Moet toch iets doen om de tijd door te komen?quote:
Goh had dit niet achter jou gezocht.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet toch iets doen om de tijd door te komen?
Oh, ik dacht dat het over jou ging. Over mij geen commentaar.quote:
saai hoorquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over jou ging. Over mij geen commentaar.
Zo ben ik, de verwachtingen mogen niet te hoog gespannen zijn he?quote:
Seks is om voort te planten en masturbatie is moord, toch?quote:
Ja toch, even de cellen aanmoedigen en droppen in die cumtainerquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seks is om voort te planten en masturbatie is moord, toch?
Veegquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja toch, even de cellen aanmoedigen en droppen in die cumtainer
Als dat al waar zou zijn dan alleen voor mannen!quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seks is om voort te planten en masturbatie is moord, toch?
Dit is niet echt inclusief van je, Tegan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als dat al waar zou zijn dan alleen voor mannen!
Alsof je met een beetje zaad niet wordt bevredigd, zo enorm super egoïstischquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als dat al waar zou zijn dan alleen voor mannen!
Ik spuit er geen eicellen uitquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is niet echt inclusief van je, Tegan.
Ohquote:
In Alstätte, in de meest ouderwetse airbnb die je ooit hebt gezienquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar denken dat jij keihard moest werken?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Alstätte, in de meest ouderwetse airbnb die je ooit hebt gezien
quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Fotos svpquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Alstätte, in de meest ouderwetse airbnb die je ooit hebt gezien
oh ja, daar had ik geen foto gemaakt, want ik vond het tegen vallen voor die prijsquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij keihard moest werken?
Ik vraag maar niet op pics want ik krijg die vorige nog.
Ja ik ga die uitdaging wel aan. Jij ook?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:24 schreef HeatWave het volgende:
Doet er hier nog iemand mee met Hot Girl Summer?.
Dries4Ever in NWS / 'Trio voor punten, anders hoor je er niet meer bij' Hot Girl Summer!
Aangezien het 2022 is identificeer ik me idd als Hot Girl, en iedereen die het daar mee oneens is is gewoon een transfoobquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik ga die uitdaging wel aan. Jij ook?
Alleen maar zodat je bij de vrouwen kan douchen zekerquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien het 2022 is identificeer ik me idd als Hot Girl, en iedereen die het daar mee oneens is is gewoon een transfoob.
Nou nee, niet alleen douchen, uiteraard ben ik zo lesbisch als de pestquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen maar zodat je bij de vrouwen kan douchen zeker
Goedzo vriendin. Wat is je eerste stap?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien het 2022 is identificeer ik me idd als Hot Girl, en iedereen die het daar mee oneens is is gewoon een transfoob.
Scharen, zo te lezen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goedzo vriendin. Wat is je eerste stap?
Daar ben ik geknipt voorquote:
Wel door een onbekende voor extra bonuspunten toch?quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Das +15 ik laat me wel ontmaagden das +40
Ja precies, van t weekend naar even iemand zoeken. Denk dat ik de meeste kans maar in de stad en dan om 1 uur snachts ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel door een onbekende voor extra bonuspunten toch?
Ja, of als vrouw op een gemiddelde dinsdagmiddag in de Jumbo, alsof het lastig is ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja precies, van t weekend naar even iemand zoeken. Denk dat ik de meeste kans maar in de stad en dan om 1 uur snachts ofzo
Best wel want jumbo hebben we hier niet en op dinsdagmiddag moet ik gewoon werkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of als vrouw op een gemiddelde dinsdagmiddag in de Jumbo, alsof het lastig is ofzo.
Gewoon bij een of andere vijver een visser de bosjes insleuren. Kun je daarna direct ff skinny dippen. Krijg je ook punten voor las ik.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja precies, van t weekend naar even iemand zoeken. Denk dat ik de meeste kans maar in de stad en dan om 1 uur snachts ofzo
Maar hoeveel punten dan? Want ik wil wel winnen van HWquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon bij een of andere vijver een visser de bosjes insleuren. Kun je daarna direct ff skinny dippen. Krijg je ook punten voor las ik.
Dapper, ik zou als beginnend kickboxer ook niet beginnen met een match tegen Badr Hari, maar hey, you go girlquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar hoeveel punten dan? Want ik wil wel winnen van HW
quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dapper, ik zou als beginnend kickboxer ook niet beginnen met een match tegen Badr Hari, maar hey, you go girl.
Waarom zou dat bij jongeren in 2022 opeens niet meer gebeuren dan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:36 schreef gcjoel het volgende:
Zuigzoen, leven we nog in de jaren 90 ofzo?
Nee HW wil graag concurreren met minderjarigen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:36 schreef gcjoel het volgende:
It seems I struck a nervequote:Op donderdag 9 juni 2022 19:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee HW wil graag concurreren met minderjarigen.
Inderdaad zeg. Tegenwoordig gaan we direct anaal.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:36 schreef gcjoel het volgende:
Verderquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou dat bij jongeren in 2022 opeens niet meer gebeuren dan?.
Zo veel is er allemaal niet veranderd sinds je "verder' bent hoor.
Dus weer bijna terug bij het beginquote:
Een man met geduldquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus weer bijna terug bij het begin.
Ach, voordeel van vrouwen met een vriend, je hoeft maar met 1 kerel te concureren ipv met de halve wereldquote:
Stoute jongen!quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, voordeel van vrouwen met een vriend, je hoeft maar met 1 kerel te concureren ipv met de halve wereld.
Nah thanks. Ik drink wel gewoon mijn wijntheequote:
Als ze maar zonnepanelen kunnen leggen toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:13 schreef Senn88 het volgende:
Zonnepanelenboer is er. Allemaal niet Nederlandse jonge mannen
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 08:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ze maar zonnepanelen kunnen leggen toch?
Hoeveel panelen krijg je?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen jaze werken wel hard. Meterkast is al aangepast.
8 eerste plan was 12 maar vanwege de wijziging in die leveringsvoorwaarden heb ik het aangepast op wat ik nodig heb incl straks het verbruik als ik aan de elektrische auto ga. En dan zit ik met 8 prima.quote:
Jij vanmiddag als ze klaar zijn:quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
8 eerste plan was 12 maar vanwege de wijziging in die leveringsvoorwaarden heb ik het aangepast op wat ik nodig heb incl straks het verbruik als ik aan de elektrische auto ga. En dan zit ik met 8 prima.
Ze zijn al bijna klaar en ben meer een pikachu.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vanmiddag als ze klaar zijn:
[ afbeelding ]
Wat voor feestjuh? En waar?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil volgende week naar een feestje maar heb niemand om mee te gaan.
Zo zo! Hoe is het met je date?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:45 schreef Ronzz het volgende:
Mijn loopband komt vandaag binnen![]()
De weg naar een betere conditie komt nu wel erg dichtbij.
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:45 schreef Ronzz het volgende:
Mijn loopband komt vandaag binnen![]()
De weg naar een betere conditie komt nu wel erg dichtbij.
Kom maar door met je nudies. 10 punten per foto zag ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet immers hot girl summer punten scoren
Hoor onze SC-fitgirl. Dino is trots, ergens in Schubbekutteveen.quote:
Loopband is wel beter voor je knieen #oudemanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
nee nou ja, dat dus
Buiten lopen lijkt me fijner. Of gewoon naar de sportschool.
Goedquote:
Beter ga je squatten en je spieren versterken zodat je je knieën ontziet. [/Dino]quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
Loopband is wel beter voor je knieen #oudeman
Ja goed punt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor onze SC-fitgirl. Dino is trots, ergens in Schubbekutteveen.
Is ook beter voor je kontjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter ga je squatten en je spieren versterken zodat je je knieën ontziet. [/Dino]
Dan kan ik beginnen en stoppen wanneer ik wil, en ziet de buurt niet dat ik na 100 meter al buiten adem ben. Met die programma's welke geprogrammeerd zijn denk ik dat ik sneller een betere conditie ga krijgen dan wanneer ik zelf buiten ga lopen.quote:
Nou dat dus, gewoon chiller (denk ikquote:
En dit ook. Vroeger al eens zwaar geblesseerd geraakt aan de knie en daardoor niet meer fanatiek kunnen voetballen. Nu bij intensief sporten voel ik 'm wel op komen, en denk dat het met een loopband beter gaat dan wanneer ik buiten wat doe.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
ow ik vind de loopband ook wel chill. Alleen ik wil niet zo’n ding in huisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
nee nou ja, dat dus
Buiten lopen lijkt me fijner. Of gewoon naar de sportschool.
Zoiets ja. Heb je iets om naartoe te werken. En je hoeft de prijs niet te accepteren, mocht het ooit zover komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:52 schreef TaMieke het volgende:
Wat was de grens van Dino ook alweer? 65kg? Of nog minder
Ik val nogsteeds niet in zijn range. Niet dat ik dat wil maar toch
60 kg idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja goed punt.
[..]Wat was de grens van Dino ook alweer? 65kg? Of nog minder
Ik val nogsteeds niet in zijn range. Niet dat ik dat wil maar toch
Miss bevestigt dit terwijl zij aan mijn billen zit. #metooquote:
Aai. Dat ga ik sowieso niet reddenquote:
65 heb ik wel gehaald. Toen ging ik naar de sportschool en ging mn spiermassa ineens omhoogquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets ja. Heb je iets om naartoe te werken. En je hoeft de prijs niet te accepteren, mocht het ooit zover komen.
Ik ook niet. Veel te groot en lomp. Ken ook iemand die zo'n roeiapparaat heeft (ow 2 zelfs). Nooit gebruiktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ow ik vind de loopband ook wel chill. Alleen ik wil niet zo’n ding in huis
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ze zijn al bijna klaar en ben meer een pikachu.
Precies ditquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die voor hun lol gaan rennen, die snap ik niet
Gewoon beginnen met kijken naar sportquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef Debsterr het volgende:
Loopband is duizend keer fijner voor de knietjes ja. Ik moet eigenlijk ook weer maar ja #viesdik #lui #koekjesetenisbeter
Vriendin van mij loopt ook regelmatig marathons. Ze vind het helemaal geweldig. Ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Precies ditIk heb t zo vaak geprobeerd maar het is echt heel erg saai
Wat is daar leuk aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik "moet" volgende week weer een Strong Viking run doen. 13km. met obstakels![]()
RIP
Het is saai want in je eentje, maar met andere hardlopen is ook ruk want niemand heeft precies hetzelfde tempoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriendin van mij loopt ook regelmatig marathons. Ze vind het helemaal geweldig. Ik snap het echt niet
Eens!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Precies ditIk heb t zo vaak geprobeerd maar het is echt heel erg saai
Goeje vraagquote:
Dat vind ik dus echt ZO saaiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met kijken naar sportAlle beetjes helpen
Gewoon een zak chips erbij en vreten maarquote:
Sta je dan met je afvalambities. Gaat je gewicht gewoon weer omhoog.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:56 schreef TaMieke het volgende:
65 heb ik wel gehaald. Toen ging ik naar de sportschool en ging mn spiermassa ineens omhoog![]()
![]()
Oeh, D&B.quote:
Ja dat is misschien wel waar, maar als ik de beelden van die obstacle runs zie dan vraag ik me echt af waaromquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goeje vraag![]()
We zijn met een hele groep, dat scheelt al heel veel. En jezelf uitdagen is goed zeggen ze.
Laten we het houden op groepsdrukquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel waar, maar als ik de beelden van die obstacle runs zie dan vraag ik me echt af waarom
Komt uiteindelijk vast wel goed. Spieren zijn goed. Vetjes wat minder.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sta je dan met je afvalambities. Gaat je gewicht gewoon weer omhoog.
Eens. Gelukkig steeds minder die laatste.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
Komt uiteindelijk vast wel goed. Spieren zijn goed. Vetjes wat minder.
RACEWEEKENDquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met kijken naar sportAlle beetjes helpen
Wie is de gelukkige?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
Vanavond voor t eerst in 3 jaar een bruiloft zonder corona restricities!
Gewoon weer ff helemaal los
Een vriendquote:
Dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een vriendEn ook wel leuk want is van een vriendengroep van vroegah. Normaal zagen we elkaar als groep wel bij festivals/feestjes etc maar door corona niet echt van gekomen. Dus voor t eerst in lange tijd weer eens compleet
Als je het omgekeerd leest, kun je het lezen als balsap.quote:
Dat zou je kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het omgekeerd leest, kun je het lezen als balsap.
What has been seen...quote:
Begint om 23:00. Dat is bijna bedtijd voor mij.quote:
Ja I know, of ik het nog trek weet ik ook niet maar wil gewoon avondje lekker dansenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint om 23:00. Dat is bijna bedtijd voor mij.
Was laatst bij pixlclub. Dat was van 21:00 tot 02:00.
Gewoon ff een pilletje erin en gaan toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja I know, of ik het nog trek weet ik ook niet maar wil gewoon avondje lekker dansen.
Nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon ff een pilletje erin en gaan toch?
Vooral niet teveel in 1x nemen in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanik wil eigenlijk wel een keer maar durf niet.
Wow dat jij dit zegtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon ff een pilletje erin en gaan toch?
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanik wil eigenlijk wel een keer maar durf niet.
It's my evil sidequote:
Jezus, 23:00. Dan lig ik al lang te snurken inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint om 23:00. Dat is bijna bedtijd voor mij.
Was laatst bij pixlclub. Dat was van 21:00 tot 02:00.
Je moet wat hequote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die vriendin van jou heeft wel wat in je losgemaakt he
Ik ook, voel me oud nuquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jezus, 23:00. Dan lig ik al lang te snurken inderdaad
Dat is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:50 schreef DrMarten het volgende:
Brandoefening op kantoor. Even geteld, stonden zo'n 45 man buiten. We hebben voor corona ook wel eens met 450 man buiten gestaan
RAWE CEEKquote:
De start is toch gelijk met de kwali morgen? Finish zou je wel moeten halen als de race om 13.00 start?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RAWE CEEK
Alleen die lijers van F1 hadden Baku wel even beter kunnen plannen. M'n Le Mans-finish, wat doe je.
Ik ben uberhaupt niet thuis zo dag. Kan die hele race niet zienquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RAWE CEEK
Alleen die lijers van F1 hadden Baku wel even beter kunnen plannen. M'n Le Mans-finish, wat doe je.
Gewoon streamen op je telefoon?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt niet thuis zo dag. Kan die hele race niet zien
Goed punt, ik had in m'n hoofd dat ze om 14u zouden starten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De start is toch gelijk met de kwali morgen? Finish zou je wel moeten halen als de race om 13.00 start?
Al 2x rode vlag bij F2quote:
Ja en de reactie van de FIA is: Alleen het begin van de LeMans start is interessant en ook alleen het einde van de F1 kwali dus het komt precies uitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar quali valt dus wel gelijk en da's ook mopperwaardig.
Alsof Latifi niet in een muur kan parkeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en de reactie van de FIA is: Alleen het begin van de LeMans start is interessant en ook alleen het einde van de F1 kwali dus het komt precies uit![]()
Gaat lekker daar.quote:
Wel een leuke weddenschap. Doet ie het of doet ie het niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof Latifi niet in een muur kan parkeren.
Niet eens of ie het doet maar in welke rondequote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel een leuke weddenschap. Doet ie het of doet ie het niet.
Crash-wed-topic.quote:
Dan was ik dus niet de enige.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht serieus dat ik verkeerd geklikt had
En ik natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En ik natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Spannend! Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag afgesproken met een meid.
Aantal shotjes moet je nemen wat gelijk is aan de bocht waar hij eraf gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet eens of ie het doet maar in welke rondeOf welke bocht
Lekker bezig! Waar ken je dr van?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag afgesproken met een meid.
Als dat geen neu..Nee Buurmeisje, neequote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij haar langs.En dan zien we wel.
Das wel de reden dat ik sowieso al nooit bij mij thuis wil afspreken. Kan ik daarna mijn lakens weer wassen..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat geen neu..Nee Buurmeisje, nee
Veel plezier alvast!
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat geen neu..Nee Buurmeisje, nee
Veel plezier alvast!
Dat doe je toch sowieso al elke week?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Das wel de reden dat ik sowieso al nooit bij mij thuis wil afspreken. Kan ik daarna mijn lakens weer wassen..
Ja op vrijdagavond. Als er daarna gebatst word wil blijf ik bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doe je toch sowieso al elke week?
Zorg je toch dat het een dag of twee langer blijft liggen, hoef je het niet dubbel te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja op vrijdagavond. Als er daarna gebatst word wil blijf ik bezig.
Nee dat vind ik niet frisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zorg je toch dat het een dag of twee langer blijft liggen, hoef je het niet dubbel te doen
Oh, oke.quote:
Luctor!quote:
Ja maar jullie zijn helemaal gesetteld enz. Dat vind ik dna ook nog anders. Alles wat er in mijn bed beland is single en heb geen zin om schurft of weet ik het op te lopenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik verschoon mijn lakens sowieso eens in de twee weken, niet elke week. En er zijn ook perioden dat het wel langer ligt. Ik kan me er niet zo druk om maken, alleen ik en mijn vriend liggen er in en hebben er 'last' van.
Ja, van wat rotzooi in je bed kan je dat wel oplopen, niet van het neuken, likken, zuigen, slikken zelf, das waarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn helemaal gesetteld enz. Dat vind ik dna ook nog anders. Alles wat er in mijn bed beland is single en heb geen zin om schurft of weet ik het op te lopen
Want to see my shuttle cock?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, van wat rotzooi in je bed kan je dat wel oplopen, niet van het neuken, likken, zuigen, slikken zelf, das waar.
Daarom heb ik al heel lang geen seks meer gehadquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, van wat rotzooi in je bed kan je dat wel oplopen, niet van het neuken, likken, zuigen, slikken zelf, das waar.
Heel verstandig, 0 risico lopen uiteraard.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daarom heb ik al heel lang geen seks meer gehad
Jammerdebammer, de tijd dat er standaard een tandarts rondliep is voorbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:11 schreef DjRex89 het volgende:
Lekker stuiteren in zo'n F1 automorgen allemaal naar de tandarts..
Telt dit ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aantal shotjes moet je nemen wat gelijk is aan de bocht waar hij eraf gaat
Echt niet normaal hoe hard die Ferrari's stuiteren tov de RedBullsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammerdebammer, de tijd dat er standaard een tandarts rondliep is voorbij.
Ik kan nu niet kijken, maar dat enorm lange rechte stuk zal niet helpen nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe hard die Ferrari's stuiteren tov de RedBulls
Wat dacht je van de Mercedessen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe hard die Ferrari's stuiteren tov de RedBulls
Ik zeg jaquote:
Bed verschonen op zondag, opgelost.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja op vrijdagavond. Als er daarna gebatst word wil blijf ik bezig.
en een mondkapje op voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel verstandig, 0 risico lopen uiteraard.
En handschoenen enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en een mondkapje op voor de zekerheid.
Geen greintje romantiek in mijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef Barbusse het volgende:
De romantiek viert hoogtij hier lees ik.
Saai heur. Romantiek is soms best leuk.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Saai heur. Romantiek is soms best leuk.
Met wie doe je dat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewiin keiharde porno, inclusief uitwisselen van lichaamsappen en meerdere vochtplekken op het beddengoed. En daar gewoon in slaoen na afloop.
Dat is soms ook wel best leuk. Verandering van spijs doet eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewiin keiharde porno, inclusief uitwisselen van lichaamsappen en meerdere vochtplekken op het beddengoed. En daar gewoon in slaoen na afloop.
Ik heb nog nooit romantiek in mijn simpele leventje gehad en verwacht ook niet dat ik het ooit ga krijgen. Dus ik leef wel van romcomsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Saai heur. Romantiek is soms best leuk.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit romantiek in mijn simpele leventje gehad en verwacht ook niet dat ik het ooit ga krijgen. Dus ik leef wel van romcoms
Iedere keer een ander volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet van een ex?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit romantiek in mijn simpele leventje gehad en verwacht ook niet dat ik het ooit ga krijgen. Dus ik leef wel van romcoms
Maar nog niet met jouquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedere keer een ander volgens mij.
[..]
Smooth.quote:
Hij kwam niet helemaal goed over maar het was een zwarte weduwe grap. 'Inslapen'quote:
Met wie doe je dat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kwam niet helemaal goed over maar het was een zwarte weduwe grap. 'Inslapen', dus no thanks?
Stomquote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij kwam niet helemaal goed over maar het was een zwarte weduwe grap. 'Inslapen', dus no thanks?
Ja leuk genoeg om een keer overheen te gaan dat ken ik inmiddels.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wil er wel ff wat romantiek indouwen anders.
Oké oké 2x dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja leuk genoeg om een keer overheen te gaan dat ken ik inmiddels.
The Boysquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:19 schreef Barbusse het volgende:
Ipv koken lekker uit eten geweest. Was leuk. Nu verder The Boys kijken
Ik ben wel een boyquote:
Getransplanteerd?quote:
Wat heb je met het oude hoofd gedaan?quote:
Klikoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat heb je met het oude hoofd gedaan?
Dit is niet wat jongens bedoelen met give me headquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wil jij mijn oude hoofd voor op de schoorsteenmantel?
Jongens? Ik ben 34 geen 12.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is niet wat jongens bedoelen met give me head.
Wat heb je gedaan met het lijf van je nieuwe hoofd?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wil jij mijn oude hoofd voor op de schoorsteenmantel?
Die kon ik helaas niet inruilen dus daar moet ik zelf hard aan werkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met het lijf van je nieuwe hoofd?
Boeiend, niet nit picken en achteraf klagen over te weinig seksquote:
O ok.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeiend, niet nit picken en achteraf klagen over te weinig seks.
Alle pornoblonde highlites enz er uit alles met een spoeling in mijn eigen kleur laten overlopen. Lekker saai zoals ik benquote:
Eigen haarkleur is altijd beste kleurquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alle pornoblonde highlites enz er uit alles met een spoeling in mijn eigen kleur laten overlopen. Lekker saai zoals ik ben
Wat is jouw eigen haarkleur?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigen haarkleur is altijd beste kleur
Verloren dag, wachten op een klusser die niet lijkt te komenquote:
Das wel klote. Wat voor klus moest er gedaan worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verloren dag, wachten op een klusser die niet lijkt te komen
Verder moe maar prima
Wellicht. Maar buurmeisje heeft al nageslacht geproduceerd en ik ben dat niet van plan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dus als we jou en buurmeisje kruisen krijgen jullie rode fokkertjes
Gaat het wel goed met jou?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alle pornoblonde highlites enz er uit alles met een spoeling in mijn eigen kleur laten overlopen. Lekker saai zoals ik ben
Mijn baby heeft ook blond met rode gloedquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dus als we jou en buurmeisje kruisen krijgen jullie rode fokkertjes
Die klusser was hier achter ergens bezig.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verloren dag, wachten op een klusser die niet lijkt te komen
Verder moe maar prima
ja, maar ik maskeer dat door kaal te zijn.quote:
Overal ja?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik maskeer dat door kaal te zijn.
welk kleurtje heb jij?
Zoveel nieuwe informatie...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik maskeer dat door kaal te zijn.
welk kleurtje heb jij?
Goed punt, tijd voor pics...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over zijn kin maar ok
Wow mindblowingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Via DM kun je heel makkelijk ruilen.
Picsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef Senn88 het volgende:
Maskertje op smoel. Beentjes scheren mooie weer komt dr nu wel echt aan
Verdovende middelenquote:Op zondag 12 juni 2022 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Het bos was weer heerlijk. Morgen komt gedragsdeskundige mij leren hoe ik moos kan kalmeren bij bezoek. Daar kijk ik ook naar uit.
quote:
So much to see, so little timequote:Op zondag 12 juni 2022 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
The boys is geweldig, maar ik ben blij dat deze ook weer terug is.
[ afbeelding ]
En Peaky blinders en Evil en The man who fell to earth en nog veel meer. Hoop leuke series
Hey bels nog steeds in het buitenland?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
The boys is geweldig, maar ik ben blij dat deze ook weer terug is.
[ afbeelding ]
En Peaky blinders en Evil en The man who fell to earth en nog veel meer. Hoop leuke series
Ja goed man, en met jou?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
So much to see, so little time
Hoe gaat het, kerel? Lang niet meer gezien
Hey Lot, nee gewoon in NL hoor. Al 2 jaar niet buiten NL geweest, damn Corona...quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij ook niet trouwens, bedenk ik me nu
O dacht dat jij ook naar het buitenland was getrokkenquote:Op zondag 12 juni 2022 18:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Lot, nee gewoon in NL hoor. Al 2 jaar niet buiten NL geweest, damn Corona...
Nee, lekker in NL. Prima zo al begint het wel echt tijd te worden om op vakantie te gaan. Ben het wel zat aan het worden haha.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O dacht dat jij ook naar het buitenland was getrokken
Heb je al wel iets gepland dan?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, lekker in NL. Prima zo al begint het wel echt tijd te worden om op vakantie te gaan. Ben het wel zat aan het worden haha.
Nog niet geboekt maar ik wil deze zomer naar de Algarve gaanquote:
Ik ga naar zandvoortquote:Op zondag 12 juni 2022 20:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog niet geboekt maar ik wil deze zomer naar de Algarve gaan![]()
En jij, nog plannen om weg te gaan nu het weer kan?
Of nou ja, nu het kan. Als je geluk hebt vertrekt je vliegtuig van Schiphol
Lekker! Wanner ga je? En hoelang?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga naar zandvoortwilde altijd al eens in een huisje aan het strand
Yeps, vind het heerlijk hierquote:Op zondag 12 juni 2022 18:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja goed man, en met jou?
Ja ik weet het, ontzettend druk met werk enzo. Vroeger kon ik fokken tijdens het werk maar dat zit er niet meer in hahaha.
Jij nog steeds in Portugal?
Lekker! Heb je goed voor elkaar!quote:
Ja duh, beetje die wijn drinken, wat gambas erbij. In de ochtend een Galao met een pastel de nata. En af en toe een tripje naar de kust of juist naar het binnenland, de Bois du Portugal inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |