Ah. Collega van de tandarts lees ikquote:
Je hebt ook nog Friezen en Limburgers.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles buiten de Randstad en Eindhoven zijn boeren toch?
Haar hoogtepunt kwa racen was volgens mij jaren '90.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ah. Collega van de tandarts lees ik![]()
Vast wel eens gezien op tv, maar zegt mij voor de rest vrij weinig.
eens, het is toch vooraan al een tijdje wat minder sinds er niet echt meer concurrentie is voor Toyota.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel erg blij dat er volgend jaar weer concurrentie is vooraan. De beleving is toch wat minder als je stiekem al weet wie er gaat winnen.
Te snel in de slow zonequote:
LMP2 tegenwoordig mijn favoriete klasse.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:47 schreef M90 het volgende:
[..]
eens, het is toch vooraan al een tijdje wat minder sinds er niet echt meer concurrentie is voor Toyota.
Moet er wel iets gaan gebeuren eerst.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
LMP2 tegenwoordig mijn favoriete klasse.
Gezien Porsche en Ferrari naar de topklasse gaan begrijp is de keuze voor GT3, echter waarom dan Pro klasse in GT3 afschaffen en GT3 "premium" introduceren?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:53 schreef M90 het volgende:
GTE Pro hier momenteel maar helaas het laatste jaar![]()
en daarna geen factory teams meer..
Huh wat? Wat worden dan de voornaamste GT-wagens?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:53 schreef M90 het volgende:
GTE Pro hier momenteel maar helaas het laatste jaar![]()
en daarna geen factory teams meer..
Hm? Ik was altijd onder de indruk dat er weinig ging veranderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien Porsche en Ferrari naar de topklasse gaan begrijp is de keuze voor GT3, echter waarom dan Pro klasse in GT3 afschaffen en GT3 "premium" introduceren?
GT3 met aanpassingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat? Wat worden dan de voornaamste GT-wagens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |