Hoe gaat het met je?quote:

Bubquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje he
Inmiddels Mrs Bubbles!
En met jou?

Friday, Friday, Gotta get down on fridayquote:

Ja eerst nog deze lange dan overleven.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Friday, Friday, Gotta get down on friday

Ja, hier ook. Ik heb maar een ventilator op me gericht, stijve nek incoming.quote:

gisteren reed ik ook met open dak en ramen in auto, ook altijd succes verzekerd qua nekpijn etcquote:Op donderdag 23 juni 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ik heb maar een ventilator op me gericht, stijve nek incoming.

Lekker thuiswerken in korte broek in de ochtend. En vanmiddag naar een koel kantoor. Best of both worlds.quote:

Gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje he
Inmiddels Mrs Bubbles!
En met jou?

om een of andere vage reden kunnen ze het klimaat hier nooit in het hele gebouw lekker krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker thuiswerken in korte broek in de ochtend. En vanmiddag naar een koel kantoor. Best of both worlds.

Nah, dan blijft het me achtervolgen. Liever deur dicht en doeiiiiiii.quote:

Stuk van het pand waar ik normaal zit was storing in de klimaatbeheersing. Nu zeggen ze dat die storing opgelost is. Ik gleoof er niets van, nog steeds warm daar.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere vage reden kunnen ze het klimaat hier nooit in het hele gebouw lekker krijgen.
Sommige ruimtes zijn ijskelders

Laptop dicht is toch een mooi afsluit momentje.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan blijft het me achtervolgen. Liever deur dicht en doeiiiiiii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |