar niet gauw last van maar nu al 3 nachten.. misschien door t weer ofz..
Dat wil wel op een weilandquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Ene zoon was bij een festival en is omgekeerd naar hotel weer, één modderpoel
Vond ik niet zo, was ook redelijk koel in de slaapkamer..quote:
Hier nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vond ik niet zo, was ook redelijk koel in de slaapkamer..
Ik heb geen aircoquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb wel de airco aan
[..]
Je hart zit gelijk in je strot dan
Beneden wel, maar op zolder niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen screens aan de buitenkant?
Ah dan een airco aanschaffen, want er komen vast nog meer warme dagen/nachten aanquote:
Ik kan wel zonder.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan een airco aanschaffen, want er komen vast nog meer warme dagen/nachten aan
Hey Plyquote:
Hebben het al over dat het boven de 40gr word in julie. Net een 24u ban gehad op fbook, ruzie met zo een klimaat gek.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan een airco aanschaffen, want er komen vast nog meer warme dagen/nachten aan
Hhmm, zou mij niks verbazen, in meer landen is het boven de 40 graden.. maar goed we wachten maar af..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Hebben het al over dat het boven de 40gr word in julie. Net een 24u ban gehad op fbook, ruzie met zo een klimaat gek.
Het kan tegenwoordig...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Hebben het al over dat het boven de 40gr word in julie. Net een 24u ban gehad op fbook, ruzie met zo een klimaat gek.
Scheelt wel hoor ook. Heb 3 vaste, bevalt best.quote:
Had hem klemgeluld en noemde hem achterlijke wappie.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hhmm, zou mij niks verbazen, in meer landen is het boven de 40 graden.. maar goed we wachten maar af..
Oh wat stom zeg ..
Mwah wel lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:04 schreef aloa het volgende:
Ik kan ook niet echt tegen airco. In de auto ook
Ah en dat kon zijn tere zieltje niet aanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Had hem klemgeluld en noemde hem achterlijke wappie.
Had hij een soort van TR gezet en hup eraf
https://www.bnnvara.nl/sp(...)woordenboek/w/wappenquote:
Allemaal aan de wap.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/sp(...)woordenboek/w/wappen
Danke 😘quote:
Nooit erg als je ruzie maakt met zo eenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Meteorologen lijken best op waarzeggers, beetje in de glazen bol kijken wat voor weer het in juli wordtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Goeie vraag wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:50 schreef -Shii- het volgende:
Ik weet niet wat een klimaatgek is eigenlijk?
Lekker rustigquote:
Redelijk. Vanmiddag van 2 tot 5 geslapen. Merk dat mijn energieniveau nu weer begint af te nemen en dat maakt me verdrietigquote:
Heeft het een oorzaak dat je energie niveau af neemt?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Redelijk. Vanmiddag van 2 tot 5 geslapen. Merk dat mijn energieniveau nu weer begint af te nemen en dat maakt me verdrietig
Ja alleen weten ze nog niet watquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft het een oorzaak dat je energie niveau af neemt?
Ziekte van pfeiffer soms?quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dachten ze maar is het niet. Moet over 1,5 week naar reumatholoog
Moest ik ook aan denken tbh, maar ik had daar ook echt fysieke klachten van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Waar knielen ze dit keer voor?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zwakke speelsters Nederlands elftal te knielen.
Omdat ze te moe zijn om te blijven staan?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken tbh, maar ik had daar ook echt fysieke klachten van.Ik ben algeheel moe maar kan op elk willekeurig moment binnen 30 minuten volledig opgebrand zijn. Herstel duurt enorm lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat ze te moe zijn om te blijven staan?
Ik hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben algeheel moe maar kan op elk willekeurig moment binnen 30 minuten volledig opgebrand zijn. Herstel duurt enorm lang.
Je moet dat voetballen niet onderschatten hoor! 90 minuten tegen een bal trappen en doen alsof je aan het sterven bent als de wind een haartje op je hoofd verkeerd waait! Mijnwerkers hadden relaxte baantjes tov van hen!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet dat voetballen niet onderschatten hoor! 90 minuten tegen een bal trappen en doen alsof je aan het sterven bent als de wind een haartje op je hoofd verkeerd waait! Mijnwerkers hadden relaxte baantjes tov van hen!
Eens, maar op zich ook wel logisch dat ze LHBTI- (geen idee of dit alle letters zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Politiek geneuzel BLM regenboogvlaggen en voetballen ho maar.
Laat dat buiten het veld en gewoon voetballen, daar worden ze voor betaald.
Ja lach maar, maar die voetbalsters moeten wel hun eigen veters strikken! Weet je wat voor helse klus dat is?quote:
Van wat ik weleens gezien heb van het Nederlandse vrouwenelftal dan lijken ze een stuk minder te janken/hebben ze grotere ballen dan die slapjanussen bij het mannenelftalquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet dat voetballen niet onderschatten hoor! 90 minuten tegen een bal trappen en doen alsof je aan het sterven bent als de wind een haartje op je hoofd verkeerd waait! Mijnwerkers hadden relaxte baantjes tov van hen!
Dat is dan wel weer waar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Van wat ik weleens gezien heb van het Nederlandse vrouwenelftal dan lijken ze een stuk minder te janken/hebben ze grotere ballen dan die slapjanussen bij het mannenelftal
Daar heeft ze die aanvoerdersband voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eens, maar op zich ook wel logisch dat ze LHBTI- (geen idee of dit alle letters zijn) vriendelijk zijn bij het vrouwenvoetbal, potten zijn er redelijk vertegenwoordigd
![]()
De meeste zouden toch behoorlijk behendig moeten zijn met hun vingers.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar die voetbalsters moeten wel hun eigen veters strikken! Weet je wat voor helse klus dat is?
Is BLM niet zóóóóó 2020?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar heeft ze die aanvoerdersband voor.
Knielen is voor BLM.
Vrouwen staan nu wel 4-1 achter.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar.
Vroeger werd er gezegd dat het NL mannen team speelde als vrouwen, nu word er gezegd: speelde ze maar eens als vrouwen, dan wonnen ze nog eens iets
Duurt altijd een paar jaar voordat het overwaait naar Nederland.quote:
Daarom noemen ze het ook potje voetbalquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eens, maar op zich ook wel logisch dat ze LHBTI- (geen idee of dit alle letters zijn) vriendelijk zijn bij het vrouwenvoetbal, potten zijn er redelijk vertegenwoordigd
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De meeste zouden toch behoorlijk behendig moeten zijn met hun vingers.
Dat BLM-geneuzel was redelijk snel overgewaaid naar hier, was toen zo'n spontane demo op de Dam toen Nederland net een maandje ofzo in de eerste lockdown zat, kan me het jammer genoeg,vanwege meerdere redenen,nog herinnerenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Duurt altijd een paar jaar voordat het overwaait naar Nederland.
In Amerika word BLM inmiddels steeds meer uitgekotst.
Al helemaal nu uit is gekomen dat ze van de giften miljoenen villa;'s hebben gekocht.
Dat was het begin idd. N.a.v. Floyd.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat BLM-geneuzel was redelijk snel overgewaaid naar hier, was toen zo'n spontane demo op de Dam toen Nederland net een maandje ofzo in de eerste lockdown zat, kan me het jammer genoeg,vanwege meerdere redenen,nog herinneren
Knielen vanwege dat BLM-geouwehoer, maar ondertussen wel gewoon naar dat WK in Qatar..mensenrechten zijn niet zo belangrijk als er een hoop geld en vriendjespolitiek mee gemoeid isquote:Op vrijdag 24 juni 2022 22:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was het begin idd. N.a.v. Floyd.
Maar de voetbal elftalen deden eerst niet mee aan dat gekniel, ik zag het vandaag voor het eerst.
Punk zei dat net ook al als voorbeeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Knielen vanwege dat BLM-geouwehoer, maar ondertussen wel gewoon naar dat WK in Qatar..mensenrechten zijn niet zo belangrijk als er een hoop geld en vriendjespolitiek mee gemoeid is
Het trekt mij ook totaal niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
NWS / Roe v Wade overturned #1
Lees net dit, en waar het me wat jaartjes geleden best leuk leek om op reis te gaan naar,en door, Amerika, staat het tegenwoordig steeds lager op mn to do-lijstje .
Hypocriete zooi idd. Geld geld geldquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Knielen vanwege dat BLM-geouwehoer, maar ondertussen wel gewoon naar dat WK in Qatar..mensenrechten zijn niet zo belangrijk als er een hoop geld en vriendjespolitiek mee gemoeid is
Sluit ik mij geheel bij aanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Punk zei dat net ook al als voorbeeld.
Best krom allemaal, het gaat ze helemaal niet om de mensen zelf.
Ik word schijtziek van al die minderheidsgroepen die allemaal het hardst krijsen dat ZIJ de zieligste zijn.
Mij maakt het niet uit hoe iemand eruitziet wat zijn geaardheid of geloof is, de meeste mensen niet denk ik.
Ik hoef er niet continu mee geconfronteerd te worden omdat een paar mensen discrimineren op wat voor manier dan ook.
#metooquote:
Heb deze alweer een maand ofzo. Wel een beetje opletten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:57 schreef Paul het volgende:
[..]
hee nieuwe avatar
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zo weinig kom ik dus in onz sc heequote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb deze alweer een maand ofzo. Wel een beetje opletten.
OH ik dacht dat er iets met de TT was heequote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Assen pik.... MoterraceTT van Assen
Geen idee wat je nu loopt te brallen, maar de TT van Assen inderdaad. Vraag maar aan je collega @R-woud93quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:04 schreef Paul het volgende:
[..]
OH ik dacht dat er iets met de TT was hee
ja maar hee ik dacht dat er iets met de TT was heequote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu loopt te brallen, maar de TT van Assen inderdaad. Vraag maar aan je collega @:R-Woud93
Ja maar dat is ook zo heequote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:05 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar hee ik dacht dat er iets met de TT was hee
topictietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar Paultjuh. Waar staat TT dan voor?
Dit is ook een TT, maar dan anders....quote:
* DJMO steelt koffie van PLYquote:
quote:
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:
Ja ik heb dus geen idee wat.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan moet je iets gaan doen, zodat je niet verveelt
Het regent hierquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wandelen ? Of buiten zitten in de zon
Heb jij toevallig zin om me even te helpen? Door dit spelletje te installeren en dan de eerste zeven levels te voltooien. Dan krijg ik wat boosters die ik hard nodig heb om een level te voltooien.quote:
Zal even kijkenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb jij toevallig zin om me even te helpen? Door dit spelletje te installeren en dan de eerste zeven levels te voltooien. Dan krijg ik wat boosters die ik hard nodig heb om een level te voltooien.
https://www.getgardenscapes.com/ssxkp
quote:
Thanks!quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:23 schreef DJMO het volgende:
Eindelijk, dankzij jou na een week dat k*tlevel uitgespeeld
Speel er ook veel, ben goed in wordblitz. Erg leuk soms en houd je taal kennis op peilquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Graag gedaan
Dat is wel frustrerend als je niet verder komt met een level (spel)
Speel ene keer veel spelletjes op de telefoon andere keer bijna niet.. wordblitz ook heel even gespeeldquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Speel er ook veel, ben goed in wordblitz. Erg leuk soms en houd je taal kennis op peil
Ja echt bloedirritant. Vaak lukt het wel na een dag of drie, maar dit keer was het gewoon bijna schier onmogelijk zonder boostersquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Graag gedaan
Dat is wel frustrerend als je niet verder komt met een level (spel)
Quiz planet bubble shooter wordblitz ik dan. Quiz planet best lastig somsquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Speel ene keer veel spelletjes op de telefoon andere keer bijna niet.. wordblitz ook heel even gespeeld
Zelf heb ik deze spelletjes: Animal kingdom, Skip-Bo en Woordzoeker
Is leuk hoor, zijn vragen over van alles keuze uit 4 antwoorden steeds. Hoogste was 30 op toernooi.quote:
Zal eens even checken zo meteenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Is leuk hoor, zijn vragen over van alles keuze uit 4 antwoorden steeds. Hoogste was 30 op toernooi.
Ben ik nu aan t doenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke, je kan ook Eén op één tegen vreemden.
Krijg je ieder 15 vragen, 3x 15 goed gehad ooit
Was snel even met dochter lief de stad in geweest, zou tegen 14 uur hier gaan regenen ben dus mooi op tijd terugquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:23 schreef Papabear het volgende:
Droog, maar er komen wel wat van die miezerbuien aankakken. Wel lekker afgekoeld
Hoe verdeeld is het in een land hequote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier blijft droog zou gisteren regen krijgen maar dat was alleen in de ochtend.
Schandequote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dit zomaar kan in Nederland!
Ja balen gisteren zou het al 22 zijn met regen werd 26 en nu is het al 28 ofzo.quote:
Je moet een mandje voor je kar hangen en alles in dat mandje word berekend aan 2 keer de helft en in de kar aan 4 keer een kwart!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:28 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je soms een mandje in een winkelwagen zetten voor je naar binnen mag
Is dat in Nederland?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:28 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de twee natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:28 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dan had er of moeten staanquote:
Ik ken het niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Yes.
https://maps.app.goo.gl/Yi2jBCA5w4fKKh9q9
Is in zaandamquote:
Ja is Turkse winkelquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Turks?
Je had hier wel altijd een Turk die fruit enzo verkocht. Was altijd wel goed
Ja, je gelooft het niet hequote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat dit zomaar kan in Nederland!
Het is zo vies lakkerig/benauwdquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja balen gisteren zou het al 22 zijn met regen werd 26 en nu is het al 28 ofzo.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Eetcafé De toog in koog aan de zaan komen wij veel. Trouwens, waar niet
Ik duik morgen onder.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoe laat moeten we daar morgen zijn? De jarige trakteert
Zie WA. Heb weinig reden om het te vieren.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Strak plan voor onze komende verjaardagen
Stonden er vanmiddag toevallig voor het stoplicht. Moest gelijk aan jou denken.quote:
Laatste Loetje waar ik was, was in bergen. Op zich wel lekker eten toenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:20 schreef DJMO het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)igd-van-de-kwaliteit
Loetje heeft afgedaan voor mij. Zijn ze van de ratten besnuffeld ofzo? Stelletje idioten.
Moeten jullie eens uit eten gaan daar, goed voor normale prijsquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stonden er vanmiddag toevallig voor het stoplicht. Moest gelijk aan jou denken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:20 schreef DJMO het volgende:
Loetje heeft afgedaan voor mij. Zijn ze van de ratten besnuffeld ofzo? Stelletje idioten.
quote:Biefstukliefhebbers die niet aan het stukje 3D-vlees moeten denken, kunnen gerust zijn. Voorlopig verdwijnt het rundvlees niet van de kaart
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie WA. Heb weinig reden om het te vieren.
quote:
Wat wil je nouquote:
Rust.quote:
Wat is het probleem? Voor elk wat wils. Mag een vegetariër daar niet genieten van een plantaardige burger?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:20 schreef DJMO het volgende:
Zijn ook lekker hoorquote:Op zondag 26 juni 2022 01:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Voor elk wat wils. Mag een vegetariër daar niet genieten van een plantaardige burger?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2022 07:45 schreef Rob het volgende:
Ouwe taartWaar taart? Ik zie geen taartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Thnx maa(n)tje!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar taart? Ik zie geen taartWorden we alleen maar dik vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2022 07:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar taart? Ik zie geen taartGefelicitaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
Thnx!quote:
quote:
Goed plan!quote:
Thnx meis!quote:
Nog wat leuks, moois voor je verjaardag gekregen?quote:
Sowieso een hele dag uit in Amsterdamquote:Op zondag 26 juni 2022 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog wat leuks, moois voor je verjaardag gekregen?
Gezellig, geniet er maar lekker vanquote:
Thnx!quote:
Kwam daar toch al niet zo vaak. Vind ze knap duurquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:20 schreef DJMO het volgende:
Nou ik vind die prijzen daar niet normaal hoor, je moet alles er apart bij bestellenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Laatste Loetje waar ik was, was in bergen. Op zich wel lekker eten toen
[..]
Moeten jullie eens uit eten gaan daar, goed voor normale prijs
Nou ik vind die prijzen daar niet normaal hoor, je moet alles er apart bij bestellenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Laatste Loetje waar ik was, was in bergen. Op zich wel lekker eten toen
[..]
Moeten jullie eens uit eten gaan daar, goed voor normale prijs
Waarom dan niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie WA. Heb weinig reden om het te vieren.
Hey Gizquote:
Ja echt hequote:
Ja is niet lekker. Hier ook. Buiten kolet wel af maar binnen blijft hangen.quote:
Waardeloos.quote:Op zondag 26 juni 2022 16:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa...
Het is er niet drukker door geworden hier.
Ja ik ga zo maar weer douchen denk ikquote:Op zondag 26 juni 2022 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet lekker. Hier ook. Buiten kolet wel af maar binnen blijft hangen.
Dat ook.quote:Op zondag 26 juni 2022 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vechten tegen slappe hap moderatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |