En dan komt er nog niet eens veel water uit dat kraantje, zag ik. Gek dat de rij dan zo oploopt, als er onvoldoende waterdruk achter zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
Over Pinkpop: Als je naar daar naar het toilet gegaan bent en je je handen wil wassen, moet je achter in de rij aansluiten omdat iedereen zijn flesje wil vullen. Dan moet je dus een half uur wachten om je handen te wassen.
En dan nog gaat het vaak niet goed. Kijk maar naar Heleen van Royen en Peter R. de Vries.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, open relaties zijn een optie maar dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan.
Zag dat er een festival bij jou in de spreekwoordelijke achtertuin is dit weekend! Kan je dat allemaal toevallig meekrijgen vanuit huis?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik haat kamperen maar voor een festival met veel goede muziek en leuke mensen heb ik wel wat ongemak over. Meerdaags festival zou ik echter altijd in combinatie met een hotel doen want ik wil de ongemakken alleen overdag hebben, niet in de nacht.
Ik was Eerste Pinksterdag op Vestrock, hebben we ook mooi even in de regen gestaan. Gelukkig regende het slechts het eerste uurtje dat wij er waren, maar het is wel een grote modderbende inderdaad, niet per se de allerbeste ervaringquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen hierom hè. Je kan ook hebben dat het regent of geregend heeft. Lekker in de blubber staan dan.
Yep, het is letterlijk aan de overkant.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zag dat er een festival bij jou in de spreekwoordelijke achtertuin is dit weekend! Kan je dat allemaal toevallig meekrijgen vanuit huis?
Morgen Suzan & Freek, zie ik, leuk!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, het is letterlijk aan de overkant.Ik ben momenteel ticketswap aan het refreshen om een ticket te scoren dat niet te veel kost. Morgen vond ik qua line-up eigenlijk niet heel boeiend maar dat is de enige dag dat er vriendinnen en nog wat andere bekenden van me gaan. Dus dat lijkt me dan gezelliger dan dat ik zondag alleen voor Di-rect ga, in m’n eentje. Met een beetje mazzel staat de wind gunstig dus dan kan ik het vanuit huis horen.
Dan neem ik óf een hele lange toilet break óf ik houd het tegen die tijd alweer voor gezien omdat ik na 2 uur in de zon al helemaal in vlam sta.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Morgen Suzan & Freek, zie ik, leuk!(Die waren ook op Vestrock, na 2 nummers hadden we daar genoeg van
)
Als je zondag vanuit huis mee kan luisteren, moet je ook even gaan zitten voor Son Mieux, is mijn bindende advies, heerlijke liveband is dat
Ik heb toch liever dat je dat voor je houdt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik iets toegeven? Een onpopulair opnion?:
Ik vind de festivals dit jaar wat tegenvallen. Er zit niet echt iets bij wat me echt heel leuk lijkt
Dit weekend is er in de buurt een festival met Simple Minds en RagN'bone Man. Dat klinkt zeker niet slecht maar het is niet dat ik daar heel graag heen wil.
Te laatquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat je dat voor je houdt.
Dan heb je nog geluk gehad, want het regende die dag best veel! Al levert regen soms ook een prachtige concertervaring op. Ik noem er 3.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was Eerste Pinksterdag op Vestrock, hebben we ook mooi even in de regen gestaan. Gelukkig regende het slechts het eerste uurtje dat wij er waren, maar het is wel een grote modderbende inderdaad, niet per se de allerbeste ervaring
Gelukkig waren 2 podia in een tent en bij het hoofdpodium lagen houtsnippers op het voorste stuk, waardoor je in ieder geval niet in de blubber hoefde te staan tijdens de optredens zelf
Voor morgen zie ik dat ze, als het goed is, onder andere Crowded House, de Cheffies en Royal Blood gaan uitzenden. Daar ga ik wel even voor zittenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Als ik de line-up zie had ik graag bij deze editie geweest.kennelijk eerder langs me heen gegaan.
Met het raam open kan het best lekker doorwaaien toch? Is nu al wel een fris windjequote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat je je slaapkamer inloopt en ziet dat het er 29°C is, dit kan wel eens een lange nacht worden.
Geen mogelijkheid om twee een tegen elkaar open te zetten om effe door te waaien? Of anders een ventilator op de vensterbank voor het raam?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beneden is het hier ook prima te doen, boven is het probleem.
Recht onder het dak waar de hele dag de zon op staat.
Stadsgenootquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:08 schreef Momo het volgende:
Het is hier buiten ook nog gewoon 25 graden, koelt ook niet echt af
Ik zat net zelfs te kijken naar de line-up, want daar zit Crowded House ook bij en ik wil ze nóg een keer zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik iets toegeven? Een onpopulair opnion?:
Ik vind de festivals dit jaar wat tegenvallen. Er zit niet echt iets bij wat me echt heel leuk lijkt
Dit weekend is er in de buurt een festival met Simple Minds en RagN'bone Man. Dat klinkt zeker niet slecht maar het is niet dat ik daar heel graag heen wil.
Hier is het 28 graden binnen, maar zit ook onder plat dak hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stadsgenoot
Woonkamer hier ook nog 24.5 zie ik
Straks wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om twee een tegen elkaar open te zetten om effe door te waaien? Of anders een ventilator op de vensterbank voor het raam?
Ik geniet.quote:
Hier ook. Twentegenotquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stadsgenoot
Woonkamer hier ook nog 24.5 zie ik
Crowded house.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat net zelfs te kijken naar de line-up, want daar zit Crowded House ook bij en ik wil ze nóg een keer zien.En Skunk Anansie is ook tof. Maar voor CH alleen al zou ik gaan. Maar ja, tsja, Groningen is een beetje iets te ver weg.
Ach met Chef Special vermaak je je toch ook wel toch.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geniet.![]()
Morgen nog even Crowded House meepikken, ziet ernaar uit dat er veel bands geen toestemming hebben gegeven die dag, tot dusver. Maar hopelijk zondag wel weer o.a. Imagine Dragons.
Gisteren gezien in Antwerpen en het was een mooie mix van nieuw materiaal en werkelijk waar alle hits plus de nummers die je kent maar waarvan je pas bij de eerste tonen zegt “oh ja die ook nog”! Ze hebben er zó veel.quote:
Ja maar dan ‘moet’ ik naar het festival hier in het park dus die krijg ik niet meer mee. Måneskin heeft volgens mij ook nog niet toegezegd.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach met Chef Special vermaak je je toch ook wel toch.
zondag onder de 20 graden buiten, ramen open en warmte eruitquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier is het 28 graden binnen, maar zit ook onder plat dak hier.
Ja alleen morgen nog door daarna weer normale temperaturenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zondag onder de 20 graden buiten, ramen open en warmte eruit
om normaal te functioneren liefste tussen 20 en 24quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja alleen morgen nog door daarna weer normale temperaturen
Als het ook maar echt afkoelt naar onder de 15 graden in de nacht is het vaak wel prima.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om normaal te functioneren liefste tussen 20 en 24
Ik heb er over nagedacht om er heen te gaan maar uiteindelijk toch afgehaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat net zelfs te kijken naar de line-up, want daar zit Crowded House ook bij en ik wil ze nóg een keer zien.En Skunk Anansie is ook tof. Maar voor CH alleen al zou ik gaan. Maar ja, tsja, Groningen is een beetje iets te ver weg.
Baas boven baasquote:
Maar ik verplicht het je.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht om er heen te gaan maar uiteindelijk toch afgehaakt.
Dan heb je in feite daar een crowded house en dus keur ik het goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders nu al beloofd om zondag even bij hun langs te komen
Dat is ook geen straf, denk ik. Ben je een beetje hittebestendig?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dan ‘moet’ ik naar het festival hier in het park dus die krijg ik niet meer mee. Måneskin heeft volgens mij ook nog niet toegezegd.
Nee, totaal niet eigenlijk. Maar als ik het niet meer trek dan ben ik binnen 5 minuten thuis. En dan is het jammer van de drie tientjes maar dan ben ik geweest en is de FOMO er ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is ook geen straf, denk ik. Ben je een beetje hittebestendig?![]()
Ik zit morgen in een sporthal (zoonlief heeft toernooiquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is ook geen straf, denk ik. Ben je een beetje hittebestendig?![]()
Ik zit morgen in Den Bosch, bij een feestje. Ook leuk.![]()
Badminton toevallig?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit morgen in een sporthal (zoonlief heeft toernooi)
Zo'n Qatarese hoop ik, met airco?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit morgen in een sporthal (zoonlief heeft toernooi)
Dat is wel prettig dan...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Maar als ik het niet meer trek dan ben ik binnen 5 minuten thuis. En dan is het jammer van de drie tientjes maar dan ben ik geweest en is de FOMO er ook niet.
Dat wordt lekker zweten danquote:
verwacht inderdaad geen perfecte airco in die sporthalquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wordt lekker zweten dan
Sterkte alvast
Is dat al eens geprobeerd terwijl er muziek van vinyl wordt gedraaid?quote:
verwarming?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Prima. Ik zet de verwarming alvast aan
@Koen66 Gewoon glimlachen, ja knikken en langzaam achteruit lopen.quote:
Hey Ho Let’s Goquote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:03 schreef Koen66 het volgende:
dit is serieus het enige ESF nummer van dit jaar wat nog wel eens door m'n hoofd spookt
Oh, ik zie dat Son Mieux nu ook is toegevoegd, niet geheel verrassend nu dus een bindende kijktip van mij! Allemaal om 12:30 inschakelen op NPO2 Extraquote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voor morgen zie ik dat ze, als het goed is, onder andere Crowded House, de Cheffies en Royal Blood gaan uitzenden. Daar ga ik wel even voor zitten
Ik ga met frisgewassen haartjes en een boterham met hagelslag voor de buis zitten!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat Son Mieux nu ook is toegevoegd, niet geheel verrassend nu dus een bindende kijktip van mij! Allemaal om 12:30 inschakelen op NPO2 Extra
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 05:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging vrij op tijd naar bed, sliep zo rond kwart voor elf. En vervolgens word ik dan wakker om tien voor vijf.![]()
Als mus zou ik ook gaan protesteren. Een andere soort valt maar eens van het dakquote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:42 schreef Fred_B het volgende:
Hier hadden de vogels vannacht geloof ik een crisismeeting over de hitte, want dat ging met enorm veel geluid.
Volgens mij was het vooral de familie van Hansie Hansie die hier bezig was.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Als mus zou ik ook gaan protesteren. Een andere soort valt maar eens van het dak
Twiedeldiedeldiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:03 schreef Koen66 het volgende:
dit is serieus het enige ESF nummer van dit jaar wat nog wel eens door m'n hoofd spookt
Geen straf toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nu heb ik dat nummer in m’n hoofd hè.
Ja, fijn hè? Echt een band die gemaakt is om live te zien!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:51 schreef Cee het volgende:
@:Hamlapjes, ik zit nu Son Mieux te kijken op de Pinkpop stream en een toffe energie hebben ze!
Koekjesquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Wie zit er nog binnen?![]()
Moet zometeen nog wel naar de supermarkt - heb geen suikers voor de chocolade chip cookies
(en mijn benen zijn niet geschoren)
Ging het hier een paar maanden terug ook al niet over? Heb je je benen nog steeds niet geschoren?quote:
Neuh ik ga gewoon zo naar de supermarkt. Zwarte haartjes zie je toch bijna nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
KoekjesLekker!
(is dat erg?Tegenwoordig mag dat toch wel? En anders doe je een dunne lange broek aan.)
Dit is de eerste keer dat ik daar over beginquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ging het hier een paar maanden terug ook al niet over? Heb je je benen nog steeds niet geschoren?
Zit lekker onder de parasol. Niemand let op je benen of ff gauw scherenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Moet zometeen nog wel naar de supermarkt - heb geen suikers voor de chocolade chip cookies
Ik had niet anders verwacht van een NailQueenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel snel even mijn teennagels gedaan
Moest nog naar de stad voor wat spulletjes. Ben nu toch even de HEMA ingevlucht voor wat verkoeling.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog nooit mijn benen geschoren en ben daar ook nog nooit op aangesproken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja 99% van de mensen let daar niet op op straat en in de supermarkt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:47 schreef NailQueen het volgende:
Ben alweer terug. Niemand die me erop aangesproken heeft
Het is trouwens niet eens zo heel warm hier maar wel benauwd
Suzan en Freek zijn toch al zo’n seksloos koppel dat het me niet eens zou verbazenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:02 schreef Guanabana het volgende:
Er gaan nu ook verhalen dat Freek van Suzan is vreemdgegaan met Maan.
En over Simon van Nick (maar die verhalen gingen al langer, vertrouw hem ook voor geen cent).
Zullen we monogamie anders maar gewoon opgeven?Het lijkt niet echt een haalbaar concept te zijn in de wereld.
Als het goed is doen we een jubileum-editie. Ik heb eigenlijk niet zoveel trek in een (saaie) 1965quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben trouwens in een opperbeste stemming. Ik had het vannacht niet koud gehad en heb heerlijk geslapen, net in het zonnetje voelde het zelfs weer een beetje warmVoor de rest ook 0 klachten meer.
Morgen mag ik weer naar buiten en ben ik niet afhankelijk van anderen om boodschappen te doen. Vanavond eet ik churros uit de oven en ik moet nog even kiezen of ik er een witte of melk chocoladereep bij smelt. En als kers op de taart is er vanavond het samenkijken van een oude editie van het songfestival. Teruglezend lijkt het erop dat we een speciale editie gaan kijken, zoals 'congratulations: 50 years of eurovision' of de BBC special toen ze 60 geworden zijn, maar wie weet gaan we gewoon naar 1965, dat vind ik ook goed
Laat het nou vandaag toevallig zaterdag zijn en vanavond dus zaterdagavond!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als het goed is doen we een jubileum-editie. Ik heb eigenlijk niet zoveel trek in een (saaie) 1965
(Ik moet echt een keer plannen gaan maken op een zaterdagavond)
Heerlijk!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:48 schreef NailQueen het volgende:
Straks even chocolade chip cookies bakken voor vaderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |