Precies ditquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die voor hun lol gaan rennen, die snap ik niet
Gewoon beginnen met kijken naar sportquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef Debsterr het volgende:
Loopband is duizend keer fijner voor de knietjes ja. Ik moet eigenlijk ook weer maar ja #viesdik #lui #koekjesetenisbeter
Vriendin van mij loopt ook regelmatig marathons. Ze vind het helemaal geweldig. Ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Precies ditIk heb t zo vaak geprobeerd maar het is echt heel erg saai
Wat is daar leuk aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Ik "moet" volgende week weer een Strong Viking run doen. 13km. met obstakels![]()
RIP
Het is saai want in je eentje, maar met andere hardlopen is ook ruk want niemand heeft precies hetzelfde tempoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vriendin van mij loopt ook regelmatig marathons. Ze vind het helemaal geweldig. Ik snap het echt niet
Eens!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Precies ditIk heb t zo vaak geprobeerd maar het is echt heel erg saai
Goeje vraagquote:
Dat vind ik dus echt ZO saaiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met kijken naar sportAlle beetjes helpen
Gewoon een zak chips erbij en vreten maarquote:
Sta je dan met je afvalambities. Gaat je gewicht gewoon weer omhoog.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:56 schreef TaMieke het volgende:
65 heb ik wel gehaald. Toen ging ik naar de sportschool en ging mn spiermassa ineens omhoog![]()
![]()
Oeh, D&B.quote:
Ja dat is misschien wel waar, maar als ik de beelden van die obstacle runs zie dan vraag ik me echt af waaromquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goeje vraag![]()
We zijn met een hele groep, dat scheelt al heel veel. En jezelf uitdagen is goed zeggen ze.
Laten we het houden op groepsdrukquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel waar, maar als ik de beelden van die obstacle runs zie dan vraag ik me echt af waarom
Komt uiteindelijk vast wel goed. Spieren zijn goed. Vetjes wat minder.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sta je dan met je afvalambities. Gaat je gewicht gewoon weer omhoog.
Eens. Gelukkig steeds minder die laatste.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
Komt uiteindelijk vast wel goed. Spieren zijn goed. Vetjes wat minder.
RACEWEEKENDquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met kijken naar sportAlle beetjes helpen
Wie is de gelukkige?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:12 schreef DjRex89 het volgende:
Vanavond voor t eerst in 3 jaar een bruiloft zonder corona restricities!
Gewoon weer ff helemaal los
Een vriendquote:
Dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een vriendEn ook wel leuk want is van een vriendengroep van vroegah. Normaal zagen we elkaar als groep wel bij festivals/feestjes etc maar door corona niet echt van gekomen. Dus voor t eerst in lange tijd weer eens compleet
Als je het omgekeerd leest, kun je het lezen als balsap.quote:
Dat zou je kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het omgekeerd leest, kun je het lezen als balsap.
What has been seen...quote:
Begint om 23:00. Dat is bijna bedtijd voor mij.quote:
Ja I know, of ik het nog trek weet ik ook niet maar wil gewoon avondje lekker dansenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint om 23:00. Dat is bijna bedtijd voor mij.
Was laatst bij pixlclub. Dat was van 21:00 tot 02:00.
Gewoon ff een pilletje erin en gaan toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja I know, of ik het nog trek weet ik ook niet maar wil gewoon avondje lekker dansen.
Nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon ff een pilletje erin en gaan toch?
Vooral niet teveel in 1x nemen in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanik wil eigenlijk wel een keer maar durf niet.
Wow dat jij dit zegtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon ff een pilletje erin en gaan toch?
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanik wil eigenlijk wel een keer maar durf niet.
It's my evil sidequote:
Jezus, 23:00. Dan lig ik al lang te snurken inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint om 23:00. Dat is bijna bedtijd voor mij.
Was laatst bij pixlclub. Dat was van 21:00 tot 02:00.
Je moet wat hequote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die vriendin van jou heeft wel wat in je losgemaakt he
Ik ook, voel me oud nuquote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jezus, 23:00. Dan lig ik al lang te snurken inderdaad
Dat is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:50 schreef DrMarten het volgende:
Brandoefening op kantoor. Even geteld, stonden zo'n 45 man buiten. We hebben voor corona ook wel eens met 450 man buiten gestaan
RAWE CEEKquote:
De start is toch gelijk met de kwali morgen? Finish zou je wel moeten halen als de race om 13.00 start?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RAWE CEEK
Alleen die lijers van F1 hadden Baku wel even beter kunnen plannen. M'n Le Mans-finish, wat doe je.
Ik ben uberhaupt niet thuis zo dag. Kan die hele race niet zienquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RAWE CEEK
Alleen die lijers van F1 hadden Baku wel even beter kunnen plannen. M'n Le Mans-finish, wat doe je.
Gewoon streamen op je telefoon?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt niet thuis zo dag. Kan die hele race niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |