En toch beter wegkomen dan iemand die maar éen van de twee begaan heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:54 schreef M90 het volgende:
[..]
soort 2 voor de prijs van 1
overtaking under yellow and pushing car off track.
ah, RTL NITRO had het over #48, waren al helemaal aan het jammeren over "ex Porsche Werksfahrer Patrick Pilet"quote:
Ik kan me niet voorstellen dat zij een ander commentaarduo hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
ah, RTL NITRO had het over #48, waren al helemaal aan het jammeren over "ex Porsche Werksfahrer Patrick Pilet"
Was de #48 iddquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
ah, RTL NITRO had het over #48, waren al helemaal aan het jammeren over "ex Porsche Werksfahrer Patrick Pilet"
RTL Nitro is onderdeel van RTL Duitsland, meestal slechte actiefilms en oude series, maar ze hebben sinds 2020 de licentie voor de live uitzendingen van de 24 uurs races in Spa, Le Mans en de Nurburgring. Roland Hofmann op dit moment commentaarduo samen met Jörg Bergmeister. Hopelijk komt Peter Reichert straks ook nog (altijd goed voor leuke anekdotes en veel info)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zij een ander commentaarduo hebben.
Problemen met sensoren die nu gewisseld worden. Bron Jim Glickenhaus zelf tegen een pitreporterquote:
Dan gewoon zappen naar Eurosportquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:07 schreef YourCaptor het volgende:
Echt krankzinnig vaak reclame op RTL7
Snelste man op de baanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
Frijns mag nu lekker trappen in de #31
Je bent niks meer gewendquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:07 schreef YourCaptor het volgende:
Echt krankzinnig vaak reclame op RTL7
Niet echtquote:
Ik moet zeggen dat Nitro me blij verrast met slechts 2 keer reclame sinds de start. Hoeveel hebben die voor die licentie betaald vraag ik me dan afquote:
Ik heb de eerste 1,5 uur gewoon gezien, maar ik voelde me dusdanig bagger dat ik in plaats van de thuisbezorgde pizza toch even wat gezonders heb ingeslagen en klaargemaakt. Vind ik persoonlijk wel een goed excuusquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jazeker. De eerste 2,5 uur van de race
Nu goed genoeg om zeker wel tot na middernacht te blijven?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 1,5 uur gewoon gezien, maar ik voelde me dusdanig bagger dat ik in plaats van de thuisbezorgde pizza toch even wat gezonders heb ingeslagen en klaargemaakt. Vind ik persoonlijk wel een goed excuus
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu goed genoeg om zeker wel tot na middernacht te blijven?
Ah. Collega van de tandarts lees ikquote:
Je hebt ook nog Friezen en Limburgers.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles buiten de Randstad en Eindhoven zijn boeren toch?
Haar hoogtepunt kwa racen was volgens mij jaren '90.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ah. Collega van de tandarts lees ik![]()
Vast wel eens gezien op tv, maar zegt mij voor de rest vrij weinig.
eens, het is toch vooraan al een tijdje wat minder sinds er niet echt meer concurrentie is voor Toyota.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel erg blij dat er volgend jaar weer concurrentie is vooraan. De beleving is toch wat minder als je stiekem al weet wie er gaat winnen.
Te snel in de slow zonequote:
LMP2 tegenwoordig mijn favoriete klasse.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:47 schreef M90 het volgende:
[..]
eens, het is toch vooraan al een tijdje wat minder sinds er niet echt meer concurrentie is voor Toyota.
Moet er wel iets gaan gebeuren eerst.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
LMP2 tegenwoordig mijn favoriete klasse.
Gezien Porsche en Ferrari naar de topklasse gaan begrijp is de keuze voor GT3, echter waarom dan Pro klasse in GT3 afschaffen en GT3 "premium" introduceren?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:53 schreef M90 het volgende:
GTE Pro hier momenteel maar helaas het laatste jaar![]()
en daarna geen factory teams meer..
Huh wat? Wat worden dan de voornaamste GT-wagens?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:53 schreef M90 het volgende:
GTE Pro hier momenteel maar helaas het laatste jaar![]()
en daarna geen factory teams meer..
Hm? Ik was altijd onder de indruk dat er weinig ging veranderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien Porsche en Ferrari naar de topklasse gaan begrijp is de keuze voor GT3, echter waarom dan Pro klasse in GT3 afschaffen en GT3 "premium" introduceren?
GT3 met aanpassingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh wat? Wat worden dan de voornaamste GT-wagens?
idd in 2024quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
GT3 met aanpassingen.
Zoiets wat DTM wilde maar de fabrikanten geen zin in hadden.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:59 schreef M90 het volgende:
[..]
idd in 2024
in 2023 nog wel GTE AM (als laatste jaar)
quote:GT
The ACO have reconfirmed their intention to introduce a Pro-AM class only as the next generation of GT racing emerges.
GTE Pro will, as planned, cease after the 2022 season in the FIA WEC with GTE AM continuing in 2023 before being replaced by a GT3-based class, with a final name to be confirmed, for 2024.
There will be an upgrade kit for the GT3 cars, dubbed ‘GT3 Premium’ though it was not made clear whether that would be for Le Mans only as had been suggested by senior sources previously.
The door for a GTE Pro class had been left ajar should four or more entries for a full season have been sourced but, as expected, without support from either Ferrari or Porsche, both of whom have Hypercar class programmes, that option has now been discounted.
Steun van Renoot, anders had het niet gekundquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat een zeer kleine fabrikant als Alpine actief is in F1 en WEC.
Dat is gewoon Renault.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat een zeer kleine fabrikant als Alpine actief is in F1 en WEC.
Ze willen het merk Alpine promoten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar dan vind ik het nog raar.
Doe dan Renault in F1 en Alpine in WEC.
Zo is het toch jaren geweest en heeft nauwelijks tot niets gedaan aan de bekendheid van Alpine.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar dan vind ik het nog raar.
Doe dan Renault in F1 en Alpine in WEC.
werd een beetje fetish, over het plassen in de auto enzo...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Koningin van de Pinksterraces en Trophy of the Dunes enzo
Wie volgt er nou WEC?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo is het toch jaren geweest en heeft nauwelijks tot niets gedaan aan de bekendheid van Alpine.
Dat klinkt als een flop.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
GT3 met aanpassingen.
Zoiets wat DTM wilde maar de fabrikanten geen zin in hadden.
Snap ik, ze hebben het merk opnieuw gelanceerd dus moet weer bekendheid krijgen maar uitgaven vs aantal verkochte auto's is volgens mij wel erg scheef. Maar goed ik ben geen marketingman dus misschien zie ik het helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze willen het merk Alpine promoten.
En zowel in de F1 en WEC is het slechts een label wat op een bestaand team is geplakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is Alpine een redelijk op zichzelf staand bedrijf. Het valt dan wel onder Renault, maar daar is ook alles mee gezegd.
Pas toen plassen pissen werd is het gezeiks begonnen...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
werd een beetje fetish, over het plassen in de auto enzo...
De minst interessante klasse wel een jaartje langer, fantastisch.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:59 schreef M90 het volgende:
[..]
idd in 2024
in 2023 nog wel GTE AM (als laatste jaar)
Zappen naar Eurosportquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een pleuris timing met de reclame op rtl7.
Nee, WEC komt wel echt uit de koker van Alpine zelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En zowel in de F1 en WEC is het slechts een label wat op een bestaand team is geplakt.
Hypercar, LMP2, GTE AMquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De minst interessante klasse wel een jaartje langer, fantastisch.
Ik ben het overzicht kwijt, in welke klasses kun je volgend jaar de race winnen?
Dat is wel mooi gelukt, ik weet nu dat ze een F1-auto en een Le Mans hypercar kunnen maken (met hulp van Renault), terwijl ik er daarvoor nooit van had gehoordquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze willen het merk Alpine promoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |