En weer teruggezet blijkbaar. Zijn laatste rondje was langzamer.quote:
Toch jammer dat Audi hun LMDh project geschrapt heeft.quote:
Idd, bijzonder. Nou wel leuke sessie zoquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En weer teruggezet blijkbaar. Zijn laatste rondje was langzamer.
Frijns verdient wel een stoeltje op het hoogste niveauquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch jammer dat Audi hun LMDh project geschrapt heeft.
Er zijn overigens wel geruchten dat WRT de BMW's gaat runnen in WEC.
En hopelijk De Vries bij Toyota. Zou leuk zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Frijns verdient wel een stoeltje op het hoogste niveau
Bij een aantal topteams raken enkele coureurs op leeftijd en moeten ze langzaam maar zeker verjongenquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En hopelijk De Vries bij Toyota. Zou leuk zijn
Waarom reed RTN de eerste 2 races niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:38 schreef Starflyer het volgende:
Voordat we volgende week Le Mans hebben, hebben we zaterdag om 21 uur eerst de IMSA race in Detroit, met weer eens Racing Team Nederland aan de start, nadat ze de vorige twee races niet gereden hebben.
Ergens lijkt het me wel wat, maar het is toch geen F1 waar je nog steeds makkelijk kan volgen hoe en wat. Le Mans heb je tig schermen voor nodigquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog meer mensen hier die daadwerkelijk afreizen naar Le Mans?
Niet de eerste twee races (die reden ze wel), maar races 3 en 4 niet. En waarschijnlijk omdat Frits de historische F1 race in Monaco belangrijker vond.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:07 schreef amsoor het volgende:
[..]
Waarom reed RTN de eerste 2 races niet?
Mwah, als hij een competitief tempo heeft en gewoon de kwaliteit heeft om normaal mee te rijden lijkt het me geen probleem, maar ja, dat was dus niet het geval hierquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Het was sowieso gek dat een 62-jarige opa aan zo’n wedstrijd mag meedoen.
Ik was het bijna vergeten op werk te printenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:58 schreef Starflyer het volgende:
De Spotter Guide en Marker of Doom liggen al klaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten op werk te printen
Thx
Dit is niet correct. RTN neemt deel aan de Michelin Endurance Cup, dit zijn de endurance wedstrijden van IMSA (Sebring, Daytona, Watkins Glen, Road Atlanta).quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet de eerste twee races (die reden ze wel), maar races 3 en 4 niet. En waarschijnlijk omdat Frits de historische F1 race in Monaco belangrijker vond.
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is niet correct. RTN neemt deel aan de Michelin Endurance Cup, dit zijn de endurance wedstrijden van IMSA (Sebring, Daytona, Watkins Glen, Road Atlanta).
Was voor in test op Watkins Glen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ah, thanks!
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. En dus ook dat Giedo afgelopen maand weer in de VS was om te rijden in de RTN. Maar dat zal dan wel voor een test geweest zijn.
Ik ben dat welquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thx
Niet gewoon een printer thuis hebben (om de guide te printen eens per jaar, natuurlijk)quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thx
Ik heb er zelfs nieuwe inkt ingedaan voor de beste kwaliteitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet gewoon een printer thuis hebben (om de guide te printen eens per jaar, natuurlijk)
Dat is nu juist het probleem, omdat ik maar eens per jaar iets print is de inkt in de kop uitgedroogdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet gewoon een printer thuis hebben (om de guide te printen eens per jaar, natuurlijk)
Niets is mooier dan de dure printer op werkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was voor mij ooit de reden om de printer eruit te gooien. Speciaal naar de uni gefietst om toch te printen, daarna meteen de printer op straatquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem, omdat ik maar eens per jaar iets print is de inkt in de kop uitgedroogd
ik heb een laserprinter, dus geen gezeik meer met cartridges.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem, omdat ik maar eens per jaar iets print is de inkt in de kop uitgedroogd
Zie OP!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb een laserprinter, dus geen gezeik meer met cartridges.
Stilgevallen Glickenhaus is ook niet echt veelbelovendquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:55 schreef M90 het volgende:
Paar incidentjes maar niets mega bijzonders. Corvette vervangt nog een aandrijfas op 1 van de auto's
Stream voor road to le Mans race straks
hopelijk krijgen ze dat gefixtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stilgevallen Glickenhaus is ook niet echt veelbelovend
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:56 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen wel even lekker ingeslagen net. Genoeg te drinken met het nodige oppeppende spul erin, wat chips en koekjes en pindas en chocola
Ik geef dan toch de voorkeur aan de Formule 2 om 11.30 uur. De 24 uur kijk ik wel naast de F1.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:29 schreef M90 het volgende:
Race day![]()
warmup over begint nu zo
om 11:20 road to le mans
Snel nog even twee uurtjes de ogen dicht dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de hele dag al knallende hoofdpijn, zal je ook weer net zien
Klinkt wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Snel nog even twee uurtjes de ogen dicht dan.
Niet allemaal voor jezelf hoop ikquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik voel dat ik er klaar voor ben.
[ afbeelding ]
Grotendeels, hoewel het ongetwijfeld niet allemaal vannacht op zal gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet allemaal voor jezelf hoop ik
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik een uitnodiging voor een kijkfeestje gemist?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Is het dit jaar maar 6 uur? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, hij gaat de nacht doorhalenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet allemaal voor jezelf hoop ik
En alsnog de koekjes vergeten, bedacht ik me ietwat teleurgesteld toen ik thuis kwam.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik een uitnodiging voor een kijkfeestje gemist?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is het dit jaar maar 6 uur? Dat wist ik niet.
Wat voor koekjes? Knoppers zijn toch ook koekjes?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En alsnog de koekjes vergeten, bedacht ik me ietwat teleurgesteld toen ik thuis kwam.
Je bent er niet klaar voor, want je moet nog iemand voedenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Grotendeels, hoewel het ongetwijfeld niet allemaal vannacht op zal gaan
De oplettende kijker zal zien dat één van de twee pakken Knoppers nog maar uit negen stuks bestaat, vriendin trok er al één uit toen we de winkel verlieten [ afbeelding ]
Ik ben de Knoppers en Red Bull dan weer vergetenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En alsnog de koekjes vergeten, bedacht ik me ietwat teleurgesteld toen ik thuis kwam.
Dit soort goddelijk lekkere koekjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor koekjes? En Knoppers zijn toch ook koekjes?
En je hebt nog bijna een uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen zin meer om nu nog die kant op te gaan, zaterdag is veel te druk en zeker vandaag met hét sportevenement van de Noordoost-Veluwe in het dorp
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Die werkt tot 17.00 en haalt op de weg terug naar huis de spareribs op die ik zo even ga bestellenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent er niet klaar voor, want je moet nog iemand voeden
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort goddelijk lekkere koekjes
Oeh, die ga ik nu nog maar even halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen zin meer om nu nog die kant op te gaan, zaterdag is veel te druk en zeker vandaag met hét sportevenement van de Noordoost-Veluwe in het dorp
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Maar zeker wel Nederlandse winstkansen in de LMP2quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga wel kijken, maar het lijkt me dit jaar niet erg heel spannend qua kanshebbende Nederlanders. Sowieso rijdt er geen in de hypercars.
Hopelijk volgend jaar wel.
Ja daar heb je wel wat middelen voor nodig iddquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij gaat de nacht doorhalen
Kan die ook mooi de chocolate chip cookies halenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die werkt tot 17.00 en haalt op de weg terug naar huis de spareribs op die ik zo even ga bestellen
Pff, zo heeft iedereen behalve ik die koekjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jan die ook mooi de chocolate chip cookies halen![]()
Mijn vriend rent overigens net de deur uit om ze te halen dankzij jouw post
Ok, nu krijg IK zin in gemengde noten (macadamia, cashew en pecannoten) vd notenbarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:11 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, ook nog even langs de kaas- en notenboer geweest voor een goedgevuld zakje pinda's met lekkere kruiden![]()
Dat dan weer wel. Zo veel zin in
Arme jijquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, zo heeft iedereen behalve ik die koekjes(en @:Nattekat natuurlijk, want die is inmiddels al afgehaakt in verband met de hitte/zomertijd/het donker/etc)
Nee joh, ik word al vadsig genoeg met deze voorraad, dus hier houden we het maar bijquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Maar kunnen ze niet gewoon ook gehaald worden voordat de spareribs opgehaald worden dan?
Hij komt net terug met 2 pakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, ik word al vadsig genoeg met deze voorraad, dus hier houden we het maar bij
Nu hopen op wat spanning. Misschien eens een probleempje hier en daar voor de Toyota's, zodat er enige vorm van strijd ontstaat.
Gewoon alle hypercars uitvallen, zijn er maar 5. Kan best. En dan de echte spanning om de overwinningquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, ik word al vadsig genoeg met deze voorraad, dus hier houden we het maar bij
Nu hopen op wat spanning. Misschien eens een probleempje hier en daar voor de Toyota's, zodat er enige vorm van strijd ontstaat.
Dat zou ook bijzonder zijn jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon alle hypercars uitvallen, zijn er maar 5. Kan best. En dan de echte spanning om de overwinning
Alweer terugquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, zo heeft iedereen behalve ik die koekjes(en @:Nattekat natuurlijk, want die is inmiddels al afgehaakt in verband met de hitte/zomertijd/het donker/etc)
Hij wilde zich op andere dingen focussen dit seizoen, Le Mans paste niet in het programma.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het voorwerk allemaal niet zo gevolgd, dus wellicht een al lang beantwoorde vraag: Waarom doet Frits van Eerd met zijn hobbyteam niet mee deze keer?
Was te duur in combinatie met het Amerikaanse? Endurance kampioenschap waar ze aan mee doen en ze stonden reserve oid dus geen zekerheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het voorwerk allemaal niet zo gevolgd, dus wellicht een al lang beantwoorde vraag: Waarom doet Frits van Eerd met zijn hobbyteam niet mee deze keer?
Altijd weer dat golfen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wilde zich op andere dingen focussen dit seizoen, Le Mans paste niet in het programma.
Renger vd Zande in een Cadillac.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga wel kijken, maar het lijkt me dit jaar niet erg heel spannend qua kanshebbende Nederlanders. Sowieso rijdt er geen in de hypercars.
Volgend jaar? 24 uur lang Cadillac Ranch op repeatquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Renger vd Zande in een Cadillac.
Werd op de reservelijst geplaatst en had daar geen zin in. Hij stond op de reservelijst omdat hij geen WEC maar de IMSA Endurance Cup rijdt dit jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Zorro het volgende:
Zag het net, top!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En misschien Nyck de Vries bij Toyota.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie zou daar dan uit gaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En misschien Nyck de Vries bij Toyota.
Zo dan, wat een dooie is dat in z'n interviews.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:07 schreef Zorro het volgende:
Die van der Helm heeft het buskruit ook niet uitgevonden he?
Weet ik niet, maar lees op meerdere plekken dat hij kans maakt op een plek bij het team.quote:
Lol, Nyck als Bob Cramer (past eigenlijk wel)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:43 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
Tijmen en Nyck in een Vaillante met nummer 13
Er lopen ook nog lui rond die geen geld hebben geļnvesteerd in Eurosportquote:
#viesdikquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Vroegah was dit gratis op Youtubequote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:57 schreef M90 het volgende:
Voor iedereen met discovery+
Live timing inclusief sectors
Overall
https://www.discoveryplus(...)ndings-12?pv=2520324
Hypercar /lmp2
https://www.discoveryplus(...)ndings-12?pv=2520347
GTE
https://www.discoveryplus(...)ndings-22?pv=2520402
En soms kosten dingen geldquote:
Die heeft z'n prioriteiten op orde.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh Allard ziet hier ook nog gewoon op RTL. Daarom was die niet bij Viaplay
Ja idd, Ford streamde dat toen,helaas niemand die goede gewoonte overgenomen toen zij weg gingenquote:
Nou, precies. IndyCar-startsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:58 schreef franklop het volgende:
Hier kan de indycar nog wel wat van leren, of niet @:heywoodu
Is toch ook gewoon op https://live.24h-lemans.com/en/livequote:
Catsburg, Frijns...maken gewoon kans op de winst in hun klasse.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, daar stond ie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Is de #47 Algarve überhaupt niet gestart?
Dat zou jammer zijn, daar rijdt Sophia inquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Is de #47 Algarve überhaupt niet gestart?
Daarom ook EWC kijken, al is het maar voor de startsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Blijft toch jammer dat ze niet meer naar de auto's rennen.
De hoofdstream dien je gewoon op tv aan te zetten zodat je gelijk loopt met het plebsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Op de PLAYER ook gewoon een shitload aan extra streams, data, tijden, onboards etc
Jawelquote:
Op TV hoef ik helemaal geen stream aan te zetten, maar gewoon Eurosport of RTL.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hoofdstream dien je gewoon op tv aan te zetten zodat je gelijk loopt met het plebs
Financien was volgens mij het probleem niet. Ze hadden namelijk graag IMSA endurance wedstrijden gecombineerd met 24u van Le Mans, maar hebben voor laatstgenoemde geen uitnodiging gehad. Frits was daar volgens mij wel een beetje pissig over omdat ze vorig seizoen WEC LMP2 kampioen bij de amateurs waren.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was te duur in combinatie met het Amerikaanse? Endurance kampioenschap waar ze aan mee doen en ze stonden reserve oid dus geen zekerheid.
Ze waren i.d.d. reserve las ik hier eerder.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Financien was volgens mij het probleem niet. Ze hadden namelijk graag IMSA endurance wedstrijden gecombineerd met 24u van Le Mans, maar hebben voor laatstgenoemde geen uitnodiging gehad. Frits was daar volgens mij wel een beetje pissig over omdat ze vorig seizoen WEC LMP2 kampioen bij de amateurs waren.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:06 schreef vosss het volgende:
Wtf is dit dit jaar 2 weken eerder dan normaal of ben ik nou gek geworden??
je hebt toch niet weer iets anders gepland hequote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:06 schreef vosss het volgende:
Oh, die doet ook meequote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
De man van adel ligt ook al bijna achteraan
De afgelopen twee jaar was er een pandemiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:06 schreef vosss het volgende:
Stond op de reservelijst maar dat was Frits te min.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Financien was volgens mij het probleem niet. Ze hadden namelijk graag IMSA endurance wedstrijden gecombineerd met 24u van Le Mans, maar hebben voor laatstgenoemde geen uitnodiging gehad. Frits was daar volgens mij wel een beetje pissig over omdat ze vorig seizoen WEC LMP2 kampioen bij de amateurs waren.
Vorig jaar was het in augustus, niets is meer normaalquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:06 schreef vosss het volgende:
Het jaar voor vorig jaar was het zelfs in september en toen was het veel langer donkerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in augustus, niets is meer normaal
En het is maar 1 week eerder. En zelfs dat gebeurt wel vaker.
Nee niet per se. Zit te wachten op de F1 kwalificatie en zie dit toevallig voorbij komen. Zal wel wat meer mee kunnen pikken dit jaar denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:06 schreef M90 het volgende:
[..]
je hebt toch niet weer iets anders gepland he![]()
Dat hoeft van mij niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het jaar voor vorig jaar was het zelfs in september en toen was het veel langer donker
Zet maar alvast een rode cirkel in je agenda voor volgend jaar, dan is het hetzelfde weekend.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee niet per se. Zit te wachten op de F1 kwalificatie en zie dit toevallig voorbij komen. Zal wel wat meer mee kunnen pikken dit jaar denk ik
Nouja ik weet nog de laatste jaren was ik altijd bij familie van Brennie ivm diverse verjaardagen aldaar. En dan kon ik dus niet veel kijken. Pre corona bedoelde ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in augustus, niets is meer normaal
En het is maar 1 week eerder. En zelfs dat gebeurt wel vaker.
Nurburgring was toen de week erna, was het nóg langer donkerquote:
Nee joh. Op naar ronde twee!quote:
Helemaal niet. Pa heeft gewoon een Ziggo abbo, en die is hier op bezoek dit weekendquote:
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Helemaal niet. Pa heeft gewoon een Ziggo anno, en die is hier op bezoek dit weekend
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Iedereen gevlucht naar het F1 topique?![]()
dat kijk ik morgen wel na de finishquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Nee maar moest even wat anders doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Het erge nog is dat ie zelf ook gevlucht is.
Nattekatquote:
Gek. Gewoon 3 schermen staan...quote:
Jup. Geen prep-tijd gehad deze week....quote:
Drive through.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:40 schreef heywoodu het volgende:
Heel even niet goed opgelet, waarom is de 31 al twee keer gestopt?
kan gebeurenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hoofd is nog brak van dat uurtje slaap net
En toch beter wegkomen dan iemand die maar éen van de twee begaan heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:54 schreef M90 het volgende:
[..]
soort 2 voor de prijs van 1
overtaking under yellow and pushing car off track.
ah, RTL NITRO had het over #48, waren al helemaal aan het jammeren over "ex Porsche Werksfahrer Patrick Pilet"quote:
Ik kan me niet voorstellen dat zij een ander commentaarduo hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
ah, RTL NITRO had het over #48, waren al helemaal aan het jammeren over "ex Porsche Werksfahrer Patrick Pilet"
Was de #48 iddquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
ah, RTL NITRO had het over #48, waren al helemaal aan het jammeren over "ex Porsche Werksfahrer Patrick Pilet"
RTL Nitro is onderdeel van RTL Duitsland, meestal slechte actiefilms en oude series, maar ze hebben sinds 2020 de licentie voor de live uitzendingen van de 24 uurs races in Spa, Le Mans en de Nurburgring. Roland Hofmann op dit moment commentaarduo samen met Jörg Bergmeister. Hopelijk komt Peter Reichert straks ook nog (altijd goed voor leuke anekdotes en veel info)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zij een ander commentaarduo hebben.
Problemen met sensoren die nu gewisseld worden. Bron Jim Glickenhaus zelf tegen een pitreporterquote:
Dan gewoon zappen naar Eurosportquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:07 schreef YourCaptor het volgende:
Echt krankzinnig vaak reclame op RTL7
Snelste man op de baanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
Frijns mag nu lekker trappen in de #31
Je bent niks meer gewendquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:07 schreef YourCaptor het volgende:
Echt krankzinnig vaak reclame op RTL7
Niet echtquote:
Spareribs waren onmeunig lekkerquote:
Ik moet zeggen dat Nitro me blij verrast met slechts 2 keer reclame sinds de start. Hoeveel hebben die voor die licentie betaald vraag ik me dan afquote:
Ik heb de eerste 1,5 uur gewoon gezien, maar ik voelde me dusdanig bagger dat ik in plaats van de thuisbezorgde pizza toch even wat gezonders heb ingeslagen en klaargemaakt. Vind ik persoonlijk wel een goed excuusquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jazeker. De eerste 2,5 uur van de race
Hoezo niet?quote:
Nu goed genoeg om zeker wel tot na middernacht te blijven?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 1,5 uur gewoon gezien, maar ik voelde me dusdanig bagger dat ik in plaats van de thuisbezorgde pizza toch even wat gezonders heb ingeslagen en klaargemaakt. Vind ik persoonlijk wel een goed excuus
Dan heb je verkeerde gekregenquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu goed genoeg om zeker wel tot na middernacht te blijven?
Alles buiten de Randstad en Eindhoven zijn boeren toch?quote:
Koningin van de Pinksterraces en Trophy of the Dunes enzoquote:
Ah. Collega van de tandarts lees ikquote:
Je hebt ook nog Friezen en Limburgers.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles buiten de Randstad en Eindhoven zijn boeren toch?
Haar hoogtepunt kwa racen was volgens mij jaren '90.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ah. Collega van de tandarts lees ik![]()
Vast wel eens gezien op tv, maar zegt mij voor de rest vrij weinig.
eens, het is toch vooraan al een tijdje wat minder sinds er niet echt meer concurrentie is voor Toyota.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel erg blij dat er volgend jaar weer concurrentie is vooraan. De beleving is toch wat minder als je stiekem al weet wie er gaat winnen.
Te snel in de slow zonequote:
LMP2 tegenwoordig mijn favoriete klasse.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:47 schreef M90 het volgende:
[..]
eens, het is toch vooraan al een tijdje wat minder sinds er niet echt meer concurrentie is voor Toyota.
Moet er wel iets gaan gebeuren eerst.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
LMP2 tegenwoordig mijn favoriete klasse.
Gezien Porsche en Ferrari naar de topklasse gaan begrijp is de keuze voor GT3, echter waarom dan Pro klasse in GT3 afschaffen en GT3 "premium" introduceren?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:53 schreef M90 het volgende:
GTE Pro hier momenteel maar helaas het laatste jaar![]()
en daarna geen factory teams meer..
Huh wat? Wat worden dan de voornaamste GT-wagens?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:53 schreef M90 het volgende:
GTE Pro hier momenteel maar helaas het laatste jaar![]()
en daarna geen factory teams meer..
Hm? Ik was altijd onder de indruk dat er weinig ging veranderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien Porsche en Ferrari naar de topklasse gaan begrijp is de keuze voor GT3, echter waarom dan Pro klasse in GT3 afschaffen en GT3 "premium" introduceren?
GT3 met aanpassingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat? Wat worden dan de voornaamste GT-wagens?
idd in 2024quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
GT3 met aanpassingen.
Zoiets wat DTM wilde maar de fabrikanten geen zin in hadden.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:59 schreef M90 het volgende:
[..]
idd in 2024
in 2023 nog wel GTE AM (als laatste jaar)
quote:GT
The ACO have reconfirmed their intention to introduce a Pro-AM class only as the next generation of GT racing emerges.
GTE Pro will, as planned, cease after the 2022 season in the FIA WEC with GTE AM continuing in 2023 before being replaced by a GT3-based class, with a final name to be confirmed, for 2024.
There will be an upgrade kit for the GT3 cars, dubbed ‘GT3 Premium’ though it was not made clear whether that would be for Le Mans only as had been suggested by senior sources previously.
The door for a GTE Pro class had been left ajar should four or more entries for a full season have been sourced but, as expected, without support from either Ferrari or Porsche, both of whom have Hypercar class programmes, that option has now been discounted.
Steun van Renoot, anders had het niet gekundquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat een zeer kleine fabrikant als Alpine actief is in F1 en WEC.
Dat is gewoon Renault.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat een zeer kleine fabrikant als Alpine actief is in F1 en WEC.
Ze willen het merk Alpine promoten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar dan vind ik het nog raar.
Doe dan Renault in F1 en Alpine in WEC.
Zo is het toch jaren geweest en heeft nauwelijks tot niets gedaan aan de bekendheid van Alpine.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar dan vind ik het nog raar.
Doe dan Renault in F1 en Alpine in WEC.
werd een beetje fetish, over het plassen in de auto enzo...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Koningin van de Pinksterraces en Trophy of the Dunes enzo
Wie volgt er nou WEC?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo is het toch jaren geweest en heeft nauwelijks tot niets gedaan aan de bekendheid van Alpine.
Dat klinkt als een flop.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
GT3 met aanpassingen.
Zoiets wat DTM wilde maar de fabrikanten geen zin in hadden.
Snap ik, ze hebben het merk opnieuw gelanceerd dus moet weer bekendheid krijgen maar uitgaven vs aantal verkochte auto's is volgens mij wel erg scheef. Maar goed ik ben geen marketingman dus misschien zie ik het helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze willen het merk Alpine promoten.
En zowel in de F1 en WEC is het slechts een label wat op een bestaand team is geplakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is Alpine een redelijk op zichzelf staand bedrijf. Het valt dan wel onder Renault, maar daar is ook alles mee gezegd.
Pas toen plassen pissen werd is het gezeiks begonnen...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
werd een beetje fetish, over het plassen in de auto enzo...
De minst interessante klasse wel een jaartje langer, fantastisch.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:59 schreef M90 het volgende:
[..]
idd in 2024
in 2023 nog wel GTE AM (als laatste jaar)
Zappen naar Eurosportquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een pleuris timing met de reclame op rtl7.
Nee, WEC komt wel echt uit de koker van Alpine zelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En zowel in de F1 en WEC is het slechts een label wat op een bestaand team is geplakt.
Hypercar, LMP2, GTE AMquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De minst interessante klasse wel een jaartje langer, fantastisch.
Ik ben het overzicht kwijt, in welke klasses kun je volgend jaar de race winnen?
Dat is wel mooi gelukt, ik weet nu dat ze een F1-auto en een Le Mans hypercar kunnen maken (met hulp van Renault), terwijl ik er daarvoor nooit van had gehoordquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze willen het merk Alpine promoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |