En vrouwen met goeie tetten.quote:
Ik zal onze gemeenschappelijke kennis ff appen of je tetten echt zo dramatisch zijn of dat je gewoon op zoek bent naar bevestiging nu.quote:
Beetje omslachtigquote:Op maandag 20 juni 2022 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal onze gemeenschappelijke kennis ff appen of je tetten echt zo dramatisch zijn of dat je gewoon op zoek bent naar bevestiging nu.
Ze zijn niet dramatisch, maar het is maar goed dat vriend meer van de billen is, zeg maar.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal onze gemeenschappelijke kennis ff appen of je tetten echt zo dramatisch zijn of dat je gewoon op zoek bent naar bevestiging nu.
Uiteraard heb ik de 'pics van je tetten!' DM ook gestuurd.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn niet dramatisch, maar het is maar goed dat vriend meer van de billen is, zeg maar.
Goed punt, goed punt.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:23 schreef scrupuleus het volgende:
Airwin heeft nog niet gezegd wat hij goede tetten vindt toch
Neequote:Op maandag 20 juni 2022 10:25 schreef Tegan het volgende:
Als ik vaak genoeg F1 kijk word ik vanzelf een rijke witte man toch?
Tekenend die reacties van vrouwen die denken te weten hoe het zit en hun eigen oordeel daar meteen op projecteren.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:23 schreef scrupuleus het volgende:
Airwin heeft nog niet gezegd wat hij goede tetten vindt toch
Neen, dan was ik er inmiddels wel één geweest.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:25 schreef Tegan het volgende:
Als ik vaak genoeg F1 kijk word ik vanzelf een rijke witte man toch?
quote:Op maandag 20 juni 2022 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tekenend die reacties van vrouwen die denken te weten hoe het zit en hun eigen oordeel daar meteen op projecteren.
waar ligt de grens?quote:
Als je dit moet vragen ben je geen rijke man.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen ben je geen rijke man.
klopt, ik wil alleen weten hoe ver ik er van af zitquote:Op maandag 20 juni 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen zit je er heel ver vanaf. Misschien in een volgend leven.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:03 schreef gianni61 het volgende:
klopt, ik wil alleen weten hoe ver ik er van af zit
jezus, komt er hier na nog een leven? Daar heb ik echt geen zin in.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen zit je er heel ver vanaf. Misschien in een volgend leven.
Het klinkt alsof je gaat reīncarneren als Q.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, komt er hier na nog een leven? Daar heb ik echt geen zin in.
Van rijk of van man?quote:Op maandag 20 juni 2022 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, ik wil alleen weten hoe ver ik er van af zit
Huehuehuequote:Op maandag 20 juni 2022 11:42 schreef Senn88 het volgende:
dat ding tegen blijk dat je halverwege de stang een klepje hebt dat je moet opendoen en dan kan je de stang van boven naar beneden drukken en gaat hij keihard rondzwabberen
Heb je HBO huishoudschool gedaan dan?quote:Op maandag 20 juni 2022 11:42 schreef Senn88 het volgende:
ik begreep niet waarom mijn nieuwe dweil zo vreselijk nat dweilde. Duurt keilang voor de vloer droog is. Kwam ik net een youtube reclame van dat ding tegen blijk dat je halverwege de stang een klepje hebt dat je moet opendoen en dan kan je de stang van boven naar beneden drukken en gaat hij keihard rondzwabberen om het overtollige water dr uit te gooien. Onvoorstelbaar dat ik een hbo diploma heb gehaald.
Nouja met de honden wil ik wel regelmatig dweilen vind ik wel zo fris. Maar had deze gewonnen niet gekocht. Wel fijn ding!quote:Op maandag 20 juni 2022 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Wat high tech allemaal, ik heb gewoon zo'n stok met een lapje eraan. En eigenlijk gebruik ik hem nooit
Waar win je zoiets?quote:Op maandag 20 juni 2022 14:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja met de honden wil ik wel regelmatig dweilen vind ik wel zo fris. Maar had deze gewonnen niet gekocht. Wel fijn ding!
Soppen daarentegenquote:
Ow was een soort prijsvraag via fb. Was alweer vergeten dat ik gereageerd had. Heb zo ook kaartjes gewonnen voo de zwarte cross, openlucht theater de dierentuin en andere dingenquote:
Ik kan nog wel 1 of 7 triljard dingen verzinnen andersquote:Op maandag 20 juni 2022 19:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een gedweilde schone vloer onder je blote voeten!
Ik bedoelde eik 'stelletje dweilen!'quote:Op maandag 20 juni 2022 19:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een gedweilde schone vloer onder je blote voeten!
Wow!quote:Op maandag 20 juni 2022 19:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow was een soort prijsvraag via fb. Was alweer vergeten dat ik gereageerd had. Heb zo ook kaartjes gewonnen voo de zwarte cross, openlucht theater de dierentuin en andere dingen
Fijn voor jou! Mijn leven is niet zo bruisend.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan nog wel 1 of 7 triljard dingen verzinnen anders.
Oh hoiquote:Op maandag 20 juni 2022 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah gelukkig, anders zou ik heel erg balen dat ik zondag de tijd was vergetenquote:Op maandag 20 juni 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, dan was ik er inmiddels wel één geweest.
Haiquote:
Het is niet erg dat ik alleen geinteresseerd ben door je rijkdom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |