Jij bent in de war, niemand anders.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat is juist het probleem, daardoor zijn ze hier allemaal in verwarring
nee, op circuits als Paul Ricard en Silverstone hebben ze vrijwel nergens last vanquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:36 schreef Doevelaer het volgende:
Als ik de FIA richtlijn goed begrijp rijdt Mercedes dus de rest van het seizoen achteraan.
Holy crap. Grand Prix 9 van 22.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:43 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc neemt een nieuwe motor en turbo en krijgt dus 10 plaatsen gridstraf.
[ twitter ]
die 2e seizoenshelft zal niet meer boordevol spanning zitten zoquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:43 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc neemt een nieuwe motor en turbo en krijgt dus 10 plaatsen gridstraf.
[ twitter ]
Interessant filmpje, maar bij mij zijn de interessante grafiekjes steeds geblurredquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:29 schreef Tarado het volgende:
Craig Scarborough had er een paar dagen geleden een aardige uitleg over en de FIA lijkt die weg dus op te gaan
[ twitter ]
ik heb het filmpje van YouTube al in dit topic gezetquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Interessant filmpje, maar bij mij zijn de interessante grafiekjes steeds geblurred
Die zijn te sexy voor minderjarigen, natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Interessant filmpje, maar bij mij zijn de interessante grafiekjes steeds geblurred
Dat Toto serieus een voorstel heeft gedaan om een minimale rijhoogte voor iedereen in te stellenquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:29 schreef Tarado het volgende:
Craig Scarborough had er een paar dagen geleden een aardige uitleg over en de FIA lijkt die weg dus op te gaan
[ twitter ]
Alleen de Alfa Romeo stuiterde behoorlijk gelijkwaardig tijdens racequote:Op donderdag 16 juni 2022 20:52 schreef Starflyer het volgende:
Nog een plaatje van de verticale krachten voor elk team in Azerbeidzjan.
[ afbeelding ]
Tsja, Je weet hoe hij isquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat Toto serieus een voorstel heeft gedaan om een minimale rijhoogte voor iedereen in te stellen
Totoedquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat Toto serieus een voorstel heeft gedaan om een minimale rijhoogte voor iedereen in te stellen
Geld is nu het enige waar AM geen gebrek aan heeft..quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat het voor de Astons en Williamsen van deze wereld weer heel onaantrekkelijk maakt, kunnen dat niet betalen.
Welke graph is er nu daadwerkelijk belangrijk? Heb je ergens meer context?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Databundels zullen lijden
Dit is alles wat ik heb.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welke graph is er nu daadwerkelijk belangrijk? Heb je ergens meer context?
Tja, geestelijk uitgedaagden hebben ook recht op een baantje.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
JANKENquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:11 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Ze proberen Mercedes te dwarsbomen.![]()
Task succesfully failedquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:56 schreef VacaLoca het volgende:
Haha lekker dit. Huichelaars Mercedes roepen om regelwijziging vanwege veiligheid, krijgen ze die mooi op hun snufferd.
karma boemerang.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |