Als mus zou ik ook gaan protesteren. Een andere soort valt maar eens van het dakquote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:42 schreef Fred_B het volgende:
Hier hadden de vogels vannacht geloof ik een crisismeeting over de hitte, want dat ging met enorm veel geluid.
Volgens mij was het vooral de familie van Hansie Hansie die hier bezig was.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Als mus zou ik ook gaan protesteren. Een andere soort valt maar eens van het dak
Twiedeldiedeldiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:03 schreef Koen66 het volgende:
dit is serieus het enige ESF nummer van dit jaar wat nog wel eens door m'n hoofd spookt
Geen straf toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nu heb ik dat nummer in m’n hoofd hè.
Ja, fijn hè? Echt een band die gemaakt is om live te zien!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:51 schreef Cee het volgende:
@:Hamlapjes, ik zit nu Son Mieux te kijken op de Pinkpop stream en een toffe energie hebben ze!
Koekjesquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Wie zit er nog binnen?![]()
Moet zometeen nog wel naar de supermarkt - heb geen suikers voor de chocolade chip cookies
(en mijn benen zijn niet geschoren)
Ging het hier een paar maanden terug ook al niet over? Heb je je benen nog steeds niet geschoren?quote:
Neuh ik ga gewoon zo naar de supermarkt. Zwarte haartjes zie je toch bijna nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
KoekjesLekker!
(is dat erg?Tegenwoordig mag dat toch wel? En anders doe je een dunne lange broek aan.)
Dit is de eerste keer dat ik daar over beginquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ging het hier een paar maanden terug ook al niet over? Heb je je benen nog steeds niet geschoren?
Zit lekker onder de parasol. Niemand let op je benen of ff gauw scherenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Moet zometeen nog wel naar de supermarkt - heb geen suikers voor de chocolade chip cookies
Ik had niet anders verwacht van een NailQueenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel snel even mijn teennagels gedaan
Moest nog naar de stad voor wat spulletjes. Ben nu toch even de HEMA ingevlucht voor wat verkoeling.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog nooit mijn benen geschoren en ben daar ook nog nooit op aangesproken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:49 schreef NailQueen het volgende:
Nou ja 99% van de mensen let daar niet op op straat en in de supermarkt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:47 schreef NailQueen het volgende:
Ben alweer terug. Niemand die me erop aangesproken heeft
Het is trouwens niet eens zo heel warm hier maar wel benauwd
Suzan en Freek zijn toch al zo’n seksloos koppel dat het me niet eens zou verbazenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:02 schreef Guanabana het volgende:
Er gaan nu ook verhalen dat Freek van Suzan is vreemdgegaan met Maan.
En over Simon van Nick (maar die verhalen gingen al langer, vertrouw hem ook voor geen cent).
Zullen we monogamie anders maar gewoon opgeven?Het lijkt niet echt een haalbaar concept te zijn in de wereld.
Als het goed is doen we een jubileum-editie. Ik heb eigenlijk niet zoveel trek in een (saaie) 1965quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben trouwens in een opperbeste stemming. Ik had het vannacht niet koud gehad en heb heerlijk geslapen, net in het zonnetje voelde het zelfs weer een beetje warmVoor de rest ook 0 klachten meer.
Morgen mag ik weer naar buiten en ben ik niet afhankelijk van anderen om boodschappen te doen. Vanavond eet ik churros uit de oven en ik moet nog even kiezen of ik er een witte of melk chocoladereep bij smelt. En als kers op de taart is er vanavond het samenkijken van een oude editie van het songfestival. Teruglezend lijkt het erop dat we een speciale editie gaan kijken, zoals 'congratulations: 50 years of eurovision' of de BBC special toen ze 60 geworden zijn, maar wie weet gaan we gewoon naar 1965, dat vind ik ook goed
Laat het nou vandaag toevallig zaterdag zijn en vanavond dus zaterdagavond!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als het goed is doen we een jubileum-editie. Ik heb eigenlijk niet zoveel trek in een (saaie) 1965
(Ik moet echt een keer plannen gaan maken op een zaterdagavond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |