Oh, die doet ook meequote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
De man van adel ligt ook al bijna achteraan
De afgelopen twee jaar was er een pandemiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:06 schreef vosss het volgende:
Wtf is dit dit jaar 2 weken eerder dan normaal of ben ik nou gek geworden??
Stond op de reservelijst maar dat was Frits te min.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Financien was volgens mij het probleem niet. Ze hadden namelijk graag IMSA endurance wedstrijden gecombineerd met 24u van Le Mans, maar hebben voor laatstgenoemde geen uitnodiging gehad. Frits was daar volgens mij wel een beetje pissig over omdat ze vorig seizoen WEC LMP2 kampioen bij de amateurs waren.
Vorig jaar was het in augustus, niets is meer normaalquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:06 schreef vosss het volgende:
Wtf is dit dit jaar 2 weken eerder dan normaal of ben ik nou gek geworden??
Het jaar voor vorig jaar was het zelfs in september en toen was het veel langer donkerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in augustus, niets is meer normaal
En het is maar 1 week eerder. En zelfs dat gebeurt wel vaker.
Nee niet per se. Zit te wachten op de F1 kwalificatie en zie dit toevallig voorbij komen. Zal wel wat meer mee kunnen pikken dit jaar denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:06 schreef M90 het volgende:
[..]
je hebt toch niet weer iets anders gepland he![]()
Dat hoeft van mij niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het jaar voor vorig jaar was het zelfs in september en toen was het veel langer donker
Zet maar alvast een rode cirkel in je agenda voor volgend jaar, dan is het hetzelfde weekend.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee niet per se. Zit te wachten op de F1 kwalificatie en zie dit toevallig voorbij komen. Zal wel wat meer mee kunnen pikken dit jaar denk ik
Nouja ik weet nog de laatste jaren was ik altijd bij familie van Brennie ivm diverse verjaardagen aldaar. En dan kon ik dus niet veel kijken. Pre corona bedoelde ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in augustus, niets is meer normaal
En het is maar 1 week eerder. En zelfs dat gebeurt wel vaker.
Nurburgring was toen de week erna, was het nóg langer donkerquote:
Helemaal niet. Pa heeft gewoon een Ziggo abbo, en die is hier op bezoek dit weekendquote:
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Helemaal niet. Pa heeft gewoon een Ziggo anno, en die is hier op bezoek dit weekend
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Iedereen gevlucht naar het F1 topique?![]()
dat kijk ik morgen wel na de finishquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Nee maar moest even wat anders doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Het erge nog is dat ie zelf ook gevlucht is.
Nattekatquote:
Gek. Gewoon 3 schermen staan...quote:
Jup. Geen prep-tijd gehad deze week....quote:
Drive through.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:40 schreef heywoodu het volgende:
Heel even niet goed opgelet, waarom is de 31 al twee keer gestopt?
kan gebeurenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hoofd is nog brak van dat uurtje slaap net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |