Jij bent in de war, niemand anders.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat is juist het probleem, daardoor zijn ze hier allemaal in verwarring
nee, op circuits als Paul Ricard en Silverstone hebben ze vrijwel nergens last vanquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:36 schreef Doevelaer het volgende:
Als ik de FIA richtlijn goed begrijp rijdt Mercedes dus de rest van het seizoen achteraan.
Holy crap. Grand Prix 9 van 22.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:43 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc neemt een nieuwe motor en turbo en krijgt dus 10 plaatsen gridstraf.
[ twitter ]
die 2e seizoenshelft zal niet meer boordevol spanning zitten zoquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:43 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc neemt een nieuwe motor en turbo en krijgt dus 10 plaatsen gridstraf.
[ twitter ]
Interessant filmpje, maar bij mij zijn de interessante grafiekjes steeds geblurredquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:29 schreef Tarado het volgende:
Craig Scarborough had er een paar dagen geleden een aardige uitleg over en de FIA lijkt die weg dus op te gaan
[ twitter ]
ik heb het filmpje van YouTube al in dit topic gezetquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Interessant filmpje, maar bij mij zijn de interessante grafiekjes steeds geblurred
Die zijn te sexy voor minderjarigen, natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Interessant filmpje, maar bij mij zijn de interessante grafiekjes steeds geblurred
Dat Toto serieus een voorstel heeft gedaan om een minimale rijhoogte voor iedereen in te stellenquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:29 schreef Tarado het volgende:
Craig Scarborough had er een paar dagen geleden een aardige uitleg over en de FIA lijkt die weg dus op te gaan
[ twitter ]
Alleen de Alfa Romeo stuiterde behoorlijk gelijkwaardig tijdens racequote:Op donderdag 16 juni 2022 20:52 schreef Starflyer het volgende:
Nog een plaatje van de verticale krachten voor elk team in Azerbeidzjan.
[ afbeelding ]
Tsja, Je weet hoe hij isquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat Toto serieus een voorstel heeft gedaan om een minimale rijhoogte voor iedereen in te stellen
Totoedquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat Toto serieus een voorstel heeft gedaan om een minimale rijhoogte voor iedereen in te stellen
Geld is nu het enige waar AM geen gebrek aan heeft..quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat het voor de Astons en Williamsen van deze wereld weer heel onaantrekkelijk maakt, kunnen dat niet betalen.
Welke graph is er nu daadwerkelijk belangrijk? Heb je ergens meer context?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Databundels zullen lijden
Dit is alles wat ik heb.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welke graph is er nu daadwerkelijk belangrijk? Heb je ergens meer context?
Tja, geestelijk uitgedaagden hebben ook recht op een baantje.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
JANKENquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:11 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Ze proberen Mercedes te dwarsbomen.![]()
Task succesfully failedquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:56 schreef VacaLoca het volgende:
Haha lekker dit. Huichelaars Mercedes roepen om regelwijziging vanwege veiligheid, krijgen ze die mooi op hun snufferd.
karma boemerang.....quote:
Mercedes is echt mokerhard de lulquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 PU's, en 4 Turbo's na 9 races....dit word nog wat tijdens het seizoen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Holy crap. Grand Prix 9 van 22.
Ik dacht na Australie echt dat RB het team was met de problemen.
Of ik hoor het niet goed, maar volgens mij zegt hij alleen maar dat Mercedes er het meeste last van heeft. Niet dat ze het doen om Mercedes te dwarsbomen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:11 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Ze proberen Mercedes te dwarsbomen.![]()
Heb t nog nergens officieel bevestigd gezien. De derde verbrandingsmotor is geen gridpenalty. Is een turbo component 10 plaatsen dan? Of vervangen ze de MGU-H en de MGU-K? Eén van die componenten is maar 5 plaatsen toch?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
3 PU's, en 4 Turbo's na 9 races....dit word nog wat tijdens het seizoen.
en dan moeten ze nog 13 races ..oef
Ach, zowel RBR als Ferrari doet met de huidige gaten ook vanaf P12 nog mee om het podium.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
3 PU's, en 4 Turbo's na 9 races....dit word nog wat tijdens het seizoen.
en dan moeten ze nog 13 races ..oef
De eerste van elk die over de grens gaat is 10 plaatsen. Elke volgende 5 plaatsen gridstraf.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb t nog nergens officieel bevestigd gezien. De derde verbrandingsmotor is geen gridpenalty. Is een turbo component 10 plaatsen dan? Of vervangen ze de MGU-H en de MGU-K? Eén van die componenten is maar 5 plaatsen toch?
quote:28.2 Unless a driver drives for more than one (1) Competitor (see Article 28.4 below), and subject to the additions described below, each driver may use no more than three (3) engines (ICE), three (3) motor generator units-heat (MGU-H), three (3) turbochargers (TC), two (2) energy stores (ES), two (2) control electronics (CE), three (3) motor generator units-kinetic (MGU-K) and eight (8) of each of the four (4) elements constituting a set of Engine exhaust systems during a Championship. For the purpose of this article a set of Engine exhaust systems is deemed to comprise the following four (4) elements: primaries LHS, primaries RHS, secondary LHS and secondary RHS.
28.3 Should a driver use more Power Unit elements than the numbers prescribed in Article 28.2 of any one of the elements during a Championship, a grid place penalty will be imposed upon him at the first Event Competition during which each additional element is used. Penalties will be applied according to the following table and will be cumulative:
a) The first time an additional element is used: Ten (10) grid place penalty. b) The next times an additional element is used: Five (5) grid place penalty.
Any of the seven (7) elements will be deemed to have been used once the car’s timing transponder has shown that it has left the pit lane. During any single Event Competition, if a driver introduces more than one of the same power unit element which is subject to penalties, only the last element fitted may be used at subsequent Events Competitions without further penalty.
Waarschijnlijk wel, maar als ze nog kans willen maken op de wereldtitel, heeft Leclerc niet genoeg aan 3de plaatsen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, zowel RBR als Ferrari doet met de huidige gaten ook vanaf P12 nog mee om het podium.
Laatste 2 plaatjes, welke blauwe lijn ligt er nou zo erg boven de rest?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja, die loophole. Belachelijk natuurlijk. Hoe vaker je in overtreding gaat, hoe harder de straf zou moeten zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De eerste van elk die over de grens gaat is 10 plaatsen. Elke volgende 5 plaatsen gridstraf.
Staat in de Sporting Regulations paragraaf 28.3.
[..]
Helemaal waar, maar de schade wordt dusdanig beperkt dat je ineens tegen een achterstand aankijkt die niet meer te behappen is (even afgezien van DNF's kunnen doen). Afgelopen jaren bleven ze regelmatig in het middenveld plakken. Kan me voorstellen dat dat ook meeweegt in de keuzes.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar als ze nog kans willen maken op de wereldtitel, heeft Leclerc niet genoeg aan 3de plaatsen.
Aah, check. Dan zou ik toch alles maar in 1 keer pakken, anders ie voor de andere onderdelen nog weer tien plaatsen..quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De eerste van elk die over de grens gaat is 10 plaatsen. Elke volgende 5 plaatsen gridstraf.
Staat in de Sporting Regulations paragraaf 28.3.
[..]
mwah, opnieuw 10 plaatsen zou heel normaal moeten zijnquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ohja, die loophole. Belachelijk natuurlijk. Hoe vaker je in overtreding gaat, hoe harder de straf zou moeten zijn.
Zelfs met mijn blue light filter kan ik zien dat het Mercedes is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laatste 2 plaatjes, welke blauwe lijn ligt er nou zo erg boven de rest?
Mercedes of Williams? De rest zit in hetzelfde gebied... (laatste plot)
Daar heb je wel een goed punt en gegeven hoe vroeg in het seizoen ze al aan de grens zitten zou ik inderdaad alles meenemen mits ze dan wel boven de 3 uitkomen in andere categorieen, natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, check. Dan zou ik toch alles maar in 1 keer pakken, anders ie voor de andere onderdelen nog weer tien plaatsen..
Nu komt alleen de turbo boven het toegestane aantal uit. De rest zit er nog onder.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, check. Dan zou ik toch alles maar in 1 keer pakken, anders ie voor de andere onderdelen nog weer tien plaatsen..
Nope. Het de PU, MGU-K en MGU-H staan op twee en komen (mits allemaal vervangen) op 3.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt en gegeven hoe vroeg in het seizoen ze al aan de grens zitten zou ik inderdaad alles meenemen mits ze dan wel boven de 3 uitkomen in andere categorieen, natuurlijk.
Gotcha, ja, dan heeft het geen zin inderdaad om meer te vervangenquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope. Het de PU, MGU-K en MGU-H staan op twee en komen (mits allemaal vervangen) op 3.
Alleen de turbo levert een gridstraf op
Wat is jouw argumentatie hiervoor?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij bent in de war, niemand anders.
En misschien @:Rode_Wijn
Na 20 rondjes had Ferrari er iig geen last meer van.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:52 schreef Starflyer het volgende:
Nog een plaatje van de verticale krachten voor elk team in Azerbeidzjan.
[ afbeelding ]
Op mijn scherm is de lijn blauw, net als williams, maar mercedes is meer grijs, maar het scherm van mijn laptop is tamelijk flets helaasquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs met mijn blue light filter kan ik zien dat het Mercedes is.
Kan ook komen doordat dat gigantisch voor de hand ligt en ik het antwoord dus al wist.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |