En toch beter wegkomen dan iemand die maar éen van de twee begaan heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:54 schreef M90 het volgende:
[..]
soort 2 voor de prijs van 1
overtaking under yellow and pushing car off track.
ah, RTL NITRO had het over #48, waren al helemaal aan het jammeren over "ex Porsche Werksfahrer Patrick Pilet"quote:
Ik kan me niet voorstellen dat zij een ander commentaarduo hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
ah, RTL NITRO had het over #48, waren al helemaal aan het jammeren over "ex Porsche Werksfahrer Patrick Pilet"
Was de #48 iddquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
ah, RTL NITRO had het over #48, waren al helemaal aan het jammeren over "ex Porsche Werksfahrer Patrick Pilet"
RTL Nitro is onderdeel van RTL Duitsland, meestal slechte actiefilms en oude series, maar ze hebben sinds 2020 de licentie voor de live uitzendingen van de 24 uurs races in Spa, Le Mans en de Nurburgring. Roland Hofmann op dit moment commentaarduo samen met Jörg Bergmeister. Hopelijk komt Peter Reichert straks ook nog (altijd goed voor leuke anekdotes en veel info)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zij een ander commentaarduo hebben.
Problemen met sensoren die nu gewisseld worden. Bron Jim Glickenhaus zelf tegen een pitreporterquote:
Dan gewoon zappen naar Eurosportquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:07 schreef YourCaptor het volgende:
Echt krankzinnig vaak reclame op RTL7
Snelste man op de baanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
Frijns mag nu lekker trappen in de #31
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |