Met het raam open kan het best lekker doorwaaien toch? Is nu al wel een fris windjequote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat je je slaapkamer inloopt en ziet dat het er 29°C is, dit kan wel eens een lange nacht worden.
Geen mogelijkheid om twee een tegen elkaar open te zetten om effe door te waaien? Of anders een ventilator op de vensterbank voor het raam?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beneden is het hier ook prima te doen, boven is het probleem.
Recht onder het dak waar de hele dag de zon op staat.
Stadsgenootquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:08 schreef Momo het volgende:
Het is hier buiten ook nog gewoon 25 graden, koelt ook niet echt af
Ik zat net zelfs te kijken naar de line-up, want daar zit Crowded House ook bij en ik wil ze nóg een keer zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik iets toegeven? Een onpopulair opnion?:
Ik vind de festivals dit jaar wat tegenvallen. Er zit niet echt iets bij wat me echt heel leuk lijkt
Dit weekend is er in de buurt een festival met Simple Minds en RagN'bone Man. Dat klinkt zeker niet slecht maar het is niet dat ik daar heel graag heen wil.
Hier is het 28 graden binnen, maar zit ook onder plat dak hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stadsgenoot
Woonkamer hier ook nog 24.5 zie ik
Straks wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om twee een tegen elkaar open te zetten om effe door te waaien? Of anders een ventilator op de vensterbank voor het raam?
Ik geniet.quote:
Hier ook. Twentegenotquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stadsgenoot
Woonkamer hier ook nog 24.5 zie ik
Crowded house.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat net zelfs te kijken naar de line-up, want daar zit Crowded House ook bij en ik wil ze nóg een keer zien.En Skunk Anansie is ook tof. Maar voor CH alleen al zou ik gaan. Maar ja, tsja, Groningen is een beetje iets te ver weg.
Ach met Chef Special vermaak je je toch ook wel toch.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geniet.![]()
Morgen nog even Crowded House meepikken, ziet ernaar uit dat er veel bands geen toestemming hebben gegeven die dag, tot dusver. Maar hopelijk zondag wel weer o.a. Imagine Dragons.
Gisteren gezien in Antwerpen en het was een mooie mix van nieuw materiaal en werkelijk waar alle hits plus de nummers die je kent maar waarvan je pas bij de eerste tonen zegt “oh ja die ook nog”! Ze hebben er zó veel.quote:
Ja maar dan ‘moet’ ik naar het festival hier in het park dus die krijg ik niet meer mee. Måneskin heeft volgens mij ook nog niet toegezegd.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach met Chef Special vermaak je je toch ook wel toch.
zondag onder de 20 graden buiten, ramen open en warmte eruitquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier is het 28 graden binnen, maar zit ook onder plat dak hier.
Ja alleen morgen nog door daarna weer normale temperaturenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zondag onder de 20 graden buiten, ramen open en warmte eruit
om normaal te functioneren liefste tussen 20 en 24quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja alleen morgen nog door daarna weer normale temperaturen
Als het ook maar echt afkoelt naar onder de 15 graden in de nacht is het vaak wel prima.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om normaal te functioneren liefste tussen 20 en 24
Ik heb er over nagedacht om er heen te gaan maar uiteindelijk toch afgehaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat net zelfs te kijken naar de line-up, want daar zit Crowded House ook bij en ik wil ze nóg een keer zien.En Skunk Anansie is ook tof. Maar voor CH alleen al zou ik gaan. Maar ja, tsja, Groningen is een beetje iets te ver weg.
Baas boven baasquote:
Maar ik verplicht het je.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht om er heen te gaan maar uiteindelijk toch afgehaakt.
Dan heb je in feite daar een crowded house en dus keur ik het goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders nu al beloofd om zondag even bij hun langs te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |