Wat voor feestjuh? En waar?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil volgende week naar een feestje maar heb niemand om mee te gaan.
Zo zo! Hoe is het met je date?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:45 schreef Ronzz het volgende:
Mijn loopband komt vandaag binnen![]()
De weg naar een betere conditie komt nu wel erg dichtbij.
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:45 schreef Ronzz het volgende:
Mijn loopband komt vandaag binnen![]()
De weg naar een betere conditie komt nu wel erg dichtbij.
Kom maar door met je nudies. 10 punten per foto zag ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet immers hot girl summer punten scoren
Hoor onze SC-fitgirl. Dino is trots, ergens in Schubbekutteveen.quote:
Loopband is wel beter voor je knieen #oudemanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
nee nou ja, dat dus
Buiten lopen lijkt me fijner. Of gewoon naar de sportschool.
Goedquote:
Beter ga je squatten en je spieren versterken zodat je je knieën ontziet. [/Dino]quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
Loopband is wel beter voor je knieen #oudeman
Ja goed punt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoor onze SC-fitgirl. Dino is trots, ergens in Schubbekutteveen.
Is ook beter voor je kontjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter ga je squatten en je spieren versterken zodat je je knieën ontziet. [/Dino]
Dan kan ik beginnen en stoppen wanneer ik wil, en ziet de buurt niet dat ik na 100 meter al buiten adem ben. Met die programma's welke geprogrammeerd zijn denk ik dat ik sneller een betere conditie ga krijgen dan wanneer ik zelf buiten ga lopen.quote:
Nou dat dus, gewoon chiller (denk ikquote:
En dit ook. Vroeger al eens zwaar geblesseerd geraakt aan de knie en daardoor niet meer fanatiek kunnen voetballen. Nu bij intensief sporten voel ik 'm wel op komen, en denk dat het met een loopband beter gaat dan wanneer ik buiten wat doe.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
ow ik vind de loopband ook wel chill. Alleen ik wil niet zo’n ding in huisquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
nee nou ja, dat dus
Buiten lopen lijkt me fijner. Of gewoon naar de sportschool.
Zoiets ja. Heb je iets om naartoe te werken. En je hoeft de prijs niet te accepteren, mocht het ooit zover komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:52 schreef TaMieke het volgende:
Wat was de grens van Dino ook alweer? 65kg? Of nog minder
Ik val nogsteeds niet in zijn range. Niet dat ik dat wil maar toch
60 kg idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja goed punt.
[..]Wat was de grens van Dino ook alweer? 65kg? Of nog minder
Ik val nogsteeds niet in zijn range. Niet dat ik dat wil maar toch
Miss bevestigt dit terwijl zij aan mijn billen zit. #metooquote:
Aai. Dat ga ik sowieso niet reddenquote:
65 heb ik wel gehaald. Toen ging ik naar de sportschool en ging mn spiermassa ineens omhoogquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets ja. Heb je iets om naartoe te werken. En je hoeft de prijs niet te accepteren, mocht het ooit zover komen.
Ik ook niet. Veel te groot en lomp. Ken ook iemand die zo'n roeiapparaat heeft (ow 2 zelfs). Nooit gebruiktquote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ow ik vind de loopband ook wel chill. Alleen ik wil niet zo’n ding in huis
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ze zijn al bijna klaar en ben meer een pikachu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |