quote:Op zondag 26 juni 2022 16:07 schreef Faxie het volgende:
Leidinggevenden die het beter weten dan het personeel dat al 7 jaar elke dag het werk doet en vervolgens alles verprutsen
Hem veel plezier gewenst en naar de kantine vertrokken. Flikker eens lekker op zeg
Zeker. Maar ik grijp nooit in op de werkvloer. Anders kan ik ze niet uitschelden als er iets fout gaat want dan is het mijn eigen schuld.quote:
Hier zijn ze dus niet zo verstandigquote:Op zondag 26 juni 2022 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik grijp nooit in op de werkvloer. Anders kan ik ze niet uitschelden als er iets fout gaat want dan is het mijn eigen schuld.
Onder druk zettenquote:
Ach arme Moos!quote:Op maandag 27 juni 2022 08:06 schreef Senn88 het volgende:
Gisteren in het bos is Moos aangevallen door een herder teef van 1,5. Moos deed helemaal niets hij zette het op een lopen en dat vuile gedrocht ging er achteraan en greep hem tot 2x toe. Rest van de wandeling was hij helemaal bang bij alle honden die we tegenkwamenhij heeft wel uiteindelijk nog gespeeld met een leuke labrador en later met een rotweilerpup maar hij was duidelijk wel van slag. hoop dat hij hier geen last van blijft houden.
Nou deze baas greep wel in toen ik schreeuwde dat ik de nek van zijn hond ging omdraaienquote:Op maandag 27 juni 2022 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach arme Moos!
Dat is altijd zo kut, en die baasjes die dan een beetje zo staan te kijken van: ??
Doe dat kutbeest van je aan de lijn kut!
Meestal is dat het geval, vaak durven ze nog boos te worden ook als je die hond dan wil schoppen ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou deze baas greep wel in toen ik schreeuwde dat ik de nek van zijn hond ging omdraaiener waren op dat moment ook echt veel mensen die alles zagen gebeuren dus hij heeft zijn excuses daarna wel aangeboden. Vervolgens aan de andere kant van de beek vertelde een jongen dat die kut hond al eerder een hond gegrepen had..
Nee maar hij is nu wel doodsbang bij elke hondquote:Op maandag 27 juni 2022 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Awww arme MoosNiks aan overgehouden verder?
Onze hond was ook een paar keer gegrepen door een herder en twee verschillende bouviers en ze ging die rassen daarna altijd uit de wegHoe weet zo'n hond dat nou, denk je dan.
M'n zwager heeft het eens aan de stok gehad met een hondeneigenaar op een kerstmarktquote:Op maandag 27 juni 2022 08:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal is dat het geval, vaak durven ze nog boos te worden ook als je die hond dan wil schoppen ofzo.
Ik weet ook wel dat honden elkaar soms gewoon niet liggen maar Moos deed niets wilde alleen het water in. En toen dat kut beest hem besprong wilde hij alleen maar weg vluchten. Het is niet normaal dat een hond dan de achtervolging inzet en gewoon doorgaat. Dus zijn hond spoort gewoon echt niet. Het is jammer maar ik vertrouw er wel op dat ik Moos weer ok krijgquote:Op maandag 27 juni 2022 08:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meestal is dat het geval, vaak durven ze nog boos te worden ook als je die hond dan wil schoppen ofzo.
Aangifte doen.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou deze baas greep wel in toen ik schreeuwde dat ik de nek van zijn hond ging omdraaiener waren op dat moment ook echt veel mensen die alles zagen gebeuren dus hij heeft zijn excuses daarna wel aangeboden. Vervolgens aan de andere kant van de beek vertelde een jongen dat die kut hond al eerder een hond gegrepen had..
Dat lijkt me mooi kut. Maar aan de andere kant, nu doet hij waar hij jou voor betaaldquote:Op zondag 26 juni 2022 16:07 schreef Faxie het volgende:
Leidinggevenden die het beter weten dan het personeel dat al 7 jaar elke dag het werk doet en vervolgens alles verprutsen
Hem veel plezier gewenst en naar de kantine vertrokken. Flikker eens lekker op zeg
Het verbaast me soms hoe weinig kennis managers hebben van wat er op de werkvloer gebeurt, wat er gebruikt wordt, etc. Eigenlijk zou ik niet meer verbaasd moeten zijnquote:Op maandag 27 juni 2022 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me mooi kut. Maar aan de andere kant, nu doet hij waar hij jou voor betaald
Mijn leidinggevende heeft niet veel kaas gegeten van wat ik doe dus dat zie ik hem niet snel doen
Nog niet waarschijnlijk. Maar dan is er alvast 1 melding.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan maar verwacht niet dat daar veel mee gedaan word
Ze willen hier nog wel eens eigenwijs zijnquote:Op maandag 27 juni 2022 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me mooi kut. Maar aan de andere kant, nu doet hij waar hij jou voor betaald
Mijn leidinggevende heeft niet veel kaas gegeten van wat ik doe dus dat zie ik hem niet snel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |