Het einde van deze verrotte wereld is toch reden tot feesten genoeg?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat mij eerst even feestje vieren ja

Bubbeltjequote:

Optimist tot in de kist jijquote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het einde van deze verrotte wereld is toch reden tot feesten genoeg?.

Had Senn een Netflix and chill avond?quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:03 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
@:Senn88, fijn. Mag ook wel. Gezondheid is het belangrijkste
Hoe was de film btw

Blijkbaarquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had Senn een Netflix and chill avond?

Waarom moet ik nu aan pijpmatjes denken?quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

Nee ik netflix all by myselfquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 22 juni 2022 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan pijpmatjes denken?

Befkleedjes klinkt weer zo banaal.quote:

Yogamat. Kort, krachtig en doelomschrijvend.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
waarom niet gewoon schuimmatjes? of schuimrubbermatjes.
weet ik veel wat het zijn.

Toch veel te klein voor yoga?quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yogamat. Kort, krachtig en doelomschrijvend.

En jij bent al veel 'kleiner' gewordenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toch veel te klein voor yoga?
Zelfs voor mij

mijn lengte krimpt niet. gelukkigquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En jij bent al veel 'kleiner' geworden

Daarom zette ik het ook tussen ' en 'quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
mijn lengte krimpt niet. gelukkig
Zo oud ben ik nu ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |