Ben benieuwd wat Droes Roelvink dit jaar op het songfestival gaat doen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 00:02 schreef NailQueen het volgende:
Het is 2024. Soldaat van Oranje is weer opnieuw verlengd.
Wel leuk dat San Marino het nu mag organiseren. En nog leuker dat het plaats vindt in de achtertuin van Valentina Monettaquote:Op woensdag 22 juni 2022 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Droes Roelvink dit jaar op het songfestival gaat doen.
Ja. Wel vreemd dat de UK eindelijk eens wint en de EBU toch San Marino als betere optie zag om te hosten.quote:Op woensdag 22 juni 2022 00:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel leuk dat San Marino het nu mag organiseren. En nog leuker dat het plaats vindt in de achtertuin van Valentina Monetta
Serhat als intervalact was al duur genoeg.quote:Op woensdag 22 juni 2022 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja. Wel vreemd dat de UK eindelijk eens wint en de EBU toch San Marino als betere optie zag om te hosten.
Ik ook. Laat thuis maar wel naar kantoor vandaag dus dan moet ik extra vroeg er uitquote:Op woensdag 22 juni 2022 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben moeier dan toen ik ging slapen.
Ik werk vandaag thuis, dus een beetje rustig aan doen. Ik heb nog wel een was te draaien, dus dat kan ik ook wel mooi vandaag doen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 07:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook. Laat thuis maar wel naar kantoor vandaag dus dan moet ik extra vroeg er uit
herkenbaarquote:Op woensdag 22 juni 2022 06:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben moeier dan toen ik ging slapen.
Jouw route is gewoon permanent geschrapt vanwege een tekort aan personeel.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:06 schreef Redefine het volgende:
Zo inmiddels weer thuis. Ik stond bij de bushalte. Geen bus die er aan kwam. Op het display stond geen enkele streekbus. En de bus kwam gewoon niet. Maar terug naar huis gegaan. Werk dan wel thuis.
Waarschijnlijk rijdt er niks i.v.m. de boeren staking. Maar Arriva vindt het niet nodig om er iets over te melden. Als ik naar hun reisdavies kijk, zie ik mijn normale route vandaag ook nergens terug
Ik woon niet in een regio waar ze een tekort hebben aan personeel, dus dat gelukkig nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jouw route is gewoon permanent geschrapt vanwege een tekort aan personeel.
Gelukkig maar dan.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik woon niet in een regio waar ze een tekort hebben aan personeel, dus dat gelukkig niet
12 juni 2025?quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe date is gepland. Het duurde even om een datum te vinden waarop we allebei kunnen.![]()
Aridochter naar Nijmegen. Maar eerst nog een paar maanden treinen vindt ze niet zo erg.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mijn neefje gaat straks in Groningen studeren. Het zal voor hem ook nog een probleem worden om aan iets te komen om in te wonen.
Het zal me benieuwen hoe lang het nog duurt voordat B. Luctor helemaal van ons afgepakt heeft en wij hem hier nooit meer bovenaan de maandlijstjes zien staanquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe date is gepland. Het duurde even om een datum te vinden waarop we allebei kunnen.![]()
Dat is al jarenquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aridochter naar Nijmegen. Maar eerst nog een paar maanden treinen vindt ze niet zo erg.
Lijkt ook lastig te worden om wat te vinden. Veel huizen zoeken mensen die 20+ zijn. Dus ook voor startende studenten zijn er obstakels
Hier twijfel ik aanquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was in de wasmachine gedaan, wasmiddel en -verzachter in de juiste bakjes gedaan, ontkalker erbij. Deur dichtgedaan, alles ingesteld. Kreeg ik foutmelding E40. Moest ik mijn telefoon (die ik boven had laten liggen) erbij pakken om te kijken wat die melding betekent.Maar het is gelukt.
Oehquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen hoe lang het nog duurt voordat B. Luctor helemaal van ons afgepakt heeft en wij hem hier nooit meer bovenaan de maandlijstjes zien staan
Hij gaf een klik, dus ik dacht dat het goed was....quote:
Gelukkig is het nu al bijna 9 uur.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:50 schreef Cyan9 het volgende:
Monteur om 8 uur 's ochtends, daar ging m'n uitslapen.
Hij is alweer weg, nieuwe gasmeter plaatsen gaat snel.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu al bijna 9 uur.
Kan je nu weer terug naar bed.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij is alweer weg, nieuwe gasmeter plaatsen gaat snel.
Ja nee, dat werkt voor mij niet.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je nu weer terug naar bed.
SSH werkt nu alleen nog met lotingquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is al jarenVeel studievrienden van mij hadden daar op het begin ook last van. Doorzetten! Wellicht inschrijven bij SSH&, als je daar lang genoeg ingeschreven staat en er komt een kamer vrij heb je op een gegeven moment ook eerste keuze zeg maar
Sjezis Jos, lachen jongen, ghighighiquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:06 schreef Redefine het volgende:
Zo inmiddels weer thuis. Ik stond bij de bushalte. Geen bus die er aan kwam. Op het display stond geen enkele streekbus. En de bus kwam gewoon niet. Maar terug naar huis gegaan. Werk dan wel thuis.
Hier zijn ze (2 man) toch meer dan 2 uur bezig geweest.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij is alweer weg, nieuwe gasmeter plaatsen gaat snel.
Is het tijd voor een grap over Belgen en efficiëntie?quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn ze (2 man) toch meer dan 2 uur bezig geweest.
Ik weet dat jij als Fred_Boer dit wel leuk vindt jaquote:
Altijd!quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het tijd voor een grap over Belgen en efficiëntie?
Geen idee, ze waren niet eens gestopt voor een koffiepauze.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het tijd voor een grap over Belgen en efficiëntie?
Meer de Debiteuren-Crediteuren afdeling hèquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat jij als Fred_Boer dit wel leuk vindt ja
Dat snap ik wel. Ze willen wel voor het donker thuis zijn. Over die slechte wegen duurt de terugreis toch een stuk langer.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ze waren niet eens gestopt voor een koffiepauze.
Ze zijn wel goed verlicht hoorquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ze willen wel voor het donker thuis zijn. Over die slechte wegen duurt de terugreis er toch een stuk langer over.
Dat is ook wel nodig als je zolang onderweg bentquote:
Vorige week ook weer, zodra we de grens over waren richting Antwerpen BONKEDEBONKEDEBONK en alle borden waren weggehaald.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ze willen wel voor het donker thuis zijn. Over die slechte wegen duurt de terugreis toch een stuk langer.
Serhat is elke cent waard! Noem jij eens een betere zingende Turke tandarts+televisieproducent! Lukt je niet he?quote:Op woensdag 22 juni 2022 00:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Serhat als intervalact was al duur genoeg.
Niet de beste grap van Jos uit Debiteuren Crediteurenquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:06 schreef Redefine het volgende:
Als je nu vertrekt, ben je er denk ik wel voor het weekend.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meer de Debiteuren-Crediteuren afdeling hè![]()
Zometeen maar eens Stroe in de TomTom van de trekker zetten.
Zoiets heb ik geprobeerd, maar dat ging ook weer niet zomaar. Ik mocht namelijk niet in twee regio's tegelijk een inschrijving hebben lopen op Woningnet, ook al betaalde ik voor allebei. Uiteindelijk heb ik daar een tijdje handig omheen kunnen werken door handig gebruik te maken van een tweede voornaam waardoor mijn naam niet exact hetzelfde was, maar dat is inmiddels ook ontdekt en een van de twee inschrijvingen is automatisch opgeheven.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja heb ik ook spijt van, aan de andere kant weet je ook niet waar je carrière je brengt. Of dan had je in 5 steden ofzo moeten inschrijven.
Oh, is het loting geworden? Stomquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
SSH werkt nu alleen nog met lotingmaar ze gaat zich wel inschrijven.
Ik vind Serhat best wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Serhat is elke cent waard! Noem jij eens een betere zingende Turke tandarts+televisieproducent! Lukt je niet he?
Ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Serhat best wel leuk eigenlijkIk vond het ook heel leuk dat hij de finale toen haalde
Ik zag pas geleden weer het ESF optreden Say Na Na Na en dacht ineens “ja, ik begrijp die finaleplaats wel”. Gewoon ook nog eens het beste Sanmarinese resultaat tot dusver, wat een baas.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Serhat best wel leuk eigenlijkIk vond het ook heel leuk dat hij de finale toen haalde
Jullie beautiful ladies hadden het voorspeldquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag pas geleden Say Na Na Na en dacht ineens “ja, ik begrijp die finaleplaats wel”. Gewoon ook nog eens het beste Sanmarinese resultaat tot dusver, wat een baas.
Dat nummer heeft de X-factor.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag pas geleden weer het ESF optreden Say Na Na Na en dacht ineens “ja, ik begrijp die finaleplaats wel”. Gewoon ook nog eens het beste Sanmarinese resultaat tot dusver, wat een baas.
ESF / VERSLAG EIC persdag en concert - Eurovision in Concertquote:INTERVIEW SERHAT
"Hallo Serhat wij z-..."
"OHHHH BEAUTIFUL LADIES!!!!"
*uw verslaggeefsters giebelen schaapachtig*
"Hallo Serhat, je bent terug op het Eurovisie. Wat is de reden dat je dit voor de tweede keer doet?"
"ZIJN JULLIE ER BLIJ MEE"
"Ja! Heel blij!"
*Serhat giebelt schaapachtig*
"Even heel eerlijk, na mijn deelname van 2016 had ik niet de intentie om het nog eens te doen. Maar, de hele ervaring was erg leuk, heb er erg van genoten. En toen kwam de vraag dit keer, en ik dacht 'misschien is mijn missie nog niet volbracht'.
"En je missie is de finale natuurlijk!"
*Serhat lacht heel hard*
"Wij denken dat je de finale wel gaat halen."
* Serhat lacht nog harder*
"YOU THINK SO????"
"Ja met je laatste startplaats in de halve finale.. we denken het wel"
"Dankjewel!"
Hmmm, dan ben ik straks te laat voor de burgeroorlogquote:Op woensdag 22 juni 2022 09:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt, ben je er denk ik wel voor het weekend.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij gaf een klik, dus ik dacht dat het goed was....
Dit lijkt echt alweer een eeuwigheid geleden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
ESF / VERSLAG EIC persdag en concert - Eurovision in Concert
Ik vind Fantastig Toch op zichzelf echt een heel fijn nummer, vooral laat 's avonds, hij staat in m'n rustige avondlijstjequote:Op woensdag 22 juni 2022 09:50 schreef H_T het volgende:
Ik wilde Q-Music aanzetten voor de foute 1500, maar zie dat Slaap (Fantastig toch) bezig is. Dat vind ik een vreselijk nummer, dus ik wacht nog even
Kan ik mooi Say na na na luisteren in de tussentijd
rap maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Fantastig Toch op zichzelf echt een heel fijn nummer, vooral laat 's avonds, hij staat in m'n rustige avondlijstjeEn dan komt die rap erbij waardoor het Slaap Lekker (Fantastig Toch) wordt, en dan vind ik het toch niks
En toen was zijn semi-final performance slechter dan ik ooit van hem gezien had, en had ik de hoop weer opgegeven.quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
ESF / VERSLAG EIC persdag en concert - Eurovision in Concert
De eerste paar keer dat ik het nummer hoorde zat ik me nogal op te winden wat die Vlaamse in hemelsnaam zong. Dat kon nooit 'fantastig' zijn toch, want dat slaat echt helemaal nergens op?quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Fantastig Toch op zichzelf echt een heel fijn nummer, vooral laat 's avonds, hij staat in m'n rustige avondlijstjeEn dan komt die rap erbij waardoor het Slaap Lekker (Fantastig Toch) wordt, en dan vind ik het toch niks
Dat is wel een beetje raar Mollootquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik had zelf meer "overwinnings"/blijheidsgevoel op het moment dat San Marino uit de envelop kwam bij Serhat, dan bij de winst van Nederland
Hij is te jong om te snappen hoe lang we als Nederland hebben gewacht op de overwinning.quote:
Dit is wel vrij shocking.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik had zelf meer "overwinnings"/blijheidsgevoel op het moment dat San Marino uit de envelop kwam bij Serhat, dan bij de winst van Nederland
Tijd voor tribunalen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is te jong om te snappen hoe lang we als Nederland hebben gewacht op de overwinning.
Maar dan nog, landverraad is het
Heb je ook helemaal gelijk in natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste paar keer dat ik het nummer hoorde zat ik me nogal op te winden wat die Vlaamse in hemelsnaam zong. Dat kon nooit 'fantastig' zijn toch, want dat slaat echt helemaal nergens op?
Dat het klopte maakte mijn afkeer voor het nummer alleen maar groter
Daar zitten ook wel dingen waar je woest om kan wordenquote:Dag en nacht
En wij daartussen
Jouw kussen zacht
Op mijn natte-dromen-wang
Bang van komen en jouw gaan
Glimlach lag
In veel te grote tas
Klein te zijn
Fijn tussen vingers
Groot geheim
Laten we samen
Dingen doen zingen
Van Liedjes die niet bestaan
Lijkt wel een afgewezen Blof-tekstquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in natuurlijkMaar dan heb je de coupletten nog nooit gehoord van de slechts Belgische versie:
[..]
Daar zitten ook wel dingen waar je woest om kan worden
Huh? Wat staat hier...quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in natuurlijkMaar dan heb je de coupletten nog nooit gehoord van de slechts Belgische versie:
[..]
Daar zitten ook wel dingen waar je woest om kan worden
Weet ik, maar bij onze vriendengroep was I Didn't Know sinds 2016 altijd een ding op feestjes. Kwam echt altijd wel voorbij. Dat we dan met onze zwoele stemmen allemaal "I want to stay with you tonighttt" meebrulden en zoquote:
Belgisch gemompel? Of zo.quote:
Nederland is wel goed in de oehoe's in teksten stoppen hè? Zelfs op het Songfestival de afgelopen jaren (2014, 2019, 2022) hadden we veel oohs en oehs en aahsquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:28 schreef Em31 het volgende:
Weet je welk nummer ik niet aan kan horen, die nieuwe van Miss Montreal. Met dat ge-oehoehoeee en refrein dat precies op een ander nummer lijkt. Vreselijk![]()
Komt natuurlijk omdat de Oehoe onze nationale vogel is...quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland is wel goed in de oehoe's in teksten stoppen hè? Zelfs op het Songfestival de afgelopen jaren (2014, 2019, 2022) hadden we veel oohs en oehs en aahs
Ik luister meestal ook niet echt naar de tekst hoorquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Belgisch gemompel? Of zo.
Ik vind het gewoon een fijn rustgevend nummerIk luister eigenlijk nooit naar de tekst van dit nummer
Het is dat ik het net even op ging zoeken omdat er hier over begonnen werd.
De Grutto is gedegradeerd?quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat de Oehoe onze nationale vogel is...
Terwijl het zo'n hardwerkende vogel isquote:
Zo zie je dat het piki paka spel niet altijd goed werkt om wormen op te rapenquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ging mis in de nacompetitie tegen de Jan van Gent.
THEY WANT YOU, THEY WANT YOU, THEY WANT YOU AS A NEW RECRUIT!quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:45 schreef GeorgeM het volgende:
IN THE NAVYYYYYYY TUTUTUTUTUUUUU CLAP CLAP CLAP CLAP![]()
![]()
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er... limousines. En er zijn leugens over sterren die we toch niet zien, misschien.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik luister meestal ook niet echt naar de tekst hoorDa's vaak maar beter ook
Dit klinkt als juice.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:47 schreef molloot200 het volgende:
[..] En er zijn leugens over sterren die we toch niet zien, misschien.
"m'n schoenen zijn gejat"quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er... limousines. En er zijn leugens over sterren die we toch niet zien, misschien.![]()
![]()
Nou ja. Dat het blijkbaar opeens niet erg is dat je schoenen zijn gestolen, omdat je ze nu niet nodig hebt is ook vrij bijzonder.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
"m'n schoenen zijn gejat"
Raar. Wie steelt er nou een paar gedragen schoenen?
"maar ik hoef nog niet naar buiten want er is nog wel wat"
Wat zeur je dan? Als je niet naar buiten hoeft, waarom check je dan of je schoenen er nog zijn? En wat is er nog?
HET KLOPT VAN GEEN KANT!quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Dat het blijkbaar opeens niet erg is dat je schoenen zijn gestolen, omdat je ze nu niet nodig hebt is ook vrij bijzonder.
De eerste zin is gewoon vertaald van het origineel.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
"m'n schoenen zijn gejat"
Raar. Wie steelt er nou een paar gedragen schoenen?
"maar ik hoef nog niet naar buiten want er is nog wel wat"
Wat zeur je dan? Als je niet naar buiten hoeft, waarom check je dan of je schoenen er nog zijn? En wat is er nog?
Een vakantie in Spanje is ook gewoon niet goed voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
HET KLOPT VAN GEEN KANT!
Misschien komt het door de flessen vol tequila en flessen vol gin
Ja nee, dat is wel een volstrekt logische strofe natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De eerste zin is gewoon vertaald van het origineel.
"Someone stole my shoes, but there's a couple of bananas
And a bottle of booze"
Dat is eigenlijk nog idioter dan de Nederlandse vertalingquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De eerste zin is gewoon vertaald van het origineel.
"Someone stole my shoes, but there's a couple of bananas
And a bottle of booze"
vliegtuigstoelen hoeven ze nu ook niet meer mee aan te komenquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er... limousines. En er zijn leugens over sterren die we toch niet zien, misschien.![]()
![]()
Dat niet, maar het wordt Bløf wel onterecht in de gestolen schoenen geschoven.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja nee, dat is wel een volstrekt logische strofe natuurlijk
Koekoek riep iequote:Op woensdag 22 juni 2022 10:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ging mis in de nacompetitie tegen de Jan van Gent.
Slaap Zacht Elisabethquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
"Niet iedereen kan een held zijn
Er moeten ook mensen gered
De truc is dansen op de gulden middenweg
En dat red ik nog maar net "
Nu toch wel benieuwd welk nummer dat is?quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:25 schreef Cee het volgende:
Hoor ik nu het beste nummer ooit gemaakt in een FOUTE lijst?
Sjors en Kwien zullen ook nog wel komen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:25 schreef Cee het volgende:
Hoor ik nu het beste nummer ooit gemaakt in een FOUTE lijst?
Aaaaaaaaaaalll we have to doo nooooow, is takes these liiieees and make them truee somehooooowquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sjors en Kwien zullen ook nog wel komen.
NEE DIT KAN NIET.
Klinkt als een wappie met zijn alternatieve waarheden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaalll we have to doo nooooow, is takes these liiieees and make them truee somehooooow
Dit is het enige wat ik nu van Sjors kan bedenken wat enigszins fout is en hoog zou staan maar dat valt nog wel mee toch?
Mr. Blue Skyquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu toch wel benieuwd welk nummer dat is?
Bereid je maar voor, Sjors. Ik heb Kwien al een paar keer gehoord. Schande! Maar wel fijn.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
NEE DIT KAN NIET.
Is Lest Krissmus al geweest?quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaalll we have to doo nooooow, is takes these liiieees and make them truee somehooooow
Dit is het enige wat ik nu van Sjors kan bedenken wat enigszins fout is en hoog zou staan maar dat valt nog wel mee toch?
quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
NEE DIT KAN NIET.
Word ik geroepen?quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, Sjors. Ik heb Kwien al een paar keer gehoord. Schande! Maar wel fijn.
En die is fout? Nee dat kan nietquote:
Ja jij bent heel fout. Daarom sta je in de lijstquote:
De lijst vind ik gemiddeld gezien kwalitatief beter en leuker dan de dagelijkse herrie die normaal gesproken op Q langskomt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:57 schreef Redefine het volgende:
Maar ja. Elk jaar staan er heel veel liedjes in de lijst die helemaal niet fout zijn. Dus verbazen doet het al lang niet meer.
Ik ben dus een guilty pleasurequote:Op woensdag 22 juni 2022 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja jij bent heel fout. Daarom sta je in de lijst
Ik luister deze lijst niet, dus kan dat niet beoordelen. Maar gezien de normale playlist die ze hanteren zal het altijd beter zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:58 schreef Cee het volgende:
[..]
De lijst vind ik gemiddeld gezien kwalitatief beter en leuker dan de dagelijkse herrie die normaal gesproken op Q langskomt.
Misschien wel, misschien nietquote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:58 schreef Cee het volgende:
[..]
De lijst vind ik gemiddeld gezien kwalitatief beter en leuker dan de dagelijkse herrie die normaal gesproken op Q langskomt.
Van de top 40 die ze uitzenden is maar 10% echt lekkere muziekquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan hem meelezenquote:Op woensdag 22 juni 2022 12:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik luister deze lijst niet, dus kan dat niet beoordelen. Maar gezien de normale playlist die ze hanteren zal het altijd beter zijn.
Omdat je het lekker mee kan zingen. Niet te druk over maken of iets wel of niet fout isquote:Op woensdag 22 juni 2022 12:13 schreef molloot200 het volgende:
Waarom valt The Rose onder foute muziek?
Ik zette hem net voor het eerst aan en vroeg me af of ik wel op de goede zender had staan. Vandaarquote:Op woensdag 22 juni 2022 12:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat je het lekker mee kan zingen. Niet te druk over maken of iets wel of niet fout isSommige nummers zijn echt fout, sommige zijn leuk om lekker hard mee te zingen, sommige zijn het allebei
Ik geloof dat Q gewoon liedjes ertussen zit wat helemaal niet fout is maar zodat ze op 1500 nummers kunnen uitkomen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:13 schreef molloot200 het volgende:
Freedom foutquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Handen af van Diggy Dexquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niks van dit alles is fout, staat dat allemaal in die lijst?quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Freedom fout![]()
Vorige keer/vorig jaar stond ‘Somebody to love’ erin. Ik dacht deze keer ook, maar niet dus.
1265 I want your sex
1156 Freedom
1030 Outside
790 I knew you were waiting
633 Faith
585 Don’t let the sun go down in me
440 Careless whisper
Helemaal gelijk. Zwemmen in Barcadi Lemon stond de vorig keer op nummer 1. Niets fouts aanquote:Op woensdag 22 juni 2022 12:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks van dit alles is fout, staat dat allemaal in die lijst?![]()
Wat een baggerlijst dan, totaal ongeloofwaardig.
Club Tropicana en Wake me Up zijn ook wel fout hoor 😅quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
NEE DIT KAN NIET.
Maar deze allemaal dan weer niet. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Freedom fout![]()
Vorige keer/vorig jaar stond ‘Somebody to love’ erin. Ik dacht deze keer ook, maar niet dus.
1265 I want your sex
1156 Freedom
1030 Outside
790 I knew you were waiting
633 Faith
585 Don’t let the sun go down in me
440 Careless whisper
Maar waar moeten we ons dán druk om maken?!quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat je het lekker mee kan zingen. Niet te druk over maken of iets wel of niet fout isSommige nummers zijn echt fout, sommige zijn leuk om lekker hard mee te zingen, sommige zijn het allebei
Het origineel Als Je Inlegkruisje Maar Goed Zit van Vader Abraham (ESF 1973/2010) is wel iets fouter inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:13 schreef molloot200 het volgende:
En er zullen ook de nodige ‘normale’ nummers in de lijst gezet zijn om de echt foute meuk wat te neutraliseren. Anders ben je na een uur luisteren al zo melig als Gerard Joling en Paul de Leeuw bij elkaar.quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika zouden dolblij zijn met een trap om bekleding van te verwijderen!quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:51 schreef AgnesGru het volgende:
Wat is de trapbekleding verwijderen toch eenklus.
Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op woensdag 22 juni 2022 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika zouden dolblij zijn met een trap om bekleding van te verwijderen!
quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Club Tropicana en Wake me Up zijn ook wel fout hoor 😅
quote:
“Als landen als UK grote artiesten naar het ESF stuurden, zouden ze elk jaar winnen”quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:08 schreef molloot200 het volgende:
Ah, nu de immer zuivere Madonna, wat een ESF held
Volgens mij pusht Q ieder jaar een bepaald nummer en is het mede door dat pushen een hit geworden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:13 schreef molloot200 het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Mart Hoogkamer afgelopen jaar op nummer 1 stond terwijl dat nummer op dit moment vorig jaar nog helemaal niet uit was?Was die lijst ineens later in het jaar vorig jaar?
Ik kan me wel herinneren dat ie in 2020 wel rond deze tijd was. Nachten volgemaakt toen zelfs nog om er dan uiteindelijk achter te komen dat ze de nachtuurtjes overdag weer herhalen
Freddiequote:
Had dan niet per sé gehoevenquote:Op woensdag 22 juni 2022 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij pusht Q ieder jaar een bepaald nummer en is het mede door dat pushen een hit geworden.
Omdat er geen nummer dat NAC heet bestaat.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo staat Barcelona in de foute lijst?
Ok, fair enough.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat er geen nummer dat NAC heet bestaat.
Volgend jaar Mary Hopkins met NAC NAC Who’s There maar in de lijst stemmen dan.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:30 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Fermat's last theoremquote:Op woensdag 22 juni 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waar moeten we ons dán druk om maken?!
Acdc met Back in NAC kan ook welquote:Op woensdag 22 juni 2022 13:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar Mary Hopkins met NAC NAC Who’s There maar in de lijst stemmen dan.
(Ik laat mezelf wel even uit).
Eén van de beste nummers ooit gemaakt, ik luister het regelmatig. Muzikale perfectie vind ik het.quote:
Hij heeft wel gevoel in zijn zang. Iets wat O'gene dan weer mist.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:57 schreef GeorgeM het volgende:
Stemplaat ZONDER JOU![]()
Paul is niet de beste zangert, maar hij weet me altijd te raken
Kunnen die boeren niet gewoon demonstreren op de manier die alle Nederlanders doen?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spookrijdend over de snelweg met je trekker.
Ik neem aan dat dat betekent dat je dan je rijbewijs kwijt bent.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kunnen die boeren niet gewoon demonstreren op de manier die alle Nederlanders doen?
TANZEN WOEHOEEEEE YEAHHHquote:
Superlekker liedje!quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:19 schreef GeorgeM het volgende:
RARARASPUTIN
LUFFER OF ZEH RUSSJAN KWIEN
TANZEN![]()
![]()
![]()
![]()
Beterschap voor je ouders!quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:23 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders hebben corona. Omdat ik zondag nog bij hun ben geweest heb ik maar even een test gedaan. Ook omdat ik last heb van mijn keel.
Test is gelukkig negatief
Mijn ouders hebben wel klachten maar het gaat goed.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:24 schreef NailQueen het volgende:
Dit hebben een collega en ik een paar keer gedraaid op kantoor. Gewoon omdat we zin hadden in Gerard Joling
Het is niet eerlijk!quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Beterschap voor je ouders!
Ik vind het wel raar dat ze klagen over jouw negatieve test.
Ik verlaat bij deze officieel woedend deze SCquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:24 schreef NailQueen het volgende:
Dit hebben een collega en ik een paar keer gedraaid op kantoor. Gewoon omdat we zin hadden in Gerard Joling
Ja of Duitse muziekquote:
GONNA BUY ME TICKETS TO THE TROPICS!quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verlaat bij deze officieel woedend deze SC![]()
![]()
Beterschap voor je ouders! Vallen de klachten mee?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:23 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders hebben corona. Omdat ik zondag nog bij hun ben geweest heb ik maar even een test gedaan. Ook omdat ik last heb van mijn keel.
Vooral veel hoesten.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beterschap voor je ouders! Vallen de klachten mee?
Adios amigoquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verlaat bij deze officieel woedend deze SC![]()
![]()
@Strani je kan weer terugkomen!!quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb beetje een hekel aan Michael Jackson. Nu verslaat ik de SC
Dat is wel irritant, maar dat valt dan wel mee, toch? In ieder geval mooi dat je negatief getest bent. Houd dat zoquote:
Goede opvoedingquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:42 schreef Meridiaan het volgende:
Jon Bon Jovi is echt jeugdsentiment dat ik van mijn ouders heb meegekregen
Beterschap! Hopelijk krijg jij het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:23 schreef NailQueen het volgende:
Kan écht niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit is wel een fout liedje inderdaad.
Oei beterschap voor je ouders! Hou het nog wel een beetje in de gaten, man had bij eerste keelklachten nog een negatieve zelftest maar later werd die toch positief (ik heb het uiteindelijk niet gekregen dus het is niet zeker dat je het hebt natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:23 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Strani je kan weer terugkomen!!
Ik heb de laatste tijd ook al meer mensen gehoord die negatief testten bij een zelftest, maar dat de PCR-test toch positief was.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oei beterschap voor je ouders! Hou het nog wel een beetje in de gaten, man had bij eerste keelklachten nog een negatieve zelftest maar later werd die toch positief (ik heb het uiteindelijk niet gekregen dus het is niet zeker dat je het hebt natuurlijk)
De huidige zelftests werken niet op de huidige variant?quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:13 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd ook al meer mensen gehoord die negatief testten bij een zelftest, maar dat de PCR-test toch positief was.
Je zal maar iemand kennen die dit als ringtone heeft.quote:
Niet dat ik weet, maar ik heb het al drie keer gehoord afgelopen twee weken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De huidige zelftests werken niet op de huidige variant?
Ik wilde dat filmpje er even bij zoeken, maar ik kon alleen maar een slechte opname ervan op YT vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:27 schreef NailQueen het volgende:
Geef mij nu je angst hebben de Lama's helemaal voor mij verpest. Ik blijf Ruben van der meer zien
Dat zou ook goed kunnen inderdaad, dat men de zelftest niet zo goed doet.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik heb het al drie keer gehoord afgelopen twee weken.
Mensen kunnen ook hun zelftest niet zo goed doen denk ikdaar zit ook een mogelijke error
Op feesboek is ie nog te vindenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde dat filmpje er even bij zoeken, maar ik kon alleen maar een slechte opname ervan op YT vinden.
Ook mooi om te zien dat Guus zijn lachen ook bijna niet kan inhouden.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op feesboek is ie nog te vinden
https://www.facebook.com/watch/?v=1038404966580945
Dochter is blij dat ze met de trein is gegaan, de A1 is helemaal dichtquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:35 schreef Meridiaan het volgende:
Gezien die trekkerfiles ben ik zo blij dat ik thuis kan werken![]()
Het is ook echt rustig op straat. Zwembad was vanmiddag wel druk, diverse scholen hebben vrij omdat kinderen mee gingen protesteren en het te druk zou worden op de weg.
Hier zie je hem ook genietenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook mooi om te zien dat Guus zijn lachen ook bijna niet kan inhouden.
Die boeren maken er weer een zooitje van.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dochter is blij dat ze met de trein is gegaan, de A1 is helemaal dicht
Vanwege dat glas dat valt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:43 schreef H_T het volgende:
Lemon Tree vond ik ooit echt geweldig, en als ik het nu terug hoor vraag ik me af waarom eigenlijk
Ja, daar heb ik nooit over nagedacht.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wie mag dat weer gaan opruimen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik was vorige week aangenaam verrast door een paar Duitse zenders die ik hoorde vanuit de autoquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Domien van Q altijd veel te veel pratenNieuwslezer Anton is nog wel leuk maar er wordt weinig muziek gedraaid in de middagshow
Ik vraag me af waarom je dit als radio-dj leuk genoeg vindt om voor te lezenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was vorige week aangenaam verrast door een paar Duitse zenders die ik hoorde vanuit de autoLeuke muziek, leuke mix van soorten muziek en niet zoveel gezwam tussendoor. En al helemaal weinig voorgelezen appjes van mensen 'die in de tuin aan het genieten zijn met de radio op standje burenruzie'
Makkelijke content, en blijkbaar heerst er de opvatting dat andere mensen het wel leuk vinden. Anders zouden ze ook niet blijven appen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je dit als radio-dj leuk genoeg vindt om voor te lezenIk zou eerder gewoon met leuke feitjes komen of zo maar niet dat met die appjes.
Ik kan ook altijd heel slecht tegen voorgelezen appjes met de Top 2000
Of mensen die naar de studio bellen en een heel lang verhaal gaan ophangenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je dit als radio-dj leuk genoeg vindt om voor te lezenIk zou eerder gewoon met leuke feitjes komen of zo maar niet dat met die appjes.
Ik kan ook altijd heel slecht tegen voorgelezen appjes met de Top 2000
Ja, inderdaad. Er zijn altijd wel een paar écht goede verhalen die ertussen zitten, die kan ik wel waarderen. Maar om nou van elk nummer te horen welke Truus op roadtrip in Italië tijdens de ondergaande zon die meegeschreeuwd heeft, meh.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Makkelijke content, en blijkbaar heerst er de opvatting dat andere mensen het wel leuk vinden. Anders zouden ze ook niet blijven appen.
Rondom de Top 2000 heb je overigens wel mensen met een goed verhaal bij een bepaalde band of nummer, zoals een Nederlander die regelmatig de wereld over wordt gevlogen om te keepen voor Iron Maiden als ze op tour zijn. Dát is een goed verhaal! Dat Iron Maiden het eerste concert was waar je als 15-jarige naartoe ging 35 jaar geleden is toch minder boeiend
Puur als term vind ik het nog wel aardig bedacht, maar het is al snel te veel. Boaty McBoatface was ook best grappig, maar dat daarna alles waar een naam voor nodig was Dinges McDingesface werd genoemd werd al heel snel oud.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:17 schreef BillDauterive het volgende:
Standje burenruzie vind ik echt zo kansloos. Roosmarijn Reijmer zei dat elke keer
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie net dat dit binnen is gekomen op nummer 35
Ons Moeder Zeej Nog
JAN BIGGEL
Ik dacht dat dit alleen bekend zou zijn in dat verre boerenland waar ik woon, niet dat dit landelijk opgepikt zou zijn
Bart Arens gebruikt tegenwoordig vaak de term “standje niersteenvergruizing”.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Puur als term vind ik het nog wel aardig bedacht, maar het is al snel te veel. Boaty McBoatface was ook best grappig, maar dat daarna alles waar een naam voor nodig was Dinges McDingesface werd genoemd werd al heel snel oud.
Af en toe een standje burenruzie kan prima, maar als het voor het gevoel drie keer per uur langs komt is het te veel
Maakt dat zoveel herrie dan? Ik dacht dat dat ultrasoon gaat en dat je het dus niet kan horenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Bart Arens gebruikt tegenwoordig vaak de term “standje niersteenvergruizing”.
Niet per sé de moeite. Wellicht als je écht heel ereg van een soort boerenmuziek met een licht carnavalstintje houdt. Sterren.nl maar dan nog 3 keer erger zeg maar. Geniet.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit van gehoordIs het de moeite?
Ik heb een tijdje gehad dat ik op de wekkerradio alleen fatsoenlijk RadioNL of 100% NL kon ontvangen. Daar hoorde ik een keer een Nederlandstalige cover van een NOFX-nummer, maar dat heb ik nooit meer kunnen vinden![]()
En veel te lange reclames zoals deze
Na anderhalve minuut vond ik het wel weer even genoegquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet per sé de moeite. Wellicht als je écht heel ereg van een soort boerenmuziek met een licht carnavalstintje houdt. Sterren.nl maar dan nog 3 keer erger zeg maar. Geniet.
Ik kom van het Groningse platteland. Ben er trots op dat ik dit niet kenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet per sé de moeite. Wellicht als je écht heel ereg van een soort boerenmuziek met een licht carnavalstintje houdt. Sterren.nl maar dan nog 3 keer erger zeg maar. Geniet.
Dit lijkt mij wel een geldige reden om je geld terug te krijgen, ongeacht waardoor het precies komt dat je alleen die zenders goed ontvangt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:23 schreef H_T het volgende:
Ik heb een tijdje gehad dat ik op de wekkerradio alleen fatsoenlijk RadioNL of 100% NL kon ontvangen.
Dit is ook van november 2021 zie ik. Niet zo oud dus.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kom van het Groningse platteland. Ben er trots op dat ik dit niet ken
Andere zenders kon ik in principe wel ontvangen, maar als de radio iets verschoof had ik storing te pakken. En zo'n radio verschuift nog wel eens als je chagrijnig de snoozeknop probeert te vinden. De Nederlandstalige zender bleef ik goed ontvangen, wat er ook gebeurde. En zo leerde ik nummers als Power Party Polka kennenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel een geldige reden om je geld terug te krijgen, ongeacht waardoor het precies komt dat je alleen die zenders goed ontvangt.
Verstandige beslissing inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dochter is blij dat ze met de trein is gegaan, de A1 is helemaal dicht
Ik hoorde dit onlangs voor het eerst, en meer dan of ik het goed of slecht vind, ontgaat de charme voor een groot publiek me nogal.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
klinkt mij toch als een zeer grove constructiefout, zelfs als het niet aan de wekker ligt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Andere zenders kon ik in principe wel ontvangen, maar als de radio iets verschoof had ik storing te pakken. En zo'n radio verschuift nog wel eens als je chagrijnig de snoozeknop probeert te vinden. De Nederlandstalige zender bleef ik goed ontvangen, wat er ook gebeurde. En zo leerde ik nummers als Power Party Polka kennen
Philips, Nederlands teringproductquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
klinkt mij toch als een zeer grove constructiefout, zelfs als het niet aan de wekker ligt.
Leuk! Wat ga je daar doen? En is het een reis voor jou alleen of sluit je je aan bij een groepsreis?quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:57 schreef NailQueen het volgende:
Jaaa sinds 2018 heb ik weer een busreis geboekt. Ik ga in september voor een paar dagen naar Denemarken
Stedentripje naar o.a. Kopenhagenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Wat ga je daar doen? En is het een reis voor jou alleen of sluit je je aan bij een groepsreis?
Een Nederlands merk radio die alleen maar Nederlandse zenders goed ontvangt is wel extra dubieus natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Philips, Nederlands teringproductEn gekregen, dus geen bonnetje
NOS las blijkbaar mee en dacht "Ze heeft gelijk, moeten we weer eens iets over melden."quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Speaking of which, apenpokken hoor je niet echt meer iets van hè?
quote:In Nederland nu bij 167 mensen apenpokkenbesmetting vastgesteld
https://nos.nl/artikel/24(...)smetting-vastgesteld
Comme-ci comme-ci comme-ci comme-caquote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:26 schreef molloot200 het volgende:
Scriptiebegeleider is positief over mijn verbeteringenHoop zo dat dit goed gaat komen, en dat de tweede lezer het ook wat vindt
Als je zo ver bent gekomen, zit het wel goed hèquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:26 schreef molloot200 het volgende:
Scriptiebegeleider is positief over mijn verbeteringenHoop zo dat dit goed gaat komen, en dat de tweede lezer het ook wat vindt
Ik krijg op deze website steeds van die Circus reclames. Oftewel, dat ene merk wat in Even Tot Hier niet genoemd werd "SuMNaS", Succes Met Naamsbekendheid Sukkelsquote:
Ik werd op school gedwongen om mee te plingen op een metalofoon met All that she wants van Ace of Base. Nog steeds een hekel aan dat nummerquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat nummer moesten we vroeger een keer playbacken in de basisschool.
Hear hearquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil graag opperen dat in het volgende topic het nummer weer voor de TT komt te staan.
Ben het helemaal met je eens, 9Cyan!quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil graag opperen dat in het volgende topic het nummer weer voor de TT komt te staan.
Oh ja, die moet ik nog steeds kijken. Ga ik gelijk opzetten.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik krijg op deze website steeds van die Circus reclames. Oftewel, dat ene merk wat in Even Tot Hier niet genoemd werd "SuMNaS", Succes Met Naamsbekendheid Sukkels
Misschien moeten we dan de saxofoon iets naar voren halen in de mix.quote:
Zenk joequote:Op woensdag 22 juni 2022 18:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan de saxofoon iets naar voren halen in de mix.
Ik ben helemaal geen TT.quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, 9Cyan!
Je woont wel dichtbij een TTquote:
Ik zit er midden in, aankomend weekend is het weer zo ver.quote:
Oh leuk! Ga je dan ook naar de feesten en alles?quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit er midden in, aankomend weekend is het weer zo ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |