Dit is niet correct. RTN neemt deel aan de Michelin Endurance Cup, dit zijn de endurance wedstrijden van IMSA (Sebring, Daytona, Watkins Glen, Road Atlanta).quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet de eerste twee races (die reden ze wel), maar races 3 en 4 niet. En waarschijnlijk omdat Frits de historische F1 race in Monaco belangrijker vond.
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is niet correct. RTN neemt deel aan de Michelin Endurance Cup, dit zijn de endurance wedstrijden van IMSA (Sebring, Daytona, Watkins Glen, Road Atlanta).
Was voor in test op Watkins Glen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ah, thanks!
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. En dus ook dat Giedo afgelopen maand weer in de VS was om te rijden in de RTN. Maar dat zal dan wel voor een test geweest zijn.
Ik ben dat welquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten op werk te printen
Thx
Niet gewoon een printer thuis hebben (om de guide te printen eens per jaar, natuurlijk)quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten op werk te printen
Thx
Ik heb er zelfs nieuwe inkt ingedaan voor de beste kwaliteitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet gewoon een printer thuis hebben (om de guide te printen eens per jaar, natuurlijk)
Dat is nu juist het probleem, omdat ik maar eens per jaar iets print is de inkt in de kop uitgedroogdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet gewoon een printer thuis hebben (om de guide te printen eens per jaar, natuurlijk)
Niets is mooier dan de dure printer op werkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was voor mij ooit de reden om de printer eruit te gooien. Speciaal naar de uni gefietst om toch te printen, daarna meteen de printer op straatquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem, omdat ik maar eens per jaar iets print is de inkt in de kop uitgedroogd
ik heb een laserprinter, dus geen gezeik meer met cartridges.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem, omdat ik maar eens per jaar iets print is de inkt in de kop uitgedroogd
Zie OP!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb een laserprinter, dus geen gezeik meer met cartridges.
Stilgevallen Glickenhaus is ook niet echt veelbelovendquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:55 schreef M90 het volgende:
Paar incidentjes maar niets mega bijzonders. Corvette vervangt nog een aandrijfas op 1 van de auto's
Stream voor road to le Mans race straks
hopelijk krijgen ze dat gefixtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stilgevallen Glickenhaus is ook niet echt veelbelovend
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:56 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen wel even lekker ingeslagen net. Genoeg te drinken met het nodige oppeppende spul erin, wat chips en koekjes en pindas en chocola
Ik geef dan toch de voorkeur aan de Formule 2 om 11.30 uur. De 24 uur kijk ik wel naast de F1.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:29 schreef M90 het volgende:
Race day![]()
warmup over begint nu zo
om 11:20 road to le mans
Snel nog even twee uurtjes de ogen dicht dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de hele dag al knallende hoofdpijn, zal je ook weer net zien
Klinkt wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Snel nog even twee uurtjes de ogen dicht dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |