En vrouwen met goeie tetten.quote:
Ik zal onze gemeenschappelijke kennis ff appen of je tetten echt zo dramatisch zijn of dat je gewoon op zoek bent naar bevestiging nu.quote:
Beetje omslachtigquote:Op maandag 20 juni 2022 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal onze gemeenschappelijke kennis ff appen of je tetten echt zo dramatisch zijn of dat je gewoon op zoek bent naar bevestiging nu.
Ze zijn niet dramatisch, maar het is maar goed dat vriend meer van de billen is, zeg maar.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal onze gemeenschappelijke kennis ff appen of je tetten echt zo dramatisch zijn of dat je gewoon op zoek bent naar bevestiging nu.
Uiteraard heb ik de 'pics van je tetten!' DM ook gestuurd.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn niet dramatisch, maar het is maar goed dat vriend meer van de billen is, zeg maar.
Goed punt, goed punt.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:23 schreef scrupuleus het volgende:
Airwin heeft nog niet gezegd wat hij goede tetten vindt toch
Neequote:Op maandag 20 juni 2022 10:25 schreef Tegan het volgende:
Als ik vaak genoeg F1 kijk word ik vanzelf een rijke witte man toch?
Tekenend die reacties van vrouwen die denken te weten hoe het zit en hun eigen oordeel daar meteen op projecteren.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:23 schreef scrupuleus het volgende:
Airwin heeft nog niet gezegd wat hij goede tetten vindt toch
Neen, dan was ik er inmiddels wel één geweest.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:25 schreef Tegan het volgende:
Als ik vaak genoeg F1 kijk word ik vanzelf een rijke witte man toch?
quote:Op maandag 20 juni 2022 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tekenend die reacties van vrouwen die denken te weten hoe het zit en hun eigen oordeel daar meteen op projecteren.
waar ligt de grens?quote:
Als je dit moet vragen ben je geen rijke man.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen ben je geen rijke man.
klopt, ik wil alleen weten hoe ver ik er van af zitquote:Op maandag 20 juni 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen zit je er heel ver vanaf. Misschien in een volgend leven.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:03 schreef gianni61 het volgende:
klopt, ik wil alleen weten hoe ver ik er van af zit
jezus, komt er hier na nog een leven? Daar heb ik echt geen zin in.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen zit je er heel ver vanaf. Misschien in een volgend leven.
Het klinkt alsof je gaat reīncarneren als Q.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, komt er hier na nog een leven? Daar heb ik echt geen zin in.
Van rijk of van man?quote:Op maandag 20 juni 2022 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, ik wil alleen weten hoe ver ik er van af zit
Huehuehuequote:Op maandag 20 juni 2022 11:42 schreef Senn88 het volgende:
dat ding tegen blijk dat je halverwege de stang een klepje hebt dat je moet opendoen en dan kan je de stang van boven naar beneden drukken en gaat hij keihard rondzwabberen
Heb je HBO huishoudschool gedaan dan?quote:Op maandag 20 juni 2022 11:42 schreef Senn88 het volgende:
ik begreep niet waarom mijn nieuwe dweil zo vreselijk nat dweilde. Duurt keilang voor de vloer droog is. Kwam ik net een youtube reclame van dat ding tegen blijk dat je halverwege de stang een klepje hebt dat je moet opendoen en dan kan je de stang van boven naar beneden drukken en gaat hij keihard rondzwabberen om het overtollige water dr uit te gooien. Onvoorstelbaar dat ik een hbo diploma heb gehaald.
Nouja met de honden wil ik wel regelmatig dweilen vind ik wel zo fris. Maar had deze gewonnen niet gekocht. Wel fijn ding!quote:Op maandag 20 juni 2022 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Wat high tech allemaal, ik heb gewoon zo'n stok met een lapje eraan. En eigenlijk gebruik ik hem nooit
Waar win je zoiets?quote:Op maandag 20 juni 2022 14:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja met de honden wil ik wel regelmatig dweilen vind ik wel zo fris. Maar had deze gewonnen niet gekocht. Wel fijn ding!
Soppen daarentegenquote:
Ow was een soort prijsvraag via fb. Was alweer vergeten dat ik gereageerd had. Heb zo ook kaartjes gewonnen voo de zwarte cross, openlucht theater de dierentuin en andere dingenquote:
Ik kan nog wel 1 of 7 triljard dingen verzinnen andersquote:Op maandag 20 juni 2022 19:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een gedweilde schone vloer onder je blote voeten!
Ik bedoelde eik 'stelletje dweilen!'quote:Op maandag 20 juni 2022 19:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een gedweilde schone vloer onder je blote voeten!
Wow!quote:Op maandag 20 juni 2022 19:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow was een soort prijsvraag via fb. Was alweer vergeten dat ik gereageerd had. Heb zo ook kaartjes gewonnen voo de zwarte cross, openlucht theater de dierentuin en andere dingen
Fijn voor jou! Mijn leven is niet zo bruisend.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 1 of 7 triljard dingen verzinnen anders.
Oh hoiquote:Op maandag 20 juni 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah gelukkig, anders zou ik heel erg balen dat ik zondag de tijd was vergetenquote:Op maandag 20 juni 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, dan was ik er inmiddels wel één geweest.
Haiquote:
Het is niet erg dat ik alleen geinteresseerd ben door je rijkdom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2022 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet erg dat ik alleen geinteresseerd ben door je rijkdom?Nee hoor. Omgekeerd ben ik alleen geīnteresseerd door je tieten en de wetenschap dat je gewillig bent. Dus geen valse pretenties aan beide kanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat waardeer ikquote:Op maandag 20 juni 2022 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Omgekeerd ben ik alleen geīnteresseerd door je tieten en de wetenschap dat je gewillig bent. Dus geen valse pretenties aan beide kanten.
Ff een dick- en tettenpic uitwisselen om deze solide basis voor onze verstandhouding te bekrachtigen?quote:
Waarom nietquote:Op maandag 20 juni 2022 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een dick- en tettenpic uitwisselen om deze solide basis voor onze verstandhouding te bekrachtigen?
Oh youquote:
Dat heb ik ook wel te bieden, maar dat komt in jouw aanwezigheid niet tot zijn recht. Andere prioriteiten ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Nu nog iemand vinden voor het intellectuele, voor erbij.
Ja je moet niet in de knoop rakenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel te bieden, maar dat komt in jouw aanwezigheid niet tot zijn recht. Andere prioriteiten ofzo.
Intellectuele seks?quote:Op maandag 20 juni 2022 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Nu nog iemand vinden voor het intellectuele, voor erbij.
Ik begreep jequote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel te bieden, maar dat komt in jouw aanwezigheid niet tot zijn recht. Andere prioriteiten ofzo.
@TS kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:38 schreef AirwiN het volgende:
Hier komen ze volgende weekquote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
Zijn nu hier de zonnepanelen aan het leggen, gaat ook echt vlot
Hier komen ze donderdag.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
Zijn nu hier de zonnepanelen aan het leggen, gaat ook echt vlot
Bevalt goed?quote:
Das wel een handige volgorde danquote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier komen ze volgende week![]()
Er worden nu nog dakpannen gelegd
quote:
Wel de betere volgorde ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier komen ze volgende week![]()
Er worden nu nog dakpannen gelegd
Ging hier ook vlot ja, ochtendje werk voor ze.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das wel een handige volgorde dan
Maar is echt een standaard klusje voor die mannen, ben wel blij als ze erop liggen
Zou hier iets langer duren omdat het op 2 daken is maar zelfs dan is het echt mega vlot. Alleen de elektricien is iets verlaat dus die komt hopelijk zoquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ging hier ook vlot ja, ochtendje werk voor ze.
Die volgorde lukt hier nog niet zo goedquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das wel een handige volgorde dan
Maar is echt een standaard klusje voor die mannen, ben wel blij als ze erop liggen
Al geprobeerd hielp nietquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even met je benen omhoog gaan liggen?
Is jouw dak nog steeds niet vervangen joh?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die volgorde lukt hier nog niet zo goed
Wij 16quote:
Nu zijn de dakpannen niet leverbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is jouw dak nog steeds niet vervangen joh?
Wat een gezeik zeg!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu zijn de dakpannen niet leverbaar
Gewoon stuk plastic er op.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het voor het eind van het jaar erop ligt dan ben ik blij. De zonnepanelen zal het probleem niet zijn vermoed ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg!
Ben blij dat ze hier eindelijk bijna klaar zijn!
Plastic. Slecht voor het milieuquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon stuk plastic er op.Ouderwets gedoe, dakpannen.
Van boven of van onder?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
CL!!
Je mag mijn panelen wel een keer komen bewonderen hoor.
Maandje of 6 toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stiekem aftappen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
CL!!
Je mag mijn panelen wel een keer komen bewonderen hoor.
Ik ben er bang voor inderdaad. Zul je dan zien dat de dakkapel of kozijnen niet geleverd kunnen wordenquote:
Zonnepanelen zouden 12 weken duren maar was ineens al binnen 4 weken.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het voor het eind van het jaar erop ligt dan ben ik blij. De zonnepanelen zal het probleem niet zijn vermoed ik.
Misschien kan CE jou inhuren? Jij regelt het wel als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:00 schreef gcjoel het volgende:
Zonnepanelen zouden 12 weken duren maar was ineens al binnen 4 weken.
Dus dat zal wel meevallen ja.
Zou toch eens kijken voor tweedehands pannen als ik jou was, 6 maanden wachten is wel echt lang.
CE moet gewoon knopen doorhakken.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kan CE jou inhuren? Jij regelt het wel als ik het zo lees.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:14 schreef gcjoel het volgende:
CE moet gewoon knopen doorhakken.
Maar misschien heeft hij net als in de liefde een beetje hulp nodig
Gaat dit nog steeds over CE?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:43 schreef TaMieke het volgende:
Sommige mannen hebben gewoon langer de tijd nodig....
zijn wat traag van begrip
Nee, ik mis de vaardigheid om dat soort subtiele hints op te vangen.quote:
Zelfkennisquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik mis de vaardigheid om dat soort subtiele hints op te vangen.
Jij bent altijd vlug klaar?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:43 schreef TaMieke het volgende:
Sommige mannen hebben gewoon langer de tijd nodig....
zijn wat traag van begrip
6 voor en 6 achterquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij 16
dan is het dak vol, eventueel nog optie om later op een bijgebouw nog wat te leggen.
En jij dan met 2 daken?
Ja wij willen ook warmtepomp dus dan is het wel handig. Voor nu is het nog veel te veel jaquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
6 voor en 6 achter
Hadden er wel meer op gekund maar is beetje overkill voor ons gebruik en vind t nu al wel prijzig genoegScheelt wel dat wij nog steeds het idee hebben dat we hier niet nog 10/20 jaar blijven wonen.
Ik heb ze even opgebeld dat als ze het niet snel regelen dat ik gcjoel op ze af gaan sturenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
CE moet gewoon knopen doorhakken.
Maar misschien heeft hij net als in de liefde een beetje hulp nodig
Mijn naam doet ze bibberen!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ze even opgebeld dat als ze het niet snel regelen dat ik gcjoel op ze af gaan sturen
ineens denken ze al in juli de dakpannen te krijgen, in plaats van alles tussen nu en 4 maanden
Ze halen haar dakpannen weg en leggen ze er bij jou op?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ze even opgebeld dat als ze het niet snel regelen dat ik gcjoel op ze af gaan sturen
ineens denken ze al in juli de dakpannen te krijgen, in plaats van alles tussen nu en 4 maanden
Ik heb er nog ruim 100 in de tuin liggen ookquote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze halen haar dakpannen weg en leggen ze er bij jou op?
Laat mij eerst even feestje vieren jaquote:
Het einde van deze verrotte wereld is toch reden tot feesten genoeg?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat mij eerst even feestje vieren ja
Bubbeltjequote:
Optimist tot in de kist jijquote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het einde van deze verrotte wereld is toch reden tot feesten genoeg?.
Had Senn een Netflix and chill avond?quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:03 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
@:Senn88, fijn. Mag ook wel. Gezondheid is het belangrijkste
Hoe was de film btw
Blijkbaarquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had Senn een Netflix and chill avond?
Waarom moet ik nu aan pijpmatjes denken?quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee ik netflix all by myselfquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan pijpmatjes denken?
Befkleedjes klinkt weer zo banaal.quote:
Yogamat. Kort, krachtig en doelomschrijvend.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
waarom niet gewoon schuimmatjes? of schuimrubbermatjes.
weet ik veel wat het zijn.
Toch veel te klein voor yoga?quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yogamat. Kort, krachtig en doelomschrijvend.
En jij bent al veel 'kleiner' gewordenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch veel te klein voor yoga?
Zelfs voor mij
mijn lengte krimpt niet. gelukkigquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij bent al veel 'kleiner' geworden
Daarom zette ik het ook tussen ' en 'quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
mijn lengte krimpt niet. gelukkig
Zo oud ben ik nu ook weer niet
Lang geleden welquote:
Hoe gaat het met je?quote:
Bubquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje he
Inmiddels Mrs Bubbles!
En met jou?
Friday, Friday, Gotta get down on fridayquote:
Ja eerst nog deze lange dan overleven.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Friday, Friday, Gotta get down on friday
Ja, hier ook. Ik heb maar een ventilator op me gericht, stijve nek incoming.quote:
gisteren reed ik ook met open dak en ramen in auto, ook altijd succes verzekerd qua nekpijn etcquote:Op donderdag 23 juni 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ik heb maar een ventilator op me gericht, stijve nek incoming.
Lekker thuiswerken in korte broek in de ochtend. En vanmiddag naar een koel kantoor. Best of both worlds.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje he
Inmiddels Mrs Bubbles!
En met jou?
om een of andere vage reden kunnen ze het klimaat hier nooit in het hele gebouw lekker krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker thuiswerken in korte broek in de ochtend. En vanmiddag naar een koel kantoor. Best of both worlds.
Nah, dan blijft het me achtervolgen. Liever deur dicht en doeiiiiiii.quote:
Stuk van het pand waar ik normaal zit was storing in de klimaatbeheersing. Nu zeggen ze dat die storing opgelost is. Ik gleoof er niets van, nog steeds warm daar.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere vage reden kunnen ze het klimaat hier nooit in het hele gebouw lekker krijgen.
Sommige ruimtes zijn ijskelders
Laptop dicht is toch een mooi afsluit momentje.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan blijft het me achtervolgen. Liever deur dicht en doeiiiiiii.
Hoe was het?quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:22 schreef gcjoel het volgende:
Ik ging gisteren naar Greenday in Groningen dus vandaag halve dag vrij om te kunnen slapen. Nu wel spijt dat ik zo moet werken in deze hitte. Zet de airco wel aan.
Haha Truequote:Op donderdag 23 juni 2022 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe was het?![]()
Mijn ervaring met Greenday is vooral veel 'HEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOO'
Hue huequote:Op donderdag 23 juni 2022 11:21 schreef rival het volgende:
Heb gister aan een karttoernooi meegedaan. Tot de finale gekomen, helaas geen beker mee naar huis!
Maar nu ben ik bont en blauw. Alles is stijf.![]()
[ afbeelding ]
Zo jammer eigenlijk. Zoveel afbreuk van je goede show. Vind ik danquote:Op donderdag 23 juni 2022 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha Truewas ook weer zo.
Was gewoon ouderwets goede setlist wel. En er werd weer een gitaar weggeven uiteraard
Ik kan geen gitaar spelen!quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo jammer eigenlijk. Zoveel afbreuk van je goede show. Vind ik dan![]()
Maar chill van de ouderwets goede setlistHeb jij de gitaar deze keer gekregen?
Ik heb een gitaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker op je gitaar rammen en "ALSOF ALSOF ALSOF!!!" roepenquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon heel hard doen alsof
Nou, eh.. bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker op je gitaar rammen en "ALSOF ALSOF ALSOF!!!" roepen
quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan iemand die kriebel in mijn keel even weghalen alsjeblieft dankjewel
Geen goed geīsoleerd huis, begrijp ik?quote:
Het is nooit te warm voor hue hue.quote:
Maar jij bent altijd heet.quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nooit te warm voor hue hue.
Iemand moet het doen he? De anderen hebben zonnepanelen.quote:
Nou, ik koel dan wel af zonder jasquote:
Eens. Volgens mijn vriendin ben ik een kacheltje dus niet groenquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he? De anderen hebben zonnepanelen.
Een kerel die zweet als een waterval meer.quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen goed geīsoleerd huis, begrijp ik?
quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een kerel die zweet als een waterval meer.
Oh bahquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een kerel die zweet als een waterval meer.
Ik heb geen bad.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Dan maar doucheseksOf badseks.
Ik ook niet. Maar ook geen fan van badseksquote:
#me2!quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Geil. Slaap maar rustig door, ik doe mijn ding wel.
Goede manier om wakker te worden wel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat geil vindentis toch bijna verkrachting
Modus en jij zijn dan een match made in heavenquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goede manier om wakker te worden wel.
Modus die wil wel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Modus en jij zijn dan een match made in heaven
Die wil altijdquote:
Is dat iets positiefs?quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Modus en jij zijn dan een match made in heaven
Oh, neuh, hoogstens een beetje aan elkaar zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ook geen fan van badseks
CNC is een ding, en dan bedoel ik niet computer numerical control.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat geil vindentis toch bijna verkrachting
Ik heb de offerte binnen. Morgen nog ff achteraan bellen want 1 dingetje staat er nog niet op en dan maar bestellen.quote:
Geen woord aan gelogen.quote:
Als ik goede ochtend had gezegd, dan was dat wel discutabel geweest.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik goede ochtend had gezegd, dan was dat wel discutabel geweest.
We halen het gemis van afgelopen week vanavond wel in, zeg maar.quote:
Dat wordt een gezellige avondquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We halen het gemis van afgelopen week vanavond wel in, zeg maar.
Mooie hond! Is dat een Alaska Malamute? Fijne honden, de sledehonden. Had ooit een Samojeed ..... Helemaal wit! Zie google!quote:Op maandag 20 juni 2022 10:10 schreef AirwiN het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
[ afbeelding ]
Hallo Mrs Bubbelquote:
Sinds wanneer heb je je lot bezegeld?quote:
September 2021quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je je lot bezegeld?
Hallooooquote:
Oh is al even dusquote:
Met deze temperaturen is dat niet gek.quote:
Wel veel geluk gewenst en zoquote:
Dank u!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met deze temperaturen is dat niet gek.
[..]
Wel veel geluk gewenst en zo
Wait a minutequote:
Barbusse: A Meditteranean Snack.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 16:07 schreef Faxie het volgende:
Leidinggevenden die het beter weten dan het personeel dat al 7 jaar elke dag het werk doet en vervolgens alles verprutsen
Hem veel plezier gewenst en naar de kantine vertrokken. Flikker eens lekker op zeg
Zeker. Maar ik grijp nooit in op de werkvloer. Anders kan ik ze niet uitschelden als er iets fout gaat want dan is het mijn eigen schuld.quote:
Hier zijn ze dus niet zo verstandigquote:Op zondag 26 juni 2022 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik grijp nooit in op de werkvloer. Anders kan ik ze niet uitschelden als er iets fout gaat want dan is het mijn eigen schuld.
Onder druk zettenquote:
Ach arme Moos!quote:Op maandag 27 juni 2022 08:06 schreef Senn88 het volgende:
Gisteren in het bos is Moos aangevallen door een herder teef van 1,5. Moos deed helemaal niets hij zette het op een lopen en dat vuile gedrocht ging er achteraan en greep hem tot 2x toe. Rest van de wandeling was hij helemaal bang bij alle honden die we tegenkwamenhij heeft wel uiteindelijk nog gespeeld met een leuke labrador en later met een rotweilerpup maar hij was duidelijk wel van slag. hoop dat hij hier geen last van blijft houden.
Nou deze baas greep wel in toen ik schreeuwde dat ik de nek van zijn hond ging omdraaienquote:Op maandag 27 juni 2022 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach arme Moos!
Dat is altijd zo kut, en die baasjes die dan een beetje zo staan te kijken van: ??
Doe dat kutbeest van je aan de lijn kut!
Meestal is dat het geval, vaak durven ze nog boos te worden ook als je die hond dan wil schoppen ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou deze baas greep wel in toen ik schreeuwde dat ik de nek van zijn hond ging omdraaiener waren op dat moment ook echt veel mensen die alles zagen gebeuren dus hij heeft zijn excuses daarna wel aangeboden. Vervolgens aan de andere kant van de beek vertelde een jongen dat die kut hond al eerder een hond gegrepen had..
Nee maar hij is nu wel doodsbang bij elke hondquote:Op maandag 27 juni 2022 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Awww arme MoosNiks aan overgehouden verder?
Onze hond was ook een paar keer gegrepen door een herder en twee verschillende bouviers en ze ging die rassen daarna altijd uit de wegHoe weet zo'n hond dat nou, denk je dan.
M'n zwager heeft het eens aan de stok gehad met een hondeneigenaar op een kerstmarktquote:Op maandag 27 juni 2022 08:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal is dat het geval, vaak durven ze nog boos te worden ook als je die hond dan wil schoppen ofzo.
Ik weet ook wel dat honden elkaar soms gewoon niet liggen maar Moos deed niets wilde alleen het water in. En toen dat kut beest hem besprong wilde hij alleen maar weg vluchten. Het is niet normaal dat een hond dan de achtervolging inzet en gewoon doorgaat. Dus zijn hond spoort gewoon echt niet. Het is jammer maar ik vertrouw er wel op dat ik Moos weer ok krijgquote:Op maandag 27 juni 2022 08:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal is dat het geval, vaak durven ze nog boos te worden ook als je die hond dan wil schoppen ofzo.
Aangifte doen.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou deze baas greep wel in toen ik schreeuwde dat ik de nek van zijn hond ging omdraaiener waren op dat moment ook echt veel mensen die alles zagen gebeuren dus hij heeft zijn excuses daarna wel aangeboden. Vervolgens aan de andere kant van de beek vertelde een jongen dat die kut hond al eerder een hond gegrepen had..
Dat lijkt me mooi kut. Maar aan de andere kant, nu doet hij waar hij jou voor betaaldquote:Op zondag 26 juni 2022 16:07 schreef Faxie het volgende:
Leidinggevenden die het beter weten dan het personeel dat al 7 jaar elke dag het werk doet en vervolgens alles verprutsen
Hem veel plezier gewenst en naar de kantine vertrokken. Flikker eens lekker op zeg
Het verbaast me soms hoe weinig kennis managers hebben van wat er op de werkvloer gebeurt, wat er gebruikt wordt, etc. Eigenlijk zou ik niet meer verbaasd moeten zijnquote:Op maandag 27 juni 2022 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me mooi kut. Maar aan de andere kant, nu doet hij waar hij jou voor betaald
Mijn leidinggevende heeft niet veel kaas gegeten van wat ik doe dus dat zie ik hem niet snel doen
Nog niet waarschijnlijk. Maar dan is er alvast 1 melding.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan maar verwacht niet dat daar veel mee gedaan word
Ze willen hier nog wel eens eigenwijs zijnquote:Op maandag 27 juni 2022 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me mooi kut. Maar aan de andere kant, nu doet hij waar hij jou voor betaald
Mijn leidinggevende heeft niet veel kaas gegeten van wat ik doe dus dat zie ik hem niet snel doen
Niet zingen vandaagquote:
Da's ook een "dingetje" de laatste tijd merk ik.quote:
Managers moeten de processen managen, niet persee de inhoud.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het verbaast me soms hoe weinig kennis managers hebben van wat er op de werkvloer gebeurt, wat er gebruikt wordt, etc. Eigenlijk zou ik niet meer verbaasd moeten zijn
Ja collega’s van mij hadden het ook maar die heb ik al kei lang niet meer in t echt gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's ook een "dingetje" de laatste tijd merk ik.
Heel veel om me heen (en toch negatief testen).
De mijne heeft mensen van verschillende vakgebieden onder zich, kan me niet voorstellen dat hij (of wie dan ook) van dat alles inhoudelijk afweet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Managers moeten de processen managen, niet persee de inhoud.
Ja t is handig als je wat van de inhoud afweet, het kan zelfs handig zijn als ie bij zou kunnen springen.
Maar dat is niet zijn taak
Precies. En dat is ook niet nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
De mijne heeft mensen van verschillende vakgebieden onder zich, kan me niet voorstellen dat hij (of wie dan ook) van dat alles inhoudelijk afweet.
Femquote:
Klopt, de expert dat ben ikquote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. En dat is ook niet nodig.
Grote lijnen ja, details nee.
Daar zijn de experts voor. Een manager is geen expert.
Buurmeisjequote:
Hoezo heb jij vrij?! HOEZO.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje
Z'n gangetje, de zon schijnt en vrije dagEn met u?
Omdat ik zo met een boekje en een wijntje in het park moet gaan zitten.quote:
Lekker joh! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje
Z'n gangetje, de zon schijnt en vrije dagEn met u?
Maar ga je dat ook echt doen of kijk je straks op de klok en denk je, Daar is het nu ook wel een beetje laat voor.....quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik zo met een boekje en een wijntje in het park moet gaan zitten.
Wat moet dat moet he?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ga je dat ook echt doen of kijk je straks op de klok en denk je, Daar is het nu ook wel een beetje laat voor.....
Gewoon.quote:
Zal aan je denken als ik straks 3weken met boekjes en wijntjes kan gaan zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik zo met een boekje en een wijntje in het park moet gaan zitten.
Das lief van jequote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik straks 3weken met boekjes en wijntjes kan gaan zitten
Goede besteding van je vakantiequote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik straks 3weken met boekjes en wijntjes kan gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |