quote:Op maandag 20 juni 2022 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet erg dat ik alleen geinteresseerd ben door je rijkdom?Nee hoor. Omgekeerd ben ik alleen geïnteresseerd door je tieten en de wetenschap dat je gewillig bent. Dus geen valse pretenties aan beide kanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat waardeer ikquote:Op maandag 20 juni 2022 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Omgekeerd ben ik alleen geïnteresseerd door je tieten en de wetenschap dat je gewillig bent. Dus geen valse pretenties aan beide kanten.
Ff een dick- en tettenpic uitwisselen om deze solide basis voor onze verstandhouding te bekrachtigen?quote:
Waarom nietquote:Op maandag 20 juni 2022 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff een dick- en tettenpic uitwisselen om deze solide basis voor onze verstandhouding te bekrachtigen?
Oh youquote:
Dat heb ik ook wel te bieden, maar dat komt in jouw aanwezigheid niet tot zijn recht. Andere prioriteiten ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Nu nog iemand vinden voor het intellectuele, voor erbij.
Ja je moet niet in de knoop rakenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel te bieden, maar dat komt in jouw aanwezigheid niet tot zijn recht. Andere prioriteiten ofzo.
Intellectuele seks?quote:Op maandag 20 juni 2022 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Nu nog iemand vinden voor het intellectuele, voor erbij.
Ik begreep jequote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel te bieden, maar dat komt in jouw aanwezigheid niet tot zijn recht. Andere prioriteiten ofzo.
@TS kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:38 schreef AirwiN het volgende:
Hier komen ze volgende weekquote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
Zijn nu hier de zonnepanelen aan het leggen, gaat ook echt vlot
Hier komen ze donderdag.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
Zijn nu hier de zonnepanelen aan het leggen, gaat ook echt vlot
Bevalt goed?quote:
Das wel een handige volgorde danquote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier komen ze volgende week![]()
Er worden nu nog dakpannen gelegd
quote:
Wel de betere volgorde ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier komen ze volgende week![]()
Er worden nu nog dakpannen gelegd
Ging hier ook vlot ja, ochtendje werk voor ze.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das wel een handige volgorde dan
Maar is echt een standaard klusje voor die mannen, ben wel blij als ze erop liggen
Zou hier iets langer duren omdat het op 2 daken is maar zelfs dan is het echt mega vlot. Alleen de elektricien is iets verlaat dus die komt hopelijk zoquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ging hier ook vlot ja, ochtendje werk voor ze.
Die volgorde lukt hier nog niet zo goedquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das wel een handige volgorde dan
Maar is echt een standaard klusje voor die mannen, ben wel blij als ze erop liggen
Al geprobeerd hielp nietquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even met je benen omhoog gaan liggen?
Is jouw dak nog steeds niet vervangen joh?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die volgorde lukt hier nog niet zo goed
Wij 16quote:
Nu zijn de dakpannen niet leverbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is jouw dak nog steeds niet vervangen joh?
Wat een gezeik zeg!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu zijn de dakpannen niet leverbaar
Gewoon stuk plastic er op.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het voor het eind van het jaar erop ligt dan ben ik blij. De zonnepanelen zal het probleem niet zijn vermoed ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg!
Ben blij dat ze hier eindelijk bijna klaar zijn!
Plastic. Slecht voor het milieuquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon stuk plastic er op.Ouderwets gedoe, dakpannen.
Van boven of van onder?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
CL!!
Je mag mijn panelen wel een keer komen bewonderen hoor.
Maandje of 6 toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stiekem aftappen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:33 schreef Q. het volgende:
[..]
CL!!
Je mag mijn panelen wel een keer komen bewonderen hoor.
Ik ben er bang voor inderdaad. Zul je dan zien dat de dakkapel of kozijnen niet geleverd kunnen wordenquote:
Zonnepanelen zouden 12 weken duren maar was ineens al binnen 4 weken.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het voor het eind van het jaar erop ligt dan ben ik blij. De zonnepanelen zal het probleem niet zijn vermoed ik.
Misschien kan CE jou inhuren? Jij regelt het wel als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:00 schreef gcjoel het volgende:
Zonnepanelen zouden 12 weken duren maar was ineens al binnen 4 weken.
Dus dat zal wel meevallen ja.
Zou toch eens kijken voor tweedehands pannen als ik jou was, 6 maanden wachten is wel echt lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |