Niet allemaal voor jezelf hoop ikquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik voel dat ik er klaar voor ben.
[ afbeelding ]
Grotendeels, hoewel het ongetwijfeld niet allemaal vannacht op zal gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet allemaal voor jezelf hoop ik
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik een uitnodiging voor een kijkfeestje gemist?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Is het dit jaar maar 6 uur? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, hij gaat de nacht doorhalenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet allemaal voor jezelf hoop ik
En alsnog de koekjes vergeten, bedacht ik me ietwat teleurgesteld toen ik thuis kwam.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik een uitnodiging voor een kijkfeestje gemist?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is het dit jaar maar 6 uur? Dat wist ik niet.
Wat voor koekjes? Knoppers zijn toch ook koekjes?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En alsnog de koekjes vergeten, bedacht ik me ietwat teleurgesteld toen ik thuis kwam.
Je bent er niet klaar voor, want je moet nog iemand voedenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Grotendeels, hoewel het ongetwijfeld niet allemaal vannacht op zal gaan
De oplettende kijker zal zien dat één van de twee pakken Knoppers nog maar uit negen stuks bestaat, vriendin trok er al één uit toen we de winkel verlieten [ afbeelding ]
Ik ben de Knoppers en Red Bull dan weer vergetenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En alsnog de koekjes vergeten, bedacht ik me ietwat teleurgesteld toen ik thuis kwam.
Dit soort goddelijk lekkere koekjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor koekjes? En Knoppers zijn toch ook koekjes?
En je hebt nog bijna een uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen zin meer om nu nog die kant op te gaan, zaterdag is veel te druk en zeker vandaag met hét sportevenement van de Noordoost-Veluwe in het dorp![]()
Die werkt tot 17.00 en haalt op de weg terug naar huis de spareribs op die ik zo even ga bestellenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent er niet klaar voor, want je moet nog iemand voeden
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort goddelijk lekkere koekjes
Oeh, die ga ik nu nog maar even halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen zin meer om nu nog die kant op te gaan, zaterdag is veel te druk en zeker vandaag met hét sportevenement van de Noordoost-Veluwe in het dorp
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Maar zeker wel Nederlandse winstkansen in de LMP2quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga wel kijken, maar het lijkt me dit jaar niet erg heel spannend qua kanshebbende Nederlanders. Sowieso rijdt er geen in de hypercars.
Hopelijk volgend jaar wel.
Ja daar heb je wel wat middelen voor nodig iddquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hij gaat de nacht doorhalen
Kan die ook mooi de chocolate chip cookies halenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die werkt tot 17.00 en haalt op de weg terug naar huis de spareribs op die ik zo even ga bestellen
Pff, zo heeft iedereen behalve ik die koekjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jan die ook mooi de chocolate chip cookies halen![]()
Mijn vriend rent overigens net de deur uit om ze te halen dankzij jouw post
Ok, nu krijg IK zin in gemengde noten (macadamia, cashew en pecannoten) vd notenbarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:11 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, ook nog even langs de kaas- en notenboer geweest voor een goedgevuld zakje pinda's met lekkere kruiden![]()
Dat dan weer wel. Zo veel zin in
Arme jijquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, zo heeft iedereen behalve ik die koekjes(en @:Nattekat natuurlijk, want die is inmiddels al afgehaakt in verband met de hitte/zomertijd/het donker/etc)
Nee joh, ik word al vadsig genoeg met deze voorraad, dus hier houden we het maar bijquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Maar kunnen ze niet gewoon ook gehaald worden voordat de spareribs opgehaald worden dan?
Hij komt net terug met 2 pakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, ik word al vadsig genoeg met deze voorraad, dus hier houden we het maar bij
Nu hopen op wat spanning. Misschien eens een probleempje hier en daar voor de Toyota's, zodat er enige vorm van strijd ontstaat.
Gewoon alle hypercars uitvallen, zijn er maar 5. Kan best. En dan de echte spanning om de overwinningquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, ik word al vadsig genoeg met deze voorraad, dus hier houden we het maar bij
Nu hopen op wat spanning. Misschien eens een probleempje hier en daar voor de Toyota's, zodat er enige vorm van strijd ontstaat.
Dat zou ook bijzonder zijn jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon alle hypercars uitvallen, zijn er maar 5. Kan best. En dan de echte spanning om de overwinning
Alweer terugquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, zo heeft iedereen behalve ik die koekjes(en @:Nattekat natuurlijk, want die is inmiddels al afgehaakt in verband met de hitte/zomertijd/het donker/etc)
Hij wilde zich op andere dingen focussen dit seizoen, Le Mans paste niet in het programma.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het voorwerk allemaal niet zo gevolgd, dus wellicht een al lang beantwoorde vraag: Waarom doet Frits van Eerd met zijn hobbyteam niet mee deze keer?
Was te duur in combinatie met het Amerikaanse? Endurance kampioenschap waar ze aan mee doen en ze stonden reserve oid dus geen zekerheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het voorwerk allemaal niet zo gevolgd, dus wellicht een al lang beantwoorde vraag: Waarom doet Frits van Eerd met zijn hobbyteam niet mee deze keer?
Altijd weer dat golfen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wilde zich op andere dingen focussen dit seizoen, Le Mans paste niet in het programma.
Renger vd Zande in een Cadillac.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga wel kijken, maar het lijkt me dit jaar niet erg heel spannend qua kanshebbende Nederlanders. Sowieso rijdt er geen in de hypercars.
Hopelijk volgend jaar wel.
Volgend jaar? 24 uur lang Cadillac Ranch op repeatquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Renger vd Zande in een Cadillac.
Werd op de reservelijst geplaatst en had daar geen zin in. Hij stond op de reservelijst omdat hij geen WEC maar de IMSA Endurance Cup rijdt dit jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Zorro het volgende:
Zag het net, top!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En misschien Nyck de Vries bij Toyota.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie zou daar dan uit gaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En misschien Nyck de Vries bij Toyota.
Zo dan, wat een dooie is dat in z'n interviews.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:07 schreef Zorro het volgende:
Die van der Helm heeft het buskruit ook niet uitgevonden he?
Weet ik niet, maar lees op meerdere plekken dat hij kans maakt op een plek bij het team.quote:
Lol, Nyck als Bob Cramer (past eigenlijk wel)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:43 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
Tijmen en Nyck in een Vaillante met nummer 13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |