Hij komt net terug met 2 pakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, ik word al vadsig genoeg met deze voorraad, dus hier houden we het maar bij
Nu hopen op wat spanning. Misschien eens een probleempje hier en daar voor de Toyota's, zodat er enige vorm van strijd ontstaat.
Gewoon alle hypercars uitvallen, zijn er maar 5. Kan best. En dan de echte spanning om de overwinningquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, ik word al vadsig genoeg met deze voorraad, dus hier houden we het maar bij
Nu hopen op wat spanning. Misschien eens een probleempje hier en daar voor de Toyota's, zodat er enige vorm van strijd ontstaat.
Dat zou ook bijzonder zijn jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon alle hypercars uitvallen, zijn er maar 5. Kan best. En dan de echte spanning om de overwinning
Alweer terugquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, zo heeft iedereen behalve ik die koekjes(en @:Nattekat natuurlijk, want die is inmiddels al afgehaakt in verband met de hitte/zomertijd/het donker/etc)
Hij wilde zich op andere dingen focussen dit seizoen, Le Mans paste niet in het programma.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het voorwerk allemaal niet zo gevolgd, dus wellicht een al lang beantwoorde vraag: Waarom doet Frits van Eerd met zijn hobbyteam niet mee deze keer?
Was te duur in combinatie met het Amerikaanse? Endurance kampioenschap waar ze aan mee doen en ze stonden reserve oid dus geen zekerheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het voorwerk allemaal niet zo gevolgd, dus wellicht een al lang beantwoorde vraag: Waarom doet Frits van Eerd met zijn hobbyteam niet mee deze keer?
Altijd weer dat golfen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wilde zich op andere dingen focussen dit seizoen, Le Mans paste niet in het programma.
Renger vd Zande in een Cadillac.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga wel kijken, maar het lijkt me dit jaar niet erg heel spannend qua kanshebbende Nederlanders. Sowieso rijdt er geen in de hypercars.
Hopelijk volgend jaar wel.
Volgend jaar? 24 uur lang Cadillac Ranch op repeatquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Renger vd Zande in een Cadillac.
Werd op de reservelijst geplaatst en had daar geen zin in. Hij stond op de reservelijst omdat hij geen WEC maar de IMSA Endurance Cup rijdt dit jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:36 schreef Zorro het volgende:
Zag het net, top!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En misschien Nyck de Vries bij Toyota.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie zou daar dan uit gaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En misschien Nyck de Vries bij Toyota.
Zo dan, wat een dooie is dat in z'n interviews.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:07 schreef Zorro het volgende:
Die van der Helm heeft het buskruit ook niet uitgevonden he?
Weet ik niet, maar lees op meerdere plekken dat hij kans maakt op een plek bij het team.quote:
Lol, Nyck als Bob Cramer (past eigenlijk wel)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:43 schreef Starflyer het volgende:
[ afbeelding ]
Tijmen en Nyck in een Vaillante met nummer 13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |